Eli meiltä löytyypi kirjat 1-6 ja voitte vain uskoa millaisessa kunnossa jotkut niistä ovat. Ykkönen, kakkonen ja kolmonen ovat kellastuneita ja kannet melkein repeilee irti. Nelosen minä tuhosin kerran ottamalla sen talvella ulos ja se kastui. Kannet on irti ja sivut sellaisia, no tiedätte kai mitä paperille käy kun siihen kaatuu vettä. Sivujakin on tainnut lähteä irti, nyyh.
Vitonen ja kutonen ovat ainoat, jotka ovat hyvässä kunnossa. Sitten kun seiskan suomennos ilmestyy niin sekin sitten ostetaan heti. Hmm, ai niin onhan meillä vitonen muuten myös englanniksi.
Sitten muista rojuista, mitä silloin pienenä ja erityisesti Viisasten Kivi -leffan aikaan on osteltu. Tarroja löytyy, myös sellaisia tatuointeja ja se tarra-albumi. Sitten on muutamia julisteita, Azkabanin vangin juliste (joka on kyllä siskon, mutta never mind) komeilee huoneen ovessa. [size=59]Me ollaan pistetty Harrylle siinä tekoviikset, joo kröhöm.[/size]
Mulla on myös postikortteja, vihko (vaikka sen taisin lahjoittaa kaverille), kirjepaperia, lyijäreitä, kumeja, terotin, penaali, legoja (jee n__n), joku lautapeli, Tällipaju-peli, tietokonepelit 1-5 (nyyh, vitonen se on niin vaikea) ja sitten joku huispauspeli kanssa, Hermione-nukke, pelikortit, sellaisia ihme kiviä, pari leffan soundtrackia ja leffat 1-4. Siinä ne taisi olla.
Kuten sanottu nuo on hankittu joskus kauan sitten. Ai niin ja on se Feeniksin killan mukana kirjakaupasta saatu ovilappu tms. :---)
//Ai niin, multakin löytyy se keksirasia, jonka kyllä eräs kaverini tallasi pilalle. Olen katkera.