Kirjoittaja Aihe: Watching from a distance - 1/1, Severus / Lily - Fluffy, romance, one-shot - S  (Luettu 1701 kertaa)

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Watching from a distance

Author: Neriah (minä)
Beta: Ei
Disclaimer: Mahtava JKR omistaa hahmot, minä leikin niillä. En saa tästä rahaa.
Genre: Fluffy, romance, one-shot
Pairing: Severus / Lily
Rating: S
Words: 1 100
Summary: Poika istahti nurmikolle, ja nojasi selällään tammen runkoon naurun yhä kaikuessa tämän korvissa.

A/N: Tein itselleni haasteen kirjoittaa tällä parituksella. Aluksi ei tuntunut oikein luonnistuvan, mutta pidin tästä parituksesta erittäin paljon! Haluan kuitenkin tietää, miten onnistuin: Olisinko voinut tehdä jotain paremmin, tökkääkö jokin kohta? Olen aloittelija joten palaute on tärkeää 8)



Severus oli silloin kuudentoista vanha.

Nuori, rasvatukkainen poika seisoskeli vanhan tammen varjossa, nojaten puun jähmeään runkoon. Hän katseli laiturille. Rohkelikkotytöt leikkivät rantavedessä, ja heidän hiuksistaan heijastui auringon lämmin valo suoraan tammelle asti niin, että se häikäisi.

Parhaiten erottui kuparinpunaisten hiusten heijastama valo. Vesikään ei heijastanut valoa yhtä kauniisti, kuin nuo hiukset. Severus oli katsellut tuota punapäätä jo sen verran usein, että tuntisi sen missä vain.

Se tyttö oli kaunein.

Muut tytöt olivat pinnallisia ja ilkeitä koreasta ulkonäöstään huolimatta. Vain Lily oli kiltti hänelle. Severus tunsi tutun sykähdyksen rinnassaan nähdessään Lilyn kasvot, kun tyttö kääntyi nauraen rannalle päin. Se oli mukava sykähdys, mutta se muistutti aina ikävästi siitä, että sisällä oli vielä jotain joka voi haavoittua.