Suklaa ja Remus on kirjoissa yhdessä ainoastaan siksi, että ankeuttajat ovat kovasti läsnä AV:ssa ja suklaahan on vastamyrkkyä ankeuttajien aiheuttamalle ahdistukselle (Rowling on jumala <3). En mä ainakaan muista, että Remuksesta olisi koskaan sanottu, että hän olisi suklaan ystävä muuten.
Sassa, mä oon tullut ficciympyröihin vasta 2005 mutta ainakin vielä silloin oli kovasti pinnalla toi Dracon mallius. Ja uskomattoman hyvä ulkonäkö (itseasiassa mulla on yks avakin, mittatilaustyönä Annalta <3, jossa on Tom Felton herutusilmeellä sekä tekstit "So Hot it hurts" & "You know you want me" & "Come and get me"
). Mutta toisaalta, mun mielestä Luciuskin on tosi hothothot, vaikka kirjoissa sitä ei kerrota lainkaan. Syytän Jason Isaacsia
Sirius on Harryn mielestä tosi komea sekä nuorena (Severuksen muistossa) että vanhempanakin, tätähän Harry koko vitoskirjan ajan ajattelee (HP/SB shippareiden iloksi <3). Mun mielestä myös nuoresta Tomista on mainittu, että Harry piti häntä komeana. Äh, ei ainakaan SK:sta löytynyt mainintaa, mutta PP:ssä Dumbledore sanoo Tomista näin:
Koska hän oli epätavallisen lahjakas ja erittäin hauskannäköinen orpopoika...
Ahaa, myös Harry toteaa saman:
Harry tunnisti Valedron heti. Hänen kasvonsa olivat hauskimman näköiset ja hän vaikutti pojista rennoimmalta.
Eli Tom on canonissa ollut ainakin nuorempana hyvännäköinen. Toi hauska-verbi on ekassa lainauksessa 'good-looking' ja tokassa kohdassa 'handsome face'.
Ja mä en vieläkään tiedä, onko ne Ronin käsivarteen jääneet aivoarvet vanhemmalla iällä canonia vai fanonia. Enkkuficeissä niistä puhutaan paljon, suomenkielisissä en oo törmännyt (paitsi omassani). Toisaalta, jos ne mainitaan kirjoissa ja jää epäselväksi, paraneeko ne koskaan täysin, niin kai ne sitten voi olla canonia
Onko Remuksen meripihkasilmäisyys fanonia? Eikös sillä ainakin ole mainittu, että on ruskeat tai kullanruskeat silmät tms? Jooei, Lexiconkin sanoo, että silmien väri ei oo tiedossa
Haha, mä oon aina luullut että ruskeesilmäinen Remus on canonia x)