Kirjoittaja Aihe: Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise  (Luettu 2287 kertaa)

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise
« : 08.04.2011 18:28:48 »
Title: Rohkelikon toimenkuva
Author: ViiLaIM
Beta: hmm epävirallisesti Beth
Genre: fluffy ja slash
Rating: K-11
Pairing: Seamus/Blaise
Warnings: jonkinsortin ryöväämistä havaittavissa.
Disclaimer: Rowlingin hahmot, en väitä omikseni.
Summary: "Mutta mihin sinä tuota suklaata?"
A/N: Löysin tämän lyhyen tekstin koneeni syövereistä tänään ja melkein yllätyin positiivisesti sen sisällöstä, koska minulla on vain hämärä muistikuva tämän kirjoittamisesta. :D Ajattelin jakaa sen nyt teidän kaikkien kanssa. Tämä laittoman lyhyt ja hieman kyseenalaisesti oikoluettu, pahoittelut.
Ja, tykkään kommenteista, olkoot vaikka niitä korjausehdotuksia. ::)



"Blaise, olethan varma ettei tänne tule ketään?"
"Joojoo, eikös sinun pitänyt olla rohkelikko, älä stressaa siinä!"
"No huonetoverisi varmaan naulaisivat minut noihin sängynpylväisiin, mikäli tapaisivat minut täältä"
"Kestäisit sen kuin mies"
"Enhän, huutaisin nimeäsi yhä uudestaan, jotta sinun olisi pakko tulla repimään minut alas"
"Saan tuosta jotain sairaita viboja"
"Niin sinun tapaistasi.."
 
Seamus tyrkkäsi Blaisen istumaan luihuisten seitsemännenvuoden poikien makuusalin ainoalle sohvalle.

"Siihin kuuluvat tuonluokan pervot"
"Miksi sitten vielä seisot siinä?"
"Minähän olen pieni ja puhtoinen rohkelikko"
"Mikäs minä sitten olen?"
"Iso ja paha luihuinen"
"Vain sinulle beibi"
"Jotain rajaa, hävytön"
"Okei, istutko tähän sohvalle jos 'rajoitan vähän'?"
"Voin harkita"

Niimpä Blaise otti kasvoilleen 'olen ensiluokkalainen puuskupuhtyttö ja minulla on vaaleanpunaiset polvisukat'-ilmeensä ja risti jalkansa sievästi. Seamus ei voinut naurunsa lomasta muutakuin istahtaa kuuliaisesti Blaisen viereen.

"Tiesin, että tahdot viereeni"
"Kuudes aistisi on jotenkin häiriintynyt, kultaseni"
"Oi, minäkin sinua"
"Pyhä Merlin, lähden kohta takaisin rohkelikkoon"
"Uskallapa tehdä se, niin se olen minä, joka naulaa sinut sängyn pylväisiin!"
"Uuu, uhkailetko sinä?"
"Mitä vain sinulle, komistus"

Seamus nyrpisti nenäänsä Blaiselle ja alkoi kaivaa koululaukkuaan.

"Mitä etsit?"
"Tätä"
"Suklaata?"
"Hienoa Watson"
"Minusta Zabini sopii etunimeeni paremmin"

huokaus

"Mutta mihin sinä tuota suklaata?"
"Ajattelin syödä sitä, ja jos sinä olet oikein kiltisti, saatat saada maistiaisen", Seamus sanoi samalla kuin halkaisi suklaalevystä palan ja nappasi sen suuhunsa.
"No?"
"Mitä no?"
"Saanko minäkin?"
"Oletko muka jotenkin osoittanut kiltteyttäsi?", Seamus kysyi suklaata suussaan.
"En vielä, mutta...", luihuinen aloitti. Hän liu'utti kätensä toisen pojan reidelle ja nojautui virnistäen suutelemaan tätä. Blaise puraisi Seamusta pienesti alahuulesta, jotta tämä raottaisi suutaan. Muutamalla taitavalla kielen liikkeellää Blaise sai varastettua hieman jo sulanutta suklaata pojan suusta. Ennen kuin Seamus kerkesi edes ajatella varkauden estämistä, Blaise vetäytyi suudelmasta ja näytti varsin tyytyväiseltä itseensä.

"Aika pahis"
"Jep"
"Olisin kyllä voinut antaa sinulle ihan omankin palan"
"Oikeastiko?"
"Ihan oikeasti"
"Olet sitten todella huomaavainen"
"Kuuluu rohkelikkojen toimenkuvaan"
"Rohkelikkojen toimenkuvaan ei taida kuulua luihuisten suuteleminen suklaan kanssa"
"Saat tuon kuulostamaan liian häröltä"
"Eikö se sitten ole?"
"Ei"
"Oletko varma?"
"Mjoo"

Blaise kumartui taas suutelemaan Seamusia. Poika virnisti, jos viatonta rohkelikkoa näyttelemällä saisi aina jotakin tälläistä, hän harkitsisi roolin kokopäiväistämistä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:44:21 kirjoittanut niiina »
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #1 : 08.04.2011 19:01:23 »
Hehee :D

Ihana paritus, me really likes<3

'olen ensiluokkalainen puuskupuhtyttö ja minulla on vaaleanpunaiset polvisukat'-ilmeensä

HAHAA...hajosinko edes ;D
Siis tätä en ikinä ole kuullut, tosi hyvä ;D

Niin hyvä, etten edes osaa kuvitella tota ilmettä ;D

Nooh...ainoa mikä mua häiritsi, oli tollanen poikiennielijä-Blaise.
Tiedän, ei kannata antaa sen häiritä, mutta mie oon niin mieltyny siihen Rowlingin Blaiseen :P

Itseasiassa kaipaan enempi kuvailua, se on mun korjausehdotus ;)

Hienoa Watson"
"Minusta Zabini sopii etunimeeni paremmin

Toinen lempparini, tuo kuulostaa jo Blaiselta :D

Juoni oli lyhyt...ja ficci hyvä, nää on näitä perus...suklaajuttuja, niitä on paljon.
Mutta tuosta Blaisen ilmeestä ja etenkin parituksesta plussat.

Kuvailun vähyys vaan jäi häiritemään.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #2 : 08.04.2011 20:34:34 »
Hei kiitos kommentista Resonanssi! Olen yllättynyt että joku tätä kommentoi. :D Mutta kiva että tykkäsit ainakin parituksesta ja noista lainaamistasi kohdista. Minulla on yleensä paha tapa kuvailla aivan kamalan paljon ja kaikkea liikaa, joten tämä teksti on kirjoitettu mahdollisimman yksinkertaisesti, ja olen aivan tarkoituksella siis jättänyt sieltä miltei kaiken kuvailun pois, kai se sitten vähän jättää epäselvän kuvan.. Ja tosiaan, ei tämä juonella ja omaperäisyydellään loista (muthei, ei sentään ollut suklaata ja hoodeetä ;))
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #3 : 08.04.2011 20:52:33 »
Ihan näin ensialkuun, pahoittelen kommentin lyhyyttä. En keksi oikein mitään muuta järkevää sanottavaa kuin, että tämä oli todella hauska. Ja söötti.
Seamuksen ja Blaisen dialogi oli jotain aivan mahtavaa. Jotenkin vain tuo kaksikko on yhdessä söötti pari.
Mitä muuta? Ai juu, tuo viimeinen lause. Se oli loistava lopetus tälle. :)
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #4 : 08.04.2011 21:52:08 »
Aika suloinen paritus, ennen en ole tätä lukenutkaan! Ja kiitoksia vain mielikuvista Blaisesta vaaleanpunaisissa villasukissa x)
Tämä oli tällainen söpön pieni ja toimi erinomaisesti dialogina. Blaisen jotkut kommentit tyyliin: "Vain sinulle, beibi" eivät jotenkin sopineet mun Blaise-mielikuvaan, mutta tämä ongelma taitaa olla vain päässäni :D Seamus sen sijaan oli suloinen itsensä  :)

Tämä oli tällainen kiva fluffy näin iltapalaksi (paitsi nyt hirveä suklaanhimo, argh!). Tykkäsin siis! Mulla saattoi olla tästä vielä muutakin sanottavaa, mutten nyt muista :P Anteeksi, tämän järkevämpää kommenttia ei nyt synny...

Miimii
freedom is just another word
for nothing left to lose

Beth

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #5 : 09.04.2011 22:24:38 »
Mukavaa luettavaa. :)
Kirjoitusvirheet hiukan häiritsivät ja epäselväksi jäi, kumpi kulloinkin puhui.
Tosielämän repliikkejä tunnistettavissa.  ;)
Olisin beetannut mielelläni!
Ja pidin kovasti!  :)
I'm walking down the line, that divides me somewhere in my mind.
On the border line, of the edge and where I walk alone.

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11
« Vastaus #6 : 15.04.2011 19:18:31 »
Hei kiitos kommenteista tirsu ja Miimii! :) Mun Blaise tuntuu aina rikkovan ihmisten mielikuvia, kirjoitan mä hänet millaiseksi vain. :D

Ja Beth, kiitos kommentista ja siitä jälkikäteisbetauksesta. :D Ja tosiaan, ehkä oon hieman inspiroitunut tosielämästä.. ;)
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Zyza

  • Vieras
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise
« Vastaus #7 : 27.01.2014 15:30:24 »

 Tätä paritusta omasta mielestäni tapaa aivan liian harvoin. Miksi, se on epäselvää.  ???

 Tää kuitenkin oli aivan uskomattoman ihana, sulonen ja kertakaikkiaan hulvaton. Nauroin varmaan ties kuinka monta minuuttia, kunnes pystyin taas hengähtämään. Onneksi sentään edes niin.  ;D Mutta tossa oli ihania, hahmot olivat oikeasti realistisia, joten sekin sopi tähän. Oon nimittäin aina pitäny noita molempia pervoina.  ;D

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise
« Vastaus #8 : 29.01.2014 17:31:33 »
Kiitos kommentista Zyza! Ilman sinua olisin unohtanut tämän ficin olemassaolon kokonaan! Mukavaa että pidit siitä :) Tämä toi hymyn minunkin huulilleni näin muutamam vuoden jälkeen luettuna :D
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Siivettömänä

  • Vieras
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise
« Vastaus #9 : 07.02.2014 12:31:29 »

 Olen ehdottoman tyytyväinen lukemaani. Aivan uskomattoman hauska, ja niin nautittava kuin vain voi olla. En olisi uskonut että joku osaisi yhdistää nämä kaksi jätkää, mutta siinä sinä onnistuit. Molemmat kuvaavat niitä hahmoja, jollaisiksi ne itse olen kuvitellut ja silti sopivat toisilleen aivan täydellisesti. Ihanaa kädenjälkeä.

 Pakko sanoa että teksti toi hymyn huulille, muutaman naurunpurskahduksenkin vielä ja riemastutti näin kipeenä olevaa.  :D

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Rohkelikon toimenkuva, K-11, Seamus/Blaise
« Vastaus #10 : 07.02.2014 13:54:52 »
Kiitos kommentista Siivettömänä! Ihana kommenttisi piristi täällä toisen kipeänäolijan päivää. ;) Minusta on ihan uskomatonta, että joku viitsii lukea näitä yläasteella kirjoittamiani tekstejä! :D
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3