Kirjoittaja Aihe: Malfoy, surkki? S  (Luettu 2350 kertaa)

Netti

  • Vieras
Malfoy, surkki? S
« : 10.03.2010 08:40:35 »
// Alaotsikko: Angst, one-shot, Rose/Scorpius, S

Title: Malfoy, surkki?
Author: Minä :)
Beta: Ei ole, joten itse olen yrittänyt sorkkia sieltä täältä saadakseni tekstiäni parempaan kuntoon.
Fandom: Harry Potter
Disclaimer: Rowling omistaa maailman, Rosen ja Scorpiuksen ja kaiken muun mikä sieltä Pottereista on lähtöisin... ;)
Rating: S
Pairing: Rose/Scorpius (maininta, periaatteessa...)
Warnings: eipä mun mielestä ole...
Genre: Angst, one-shot
Summary: Ennen hän oli aina ollut kaikessa Randya parempi ja nyt muutamat jumalat huvittivat itseään tekemällä Malfoysta surkin.

Sandy Malfoy kurkki peilistä itseään kyynelten valuessa pitkin poskia. Miksi kaksoisveljen piti päästä Tylypahkaan? Miksen minäkin päässyt? Kysymykset harhailivat tytön päässä.

Aivan kuin ilkkuakseen Sandya, aurinko paistoi ikkunasta sisään ja valaisi joka kolkan. Ulkona aurinko sai lätäköt ja puista tippuvat sadepisarat kimmeltämään kauniisti.
”Sandy oletko kunnossa?” Scorpius Malfoy varmisteli oven läpi.
”Olen isä, olen”, Sandy sanoi itkuisella äänellä. Tytön silmät olivat punaiset itkemisestä ja päätä jomotti.

Miksi juuri minun täytyy olla surkki? Miksei vaikkapa Randy? Mehän olemme helvetti vieköön kaksosia! Miksi vain toisen piti saada taikavoimat?

”Sandy? Minä tulen sinne nyt”, Rose Malfoy kertoi ja avasi oven varovasti. Hän näki tyttärensä makaavan tyhjässä kylpyammeessa vaatteet päällä itkien hiljaa. ”Oi kulta, kyllä se helpottaa. Tule nyt vain, niin mennään huoneeseesi.”

Miksi kaiken piti kääntyä päälaelleen? Ennen minä olin aina kaikessa Randya parempi ja nyt muutamat jumalat huvittivat itseään tekemällä Malfoysta surkin. Helvetti vieköön MINÄ olen sentään Malfoy!

A/N:Kommentteja?  ;D Anteeksi jos on virheitä, yritin kyllä niitä etsiä, mutten kuitenkaan voi vannoa, ettei mikään virheen pahanen päässyt silmieni ohitse.  :)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 18:07:24 kirjoittanut Vanilje »

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Malfoy, surkki?
« Vastaus #1 : 10.03.2010 11:02:03 »
Tämähän oli aika suloinen. Sandyn tunteista sai hyvän otteen, vaikka teksti oli lyhyt. Malfoy surkkina on myös jännä ajatus, sillä suvulla on kuitenkin pitkät perinteet puhdasverisyyden kannattamisessa ja velhouden arvossapitämisessä. Toisaalta, Rose Weasley osaa varmaan olla aika lempeä ja tuskin Scorpiuskaan ihan kauhea on.

Myös ajatus kaksosista oli söpö - niinhän se menee, että Rosen suvussa on juuri sukupolvi aiemmin ollut kaksosia, joten oli todennäköistä, että hänkin saisi kaksoset. Söötti oivallus.

Olisin ehkä kuitenkin vielä mieluummin lukenut ficciä enemmän, tällaisenaan tämä oli hyvin lyhyt ja pääsi oikeastaan vasta raapaisemaan tilannetta ja Sandyn tunteiden pintaa. Näin kiinnostavasta aiheesta (surkeista ei ole kirjoitettu kovin paljon) olisin mieluusti lukenut kyllä lisääkin. :)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Netti

  • Vieras
Vs: Malfoy, surkki?
« Vastaus #2 : 10.03.2010 19:07:22 »
Kiitos Nevilla! Syy tämän lyhyyteen oli, että pelkäsin sen sitten jo vähän hmm... valahtavan, jos näin nyt voisi sanoa. :) Kiitos kommentista!