Kirjoittaja Aihe: Twilight: Cullenit metrossa | K-11, humor  (Luettu 2406 kertaa)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Twilight: Cullenit metrossa | K-11, humor
« : 20.07.2010 14:51:28 »
//: Cullenit ovat joutuneet muiden kanssa metroon..KAIKKI IHMISIÄ
Nimi: Cullenit metrossa
Kirjoittaja: neiti-miska
Beta: Noups
Fandom: Twilight
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Humor
Paritus: Selviää lukiessa~
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille, tosin Nikki kuuluu minulle. Ficci on myös käsialaani 100%
Varoitus: Kiroilua, liiallista huumoria?
Summary: Mitä käy kun Cullenit, ja muut hahmot, joutuvat metroon?
Idea lähti Lontoossa, istuin siellä kaksi tuntia metrossa ja vaununi oli niin täynnä etten nähnyt kuin vieressä istujat, elikkäs mitäs käy Culleneille?:D Kaikki siis ihmisiä

”Forks”, kuului kuuluttimista. Ihmiset astuivat yksi toisensa jälkeen sisään tyhjään vaunuun, muunmuassa Alice. Keijukaisella oli päällään keltainen olkaimeton toppi, farkkushortsit ja varrettomat pinkit  tennarit. Laukku oli musta Chanelin laukku.. Tyttö istui lähimmälle paikalle, asettaen laukun syliinsä. Ihmisiä ei tullut paljoa, joten pian piippaukset täyttivät vaunun, ja ovet sulkeutuivat.
”Tämä on pikadeli Seattleen, seuraava pysäkkimme on Port Angeles”, kuului. Alice otti laukustaan kännykän, valitsi numeron ja siirsi sen korvalleen.
”Hei, Alice tässä.”
”Niin?”
”Mulle ei puhuta noin!”
”Siis mitä?” puhelu olisi ollut väittelyä koko ajan, ellei juna olisi lähtenyt, ja puhelu katkennut, koska kenttää ei ollut.
”Siis mitä tää on? Mun piti puhua mun jätkäkaverille!” Alice huusi vihaisena eräälle teinille, joka kuunteli musiikkia kuulokkeista, mutta näytti kuulevan.
”Ei ole minun ongelmani, ja tämä on metro. Olemme maan alla.”
”Haista sinäkin paska.”

”Port Angeles”, kuulutettiin. Sisään astui paljon ihmisiä, ja viimeisinä Nikki, joka näytti siltä että jos nauruun voisi kuolla, hän olisi jo zombi. Nikkillä oli korsettitoppi ilman olkaimia, nahkaiset legginssit ja noin polviin saakka ulottuvat punaiset tennarit, vaaleat hiukset olivat suoristetut ja niiden päälle oli laitettu roikkuva harmaa pipo. Nikkin seuralainen oli tuon poikaystävä Alec, joka virnuili kuin ääliö. Tuon vaatetus oli rentona farkut, musta t-paita joka pilkotti hupparin alta, mustavalkoiset skeittikengät sekä oranssinpunainen lippis. Pari istui Alicen puolelle, heidän välissään oli yksi tyhjä paikka.
”Muotipoliisi puhuu sinulle Nikki, hanki housut”, Alice huomautti tuijotellen toisen asua. Naurunsa lopetettuaan Nikki virinsti.
”Alice, katsotko noin tarkkaan vartaloni alaosaa?”
”Paljonko olet juonut?!” Alice kiljaisi nolostuneena, saaden päitä kääntymään. Alec tuhahti varoittavasti.
”Nikki ei juo ennen kuin on 21.”
”Ei sitä voi tietää.”
”Minä vain olen seonnut.”
”Sen huomaa”, Alice mutisi, katsoen tarkkaan Nikkiä.
”Eikö sinulla ole laukkua?” tuo kysyi hämillään.
”Ei? Me oltiin Alecilla, metrokortti ja kännykkä on mun taskussa. Mutta missäs sun 2 vuotta nuorempi jätkäs on? Vai ootko hakemassa sitä eskarista?”
”Seth on Sequimissa, hänen tätinsä luona.”
”Niinpä niin.”
”Tämä on pikadeli Seattleen, seuraava pysäkkimme on Sequim”, kuului taas, ovet olivat menneet jo nuorten huomaamatta kiinni.
”Niin muuten Nikki, oletkos kertonut Alecille yösessiostasi Seattlessa?” Alice kysyi, virnistäen. Alec kohotti kulmiaan, katsahtaen Nikkiä, joka oli nolouttaan peittänyt kasvonsa.
”Niin mistä sessiosta?”
”Ai et tiennyt kun Nikki nähtiin autossa ilman paitaa?” Alice kysyi, ja Alec punastui kokonaan. Alice avasi suutaan, täristen niin, että voisi alkaa itkemään.
”Sinäkin olit siellä?! EN VOI USKOA! Teittekö te sitä Seattlessa, autossa?” tuo nauroi, niin että se teini nojautui eteenpäin, kuunnellen kiinnostuneena.
”Krhmm...tarvitseeko sitä kailottaa koko vaunulle?” Nikki kysyi nolostuneena.
”Mutta ette kiellä asiaa?” Alice ei saanut vastausta, joten päätti jättää asian sikseen. Alice räpläsi viestejä Sethille, välillä vilkuillen hermostuneena Alecia.

Nikki sen sijaan loikoili puoliksi makuullaan omalla penkillään, jalat Alecin päällä. Tuo räpläsi kännykkäänsä myös, viestien parhaalle ystävälleen, Janelle, joka sattumalta oli Alecin kaksoissisko, mutta silti vanhempi.
”Jane tahtoo tietää koska tulet kotiin”, tuo naureskeli, nostaen katseensa. Alec tuhahti.
”Laita että tulen teille yöksi.”
”Okei”, Nikki vastasi nopeasti, kirjoittaen viestin hieman muunneltuna. Alec tulee meille yöksi, voi olla että tulee yöllä, aamulla tai päivällä. Kumminkin lähetän Demetrin sinne ;)
Demetri oli Nikkiä kuukauden nuorempi, ja tuon pikkuserkku joka seurusteli Janen kanssa. Porukan kaveripiiri oli suht suuri, ja jokainen seurusteli keskenään. Alicen,Sethin,Nikkin,Alecin,Janen ja Demetrin lisäksi porukassa olivat Edward, Leah, Jacob, Bella, Emmett,Heidi,joukon vanhimmat Esme ja Aro sekä noh..Jasper ja Felix, porukan homopojat. Sekä joskus joitain sisaruksia pyöri mukana, esimerkiksi Nikkin isoveli Riley, Edwardin adoptiosisko Rosalie (joka on muuten lätkässä Emmettiin), Bellan pikkusisko Victoria ja Heidin kaksonen Reneta. Ja koska Esme ja Aro olivat 22 vuotiaita, he suostuivat välillä ostamaan vahvempaa juomaa porukalle.
”Tulevatko ketkä kaikki Sequimissa kyytiin?”
”Mm...Seth,Riley sekä Felix”, Alec muisteli.
”Hienoa, saan kiusata homopoikaa ja veljeni manailee minulle”, Nikki maanitteli.

”Sequim”, kuului pian. Monet ihmiet poistuivat, ja vain kolme astui sisään. Seth suuntasi Alicen viereen, suudellen tuota nopeasti, Riley istui siskoaan vastapäätä ja Felix Rileyn viereen.
”No siskokulta, teittekö jotain laitonta?”
”Miten niin?” Nikki kysyi ihmeissään, ja Riley kumartui haistamaan tuon hengitystä, ja äkkiä Alec tönäisi Rileyn takaisin istumaan.
”Sun henkes haisee tupakalle, kaksin kerroin.”
”No me ehkä molemmat yks poltettiin, kyl säkin olet pilvessä joka toinen viikonloppu”, Nikki viisasteli.
”Mutta....Felix, koskas sun homokoiras tulee?”
”Pää kiinni Alec”, Felix mutisi, tuijotellen maata.
”Tämä on pikadeli Seattleen, seuraava pysäkkimme on Bell Hill”, kuulutuksen jälkeen juna lähti oitis.

Nikki härnäsi tapansa mukaan veljeään tuon ihastuksen takia. Riley oli ollut ihastunut Bellan pikkusiskoon heti kun oli tuon nähnyt, mutta ainoa vääristymä oli ikäero. Riley oli Nikkiä kolme vuotta vanhempi, 20 vuotias. Victoria sen sijaan oli juuri äskettäin täyttänyt 15. Victoria ei ollut ikinä näyttänyt kiinnostusta Rileytä kohtaan, vaikka Bella oli saanut siskonsa kiinni Rileyn ikkunalta.
”Nikki ihan oikeasti, eikö sinulla ole parempaa tekemistä?”
”No ei? Tiesitkö muuten että Victoria tulee Bellan kanssa seuraavalla pysäkillä?” tuosta seurasi hetken hiljaisuus, ja pian vaunun täytti nauru.
”Et oo tosissas Riley, oot täysin lätkässä siihen!”
”EN! En ole lätkässä kehenkään tyttöön”, seurasi taas hetken hiljaisuus. Felix katsoi ihmeissään Rileytä, joka näytti päättäväiseltä, katse kattoa kohti.
”Tarkoitatko, että olet homo?” Felix kysyi innokkaana, sillä toivoi ettei olisi Jasperin kanssa ainoat homot porukassa. Rileyn silmät suurenivat, ja hän avasi suutaan, tuijottaen Nikkiä vihaisena, katsahtaen sitten Felixiä.
”EN! En vain ole ihastunut nyt kehenkään tyttöön.”
”Se voi tarkoittaa että olet salaa homo”, Nikki sanoi nopeasti, virnuillen kuin ääliö.

**

”Seuraava pysäkkimme on Seattle”, matka oli sujunut nopeasti, ja koko jengi, lukuunottamatta vanhimpia, oli koolla. Jane ja Demetri supisivat keskenään jotain, Leah kirjaimellisesti nukkui Edwardin sylissä, Bella jutteli Victorialle, mulkoillen Rileytä, Jasper ja Felix naureskelivat ja muut juttelivat keskenään.

Pian metro oli perillä, ja kaikki nousivat seisomaan.

”Nähdään taas!”
« Viimeksi muokattu: 17.09.2016 21:18:36 kirjoittanut Kristen »
Avatar © Emilja

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Cullenit metrossa
« Vastaus #1 : 20.07.2010 17:32:20 »
Ei jessus, mä nauroin tälle ihan vedet silmissä. :'D Sisko kattoi mua ihan kuin olisin tullu hulluks.

Tosi hyvä oli, vaikka en yleensäkään lue mitään all human-tekstejä, mutta päätin lukaista tämän koska tämä on oneshotti. Ja sain kyllä mahtavat naurut. Kirjoittele lisää tälläisiä.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit metrossa
« Vastaus #2 : 20.07.2010 17:34:04 »
Hihii kiitos :D joo mä vähän otin vaikutteita mun metroseurasta, muunmuassa toi nukkumiskohta oli livenä siellä x)
Saatan kirjoitellakkin...:D
Avatar © Emilja

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Vs: Cullenit metrossa | K-13, humor
« Vastaus #3 : 13.11.2012 19:21:14 »
Ui ku ihanaa. Oot viel sekottanu pakkaa oikeen kunnolla! Jes. :DD