Kirjoittaja Aihe: Sailor Moon: Enkelikö se siinä? [Haruka/Usagi] | S, raapale  (Luettu 1085 kertaa)

Odile

  • Morsio
  • ***
  • Viestejä: 384
  • ×××
Kirjoittaja: faux pas
Ikäraja: S
Fandom: Sailor Moon // Tinppa lisäsi fandomin alkutietoihin.
Paritus: Haruka/Usagi, (Haruka/Michiru)
Vastuuvapaus: En omista Bishoujo Senshi Sailor Moon-franchisea tai sen hahmoja.
Genre: femme, (fluff?), angst
Yhteenveto: "Minä uskon kyllä sinuun, Prinsessa."
Varoitukset: -
A/N: Osallistuu Rare10-haasteeseen parituksella Usagi/Haruka.
Jos yhteenveto tuntui käsittämättömältä, ei huolta, et ole mitenkään aivovammainen.
Ajattelin kokeilla raapaista tällaisen kasaan. Eli tää on Harukan/Uranuksen PoVstä S-kaudella kun Usagi ryntää sinne kirkkoon pelastamaan Uranusta ja Neptunea ja Haruka näkee Usagin olevan Messias. (Kyseisen kohtauksen voi nähdä tällä videolla.) Tätä oli vähän hankala kirjottaa, kun tosta parituksesta tahtoi tulla vaan lievästi sitä Prinsessa-kunnioitusta syvempi, mutta tein parhaani., tietysti. Tolla videolla se kohtahan on siis just eikä melkeen se kohta, jossa Uranus näkee Usagin Messiaana ja sitten sen valon häipyessä taas Usagina, eli ei sen jälkeen. Ficci loppuu siihen, mutta tietenkin voi ajatella että kaikki, mitä sitten videolla (eli "oikeasti") tapahtuu, tukee tätä ficciä. ;)




Kaunis, hohtava olento, jolla on perhosen siivet. Hän seisoo kirkon ovella.

Messias.

Minä tiedän, kuka sinä olet. Sinä olet maailman valo. Sinä kannat povessasi galaksin kirkkainta tähteä, universumin suurinta rakkautta.

Aurinko menee pilveen, valo häviää. Ja sinä seisot edelleen siinä, minä näen sinut. Tiedän miksi olet täällä. Sinä typerä tyttö tulit pelastamaan meitä. Et pysty muuntautumaan, se voima on nyt minun käsissäni. Mutta silti sinä tiedät ja luotat. Osoitat suurta rohkeutta luottaessasi siihen, mitä et näe: siihen, mistä todellinen voimasi säteilee.

Kuule... Jos se on sinun käsissäsi, saanko toivoa jotain? Michiru ansaitsisi päästä taivaaseen. Minä taas en, mutta pyydän...

Prinsessani...
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:16:15 kirjoittanut Tinppa »

Odile

  • Morsio
  • ***
  • Viestejä: 384
  • ×××
Oijoi! Ihanaa kommenttia sain heti näin aamutuimaan!

Aivan mahtavaa, että päätit osallistua Rare 10 -haasteeseen Sailor Moonilla!
Kyseisen fandomin ficeistä on tällä foorumilla suuri puute ja on suuri unelmien täyttymys saada niitä tänne.
Odottelen innolla loppuja 9 Sailor Moon ficciä sinulta ja lupaan kommentoida niitä jokaista ;)

P.S. Toivottavasti pääsen joskus tulevaisuudessa lukemaan sinulta pidempää Haruka/Usagia.

Ihan aluksi paritus olisi ollut Usagi/Makoto samalla nimellä, mutta sitten kun oikeasti aloin miettimään tarinaa, aloin olemaan sitä mieltä, että genrenä pitäisi olla hurt/comfort ja Usagi lohduttavassa päässä, jolloin paritus ei olisi oikein toiminut. Sen sijaan tämä paritus juolahti mieleeni, ja päätin toteuttaa sen. Tarinaa minulla ei kuitenkaan ollut, joten päätin hahmotella tällaisen lyhyemmän tekstin. Ehkä se sitten pohjustaa tulevia ficcejäni? ;) Ainakin sain ehkä Harukan tunteita Usagia kohtaan hahmoteltua aika hyvin.

Ihanaa että sain heti lukijan ainakin näille rareparituksille! ^^ Pitääkin tarkistaa säännöistä, saiko samasta parista kirjoittaa useampaa ficciä, sillä käytän kyllä tilaisuutta hyväkseni, jos näin on. (Luulisin kyllä muistavani ettei saanut, mutta tarkistan. ☆)
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 14:15:29 kirjoittanut faux pas »

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Enpä olekaan pitkiin aikoihin Sailor Moon ficcejä lukenut, enkä voi tunnustaa tuntevani fandomia kovin hyvin (olenkohan nähnyt 10 jaksoa yhteensä...) Tämä on sen verran tiukasti sidottu canoniin, etten ole ihan varma, mistä on kyse, vaikka A/N selvensi vähän (toi video on poistettu, btw). Pahoittelen siis sitä, ettei kommentin laatu ole hyvä.

Usagin kuitenkin tunnistaa sieltä heti ;D Harukaa en olisi välttämättä tunnistanut, ellei Michiru olisi päässyt mukaan. Toisaalta pohjaan tietoni pääosin fanfictioniin, joten... Kiinnostava raapale tämä, tästä huomaa, että Haruka kunnioittaa/ihailee Usagia. Kirjoita ihmeessä lisää. Tulen lukemaan kun huomaan ja saan selvitettyä ketkä hahmot ovat kyseessä. Ts. stalkkaan jatkossa Rare10 -haastetta aktiivisemmin  ;)
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Odile

  • Morsio
  • ***
  • Viestejä: 384
  • ×××
Enpä olekaan pitkiin aikoihin Sailor Moon ficcejä lukenut, enkä voi tunnustaa tuntevani fandomia kovin hyvin (olenkohan nähnyt 10 jaksoa yhteensä...) Tämä on sen verran tiukasti sidottu canoniin, etten ole ihan varma, mistä on kyse, vaikka A/N selvensi vähän
No hyvä, että selvensi. ^^ Kokonaista tuotantokauttahan olisi hankalaa hankala selittää kokonaan, mutta hyvä että auttoi.

(toi video on poistettu, btw).
ARGH!! Noh, pitää etsiä toinen tilalle.

Pahoittelen siis sitä, ettei kommentin laatu ole hyvä.
Kommentoin itse ihan liian lyhyitä kommentteja, ehkä karma kostaa. :d

Kirjoita ihmeessä lisää. Tulen lukemaan kun huomaan ja saan selvitettyä ketkä hahmot ovat kyseessä. Ts. stalkkaan jatkossa Rare10 -haastetta aktiivisemmin  ;)
Ai, mukavaa. Edellinen ihailijani kaikkosi jonnekkin. XD Kolmanteen Rare10-paritukseeni onkin tulossa tässä ehkä ensi viikolla seuraavaa lukua, listauseni löytyy (kliseisesti) tuosta alekirjoitukseni linkistä.