Aivan samaa mieltä tuossa mitä Sokerisiipi ekassa kappaleessa kirjoitti. Lisäksi tykkään yli kaiken tuosta Dyadin ympäristöstä ja että tiede on hyvin vahvasti mukana, tällainen labrahihhuli kun olen. Ja onhan nuo jaksot vaan äärettömän koukuttavia, vaikka olisikin kyseessä vaan Alisonin vaalijutut ja pilleribisnekset.
Ihan samaa mieltä oon myös Alisonin kuvioista. Näin tästä jonkun kuvankin, mutta Cosima on kuolemansairas, Sarah ja Helena muuten vaan kuolemanvaarassa ja Alisonin lapset joutuu ehkä vaihtamaan koulua. Nuo Alison-kuviot tulee vaan aina niin puskista, vaikka kuinka siitä hahmona tykkäänkin. Muut siellä yrittää karkuun jostain aavikkovankilasta ja yhtäkkiä Alison tuleekin kampanjoimaan aluerajojen puolesta. Ja Donnie... Tavallaan tosi säälittävä tyyppi, ja Alison ehkä ansaitsis kuitenkin jotain parempaa. Donnie ei oo mun suosikkeja ollenkaan. Enkä muuten tykkää siitä Cosiman uudestakaan! En edes muista nimeä.. Kuitenkin Cosima ja Delphine palaa yhteen, koska onhan niiden pakko, onhan?
Ja kun on puhetta ollut niin Orphan Blackistä kuin Supernaturalistakin... Arvatkaa hihkuinko ääneen, kun Supernaturalissa esiintyi Ruttona kukas muukaan kuin Dr. Leekie
Nappivalinta kumpaankin rooliin! Varsinkin kun kuvittelin sen Ruton Leekieksi..
// Jatkanpa vielä tähän. Ihanaa, että ylivoimaisesti parhaan sarjan ikinä,
Doctor Whon siis tottakai, kasikauden jaksot on vihdoin saatu Netflixiin! Oon todella myöhäisherännäinen ollut DW:n suhteen, sillä rupesin katsomaan sitä vasta viime heinäkuussa, kun kaudet 1-7 näytettiin uusintoina jälleen kerran. Sattumalta eka näkemäni jakso oli
Rose, siis ekan kauden eka jakso, jonka älyttömän huonot erikoistehosteet (ja just siks niin hauskat) jäi mieleen ja sai katsomaan lisää. Ja sit mentiin. Netflixin hommasin syksyllä, kun teeveen vauhti ei enää millään riittäny. Ja koska kasikausi alkoi tulemaan vanhempien kausien kanssa samaan aikaan, se jäi multa väliin ja oon joutunut puoli vuotta sitä odottelemaan. Mutta nyt vihdoin! Vaikka epäilen erittäin vahvasti, ettei 12 oo lähellekään kympin tai ysin luokkaa, toivon kuitenkin että se olis yhtätoista parempi. Ja ehkä Claraa kykenee kestämään yhen kauden (tai siis toivottavasti enää yhen). Nyt vaan on ongelma kumpi eka, Doctor Who vai Supernatural?
Sori tuplat, mutta pakko vuodattaa vähän tuntemuksia edellä mainitsemastani Doctor Whon 8. kaudesta. Noh. Ei oikein uppoa. Kaksi viimesintä jaksoa mitä oon kattonu (Time Heist ja Caretaker) on ehdottomasti huonoimpia (uudessa) Doctor Whossa ikinä nähtyjä jaksoja. Time Heist varsinkin, ihan kamalaa kuraa. Alussa taas jaksot Robots of Sherwood ja Listen oli ihan loistavia. Robin Hoodille varsinkin menetin sydämeni välittömästi (: Ja Listen oli hyvin samaa luokkaa kuin Blink (ei silti voita Blinkiä), ihan superpelottava DW:n jaksoksi. Toivoin tuossa että 12 olis parempi kuin 11, no omasta mielestäni ei ole. En oikein pidä siitä minkälaiseksi Tohtori on muuttunut (kumppanihan muuttaa aina Tohtoria johonkin suuntaan, kattokaa ny mitä Clara on sille tehny), se on lähinnä just sitä miltä Capaldi näyttää: kärttyseltä vanhalta ukolta. Ei siis mitenkään haittaa, että Capaldi on vanhempi kuin edelliset Tohtorit, mutta kun en vaan tykkää siitä. Joo, sillä on ihan hyvää mustaa huumoria välillä, skottiaksentti ja hetkittäin kuulostaa ihan kympiltä, mutta ei silti vaan lähde. Clara taas on ollu ihan siedettävä sen jälkeen kun se hyväksyi, että Tohtori on nyt tollanen setämies.
Ja vielä pakko sanoa: jokasella uudella alkutunnarilla mun sydän särkyy vähäsen. Miksi oi miksi siitä on tehty tuollanen? Rip ekan ja tokan kauden tunnarit. Mulla on myös ikävä vanhoja kunnon "I Am the Doctor" ja "This Is Gallifrey" ja kaikkia näitä ihania vanhoja musiikkeja! (En edes aloita kahen ekan kauden musiikeista.)
/Angelina yhdisti tuplapostauksen.