Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ihmissuden elämän haittapuolet (S, vitutusficci)  (Luettu 2331 kertaa)

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Ficin nimi: Ihmissuden elämän haittapuolet
Kirjoittaja: puhpallura
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Summary: vitutusficci

A/N: toinen ficcini, ensimmäinen twilight-&vitutusficci, mutta pitihän sitä kokeilla, kertokaa mielipiteitä lopputuloksen onnistumisesta ja muutenkin kommentoida saa :3 rakentava on aina mieluisaa ^^


Ette uskokaan millaista kärsimystä ihmissuden elämä toisinaan on.

Ensinnäkin vampyyrit. Kuka hemmetin paskiainen on mennyt keksimään, että olisi kiva, jos ihmissudet ja vampyyrit aina taistelisivat keskenään. Vampyyreiden ja ihmissusien välisessä vihanpidossa ei ole järjen häivää. Varsinkaan jos minun kuuluisi jakaa elämäni pikku Renesmeen kanssa. Kuka jaksaa sitä ainaista mollausta, heti kun astut huoneeseen.
Tai sitä nenän nyrpistelyä. Minä en ole se joka löyhkää! Vampyyrit ovat.. Minkäpä he ominaishajulleen, joka niin hirveä sattuu olemaan, mahtavat. Sanoinkuvaamaton löyhkä, joka huokuu jokaiseen nurkkaan lähelläkään niitä verenimijöitä. Siinä hajussa on miltei mahdotonta hengittää.

Toiseksi, miksi on niin, että meillä ihmissusilla ruumiinlämpö on tavallista korkeampi kuin normaaleilla ihmisillä, taikka jäämöhkälettä muistuttavilla vampyyreilla. Niin, mitä hauskaa on siinä, että kuljet kesät talvet ilman paitaa esittelemässä täydellisiä vatsalihaksiasi. Juuri niin, ei yhtikäs mitään. Ihmiset vain tuijottavat ja kuolaavat, kun satut kävelemään ohi. Kertokaa vain, kenen mielestä se on olevinaan hauskaa.

Leimaantuminen, siinä vasta riesa. Et tietenkään missään tapauksessa saa päättää kenen kanssa tahtoisit loppuelämäsi viettää tai keneen rakastua. Ei, vaan leimaantuminen päättää kohtalosi. Järjetöntä! En saa Bellaa, vaan leimaudun hänen pieneen tyttäreensä. Niin, pedofiiliksihan minua tässä kohta jo haukutaan. En yhtään ihmettele, vaikka niin jo tehtäisiinkin. Täytyyhän Jakestakin löytää jokin epämääräinen ja iljettävä puoli, koska hän ei ole vampyyri, vaan ”iljettävä rakki”, kuten minua nimitellään.

Kaikkein pahimpana se, kun susimuodossa ollessani joudun jakamaan ajatukseni lauman muiden jäsenten kanssa. Onko kenelläkään tullut mieleen, että ajatukseni saattaisivat olla yksityisiä! Enkä todellakaan halua tietää poikien edellisiltojen touhuista! Ei voisi vähempää kiinnostaa, anteeksi vaan!

Ja se, ettemme oikeasti edes ole ihmissusia, vaan muodonmuuttajia. Meitä siis virheellisesti kutsutaan väärällä nimityksellä. Alkaa silloin tällöin pännimään moinen! En ole mikään peto, joka hallitsemattomasti muuttuu sudeksi täydenkuun aikaan. Ei, olen muodonmuuttaja, joka itse hallitsee muuttumisensa. Siinäs kuulitte!
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 10:57:56 kirjoittanut Beyond »
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #1 : 23.04.2012 16:41:11 »
Heh, huvitti  :D

Tässä taisikin olla melko lailla kaikki, mitä ihmissuden elämässä on huonoja puolia. Tuo lopetus "siinäs kuulitte!" oli juuri oikealla paikalla! Kyllähän meitäkin varmaan harmittaisi, jos paviaaneiksi kutsuttaisiin...
Kerronta oli sopivan Jacobmaista, etenkin tuo sarkasmi. Kirjoitahan toki lisää samanlaatuisia!

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #2 : 26.04.2012 16:41:13 »
oi kiitos kommentista, piristi päivää paljon :3
kirjoittaa yritän aina kun inspiraatio iskee :D
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #3 : 28.05.2012 18:44:46 »
Hah

Ihan kuin Jakobin suusta,niin eikös meidä kaikkien elämässä jotain varjopuolia ole.Ihmissusilla sattuu nyt olemaan vähän epätavallisemmat valitukset.Ei kyllä itseänikään kiinnostaisi muodonmuuttajana/ihmissutena tietää mitä muut ovat puuhailleet. ;D

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #4 : 28.05.2012 19:16:16 »
kiitos kommentista! :3 synkkä sadepäivä piristyi taas mukavasti ^^
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

untuvakettu

  • Vieras
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #5 : 28.05.2012 19:52:56 »
Kiitos sadepäivän piristämisestä, tämä sai minut hymyilemään.

Niin, tämähän on niin Jacobmaista kun olla ja voi. Ja otsikkokin on osuva. Kyllä Jacobilla niitä valituksenaiheita riittää ja kun noihin rupeaa vertaamaan, omat ärsynnykset alkavat tuntumaan mitättömiltä. Virheitä ei osunut mulla silmään ja kerronta on sujuvaa.

Lainaus
Leimaantuminen, siinä vasta riesa. Et tietenkään missään tapauksessa saa päättää kenen kanssa tahtoisit loppuelämäsi viettää tai keneen rakastua. Ei, vaan leimaantuminen päättää kohtalosi. Järjetöntä! En saa Bellaa, vaan leimaudun hänen pieneen tyttäreensä. Niin, pedofiiliksihan minua tässä kohta jo haukutaan. En yhtään ihmettele, vaikka niin jo tehtäisiinkin.
Ai että Jakea haukuttaisiin jo pedofiiliksikin ? :3 Mutta siis, kukapa nyt ei ärsyyntyisi jos kokisi pakottavaa tarvetta olla entisen hyvän ystävänsä ja rakkaudenkohteensa lapsen kanssa.

Eipä mulla muuta, jos joskus kirjoittelet vielä tämän tapaisia, aion nekin lukea.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #6 : 28.05.2012 20:09:11 »
oi ihanaa saada ihmiset hymyilemään! :3 kiitos paljon kommentista, sait hymyn minunkin naamalle :D
pitäisi koettaa uutta tällaista väsäillä lähiaikoina tai jossain vaiheessa (:
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Scork

  • ***
  • Viestejä: 64
  • ava ryöstetty Nukkemestarilta
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #7 : 17.07.2012 20:10:28 »
Tästä miltein huokui kuinka aivot ovat puurtaneet tätä kirjoittaessa.:D Tai itsellä ainakin olisi näin, sillä tekstissä oli hyvä rakenne, eikä turhaa höpöttelyä. Myös jotkut kohdat olivat jollain tapaa hyvin ajateltuja eri näkökulmasta ja niin edelleen.
Ei kirjoitusvirheitä. Tykkäsin kovasti, ja tälläinen vampyyrin näkökulmasta olisi aika mielenkiintoinen. Veikkaisin, että tämä olisi parempi!
each have piece of magic

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Ihmissuden elämän haittapuolet (K-7, vitutusficci)
« Vastaus #8 : 17.07.2012 20:48:21 »
kiitos paljon kommentista! Tämän kirjoittaminen todellakin vaati aivotyötä, että onnistui keksimään mahdollisimman paljon asioita kirjoitettavaksi :D
Kiva kuulla että tykkäsit! :3
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”