Hei, en ole siis ainut joka on innostunut fanikrääsän hankinnasta
Näyttää sitä olevan muillakin.
Seuraavana hankintana mietin sitten, että hankkisin lisää noita Weed-figuja, koska minä
haluan sellaisen John-figun (koska John esiintyy myös Hopeanuolessa). Tosin ah-niin-ihana Kyoshiro Weedistä olisi myös ihana. Harmi vain, että ne ovat niin pieniä. Ihan pikkuisia, mutta silti. Kaikki ovat esillä nätisti lasikaapissa ja hassua kyllä monet kaverit ovat miettineet minkä takia mulla on "leluja" hyllyssä, kun ikää on 17, kohta 18 vuotta. Muilla ollut samaa ongelmaa kaverien kanssa, että saa olla selittämässä ettei ne ole leluja vaan keräilykamaa
?
Mutta ei mulla ''oikeita'' figuureja ole, mutta tuo Sephiroth olis aika hieno Pusu Ja tuo Squall <3 Kuinka iso se Squall-pehmolelu on?
Sephiroth on hieno, mulla on juuri se muistaakseni vol. 2 FFVII Adcend Children-boxin actioni, vaikka tosin haluaisin myös kovasti ihan sen alkuperäisen FF VII sekä no sen niin ihanan Halloween-version, joka löytyy Kingdom Hearts boxeista, koska se on ah-ihana. Tällä menolla hyllystäni löytyy vain Sephirotheja. :''DD Ja niin kysyit plush-Squallista se on jotain n. 35cm korkea, ehkä vähän alle. Seisova otus, jolla on miekka kädessä. Helpointa varmaan linkittää kuva, fantasiapeleistä siis ostettu (olisi ollut nekocon-08 myyntipöytä).
Squall Leonhart plush.
onkos tuo Soul Eater kenellekään muulle tuttu?
Hmm, nimen olen tainnut joskus kuulla muttei tuo sarja muuten oikein tutulle vaikuta. Kävin wikissä samantien katsomassa, että mistä on kyse mutta yllätysyllätys tekstiä löytyi vain englanniksi ja enhän minä mitään ymmärtänyt :'D Joten millaisesta sarjasta on kyse, shonen-sarja kyseessä mutta mikä perus idea? Älä spoilaa.
Ja sitten vielä siitä Ghostista, minäkin huomasin tuon piirrostyylin muutoksen. Sinällään aika jännä, mutta ei tuo lukemista ole haitannut. Ja osia todella saisi olla pidemältikin koska minusta tuntuu, että vain neljään osaan ei saada kovin kummoista tarinaa mahtumaan kun 1 osa meni idean selittämisessä, sekä siinä että niistä kahdesta tuli ystäviä. 2 osa taas ei vie paljoa tarinaa eteenpäin vaan tuo mukaan yhden uuden hahmon. Juonellisesti tässä ei oikein ainakaan vielä olla päästy paljoakaan eteenpäin, joten pitää kai lukea kolmonen ja miettiä sitten.