Kirjoittaja Aihe: Päivä päivältä lähemmäs, S, osat 7/7  (Luettu 6204 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Päivä päivältä lähemmäs, K-13, osat 7/7
« Vastaus #20 : 16.08.2014 06:57:16 »
Manalatar: Kevyt fluff on kyllä kerrassaan mainio aamupala. <3

Enemy: Pidän tästä parista ehdottoman paljon, saisi olla suositumpaakin. Päiväkirjamuotoa oli hauska kokeilla vaikka se vähän haastavalta tuntuikin. Ihanaa jos oli suloista, koska fluff oli vähän tarkoituksenakin.

sprig: Päiväkirjamerkintöjä oli kiva ja haastava tehdä, ja olen tosi iloinen jos ne kuulostivat yhtään Harrylta. Voisin itse kuvitella ettei hän ainakanan mitään kilometrimerkintöjä tee, joten raapaleet tuntuivat luontevalta lähestymistavalta asiaan. Tähän sopi minusta viaton loppu, ei sillä että vastustaisin yhtään myös tekstejä joissa sinne sänkyyn hypätään. :P

Zino: Oli kiva tehdä tällaista kotoisen oloista pikkudraamaa ilman mitään megaluokan maailmanpelastus- ja sivuparitussotkuja, joita Harrysta niin helposti tuntuu kehkeytyvän. Vähän erilainen lähestymistapa, josta itse tykkäsin. Realismi on jotain mistä pidän hirveän paljon.

Elfmaiden: Jos päiväkirja oli aidon tuntuinen, niin aw, kiitos, tavoite siis saavutettu tämän ficin osalta.

Palmu: Päiväkirjamuoto tuli tähän oikeastaan hyvin luontevasti kun halusin kokeilla sellaista, ei ole kauheasti tullut vastaan, mutta onhan sitä toki ennenkin käytetty. Mainio muoto silloin tällöin, mutta vähän haastava. Mulla oli hauskaa. Yritin pitää hahmot mahdollisimman omina itseinään, joten jee jos tuntui oikealta.

Fredu: Mä repesin itse myös sille tavallisesti alhaalla roikkuvalle ruumiinosalle. ;D Päiväkirjoja oli hauska kirjoittaa ja osittain siksi myös, että sai tosiaan keskittyä olennaiseen ja jättää asioita myös kirjoittamatta, jos Harrylla ei ollut mitään ihmeempää sanottavaa. Jotenkin virkistävä muoto, joskin siinä oli omat haasteensa ehdottomasti. Ronin ronmaisia heittoja esim. opetukseen liittyen oli hirveän hauska kirjoittaa.

räiskeperäinen sisulisko: Hämmentää vähän että miksi valitsit ficin luettavaksi, ellei Harrya voi kuvitella myös pojista pitävänä. :) Mutta mukava kuulla mikäli pidit eleettömästä tyylistä. Mitä Harryn luonteeseen tulee, niin uskon hänen nauttivan kovasti siitä että saa keskittyä ihan normaaliin koulunkäyntiin ja muihin juttuihin kaiken maailmanpelastusdraaman jälkeen, joten ehkäpä sieltä jokin särmä silisi sen takia.

Kiitoksia teille kaikille kommenteistanne. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)