Kirjoittaja Aihe: Ratchet & Clank: Robottimaista rakkautta | S | Nefarious/Klunk  (Luettu 1325 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Ficin nimi: Robottimaista rakkautta
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Fandom: Ratchet & Clank
Tyylilaji/Genre: fluffy, humour
Ikäraja: S
Paritus: Klunk/Nefarious
Vastuunvapaus: En omista Ratchet & Clankia enkä saa tästä minkäännäköistä rahallista korvausta
A/N: Haha, mä en tiedä itsekään mitä tämä on :D Syntyi hetken mielijohteesta.


Robottimaista rakkautta


"Tulehan tänne pieni robottiystäväni!" Nefarious huhuili. Klunk käveli luojansa luokse ja katsoi tätä ihmetellen.

"Mitä nyt?" Hän kysyi. Nefarious tarttui tämän robottikehoon ja nosti Klunkin helposti ilmaan.

"Olet aivan kuten salainen agentti Clank", hän kuiskasi. "Eli täydellinen"

Sitten hän painoi suukon tämän niin sanotuille "huulille".

"Isäntä, mitä sinä nyt?" Klunk punastui. Ei tietenkään ihmisten tavoin, vaan sillä tavoin, että hänen pallonsa päässä vilkutti punaista.

"Rakastan sinua", Nefarious sanoi. Klunkin silmät laajenivat, joko ihastuksesta tai sitten hämmennyksestä.

"Mitä sinä oikein...", Klunk mutisi.

"Shh pieni suloinen kaverini...", Nefarious kuiskaili. Klunk ei enää kestänyt toisen lepertelyä, joten hän otti nyrkkinsä esiin ja huitaisi Nefariousta pataan. Sitten hän hyppäsi Nefariouksen sylistä pois ja juoksi tiehensä. Nefarious jäi katsomaan hölmistyneenä hänen peräänsä.

"Laaawreeence!" Nefarious huusi. Pian Lawrence käveli hänen luoksensa kädessään pyykkikori.

"Niin?" Hän kysyi kulmat koholla.

"Klunkissa on vikoja! Meidän olisi pitänyt tehdä Klunkista sellainen, että se rakastaa minua! Ja sellainen ettei se lyö minua tein minä mitä hyvänsä!" Nefarious karjui.

"Mutta, sir... se on mahdotonta tehdä. Muuten se ei olisi niin aidonoloinen", Lawrence yritti selittää.

"LAAAAWWWREEENCEEEE!"

"Hyvät hyssykät", Lawrence mutisi. "Minun on parasta häipyä."



Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Taitaapa olla ensimmäinen Ratchet & Clank ficci jonka luen. Pelisarja on minulle pääasiassa tuttu Gladiator-pelistä ja hieman olen ensimmäistä seuraillut, vaikkakaan en pelannut (molemmista tosin aikaa kun olen viimeksi pelannut/nähnyt). Leffan katsoin jonkun aikaa sitten, mutta piti silti googlailla hieman hahmoja, että keitähän ne nyt oli. :D Ei se kuitenkaan lukemista haitannut ja kivasti olit ottanut tässä esille sen, että Klunk on tosiaan robotti, että fandom-ummikkokin pääsi mukaan ja että kyseessä on nimenomaan Nefariouksen luomus. Siitä, että olivatko hahmot omia itsejään, en kyllä valitettavasti osaa sanoa, kun ei fandom kovin tuttu ole.

Pieneen pakettiin olit saanut hauskan kohtauksen ja lopetuksen huudahdus, että kyllä asioiden hänen mukaansa pitäisi mennä oli hauska. Jotenkin tyrskähdin myös sanavalintaan "pataan", koska siis ihan arkikielen sanahan se on, mutta ficeissä tulee harvemmin törmättyä tähän, joten se aiheutti erityisesti hymyä. Muutenkin kieli oli minusta hauska samoin kuin kerrontatapa, miten asioita esitettiin lukijalle. Robotin punastuminenkin oli kuvattu hienosti ja selitetty, ettei se robotti nyt kuitenkaan punastu, kuten ihmiset tai muut olennot.

Kaikinpuolin mukava iltapala, joka oli kiva lukea, vaikkei fandom olekaan erityisen tuttu. Kiitos! :)

Ps. Otsikko oli myös hauska!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Kiitos kommentistasi Odo! :) Niin, eipä täällä finissä Ratchet & Clank ficcejä hirveästi, liekö yhtään, ole. Itse en ole leffaa vielä nähnyt, mutta tarkoitus olisi.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes