Kirjoittaja Aihe: Hiljennysloitsun saloja (Ron/Harry, k-11)  (Luettu 6096 kertaa)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Hiljennysloitsun saloja (Ron/Harry, k-11)
« : 14.04.2009 18:11:12 »
Nimi: Hiljennysloitsun saloja
Kirjoittaja: pihlajanmarja, eli minä itse. :)
Ikäraja: k-11
Paritus: Ron/Harry
Genre: fluffy, huumori
Summary: ”Alan tuntea oloni epämukavaksi näissä housuissa.”
”Ota ne pois”, Ron sanoi, mutta Harryn varoittava katse sai Ronin hiljenemään. ”Okei, puhutaan jostakin muusta. Haluatko lapsia?”

A/N: Tämä osallistuu FF100:aan sanalla 028.Lapset. Ja... No okei, ei miulla tällä kertaa olekaan mitään muuta sanottavaa. Kommentit on kivoja! :D


Harrysta tuntui, ettei hän kestäisi enää yhtään sekuntia tuossa kirotussa teltassa. Oli kylmä, oli ahdasta, ja aivan liian vähän ruokaa. Sitä paitsi hän ja Ron eivät voineet olla hetkeäkään kahdestaan, kiitos Hermionen. Tytön puolustukseksi täytyi sanoa, ettei hän heidän kiusakseen paikalla ollut koko ajan. Eihän Hermione edes tiennyt mitään siitä, että kaksi hänen parasta ystäväänsä olivat yhdessä. Hyvä jos Ron ja Harry tiesivät asiasta itsekään. He olivat selvittäneet asian vasta kesällä Kotikolossa. He olivat nukkuneet samassa huoneessa. Yhtäkkiä Harry oli huomannut tuijottavansa toisen pojan venyttelyä vähän liiankin tarkkaavaisesti. Ronin paidanhelma oli noussut ylemmäksi paljastaen pienen palan paljasta ihoa. Tuo pienen pieni pala oli tehnyt jotakin omituista Harryn vatsanpohjalle, ja yhtäkkiä hän oli päättänyt suudella Ronia. Yksi kömpelö suudelma johti toiseen, ja kolmanteen, ja yhtäkkiä suudelmat eivät olleetkaan niin kömpelöjä ja viattomia – ja nyt he olivat joutuneet tänne keskelle metsää jahtaamaan jonkun hullun velhon sielunpalasia, kun pojat olisivat paljon mieluummin jatkaneet sitä, minkä olivat aloittaneet Billin ja Fleurin hääpäivän aamuna. Harry ja Ron eivät voineet päivisin edes hipaista toisiaan, koska he pelkäsivät, että Hermione huomaisi jotakin.
Välillä Ron hiipi Harryn sänkyyn yöllä, mutta he eivät voineet oikeastaan tehdä paljon mitään, koska herkkäuninen Hermione nukkui yläsängyssä. Pari suudelmaa ja pientä varovaista kosketusta sai riittää vaikka se jätti heidät vain turhautuneiksi.

Tänäkin yönä Ron kiipesi Harryn viereen huteran kerrossängyn alapedille. Hän kiemurteli parempaan asentoon Harryn kainalossa ja huokaisi tyytyväisenä. He olivat kasvokkain, ja Harryn käden olivat asettuneet Ronin paljaaksi jääneelle alaselälle lämmittämään.
”Epäreilua, että ainoa henkilö tässä teltassa, joka osaa pitää hiljennysloitsun yllä, vaikka keskittyisi samalla mihin muuhun tahansa, on Hermione”, Harry mumisi unisesti.
”Mihinkäs sinä haluaisit keskittyä?” Ron kuiskasi poikaystävänsä – poikaystävänsä, miten mukava sana – korvaan. Ron sai kylmät väreet kulkemaan pitkin Harryn selkää vain yhdellä kuiskauksella.
”Tiedät kyllä hyvin, Ronald Weasley, mihin haluaisin keskittyä”, Harry sanoi ilkikurisesti. ”Mutta puhutaan jostain muusta, muuten menetän kaiken itsekurini.”
”Kuuluisa itsekurisi tiedetään”, Ron naurahti ja yritti rutistaa mustahiuksista miehenalkua vielä lähemmäksi itseään.
”Ron, tuo ei auta asiaa”, Harry kuiskasi. ”Alan tuntea oloni epämukavaksi näissä housuissa.”
”Ota ne pois”, Ron sanoi, mutta Harryn varoittava katse sai Ronin hiljenemään. ”Okei, puhutaan jostakin muusta. Haluatko lapsia?”
Harry katsoi ystäväänsä ja kohotti kulmakarvojaan. Ron punastui.
”En minä tiedä mistä tuo tuli. Haluatko, joskus?”
”Tuota… En oikein tiedä. Ehkä joskus, pitkän ajan päästä. Mutta ainakaan tällä hetkellä en halua lapsia. Olen vasta 17! Sitä paitsi en kuitenkaan voi saada niitä sinun kanssasi.”
Ron hymyili ja suuteli Harrya pienesti.
”Kuvittele, minkälaisia lapsistamme tulisi. Kömpelöitä, pitkäsäärisiä punahiuksisia kakaroita.”
”Eivät lapset peri pelkästään äitinsä ominaisuuksia”, Harry sanoi ja Ron mottasi häntä käsivarteen. ”Ja luettelit vain asioita, joista et pidä itsessäsi. Lapsista tulisi varmasti suloisia punaisine hiuksineen. Mutta he olisivat myös likinäköisiä ja hajamielisiä, eivätkä heidän hiuksensa pysyisi millään kuosissa.”
Ron pörrötti Harryn hiuksia ja jätti kätensä siihen, pyörittäen ajatuksissaan yhtä suortuvaa sormiensa välissä.
”Lapsilla olisi ihanat vihreät silmät ja mitä luultavimmin sitten kun he menisivät Tylypahkaan, kaikki haluaisivat mennä treffeille juuri heidän kanssaan. Ja kuvittele mitkä suutelutaidot –” Ron ei saanut lausettaan loppuun kun Harry jo suuteli häntä. Suudelma oli juuri syventymässä joksikin muuksi ja Harryn käsi liukui Ronin selältä tämän takapuolelle, kun yläsängystä kuuluva ärtynyt ääni suorastaan sinkosi pojat erilleen toisistaan.
”Harry, minä arvostaisin sinua, jos et saattaisi Ronia raskaaksi juuri täällä. Ja unohditte, että lapsilla on myös kummallinen maailmanpelastuspakkomielle ja helposti punastuvat korvat.”
Harry saattoi helposti nähdä, mitä Hermione tarkoitti punastuneilla korvilla, kun hän katseli Ronia. Kumpikaan heistä ei uskaltanut sanoa mitään. Missä vaiheessa he olivat jääneet kiinni?
”Älkää viitsikö, luulitteko te, etten minä huomaisi? Te ette ole kovin hyviä näyttelemään viattomia. Jos Ron kuitenkin menisi omaan sänkyynsä, ettei tule mitään vahinkoraskauksia. Sitä paitsi minä haluan nukkua. Voin opettaa teille huomenna hiljennysloitsun saloja. Itse asiassa se auttaa minuakin saamasta epäterveellisiä mielikuvia päähäni.”
Ron hymyili epävarmasti Harrylle, kohautti olkapäitään aivan kuin sanoen, että Hermionea kannatti totella, ja vielä yhden suudelman jälkeen Ron hipsi pois sängystä omaansa. Juuri heidän tuuriaan.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 01:45:35 kirjoittanut Kaapo »
I've got blisters on my fingers!

Mortti

  • Vieras
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #1 : 15.04.2009 16:29:47 »
Hahah, tämä oli todella hauska!  ;D
Varsinkin tuo loppu sai minut nauramaan. Olen viime aikoina alkanut todella tykätä H/R ficeistä ja kaikki tuo keskutelu lapsista oli todella mielenkiintoinen.
Hermione oli oma ihana itsensä tässä.

Anteeksi lyhyt sanaisuuteni, mutta kelpaako jos vakuutan, että pidin tästä kovasti?

- Mortti

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #2 : 15.04.2009 18:04:05 »
Mortti: Kyllä kelpaa oikein hyvin. Kiva kun pidit. :D
I've got blisters on my fingers!

littlerose

  • ***
  • Viestejä: 56
  • This is my reality
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #3 : 25.04.2009 00:37:13 »
Jos Ron kuitenkin menisi omaan sänkyynsä, ettei tule mitään vahinkoraskauksia. Sitä paitsi minä haluan nukkua. Voin opettaa teille huomenna hiljennysloitsun saloja. Itse asiassa se auttaa minuakin saamasta epäterveellisiä mielikuvia päähäni.”

*nauraa kippurassa lattialla* Ei juma, repesin aikasta pahasti tolle lopulle! xD Hermione parka, monelee vois tulla traumat, toihan kuulostaa samanlaiselta kun asuminen nuorenparin kanssa... Eipä ois kivaa ei. Eka harry/ron ficci mulle kun en oikeestaan oo aikasemmin lukenu HP ficcejä... (niin siis paitsi nätiä sun ficcejäs nyt tänään.)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #4 : 25.04.2009 14:44:27 »
Kiitos kommentista, littlerose! :)
I've got blisters on my fingers!

witko

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #5 : 30.07.2009 02:07:28 »
Voi hyvänen aika kun tämä oli suloinen  :-* Ihana oli lukea tällainen hauska versio seiskakirjan tapahtumiin perustuen ja vieläpä HooÄrrää. Ihana Hermionekin tässä :) Anteeksi kamalasti kun en saa mitään rakentavaa! (köhjosotathaasteitavastaan,tässäepämuodollinensellainen: olisikivalukeasinultaRonHarryMpreg,saisitkotungettuasellaisensataseesiesimsanaanperhejosedespidätsiitäkröhm)

Kiitos tästä ficistä!
« Viimeksi muokattu: 30.07.2009 02:11:31 kirjoittanut witko »

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #6 : 30.07.2009 15:19:19 »
witko: Oo, kiitos kommentista. No siellä "telttaretkellä"hän saattoi tapahtua ihan mitä tahansa... :D (köhsaattaisinehkäottaakintuonhaasteenvastaan vaikkaenoleihanvarmatuostampregistä muttaronraskaanakuulostaaliianhoukuttelevalta enlupaamitäänköh)
I've got blisters on my fingers!

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #7 : 30.07.2009 23:51:01 »
Oi, ihana :DD . Olit pohjustanut aika hyvin näinkin lyhyen ficin.  Erittäin herttainen ja viihdyttävä
Lainaus
Ja unohditte, että lapsilla on myös kummallinen maailmanpelastuspakkomielle ja helposti punastuvat korvat.”
Repesin :D Hermione on mahtava.
Purr kiittää, vaikka kommentti olikin lyhyt.
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Banshee

  • Melkein päätön Nick.
  • ***
  • Viestejä: 8
  • C'mon and die with me.
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #8 : 31.07.2009 12:17:07 »
.. jos et saattaisi Ronia raskaaksi juuri täällä. <3
 
Tykkään tästä paaaljon. :'D
Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori Kuoleman.

Moments, passion, small defeats.
Concealed emotions found in me.
"You gave life to a brand new me ..."

Lorris

  • ***
  • Viestejä: 118
    • LJ
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #9 : 03.08.2009 01:22:11 »
Oi ihanuus, tämä oli juuri sitä oikeanlaista Harry/Ronia jota rakastan! Hauska tilanne, täydellistä suunsoittoa ja näsäviisas Hermione jolta ei tietenkään jää mitään huomaamatta. Olisin osannut kuvitella tuollaisen tilanteen seiskakirjaan suorastaan pelottavan hyvin.  :D Voisinpa melkein ihan mielenkiinnosta tukea jopa sitä mpregiäkin, jos sinä sitä kirjoittaisit!
Weasley is my king.

Ficcini.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #10 : 03.08.2009 16:34:06 »
purr, Banshee ja Lorris, kiitoksia kommenteista!

Lorris, aloitin jo sitä mpregiä sen jälkeen kun keskustelin asiasta kaverini kanssa ja saimme erittäin mielenkiintoisen juonen aikaiseksi, mutta enpä tiedä miten sitä jatkaisin ja kelpaako se ollenkaan nettiin pistettäväksi. Saa nyt nähdä... :D
I've got blisters on my fingers!

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #11 : 13.11.2010 21:49:55 »
Ääää eikä tää oli kamalan söpö! :3
Joo, myönnän, en tykkää Harry/Ron -parituksesta sitten yhtään. Miksi mä sitten luin tän, sitä ei moni tiedä ja harva arvaa. Ehkä mä halusin kokeilla..?
Aww tää oli sulonen, toi maailmanpelastuspakkomielle oli loistava! :---DD
Mut joo, pidin pidin pidin ja oo onnellinen, luultavasti tää jää mun viimeiseksi ja ensimmäiseksi Harry/Roniksi. *wirn*

HEHES ARVAA MITÄ NYT MEEN LUKEEN SUN FRERRUJA ♥

– Weera
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #12 : 14.11.2010 00:15:16 »
Suklaamurunen, oo kiitos kommentista! Sun ava on mahtava. (Liittyen aiheeseen, selvästikin. No mutta kun Frank... Omnomnom. Tykkään siitä ettei sillä oo viiksiä ja se on taas hot.) Kiva kuulla että tykkäät tästä ficistä, vaikket muuten tykkääkään Ron/Harrysta. Ja hienoa että juuri mun ficci saa kunnian olla sun ensimmäinen ja viimeinen Ron/Harry. :D

Varoitan sitten, mene vaan lukemaan niitä Frerardeja, mutta voin sanoo että oon kirjottanut ne tyyliin kaks tai kolme vuotta sitten ja ne ei oo mitään parhaimmanlaatuisia ficcejä. Itse asiassa en oo ees fanittanut MCR:ää varmaan kahteen vuoteen tai ylikin, mutta nyt se sisäinen fanityttöni heräsi henkiin, koska tuo uus levy! Ne kaikki videot! Gerardin hiukset! Niiden takit! Musiikki! NA NA NA! En malta odottaa. ;)

Enkä offaa oman ficcini kommenteissa. Sehän olisi vallan kamalaa!
I've got blisters on my fingers!

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 003
  • Clara, my Clara
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #13 : 14.11.2010 09:34:20 »
Miten tämä on mahdollista? Muistan, että olen lukenut tämän kerran, mutta en ole kommentoinut säälittävän pienellä kommentillani tätä?!
No kuitenkin, tämä oli tosi mahtava ja hauska. :) Harryn ja Ronin keskustelu siitä millaisia heidän lapsensa olisivat, oli ihana. Ja sitten siihen vielä ne Hermionen lisäykset. Hermione oli niin omanlaisensa kuin olla ja voi.
Tämä ansaitsee nyt sen kliseisen aaw:n, jota en tykkäisi käyttää mutta käytän silti välillä. ^ ^
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #14 : 14.11.2010 09:43:15 »
Hahaa, ihana idea! :D Hetki fluffya hirnyrkkien metsästyksen lomassa <3 Ja Harry/Ron on aina ihanaa, tapahtui se sitten missä tahansa :D Hahmot oli minusta kovin itsejään, kun kuvittelee tilanteen, mutta Hermione se vasta potkaisikin oikein mukavasti! :D Ja hahaa, Ronin aihevalintaa <3

Okei, tiedostan, että oon just nyt raiskaan sekä hymiöitä että teinisydäntä, joten ehkäpä lopetan ihkutuksen :E



Kiitos <3 (prkl)
- Bbuttis
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #15 : 14.11.2010 15:42:41 »
tirsu, siun kommenttisikin ansaitsee awwin. Kiitoksia :)

Beelsebutt, kiitos hymiöistä ja teinisydämistä! <3 :D
I've got blisters on my fingers!

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #16 : 22.11.2010 11:46:58 »
Ahh, tää oli tosi hyvä! :D

Hermione<3
" lapsilla on myös kummallinen maailmanpelastuspakkomielle ja helposti punastuvat korvat."
Toi oli paras kohta ;D

Oot tosi hyvä kirjottaja, pakko sanoo<3 En millään malttais nyt lähtee enää, kouluun, mut pakko on, joten poistun takavasemmalle :)


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Zino

  • Vieras
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #17 : 23.11.2010 21:02:44 »
!!! Voi luoja, tämä oli aivan valtavan ihana! <3____<3 Katselin juuri uusimman leffan ja sain ihme Harry/Ron -kauden taas kerran. Tämä ficci oli täydellinen tyydyttämään sitä nälkää, vieläpä tuosta 7.kirjasta kirjoitettu! : D Musta on aina ollut vaikea kirjoittaa kirjan henkilöistä ilman, että niistä tulee OOC, mutta tässä sitä ei ainakaan ollut havaittavissa! Hahmot oli ihania ja huumori varsinkin! Rakastin sitä, kuinka Harry ja Ron listasi niitä lastensa ominaisuuksia ja sitten Hermione liittyi siihen juttuun myös. En voi kehua tarpeeksi, ihanan piristävä vaan, tykkään sun huumorista tässä tosi paljon! ;D

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #18 : 23.11.2010 22:10:29 »
MissWeasley, kiitos tosi paljon kehuista! :> No, kyllähän siellä koulussakin pitää joskus käydä, jos ficcien lukemiselta ennättää. :D

Zino, aww, kiitoksia! Joo, mie näin sen elokuvan eilen ja tuli kans pieni Harry/Ron-fiilis, mutta kun en oikein ehi tällä hetkellä lukemaan ficcejä, harmi.. :< Kiva että tää ficci onnistui tyydyttämään sun rarry-nälkää! Kiitos kehuista, kommenttisi piristi iltaa. :)
I've got blisters on my fingers!

sunnywolf

  • ***
  • Viestejä: 14
  • grr kissanainen
Vs: Hiljennysloitsun saloja
« Vastaus #19 : 24.11.2010 16:42:59 »
Oijoi, olenkin Finistä etsinyt makoisia Harry/Ron ficcejä, ja tämä pelasti miun illan.
Hermionen kommentointi, ja poikien luontevan suloinen läheisyys lämmitti mieltä, harvemmin edes nimittäin luen fluffya.  ::)
Mutta, tätä lisää! Itse miellän Harryn Ronin partneriksi paljon ennemmin kuin Draco/Harry.
mörrimöykyt tanssii ja ruokopilli soi. :3