Kirjoittaja Aihe: Tuska, viha, kipu, intohimo - minä tiedän mitä rakkaus on K11  (Luettu 2345 kertaa)

NarsistMe

  • The Queen of The Night
  • ***
  • Viestejä: 10
// Alaotsikko: k-11, angst one-shot

Nimi: Tuska, viha, kipu, intohimo – minä tiedän mitä rakkaus on
Kirjoittaja: Narsist
Disclaimer: Hmm… No periaatteesa kaikki kuuluu minulle Ellei joku sitten luo sellaista mielikuvaa, että hahmot ovat jonkun muun luomuksia.
Paritus: Jokainen saa luoda omat hahmonsa, vaikka itse tiedän hyvin, kenestä tämä minulle kertoo.
Ikäraja: K-11
Genre: Angst
Summary: En usko enää valheisiisi. Jos välittäisit, olisit kanssani nyt.
A/N: Ensimmäinen ficcini täällä. Jos ficiks lasketaan, ehkä mieluummin jotain hömppäilyä vain. Mutta kommentit olisivat enemmän kuin tervetulleita. En muuten tiedä, että kuuluuko tama nyt ihan tänne…?
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tuska, viha, kipu, intohimo
                Minä tiedän mitä rakkaus on


Jäistä, rosoreunaista. Viiltävää tuskaa.
Polttavaa, jäätävää.

Sitä rakkautemme on.

Musta huone. Ei ikkunoita, tuhansittain ovia.
Mistä helvetistä muka voin tietää mikä on se oikea.
Huone pyörii, en voi valita mitään.
Etten vain astu harhaan.

Suojele minua enkelini, ole kanssani nyt.
Ole kanssani aina.
Valitsisin oven joka vie luoksesi.

Pidän sinusta niin paljon. Välitän sinusta liikaa, mutta meistä ei koskaan tulisi mitään

Olen jo liian kyllästynyt kuulemaan nuo sanat.
Haista paska, painu helvettiin.
Avasin sydämeni sinulle.
En enää usko valheisiisi, jos välittäisit olisit kanssani nyt.

Kuka sanoi että rakkaus on vaaleanpunaista ja pehmeää?
Pilviä taivaalla, niiden päällä lennämme.
Ei, tuo ei ole rakkautta.

Rakkaus on punaista.
Tuska, viha, kipu ja intohimo.

Tikari. Syvä viilto, viimeinen veripisara.
Tiesin tämän, et välitä minusta.
Et ole täällä nyt.
Hyvästi paskiainen

Minä rakastan sinua.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:01:53 kirjoittanut Pyhimys »
Be Selfish, and there is always somebody who loves you.

Be Narsist and there is always some beautufull faces wicht to wathc.

Be both, and you feel your self beautifull and loved

Now and forever.

~pinkie~

  • ***
  • Viestejä: 73
No jaa...

Tämä oli siis ensimmäinen juttusi tänne? En ala sanomaan, että saat anteeksi, ensimmäisen kirjoituksen vuosi, sillä uskon tänne kirjoittaneiden useimmiten kirjoittaneen jo ennen kuin ovat luoneet tunnuksen tänne.

Teksti oli aika klisee, vaikka kai siinä jotain hauskaakin ehkä oli. Nimi nyt ei innostanut ehkä lukemaan - sekin oli jotenkin kunnon teiniangstia, tai sitten jotain tosi kliseetä. En tarkoita pahalla.

Lainaus
Haista paska, painu helvettiin

Tuo kohta jotenkin lässäytti koko tunnelman ja pilasi viimeistään koko jutun. Kiroilu ei sopinut tähän ficciin, jossa olisi kaiken angstin ja kliseen seassa voinut olla jotain kivaa ja kaunista. Kiroilu ei ole kaunista
Tai no, laimnaan omia sanojasi, minulle antamasi kommentista; Kuka tykkää mistäkin.
En pidä kliseistä, mutta toisaalta. Jos sinä pidät se on oma valintasi.

Lisäksi, okei. Tämä oli oma ensimmäinen juttusi tänne, joten ehkä se tavallaan on ihan okei, että teksti ei ole huippuluokkaa - kukaan ei ole aiemmin sanonut ehkä sinulle kommentteja? Lisäksi, sitä ei aina itse tajua, jos teksti onkin kliseetä.

Toivottavasti en millään määrin masentanut. Tekstissä oli jotain ihan kivaa, ja kyllä joku muu varmasti pitää siitä :) Jatka kirjoittamista vain, en halua loukata, minä vain voin välillä olla vähän tällainen :D

P

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Minä pidin tästä.  ;D Teiniangsti on mun makuuni.

Lainaus
Musta huone. Ei ikkunoita, tuhansittain ovia.
Mistä helvetistä muka voin tietää mikä on se oikea.
Huone pyörii, en voi valita mitään.
Etten vain astu harhaan.
Jotenkin vain pidin erityisesti tästä kohdasta, etenkin tuosta Etten vain astu harhaan. Siinä oli jännä tunnelma. Minulle tuli erittäin vahvasti mieleen eräs henkilö...

Päässäni ei pyöri mitään rakentavaa ja hienoa kun pitäisi, mutta tämä oli kiva.  ;)
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

NarsistMe

  • The Queen of The Night
  • ***
  • Viestejä: 10
~Pinkie~, kiitos kommentistasi!

Aina ei voi kolahtaa, ja minun teksti ei ilmeisesti ihan kolahtanut. Kiitos kuitenkin kommentista, niitä on ihana saada!

Ja Cheo, miljoonat kiitokset!
Ihanaa, että pidit, tavallaan minäkin pidän teiniangstista. Ehkä itse olen välillä vähän angstaava teini itsekin ja puran tunteeni kirjoittamalla :)

Eikä rakentavaa jää aina kaipaamaan! :D

Narsist

Be Selfish, and there is always somebody who loves you.

Be Narsist and there is always some beautufull faces wicht to wathc.

Be both, and you feel your self beautifull and loved

Now and forever.

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Itse pidin tästä. Tässä oli jotain, mihin en ole tottunut. Harvemmin luen angs ficcejä mutta tänän on erikoinen päivä kun näitä luen. Ensikertalaiseksi tämä oli eritäin hyvä. Itselläni taitaa olla jo kymmenen kertaa huonompaa laatua mutta jokainen tykkää siitä mistä tykkää. Olet taas yksi niistä harvoista joille jaksan kommentoida, mutta turhaa varmaan tämäkin. Rakentavaa en nyt oikeen osaa antaa muutkuin että jatka kirjoittamista. Jokainen kirjoittaja on joskus aloittanut tästä vaiheesta ja on nyt sellainen joka on. Hyvä, ei niin hyvä tai mahtava. Ehkäpä jopa kirjailia. Ainoa asia joka häiritsi oli se ettei missään mainittu alussa oliko tämä One shot vai ei. No mutta eiköhän se selvinnyt jotuossa kun luki. Ehkä olisi jatkossa mukavaa jos jossain mainittaisiin asia.

Toivottavasti näitä sinun ficcejäsi ilmestyisi tänne enemmän. Olisin innostunut lukija.  ;D
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

NarsistMe

  • The Queen of The Night
  • ***
  • Viestejä: 10
Kommenttisi ei todellakaan ollut turha :D

Kiitos siitä tuhannesti, se oli ihana piristys iltaan :)
Pitänee lisätä vaikkapa otsikkoon, että on one-shot, en vain vielä teidä ihan kaikkea täältä :)

Ihanaa, että pidit. Ja kyllä, kyllä minulta on tulossa lisää ficcejä, kunhan saan oman koneeni netin toimimaan (tai hankittua muistitikun ;D)

Tuhannesti siitä, että vaivauduit lukemaan, kiittäen

Narsist
Be Selfish, and there is always somebody who loves you.

Be Narsist and there is always some beautufull faces wicht to wathc.

Be both, and you feel your self beautifull and loved

Now and forever.