Kirjoittaja Aihe: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S  (Luettu 6202 kertaa)

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
nimi: Dracon virheellinen valinta
kirjoittaja: Ripple
Genre: Slash, humor
paritus:  H/D
ikäraja: S

Summary: Harry passittaa Dracon ensimmäistä kertaa jästivaateostoksille. Kuinka vaikea tehtävä se voikaan Dracolle olla?

Disclaimer: Henkilöt omistaa mahtava J.K. Rowling, en totisestikkaan minä! Lainailen vain.. :)

A/N: Ei tässä oikeastaan mitään ideaa ole, kunhan kirjoittelin :D Mutta kommentteja kiitos!


---



Harry nauroi niin, ettei ollut saada henkeä. Kaksinkerroin taipuneena hän painoi toisella kädellä mahaansa samalla kun otti toisella kädellä seinästä tukea. Hänen jalkansa olivat pettää hysteerisen naurun takia, joka vain lisääntyi kun hän nosti taas katseensa olohuoneessa seisovaan poikaystäväänsä.

”No onpa hauskaa! En ymmärrä mikä tässä nyt noin paljon naurattaa… HARRY! Lopeta jo!” Draco tiuskaisi närkästyneenä ja hieman punastuneena Harrylle. Blondi ei pitänyt siitä kun hänelle naurettiin. ”Voisitko ystävällisesti kertoa minullekin mikä on noin hauskaa?”

Kuivatessaan naurunkyyneleitään, Harry sanoi ääni edelleen naurua tihkuen: ”Kun sanoin, että sinun pitää hankkia iltaa varten jästivaatteet, olisi kai pitänyt tulla mukaasi ostok…” mutta Harry ei saanut lausettaan loppuun, ennen kun purskahti taas nauruun. Hän jatkoi sitä ainakin minuutin, jona aikana Draco vain katsoi hyvin murhaavasti poikaystäväänsä. ”Et nimittäin aivan onnistunut tehtävässä”, Harry sai lopulta lisättyä hekotuksensa lomasta.

Pojat olivat noin viikko sitten saaneet viimeisen Tylypahkan vuotensa päätökseen ja olivat juuri muuttaneet yhteen kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Edellisenä iltana Harry oli ilmoittanut Dracolle, että heidät oli kutsuttu erään hänen jästiystävänsä häihin ja Dracon olisi sitä varten hankittava itselleen jästijuhlapuku. Draco ei koskaan oikeastaan ollut asunut tai suuremmin oleillutkaan elämänsä aikana jästiseuduilla, eikä hänen perheessään milloinkaan käytetty jästivaatteita tai harrastettu mitään muutakaan jästeihin liittyvää, joten Dracolle sattui usein pieniä kömmähdyksiä ja sekaannuksia liittyen jästien tavaroihin tai käytäntöihin, mikä usein huvitti Harrya. Tällä kertaa Harry ei kuitenkaan pystynyt edes esittämään ymmärtäväistä tai estämään itseään nauramasta, koska Draco näytti yksinkertaisesti liian huvittavalta seisoessaan siinä hänen edessään aivan pokkana naisten jakkuhousupuku päällään.

”Miten niin? Onko tässä puvussa jotain vikaa? Minusta tämä istuu minulle oikein hyvin.”
Dracoa loukkasi suunnattomasti, että Harry, jolla ei ollut läheskään yhtä paljon tyylisilmää kuin hänellä, nauroi hänen vaatetukselleen.

”Istuuhan se… Mutta sanonpahan vain, että jos meinaat tuossa puvussa tulla, tulet keräämään melko lailla katseita puoleesi."

”No mutta ainahan minä kerään katseita puoleeni. Vai väitätkö, ettei komea ulkomuotoni muka houkuttelisi ketä tahansa täysijärkis…”

”Se on naisten puku Draco”, Harry keskeytti toisen leveästi virnistäen.

”Mitä?” Draco vinkaisi kauhistuneena ja katsoi itseään peilistä.

”Se on naisten puku”, Harry toisti kuulostaen siltä, että purskahtaisi hyvin pian taas nauruun.

”Mutta… ei voi olla… eihän tämä paljoakaan poikkea tuosta sinun puvustasi, tämä on vain tyylikkäämpi ja istuvampi ja… Taidatkin vain valehdella minulle. Eivätkö jästinaiset pukeudu joihinkin mekkoihin tai leninkeihin tai… johonkin…?”

”Kyllä, mutta myös tuo on naisten puku, vähän virallisempi sellainen, mutta kuitenkin. Voit tietysti tulla minun daaminani juhliin jos haluat. Kyllä se minulle sopii oikein hyvin. Minulla taitaa olla täällä jossain Hermionen jättämiä meikkejäkin, voit laittaa myös niitä. Hermione ei varmaankaan pahastu jos lainaat niitä vähän”, Harry pilaili nauruaan pidätellen.

”Ei! Ei, enkä tule. En tule koko typeriin juhliin! … Perhanan jästit!” Draco huusi ja marssi takaisin makuuhuoneeseen kasvot punaisina hehkuen.

”Taisikin olla aika kova isku meidän pikku tyyligurullemme”, Harry mutisi hiljaa ja virnuili itsekseen seuratessaan poikaystäväänsä heidän yhteiseen makuuhuoneeseensa.

Draco oli jo ehtinyt riisua jakkutakin ja paidan päältään ja seisoi nyt pelkät tiukat housut jalassaan, penkoen Harryn vaatekaappia. Harry tuijotti hetken blondia ja mietti varmaan tuhannennen kerran kuinka toisen hoikka vartalo saattoi olla niin syötävän seksikäs.

”Mitä etsit?”, Harry lopulta kysyi.

”Jotain päälle pantavaa.”

”Juurihan sanoit, ettet aio tulla juhliin.”

”En aiokaan, mutta tarvitsen silti jotain vaatteita, koska aion mennä jonnekin baariin, ja täällä typerällä jästialueella pitää käyttää näitä typeriä jästivaatteita, enkä itse satu omistamaan ainuttakaan sellaista typerää vaatekappaletta, joten joudun jälleen kerran lainaamaan sinulta!” Draco tiuskaisi näreissään.

”Älähän nyt pillastu. Lainaat minulta pukua, koska kyllä me menemme niihin häihin. Olen jo luvannut Jasperille.”

”Hmph.”

”Dracooo, älä nyt ole naurettava. Pistä nyt vain töpinäksi, me myöhästymme pian."

”…”

”Kultaaa…”, Harry jupisi ja painautui Dracoa vasten painaen suukon tämän huulille.

”Mmmm… Jos vain jäätäisiin tänne, olisi paljon hauskempaa viettää laatuaikaa sinun kanssasi”, Draco vastasi huulet Harryn huulilla kiertäen samalla kätensä ruskettuneen pojan vyötärölle.

”Olisihan se… Mutta kun lupasin jo, että menemme”, Harry murisi hiljaa silmät suljettuina ja hengittäen toisen pojan huumaavaa tuoksua sisäänsä.

”Mitä sitten, eivät he huomaa jos me puutumme.”

”Niin… ehkä eivät…”, Harry sanoi hymyillen ja siirsi katseensa suoraan häneen katsoviin jäänharmaisiin silmiin. ”Ehkä voisimmekin jäädä kotiin… Jos vain puet tuon puvun takaisin päällesi, näytit siinä aivan pirun seksikkäältä.”

Draco virnisti Harrylle ja vastasi: ”Tiesinhän minä sen, kyllähän minulla silmää sentään on… Vaikkakin minua vähän loukkasi, että nauroit minulle.”

”No vähemmästäkin, sehän on naisten puku. Oikeasti Draco, eikö mieleesi tullut ensin katsoa miltä osastolta sitä oikein etsit…miesten ja naisten osastot ovat sentään sijoitettu erikseen.”

Draco tönäisi Harryn sängylle ja heitti tätä tyynyllä naamaan. ”Senkin paskiainen, kyllä minä sinulle kohta osastot näytän…” Ja hyppäsi sitten mustatukkaisen pojan päälle sängylle.


---

FIN.




Jos olet tähän asti lukenut, niin voisitko vaivautua heittämään kommenttia? KIITOS!
« Viimeksi muokattu: 20.05.2013 13:25:30 kirjoittanut Ripple »
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #1 : 04.01.2009 19:18:35 »
Juuhuu!! Olipas ihana  ;) Voi kun nää H/D fikit on ihania <33 Rakentavaa ei (tietenkään) löydy, mutta voi jos tähän sopis jatkoo?? Kiitän jo näin muuten ihanasta fikistä <33

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #2 : 14.01.2009 14:07:22 »
oi kiitti ihanasta palautteesta, kiva että jollekin kelpaa! :D
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #3 : 14.01.2009 16:06:46 »
Oi, tosi söpö ficci : D Paritus on aika kulutettu, mut mikäs siinä koska se toimii melkein aina. Kirjotat musta hyvin, enkä löytänyt virheitäkään sikälimikäli niitä etinkään...

Thänk juu.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #4 : 14.01.2009 16:15:38 »
Voih, vaivaudunpa hyvinkin.
En huomannut muita virheitä kuin, että repliikeistä, joiden perässä kuuluisi olla piste, puuttuu se.
Lainaus
”Älähän nyt pillastu. Lainaat minulta pukua, koska kyllä me menemme niihin häihin. Olen jo luvannut Jasperille”
Niin kuin esmes vaikka tämä. Dot! Korjaisithan nuo, kun hieman häiritsivät. (:

No mutta... En kyllä itse nauranut Dracon vaatevalinnalle, mutta hymyilin ainakin. Hauska idea ficille. ^^
Oli kyllä oikein mukavaa luettavaa. Varsin suloinen iltapäivän piristys. Me likeys. :3

~April kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Livia Granger

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #5 : 15.07.2009 10:42:10 »
Tää oli kiva :)
Sain mielikuvia Dracosta naisten puku päällä ;)
tykkäsin <3
Hey.Tears all fall the same.
We all feel the rain,We can't change.
Everywhere we go,We're lookin' for the sun.
Nowhere to grow old. And always on the run.
They say we'll rot in hell,But i don't think we will
They've branded us enough
Outlaws of Love.

Lyytia

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #6 : 25.07.2009 20:00:46 »
Voi Draco-parka.. XD Repeilin tossa alussa, koska ehdin jo ajatella Dracon ostaneen itselleen jonkun naisten iltapuvun (mekon siis). :D Hyvin kirjoitettu!

putputti

  • ***
  • Viestejä: 53
  • danonino tulee maidosta
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #7 : 25.07.2009 20:28:48 »
Hauska idea tämä ja hauska ficci ja suloisia poikia :)
kaikenkattava kommentti, eli minulla ei tälläerää ole muuta sanottavaa.
Tykkäilin.
Kulkeminen omalla vastuulla.
Mielikuvitus on paikka jossa ei ole rajoja.

Kemikaali

  • ***
  • Viestejä: 21
  • MCR Safel My Fucking Life
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #8 : 28.07.2009 12:33:07 »
Tämä oli hyvä<3 :)

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #9 : 31.07.2009 09:18:24 »
Awww draco oli jotenkin niin höperö ;D
<3<3<3<3<3<3<3

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #10 : 03.08.2009 19:22:20 »
Kiitti, kiitti, kiitti kaikille ihanista palautteista! <3 Ootte ihania :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #11 : 14.09.2009 16:55:05 »
Oih, tää oli sulonen.
Nauroin vaikka kuinka monessa kohdassa, tää oli hyvä.



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Bella^^

  • Vieras
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #12 : 14.10.2009 20:42:11 »
Aivan ihana , en voinut olla nauramatta ääneen (pikkuveljet varmaan pitää hulluna, koska ne kuuli kun yksinäni täällä naureskelen:D). Kirjoittelehan lisää niin päästään niitäkin lukemaan.Kiitos.

Bella^^

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #13 : 15.10.2009 18:48:46 »
teinirinsessa ja Bella^^, kiiiiiitos<3 ihanaa että tykkäätte :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Dracon virheellinen valinta
« Vastaus #14 : 15.11.2009 22:32:25 »
Voi ei! Tämä on todella hieno, tätähän voisi jatkaa/tai muovata K-18 suuntaan  ::)

Rakastin tätä todella, Draco oli jotenkin niin... Draco?  :D

Kiitos tästä, piristi iltaani kovin!

Rakkaudella; Sonja
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S
« Vastaus #15 : 15.03.2012 07:27:51 »
tää oli tosi söpö :3 en keksi paljoo muuta sanottavaa. Hmm... Tykkään lukee tommosii pieniä ja söpöjä one shotteja eikä tää ollu todellakaa poikkeus. :)

Kirjotus tyyli oli tosi ihana ja jotain ton tyyppistä niillä varmaa oikeesti olis jos ne olis yhessä. :D

Tykkäsin siis ja kirjota toki lisää söpöjä one shotteja jois on h/d paritus :D     
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S
« Vastaus #16 : 04.02.2014 20:54:29 »
Iltaa!

Oivoi, tää on tosi söpö :3! Pakkohan tää oli avata ku ton otsikon tuolta bongasin (;

H/D on tosi ihanaa luettavaa, kun sen kirjoittaa kunnolla ja sä oot kyllä onnistunut tässä hyvin! Draco on ihana oma itsensä tässä, oikea muodin ammattilainen - vaikkei jästien vaatteista mitään tiedäkkään. Naureskelin tuolle kohdalle, kun selvisi, että Draco oli ostanut itselleen naisten asun, voi blondirukkaa :'D Ja Harry on oma ilkeä itsensä, vaikkei hän pahalla Dracoa kiusannutkaan (; Ja mä jotenkin osasin arvata tuon lopun xd

Kirjotat tosi kivasti, se on tollasta kivan yksinkertaista ja eteenpäin soljuvaa. Virheitä en sen kummemmin huomannut, enkä kyllä niitä yhtään etsinytkään. (: Tosi kivaa tekstiä, mutta ehkä olisin kaivannut hieman enemmän kuvailua joukkoon, mutta kyllä tämä teksti oli sopivan makea iltapala näinkin!

Kiitokset tästä;
-A

© Raitakarkki

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 113
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S
« Vastaus #17 : 04.02.2014 21:31:19 »
Voi ei, tämä on niin suloinen ja hassu. :D

Lainaus
Harry passittaa Dracon ensimmäistä kertaa jästivaateostoksille. Kuinka vaikea tehtävä se voikaan Dracolle olla?
Kun kerran oli lukenut summaryn, ei tätä voinut jättää lukematta, olin liian utelias. :D Ja hyvä niin.
Vähän kyllä ihmetytti se, että missä välissä Harry oli hankkinut jästituttuja, mutta sivuutin sen sitten. Samapa tuo.
Virnistelin typerästi ja naureskelin päässäni aika kovaa. ;D Kiitos!

- Frac
The truth is, among Boov, I do not fit in. I fit out.

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S
« Vastaus #18 : 05.02.2014 19:13:51 »
Hei ja oho, joku on löytänyt tän jostain tuolta kätköistä! :D Ales ja FractaAnima kiva kun tykkäsitte ja kiitos kommenteistanne! ^^ Joo onhan tuo jästituttavuus vähän absurdia, mutta hei samaan hengenvetoon vois kysyä, että missä välissä Harry on muka rakastunut Dracoon ;D Sovitaanko, että tämän pätkän ja kirjojen välillä on tapahtunut paljon kaikenlaista? ;D
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Dracon virheellinen valinta | H/D, one-shot, S
« Vastaus #19 : 05.02.2014 21:27:36 »
Huomasin kyllä, että tämä on jo vanhempi ficci, mutta pakkohan mun oli kommentti jättää, kun noin suloinen ficci oli! :3

Eli siis tää oli oikeasti piristävä ja ihana! Hahmot olivat minusta ihanan omanlaisiaan, Harry on tuollainen suloisen ilkikurinen ja Draco tuollainen... noh, dracomainen kaikessa arvokkuudessaan ja muotitietoisuudessaan :D

Minusta tämä oli juuri sopivan sokerinen pätkä, joka oli syötävän suloinen ja ihana! Ja voi tuota Dracoa, kun naisten puvun päälleen meni laittamaan... mahtoi myyjä katsella hiukan kummeksuen... :D

Mutta siis pidin oikein kovasti, kiitos paljon! :3

-DragonHeart58