Kirjoittaja Aihe: Ruuvit löysällä (The Fast Show), Kiusallinen ongelma | Ralph/Ted, S, oneshot  (Luettu 2174 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Kiusallinen ongelma
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Ruuvit löydälllä eli The Fast Show
Tyylilaji: Lyhyt oneshot
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Ralph/Ted
A/N: Niin tosiaan, Sherlock Holmes-miitissä menetin syrämmeni lutusille Tedille ja Ralphille, joten pakkohan siitä ficata! Toisin kuin jossujb:llä, mulla ei ollut ongelmia irlantilaistyyppisen puhetavan kanssa… yksinkertaisesti siitä syystä, että Ted sanoo tasan yhden repliikin xD Kirjoitettu silloin kun minun piti nukkua, kun eka lause syöksähti mieleen, ja sellaisia on aina pakko seurata kohti tuntematonta…


Kiusallinen ongelma

”Hei Ted!”

Sitä kutsutaan perustavanlaatuiseksi ongelmaksi, jos otetaan kaksi miestä, jotka kumpikin ovat pakahtuneen rakkauden riivaamia toisiaan kohtaan, eikä kumpikaan uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttaan ensimmäisenä. Ei saa niitä sanoja ulos oikein. Kummankin sydän hakkaa hiukan rintakehän ulkopuolella, jos toinen on lähellä, epävarmasti, mutta sydänjuuriin asti koskien. Tämä värinä aiheuttaa sen, että kumpikaan mies ei tohdi katsoa toista peläten ja toivoen silmistä kuvastuvan epätoivoisella tavalla kaipaavan sielun kipeimmän ja salaisimman toiveen.

Tämän takia toinen mies, joka työskentelee toisen miehen alaisuudessa, kääntää katseensa maahan nuoremman aatelisherran selittäessä änkyttäen jotain kahta sanaa sisällään väkivalloin pitäen: ”Rakastan sinua”.

Peläten, että olisi rakkauden sokaisemana tulkinnut merkit väärin, vanhempi mies kuuntelee nuoremman puhetta ja vastaa verkkaan ja varoen paljastamasta sitä tosiseikkaa, että hänen oma äänensä värisee, mikäli hän ei keskitä täysiä hengenvoimiaan estääkseen niiden muutaman sanan tahatonta purkaantumista ulos hänen kurkustaan: ”Minä rakastan sinua.”

Kaikki sanoivat, että lordi Ralph Mayhew oli kiinnostunut miehistä selkeämmin kuin vauvana äitinsä rinnasta, mutta se ei siltikään estänyt vanhempaa miestä vain jöröttämästä ja peittelemästä sisikunnassa käyviä väristyksiä kun hänen työnantajansa oli lähellä. Ehkä ensimmäinen rakkaudentunnustus sitä paitsi kuului nuoremmalle miehelle. Piti vain… odottaa ja toivoa.

”Hyvää huomenta, herra”, Ted vastasi.

Seurasi kiusaantunut hiljaisuus, jossa heidän välillään väreili jokin omituinen ja vahva side. Molemmat hengittivät pari raskasta vetoa, jonka jälkeen nuorempi kääntyi ja käveli vaivaantuneen nopeasti, mutta silti viivytellen henkisesti yhä toisen vierellä.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 01:37:22 kirjoittanut Illusia »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Kiusallinen ongelma
« Vastaus #1 : 05.01.2011 12:12:59 »
Voi kamala, mulla posahti aivot. Tedin ja Ralphin suhde tosiaan on niin jumalattoman romanttis/eroottisesti latautunut, että yhden sketsin katsominenkin ottaa ja puristaa sydämestä. Tämä on kyllä niin hassua, kun kyseessä on kuitenkin todella vaivaantuneet, pikkupömppikset britti ja irkku, eikä niistä heti uskoisi miten jumalattoman lataus niissä on takana.

Niin siis ja takaisin tähän ficciin Tedin ja Ralphin ylistämisestä, niin ihanasti tavoitit sen sähköisyyden joka miehissä virtaa. Pussatkaa jo pojat! Haluatte kuitenkin xD

Että mun tekis mieli kirjottaa ne sata ja viisi ficci-ideaa, jotka mulla on päässä näiden herrojen varalle, mutta tosiaan, fandom on niin pieni ja pelkään pilaavani sen mikä näissä on niin nerokasta <3

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

elina_elsu

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Kiusallinen ongelma
« Vastaus #2 : 05.01.2011 14:53:50 »
Sniff---oivoi kun ottaa sydämestä, niinkuin jossujb sanoi, näistä kyllä aistii sen kuinka molemmat on ihan sydänkohtauksen partaalla koko ajan kun ovat vierekkäin :'D
Tavoitat hyvin sen koko perustunnelman kyl <3