Meldis: Vai että ihan Finin legendaaristen ficien joukkoon... Ai että mikä tunnustus ja kunnia! Syvästi kiitän ♥ Mäki olen ehdottomasti sitä mieltä, että ficimaailmassa kaikki on sallittua ja mahdollista
Niin hyvässä kuin pahassakin. (Ja siitä voi olla montaa mieltä, kumpaan kategoriaan tämä menee XD)
Miten oletkin osannut naurattamaan tällä, vaikka itse ficissä ei ole vitsin poikastakaan. Tai on tavallaan, mutta sillei meta tasolla.
En mä ees tiiä XD Kai se on just sitä kontrastia ja vakavuuden kyseenalaistamista. Itteänikin nauratti tätä kirjoittaessa, koska en edes minä pysty kirjoittamaan tällaista ihan vakavalla naamalla! Sakari kärsii ja minusta se on hauskaa!
Kiitos mahdollisesti koko ficcaajan urani isoimmasta mitä mä just luin -hetkestä!
Hahah, ole hyvä vain ja kiitos itsellesi kommentista! ♥
mursuhilleri: Ensinnäkin, hehe kiitos, kiva että randomit päähänpistoni saavat kannustusta. Toiseksi, kiitos toistamiseen! Oli se hieno kunnia saada juuri tällä ficillä tuo pikari. Ja kolmanneksi, olen niin samaa mieltä! Onhan Sakarin villapaitapeli melkoista actionia
Tässä on joo joku jännä surullinen tunnelma, vaikka pelkkää läppää onkin. Sakarilla on vaikeaa eikä valittaakaan voi. Kurja kohtalo hänellä, eikä sitä edes Flash Playerin loppu pysäyttänyt, vaikka niin olisi voinutkin luulla :< Sakari tarvitsisikin monta uutta peliä, joissa saisi pukea ylleen muitakin vaatteita! Tai ehkä polttaa villapaitoja roviolla?
Jos joku sellaisia kehittelisi niin kyllä pelaisin ja antaisin tukeni!
Kiitos sinullekin kommentista ja kaikista ihanista sanoistasi!