Kirjoittaja Aihe: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro  (Luettu 3060 kertaa)

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Rating: S
Paring: Zoro/Sanji
Fandom: One Piece
Warnings: Slash!  Lievä AU! Fluff, slice of life.
Summary: ”Sanji äännähti unissaan, kuulostaen hieman uniselta koiralta.”
Beta: Ei tällä kertaa, virheet ja ajatuskatkokset ovat omiani.

A/N: Mie en nyt tietä miten ihmeessä tähän päädyttiin. Tai no tiedän, fb:ssä vastaan tulevat fanikuvat on vaarallisia, ja se syöpyi mun verkkokalvoille. Ja mun oli pakko saada kirjoittaa se jotenkin ulos. Vaikeinta ja kamalinta on se, etten edes oikeastaan ole One pieceä itse katsonut kuin muutamia pätkiä sieltä täältä, ja no nyt tässä ollaan. Olen jo pahoillani etukäteen, jos (ja kun) hahmot eivät tunnu omilta itseiltään. :D Kiitos ja anteeksi.
Fanarttia pääsee kurkkimaan täältä. Kunnia taiteilijalle, tää oli mulle vain inspiraation lähteenä!



---


Oli pimeää, aamun valkenemiseen oli vielä muutamia tunteja aikaa. Laivan runko natisi ja keinui kevyessä aallokossa. Kannen alla oli hieman tunkkainen ja samaan aikaan merellinen tuoksu. Siltä aina laivoissa tuoksui. Mereltä, suolalta, merilevältä, joskus kalalta. Paitsi silloin kuin Pervokokki hääräsi keittiössä. Ei Zoro sitä kenellekään myöntänyt, mutta hän nautti torkkujen ottamisesta keittiön ovea vasten sen idiootin kokatessa keittiössä. Keittiöstä kuuluva kolistelu, pauke, ja hyräily yhdistettynä ruuan tuoksuun oli Zoron mielestä rauhoittavaa.

Zoro usein nukkui päivällä. Hän usein valvoi öisin, vahtien laivaa ja pitäen näin muut turvassa. Tämä tarkoitti pakollisia päiväunia päivällä, aina silloin kun se oli mahdollista. Tämä ei häntä haitannut. Hän teki osansa, samoin kuin muutkin.

Zoro hiippaili tottuneesti ohi Luffyn ja Ussopin riippumattojen. Luffy kuorsasi tapansa mukaan, mutisten kuorsausten välissä jotain lihaan liittyvää. Zoro hymähti itsekseen, pysähtyen hieman empien vaaleahiuksisen kokin vuoteen ääreen. Zoro vilkaisi taakseen, kuin varmistaakseen ettei kukaan näkisi. Olisihan se mahdollista, että Pervokokki potkisi hänet pois vuoteestaan, mitä Zoro ei varsinaisesti odottanut innolla. Hän ei varsinaisesti halunnut mutkistaa asioita pienellä laivalla, mutta mikäli kumpikaan heistä ei koskaan tekisi minkäänlaista aloitetta, ei mikään koskaan muuttuisi. Ja Zoro tavallaan toivoi asian muuttuvan parempaan suuntaan. Ei pieniksi epämääräisiksi hetkiksi joita kumpikaan ei uskaltanut viedä pidemmälle.  Ja ainahan hän voisi esittää erehtyneensä sängystään. Olihan Zoron auttamattoman huono suuntavaisto kaikkien tiedossa, eikä kukaan voinut sitä kiistää.

Nuori mies haroi vihreää lyhyttä tukkaansa, laski miekkansa kätensä ulottuville riippumaton läheisyyteen ja alkoi kipuamaan riippumattoon Sanjin viereen. Sanji äännähti unissaan, kuulostaen hieman uniselta koiralta. Zoro sai kömmittyä riippumattoon kokin viereen ennen tämän havahtumista. Riippumatto natisi ja heilui miehen kömpiessä makuulle.

Hetken aikaa Zoro tuijotti vain takaisin Sanjin tummiin hämmentyneisiin silmiin. Hän ei tiennyt mitä nyt oli tarkoitus sanoa tai tehdä. Zoron kuvitelmissa Pervokokki ei olisi herännyt Zoron kiivetessä sänkyynsä. Unelmatilanteessa Sanji ei olisi herännyt ollenkaan, vaan he olisivat voineet nukkua autuaan onnellisina koko loppu yön toistensa syleilyssä. Nyt kuitenkin nuo tummat silmät tuijottivat häneen ensin hämmentyneenä, muuttuen pikkuhiljaa ärsyyntyneiksi. Zoro oli varma, että kohta tuo idiootti potkisi hänet alas sängystä.

”Turpa kiinni Sanji.” Zoro kuiskasi käskevään sävyyn, saaden Sanjin silmät leviämään hämmästyksestä. Zoro ei koskaan kutsunut Sanjia nimeltä.
Hän ei uskaltanut, koska pelkäsi äänenpainonsa paljastavan hänen tunteensa tuota blondia kokkia kohtaan.
Ei sillä, että hän voisi sitä enää kohta kieltääkään, kiipeillessään sydänyöllä toisen riippumattoon.

”Älä herätä kaikkia huutamalla Homepää.” Sanji mutisi yllättävän pehmeällä äänellä, kääntäen selkänsä Zoroa vasten, ja vetäen tämän toisen käden omalle vatsalleen.
Zorolla meni muutama hetki ennen kuin hän uskalsi hengittää ja rentouttaa lihaksensa. Sanji ei ollut potkinut häntä pois sängystään. Pieni hymy nousi nuoren miehen kasvoille. Zoro siirsi allaan olevaa kättä parempaan asentoon, limittäen samalla sormensa Sanjin vapaan käden sormien kanssa.
”Jos et anna minun nukkua sinä kokkaat aamiaista Luffylle.” Sanji varoitti, saaden Zoron hymähtämään huvittuneena. Ihan kuin Sanji laskisi häntä hänen keittiöönsä sotkemaan kaiken ja pilaamaan ruoka-aineita. Sanji oli ylpeä kokin taidoistaan, eikä suotta. Eikä Luffyn ruokkiminen ollut mikään helppo homma. Kapteenilla tuntui olevan pohjaton vatsa.  Zoro painoi kasvonsa Sanjin niskaan. Sanji tuoksui ruualta, mereltä ja lämpimältä. Turvalliselta. Kodilta. Perheeltä. Sanji tuoksui kaikelta tuolta.  Zoro hymyili, sulki silmänsä ja puristi vaaleatukkaisen nuoren miehen syliinsä tiukemmin. 
« Viimeksi muokattu: 18.09.2023 15:44:57 kirjoittanut Unohtumaton »
Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 537
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #1 : 12.09.2023 20:33:49 »
Olipa kiva lukea tämä, vaikka en tiedä sarjasta mitään :D Olihan tää One Piece sarja, eikö? Joka tapauksessa tämä oli oikein mukavaa, kevyttä iltaluettavaa!

Pakko kysyä mistä nimitys Pervokokki tulee? Ihan mahtava:D

Tykkäsin tämän fikin tunnelmasta. Juuri tuo kohta, jossa toinen päättää ottaa ohjat omiin käsiinsä ja tehdä aloitteen, on lempparihetkiäni fikeissä:3 Ei haitannut yhtään, etten tiennyt taustatarinaa tai hahmoja sen tarkemmin, kun tämän pienen slicen tunnelma oli kuvailtu niin hyvin. Ja onneksi Zoroa ei hätistelty pois, eikä hänen tarvinnut edes selitellä hätävalheita huonosta suuntavaistostaan:D
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #2 : 12.09.2023 20:39:51 »
Joo sarja on One piece. :D

Pervokokki tulee ihan sarjasta nimityksenä (Ainakin oman googlailun perusteella.:DD). Sanji ja Zoro on jatkuvasti enemmän ja vähemmän tukkanuottasilla, ja Sanjilla on heikko kohta kauniisiin naisiin. :DD Ja tosiaan Sanji on myös porukan kokki, joka tekee aina ihan loistavia aterioita. Joten tästä loogisesti on sitten Zoron toimesta annettu nimi Pervokokki. >:D

Kiitos ihanasta kommentista. :3 Tätä oli super kiva kirjoittaakin, vaikka oonkin fandomista aika pihalla edelleen. ^.^'
Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #3 : 29.10.2023 18:18:51 »
Minä katsoin Netflixin One Piece -sarjan joku aika sitten ja mikäli oikein ymmärsin AO3:n ficcimäärien perusteella, tämä paritus on fandomissa sangen suosittu. Olipa kiva löytää finistäkin luettavaa tästä, nyt kun on vähän tutustunut fandomiin. Rakastan tuollaisia kohtia, kun mennään ekaa kertaa nukkumaan vierekkäin, joten tämä oli senkin puolesta kivaa luettavaa! Ja Sanjin uhkaus, että jos ei anna hänen nukkua, joutuu kokkaamaan aamiaista Luffylle, on kyllä todellinen uhka :D kiitos tästä!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 653
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #4 : 29.10.2023 19:49:01 »
Ensinnäkin, Usoppin ilme tuossa inspiraatiokuvassa :))

Toiseksi, tää oli söpö! ♥ Olin nuorempana ihan mahdoton One Piece -fani ja Zoron ja Sanjin shippaaja, joten oli mukava palata kyseisen maailman pariin tämän ficin kautta. :) Zoro ei kuulu(nut) lempihahmoihini, mutta pidin hänestä tässä. Jotenkin oli mukava ajatella, että hänelle olisi ikään kuin sanomatta sovittu tuo "yövartijan" tehtävä - en muista, oliko niin sarjassakin, mutta jatkuvan nukkumisen muistan ja tuo työnjako selittää sitä hyvin. :)

Ihana, miten Sanji oli ensin ärsyyntynyt, kun toinen änkesi samaan riippukeinuun, mutta antoi sitten kuitenkin Zoron tulla viereensä nukkumaan. Pidin siitä, miten tässä kerrottiin, että kaksikon välillä tosiaan olisi "sitä jotain", jota kumpikaan ei kuitenkaan ole uskaltanut ottaa esille ja tutkia tarkemmin. Jospa tämän yön jälkeen asiat olisivat toisin! ♥ Ja Zoro kutsui Sanjia tämän oikealla nimellä, oijoijoi ♥

Ja miten ihan vain ohimennen mainittiin lihasta unia näkevä Luffy, loistavaa :D (Vähän pisti silmään tuo Ussop, kun nimihän taitaa olla Usopp :) )

Tykkäsin siitä, miten tavallaan nidoit alun ja lopun yhteen tuoksujen kuvailemisen kautta. Pidin tämän nimestäkin tosi paljon, ja muutenkin tämä oli söpö ja onnistunut pikku ficci! :)

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #5 : 30.10.2023 20:26:11 »
Siitä onkin jo hyvä tovi, kun viimeksi olen tässä fandomissa pyörinyt, mutta nyt on tullut twitterissä vastaan sen verran zosan-arttia että kovasti harkitsen sen Netflix-sarjan katsomista... Olipa hauskaa bongata siis täällä ficciäkin!

Lainaus
Ja ainahan hän voisi esittää erehtyneensä sängystään. Olihan Zoron auttamattoman huono suuntavaisto kaikkien tiedossa, eikä kukaan voinut sitä kiistää.

Lol, tämä selitys kyllä taatusti uppoaisi ihan kaikkiin, kätevä hätävale  ;D  Onneksi ei sitä tarvittu ja Sanjikin malttoi olla potkimatta levänuppia pois riippumatostaan, nuo kaksi kyllä todellakin tarvitsisivat vähän keskinäistä lepoa ja lempeää kosketusta. Luffyn pohjattomalle ruokahalulle kokkaamaan joutuminen on kyllä pätevä uhkaus, heh, vaikka näyttiväthän nuo kovasti sopua kaipaavan. Kivaa, että pehmeästä tunnelmasta huolimatta oli silti vähän sanailua, se kun kuuluu heillä kuvioon, ja Zoroakin vähän jännitti normaalisti niin tyynen pinnan alla.

Naurattaa kyllä mielikuva näistä kahdesta tontusta tuijottamassa toisiaan pimeässä ja sihisemässä herjoja samalla kun kuitenkin asettuvat mukavasti sylityksin nukkumaan yhdessä. Kiitos tästä, kivaa nähdä tätä shippiä!
sano mua rovastiks

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 525
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #6 : 01.11.2023 09:47:11 »
Oi miten kivaa, että täältä löytyi tuore One Piece -ficci! En ole koskaan aiemmin lukenut mangaa tai katsonut animea, mutta Netflix-sarjan myötä tykästyin sarjaan huolella ja juuri tämä paritus ihastutti minuakin. ^^ Tämä oli valloittavan söpö! Sarjassa ei ole tullut selväksi tämä Zoron suuntavaiston surkeus, mutta sehän on sopiva syy makuupaikalla. ;D Kaksikon sananvaihto oli hupaisaa, kun on pakko nälviä toista, vaikka samalla asettuu nukkumaan sen toisen viereen, söpöä. ^^ Ihanaa, että vihdoin Zoro otti ohjat käsiinsä, vaikka kuvittelisin, että hän juuri vihoviimeisenä kehtaisi myöntää mitään lämpimiä tunteita Sanjia kohtaan, mutta siksi se juuri olikin hellyyttävää. Syteen tai saveen. <3

Kiitos tästä, oli aivan ihana makupala ja ehkäpä itsekin uskallan ficata tästä fandomista, kun omakin tuntemus on vain Netflix-sarjan pohjalta. ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: One Piece. Riippukeinurakkautta (s) Sanji/Zoro
« Vastaus #7 : 06.12.2023 18:56:08 »
Äää apua miten paljon ihania kommentteja, en oo ikuisuuteen käynyt paikalla koska oon ollut valitettavan kiireinen ja inspiraatio on ollut kovaa hukassa. D;

Mutta kiitos valtavasti jokaiselle kommenteista, oon jotenki hurjan hämmentynyt että näinkin moni on eksynyt tän pariin. <3

Pahoittelut vielä mahdollisista nimien väärinkirjoituksista, tosiaan oon vaan Kattelu muutamia jaksoja ja pätkiä miehen olkapään ylitse, ja sit tää kuva vaan suli mun verkkokalvoille ja mun oli pakko kirjoittaa. XD

Mutta pitänee jossain vaiheessa eksyä tänkin sarjan pariin koska nään tässä potentiaalia ja vaikuttaa mielenkiintoiselta konseptilta.

Kiitos vielä jokaiselle kommentoineelle. Ootte rakkaita ja piristitte mun iltaa enemmän kuin uskottekaan. <3

Lähetetty minun SM-A145R laitteesta Tapatalkilla

Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat