Kirjoittaja Aihe: Dirty Little Secret Osa 2, K-11 [J/L S/OC] Humor/Romance  (Luettu 2329 kertaa)

Riidankylväjä

  • ass kicking
  • ***
  • Viestejä: 33
Title: Dirty Little Secret
Author: Bilius (Mutta muissa paikoissa jossa tämä julkaistaan olen Riidankylväjä)
Rating: k-11
Genre: Romantic/Humor
Pairing: Lily/James, OC/Sirius ainakin näin aluksi.
Beta: Melie
Warnings: Hienoista kiroilua ja jotkin kohdat ficissä eivät täsmää.

Että näin tämä sitten alkaa;

”Voi kettu!” Cortney huudahti kun hänen matka-arkkunsa lipesi tytön otteesta King´s Crossin juna-asemalla suoraan tämän jalkaterän päälle. Tyttö yritti nostaa, potkia ja työntää arkkua pois, mutta se ei hievahtanut mihinkään. ”Voi kettu!” hän toisti. Hän tähyili ympärilleen eikä nähnyt ketään tuttua ihmistä joka voisi auttaa. Isänkin auto oli juuri kaartanut kohti valtatietä eikä häntä saisi takaisin millään mulla kuin huutamalla, eikä hän halunnut sitä tehdä. Kello läheni yhtätoista kun Cortney yritti kaikin voimin kiskoa arkkunsa päältä.
”Tarvitsetko apua?” kuului liiankin tuttu ääni tytön selän takaa. Hän kääntyi niin paljon ympäri kuin pystyi ja totesi happamesti:
”Tarvitsen, mutta en tahdo sitä teiltä.”
”Ei sitten”, Sirius Musta totesi ja lähti poispäin rennosti kävellen. Cortney vilkaisi jättimäistä kelloa aseman julkisivulla ja huomasi sen olevan jo kymmentä vaille yksitoista. Hän vilkaisi Siriuksen suuntaan ja huomasi tämän jääneen norkoilemaan muutaman kymmenen metrin päähän Cortneystä.
”No tule sitten auttamaan!” Tyttö huudahti turhautuneena. Poika käännähti ympäri ja näytti tekaistun yllättyneeltä. Hän lähti kävelemään Cortneytä kohti yhtä rennosti kuin aiemminkin.
Sirius tarttui arkkuun ja nosti sen ähkäisten pois Cortneyn jalan päältä.
”Kiitos”, Cortney sanoi ja hieroi jalkaansa.
”No mitäs tuosta”, Sirius tokaisi vaatimattomasti ja jäi seisomaan Cortneyn viereen.
”Voit mennä jo”, Cortney hätisteli.
”Saatko sinä varmasti vietyä tuon arkun jalkasi kanssa?” Sirius kysäisi.
”Voi luoja”, Cortneyltä pääsi. ”Eikö sinusta pääse mitenkään eroon?”
”Minä kysyin ensin”, Sirius virnisti.
”No raahaa se sitten jos huvittaa. Mutta missä sinun arkkusi on?”
”Se on jo junassa. Ja eiköhän mennä jo, kello on viittä vaille”, Sirius hoputti.
”Juokse!” Cortney komensi ja lähti ripeästi kohti pylvästä laiturien 9 ja 10 välissä.
”Mitä ihmettä täällä sisällä on? Tämähän painaa kuin ylipainoinen Hagrid!” Sirius parahti ja lähti raahaamaan Cortneyn arkkua sen omistajan perään.
”Ylipainoinen Hagrid?” Cortney kiinnostui. ”Tai unohda ja kävele nopeammin. Itsehän sinä sitä raahata tahdoit.”
He menivät portista laiturille 9 ja kolmeneljäsosaa, Cortneyn kiihdyttäessä vauhtiaan. He lähtivät kulkemaan kirkkaanpunaisen höyryjunan viertä kunnes Cortney äkkäsi ikkunasta ystävänsä Lilyn punaisen hiuspehkon.
”Tähän vaunuun!” Cortney huikkasi Siriukselle ja nousi lähimmästä ovesta sisään junaan, Sirius perässä.
Vihdoin Cortney löysi oikean oven jonka liututti auki ja näki ystävänsä Lilyn ja Katien.
”Hei!” Tytöt tervehtivät ystäväänsä.
”Hei!” Cortney hymyili ja astui oviaukosta istumaan Katie viereen Lilyä vastapäätä jotta Sirius mahtuisi sisään.
”Mitä tuo täällä tekee?” Lily ja Katie parahtivat samasta suusta. Ennen kuin Cortney ehti vastata, Siriuksen takaa ilmestyivät kahdet kasvot jotka parkaisivat yhdestä suusta ” Mitä sinä täällä teet?”
Sirius hyppäsi säikähtäneenä eteenpäin ja katsoi ovella seisovia Jamesia ja Remusta.
”Autoin naista hädässä!” hän kokosi itsensä.
”Niin hädässä totta kai”, Cortney mutisi Lilylle ja Katielle. Seurauksena molempien kulmakarvat kohosivat hiusrajaan asti. ”Onnistuin kaatamaan tuon matka-arkun koko jalkateräni päälle enkä saanut nostettua sitä pois. Sitten Sirius paukahti paikalle ja nosti arkun pois ja vaati saada raahata sen tänne asti”, Cortney selvensi vielä.
”Ja siinä tekin kuulitte!” Sirius huudahti ja osoitti Cortneytä mahtipontisesti. James sekä Remus, molemmat näyttivät melko huvittuneilta.
”Hohhoijaa! Ei tästä enää omille paikoille jaksa lähteä niin jädäänpäs sitä sitten tänne!” James venytteli naurettavasti. Lily näytti siltä kuin olisi voinut itkeä.
”Olet säälittävä”, Lily tokaisi kylmästi kun James rojahti tämän viereen.
”Säälittävä ilman sinua kultaseni”, James hymyili aurinkoisesti.
”Apua”, Lily nojasi otsallaan ikkunaan.
”Sarvihaara osaa”. Sirius virnisti ja istui Cortneyn viereen.
”Minä en kestä enää. Älkää kysykö”, Katie tokaisi vakavana ja taipui kaksinkerroin alkaen täristä. Kaikki katsoivat hetken Katieta kunnes alkoivat erottaa pientä hihitystä tärinän seasta. Katie nauroi. Ainoa joka tajusi naurun syyn oli Remus joka itsekin ratkesi hohottamaan.
”No mitenkäs Cortneyn kesä meni?” Sirius kysyi hymyillen Cortneyltä.
”Yksi maailman huonoimmista iskurepliikeistä”, tyttö tokaisi.
”Mistä päättelet että se oli iskurepliikki?” Sirius kysyi.
”Koska aina kun puhut naiselle, yrität iskeä häntä.”
”Eli jos nyt sanoisin sinulle, että olet iso ja haiseva lohikäärmeenpaskaläjä, se olisi iskurepliikki?” Sirius tivasi.
”Kyllä. Mutta jos sanoisit noin, saisit naisen sijaan murtuneen nenän”, Lily huomautti vastapäätä.
”Aivan”, Cortney vahvisti. Sirius meni aivain mykäksi. Hän vain aukoi päätään kuin kala kuivalla maalla. Cortney ja Lily virnuilivat toisilleen. Katie oli vihdoin päässyt istumaan selkä suorana ja pärskivät vieläkin Remuksen kanssa vähän väliä.
”Mikä nyt noin hauskaa oikein oli?” Cortney vaati tietää.
”En edes tiedä.” Katie tunnusti ja pärsähti vielä kerran. ”Mutta miten teidän kesä meni?”

”Ruokaa!” James ja Sirius huudahtivat kun kuulivat ruokakärryjen pienen kellon kilinän. He loikkasivat oven eteen ja riuhatisivat sen auki jääden odottamaan, että kärryt saapuisivat heidän luokseen, valmiina ottaa kaikki tarvitsemansa herkut. Kärry saapui ja Sirius ja James alkoivat yhtä aikaa luetella haluaminsa makeisia. Kukaan ei saanut sanoista selvää mutta jotenkin nuori kärryä kuljettava noita onnistui ymmärtämään ainakin suurimman osan. Hän ojenteli pojille makeiset, otti itselleen rahat ja kysyi halusiko kukaan muu mitään. Kaikki vastasivat kieltävästi.
”Te olette omituisia”, Sirius totesi kun kärryt olivat menneet ja ovi sulkeutunut.
”Kuinka niin?” Katie kysyi.
”Katso nyt itseäsikin. Noita jalkoja ja käsiä. Solisluusikin paistavat selvästi ihon läpi. Olet laihtunut kamalasti kesällä”, Sirius sanoi ja otti yhden suklaasammakon. Katie tuijotti poikaa loukkaantuneena. Kyllä hän tiesi olevansa normaalia laihempi, mutta oliko hän tosiaan niin laiha, että Sirius Musta huomautti asiasta hänelle. Mielestään hän oli vain urheullut kesällä normaalia enemmän ja jättänyt ruoan taka-alalle.
”No lihotaan sitten jos herra niin tahtoo”, Katie sanoi loukkaantuneena ja sieppasi Siriukselta kolme suklaasammakkoa. Hän ahtoi ne sisäänsä ja katsoi Siriusta ärsyyntyneesti.
”Kelpaako?”
Sirius tuijotti tyttöä ihmeissään. Hän oli vain huomauttanut tytölle tämän laihuudesta ja tyttö oli suuttunut ja alkanut ahtoa itseensä suklaata.
”Kelpaako mikä? Minä vain huomautin laihuudestasi”, Sirius tokaisi ja katsoi Jamesia joka ei näyttäyt huomaavan riidanpoikasta lainkaan vaan tyrkytti Lilylle erilaisia makeisia. Lily näytti kuinka huonovointiselta ja työnsi Jamesia vähän väliä kauemmas.
”Sarvihaara, muista hienotunteisuus!” Sirius huikkasi ystävälleen. James vilkaisi Siriusta ja sitten Lilyä, viimein tajuten mitä oli tehnyt ja lehahtaen tummanpunaiseksi. Sirius alkoi nauraa kovaan ääneen Jamesin nolostumiselle. James karahti vielä tummemmaksi ja hänen silmiinsä syttyi ärsyynnys. Hän potkaisi Siriusta sääreen. Poika älähti mutta potkaisi takaisin. Cortney, joka oli seurannut myös tilannetta, vilkaisi Katieta, joka tuijotti Jamesia ja Siriusta kiinteästi. Sitten hän aikoi vilkaista Remusia Siriuksen pään yli, mutta Sirius ei ollutkaan siinä. Cortney vilkaisi maahan jossa kaksi pian täysi-ikäistä Tylypahkalaista poikaa paini.
”Lopettaisivatkohan he jos riisuisin paitani?”  Cortney keksi ja möläytti sen liian suureen ääneen. Sirius päästi hetkeksi Jamesista irti ja katsoi Cortenyhyn.
”Kannattaisi kokeilla”, hän töksäytti ja kiinnitti huomionsa takaisin Jamesiin.
”Tuo näyttää kyllä aika epäilyttävältä.”, Katielta pääsi.
”Sinä ajattelet aina pervosti”, Lily huomautti.
”En minä nyt IHAN aina, mutta katsokaa nyt tuota. Kaksi hyvännäköistä nuortamiestä painivat kiinni toisissaan lattialla jalkojenne juuressa.”
”Itse asiassa niin näyttääkin”, Cortney totesi ja nosti kätensä suun eteen mietteliäästi.
Lily voihkaisi ja katsoi ystäviään. Cortneyllä oli tummanruskeat takamukseen asti yltävät suorat hiukset, sekä suora etutukka kulmakarvojen päälle. Tämän silmät olivat tummanvihreät ja vilkkaat. Tyttö oli pitkä ja tumma. Ei mikään täysin tumma, vaan pikemminkin todella hyvin ruskettunut ympäri vuoden. Hän oli kuin naispuolinen Sirius Musta. Oikea miestennainen jos niin voi sanoa. Katie taas oli myös pitkä, mutta myös laiha ja vaalea. Hänellä oli muutaman sentin mittaiset lähes valkoiset hiukset jotka olivat lähes aina pörrössä. Tämän silmät olivat vaaleansiniset ja suuret. Luonteeltaan tyttö oli innokas ja seikkailunhaluinen. Itse Lily oli satakuusikymmentä senttimetriä pitkä eli molempia ystäviään yli kymmenen senttimetriä lyhyempi. Eihän asia sinänsä häntä tai ketään muutakaan häirinnyt, mutta ei hän siitä iloinnut. Hänen hiuksensa olivat leiskuvanpunaiset hieman yli olkapäiden yltävät. Silmät olivat mantelin muotoiset ja kirkkaanvihreät.  Hän piti silmistään, mutta ne tuntuivat vetävän puoleensa aivan vääränlaisia miehiä. Yksi hyvä esimerkki makasi lattialla hänen jalkojensa juuressa. James Potter. Lily huokaisi ja mietti mitä seuraava kouluvuosi toisi tullessaan. Ehkä jopa kelmit alkaisivat käyttäytyä siedettävästi. Ei. Niin ei voisi koskaan käydä.
”Lily?” Cortney ihmetteli ystävänsä hieman lasittunutta katsetta. Lily räpäytti silmiään ja lasittuneisuus katosi, hän hymyili aurinkoisesti.
”Niin?”
”Ei mitään, näytit vain vähän pelottavalta tyhjine katseinesi. Ja huh, täällä on kuuma.” Cortney huomasi ja riisui valkoisen T-paidan paljastaen sen alta kirkkaapunaiset topin. Seurauksena Siriuksen pää ilmestyi oitis lattianrajasta Cortneyn luo.
”Hei!” Sirius sanoi rennosti. ”Olet aika nätti.”
”...Mitä?” Cortneyltä pääsi. Samassa hän tajusi että se johtui pelkästä topista. ”Ketun pedofiili!” Hän huusi ja heitti Siriusta T-paidallaan. Sirius kuitenkin nappasi paidan ilmasta ja heitti sen takaisin. Cortney väisti ja paita osui Katieta päähän.
”Hyi!” Katie kiljaisi ja heitti paidan Jamesin päähän.
”Täh?” James ihmetteli kun jokin valkoinen peitti hänen näkökenttänsä. Sirius ratkesi nauruun ja sieppasi paidan Jamesin päästä.
”Minä voisinkin sitten pitää tämän”, hän virnuili ja tunki paidan taskuunsa.
”Ja miksiköhän näin?” Cortney kysyi
”Mä olen aina ollut sitä mieltä, että sä tuoksut hyvälle”, Sirius myönsi suu edelleen virneessä.
”Ja aiot sitten hankkia sen hajuveden nimen tuosta paidasta jotta voit itsekin tuoksua hyvälle ja iskeä miehiä?” Cortney virnuili takaisin.
”Ehkä”, Sirius kuiskasi salaperäisesti.
”Joo”, Cortney vastasi mielikuvituksellisesti.
”Joo”, Sirius matki.
”Joo”, Cortney toisti
”Joo”, Sirius matki edelleen.
”Pää kiinni”, Cortney komensi.
”Pää kiinni.”
”Oikeasti.”
”Oikeasti.”
”Miks sä edes matkin mua?”
”Miks sä edes matkit mua?”
”Olen Sirius Musta ja rakastan kaikkia miehiä seksuaalisessa mielessä. Eniten James Potteria”, Cortney keksi.
”Ilonpilaaja”, Sirius synkistyi. Cortney naurahti ja kääntyi Katieen päin.
”Paljonko kello on?”
Katie vilkaisi valkoista kelloa ranteessaan. ”Kolme.”
”Vasta?” Lily parahti Jamesin vierestä.
”Minä yritän nukkua, niin päästään nopeammin pois täältäkin”, Cortney sanoi.
”Oikeastaan ei nopeammin. Aika vain tuntuu menevän nopeammin”, Sirius luennoi, mutta Cortney oli jo sulkenut silmänsä ja painanut päänsä Siriuksen olkaa vasten. Sirius katsoi tyttöä yllättyneenä, mutta kohautti sitten päätöntä olkaansa ja kietoi toisen kätensä tytön harteille. Tyttö ei pannut vastaan vaikka oli varmasti vielä hereillä.
”Käy se näinkin”, poika virnisti omahyväisesti.

--------

Tämä on sitten btw, toinen kelmific ja kolmas ihan kunnon fic.

Kommentit on Riidankylväjän kavereita ja se tahtoo niitä.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 00:10:02 kirjoittanut Kaapo »

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Dirty Little Secret Osa 1
« Vastaus #1 : 24.08.2008 15:29:13 »
Tää oli hauska.
Mun mielest oli sulosta, kun Sirius auttoi Cortneytä asemalla. Sit ne vielä änkes samaan vaunuosastoon.
Sitten James ja Remus pelästytti Siriusksen. Siin on 3 Kelmii... Missäs Peter on?  ;D

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Riidankylväjä

  • ass kicking
  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Dirty Little Secret Osa 1
« Vastaus #2 : 25.08.2008 22:09:13 »
Jee kommenttia!
No mä yritän kirjoittaa hauskasti mutta yleensä se menee jo vähän yli. :D
Peterhän tässä on kadonnut. :D Sen nyt tulee huomaamaan viimeistään ensi osassa.

Ja! Uusi osa on valmis ja se on nyt betattavana melielläjota nyt hiukkasen tulee painostettua että se tulisi valmiiksi ennen aamua. Aamula toivottavasti se tänne tulee jos koneelle ehdin.

Mutta kommenttia lisää. Eihän ficciä ole järkeä jatkaa jos sitä ei lueta. :)

Kiitti moi.

Petturi

  • ***
  • Viestejä: 23
  • entinen Anamorphic
Vs: Dirty Little Secret Osa 1
« Vastaus #3 : 25.08.2008 22:34:34 »
Hmm.. anteeksi, mutta nyt tulin vähän kritisoimaan :E

Aluksi, on todella hämmentävää, miten kaikki kolme (varsin komeaa) kelmipoikaa paritetaan melkein jokaisessa kelmificissä lähes täydellisille tytöille. Suuri miinus.

Toiseksi, olet kirjoittanut varsinaiseen pötköön tämän tarinan, vaikka joissakin kohdin olet painanut enter -nappulaa. Voisit yrittää vielä hieman pilkkoa tätä tarinaa, usko pois, ei se pahalta näytä (mutta saa tarinan huomattavan pidemmän tuntuiseksi ja ilmavaksi).

Kolmanneksi, minua häiritsi erityisesti yksi kohta (joka kyllä toistui):
Lainaus
olen aina ollut sitä mieltä, että sä tuoksut hyvälle”, Sirius myönsi suu edelleen virneessä.

Tuo "mä" sanan käyttö muuten niin "minä" valtaisessa tarinassa särähti pahasti korvaan, vaikka se olikin ihmisen sanoma.

Eipä muuta. Olit saanut mielenkiintoisia hahmoja luotua, ja taidanpa tarkistaa jatko-osankin :)

Petturi
Ota haaveilija,
liikaa vaativa,
kuvitelmissaan seikkailija.

Riidankylväjä

  • ass kicking
  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Dirty Little Secret Osa 1
« Vastaus #4 : 26.08.2008 07:41:09 »
Jeij kommenttia!
No tämä nyt ei ole niin pötköön kirjoitettu, mutta etenee hurjan nopeasti!

Aikaisemmassa kaavsassani oli kyllä tarkoituksena olla parittamatta ketään ennalta arvattavaa, mutta niin. ei siinä sitten vielä niin käynytään. Vielä saattaaa. :)

Mutta! Uusi osa!

2.
Sirius vilkaisi olkaansa vasten nukkuvaa tyttöä. Ulkona oli alkanut pimenemään ja he olisivat varmasti puolentunnin sisällä Tylypahkassa. Hän tökkäisi Cortneytä hellästi kylkeen ja tyttö liikahti hieman.
”Et sä sitä noin helpolla hereille saa!” Lily naurahti. ”Näin se herätetään”, Lily tarttui Cortneytä nilkoista ja veti hänet vaunuosaston lattialle.
”Auuuuuu!” Cortney ulvoi. ”Miksi te mut herätitte?”
”Me ollaan pian perillä”, Sirius opasti.
”Minä vaihdan vaatteet. Joten nyt te menette kiltisti odottamaan tuohon käytävälle”, Cortney käski.
”Selvä”, Sirius nousi ylös. ”Sarvihaara, Kuutamo ja Matohäntä tulkaa. Eikun... missä Matohäntä?”
”Ai niin, Matohäntäkin on olemassa”, James muisti ja pälyili ympärilleen. ”Ei se täällä ainakaan ole. Jollei sitten...” Poika kumartui katsomaan istuinten alle ja totesi: ”Ei. Matohäntä ei ole täällä.”
”No se on hienoa se. Menkääpä vaikka etsimään hänet!” Katie työnsi pojat käytävälle.

Cortney vaihtoi koulupukuunsa pikavauhtia ja sanoi ystävilleen  menevänsä käymään vessassa. Hän seilasi käytävää pitkin  kunnes törmäsi johonkin kovaan ja muhkuraiseen. Hän kohotti katseensa ja näki  Siriuksen.
”Mä olen aina luullut että naisilla kestää vaatteiden vaihto. Eniten sinulla”, Sirius virnisti ja sai vastaukseksi ilkeän tökkäyksen kylkeensä. Sirius kohotti kulmakarvojaan ja tarttui tyttöä vyötäisiltä ja veti lähelleen. Tällä kertaa Cortneyn kulmakarvat kohosivat.
”Että sitten näin tällä kertaa?”
”Voi  kyllä”, Sirius nyökkäsi. Cortney  nojautui lähemmäs poikaa. Kun heidän kasvonsa olivat vaarallisen lähellä toisiaan tyttö laittoi kapean punaisella kynnellä koristellun etusormensa Siriuksen huulien eteen.
”Voi ehei”, Cortney hymyili ja astui askeleen kauemmas.
 ”Ja nyt jos sallisitte menisin tästä teidän ohitsenne vessaan.” Cortney pyysi asiallisesti ja tyrkkäsin hämmentyneen Siriuksen edestään.
 Cortney oli äärimmäisen tyytyväinen itseensä. Hän oli torjunut koulun halutuimman pojan. Kukaan muu ei varmaan ollut ikinä kyennyt siihen.Tai siis, Lilyn lisäksi. ”Mutta Lily on tylsä, sitä ei lasketa”, hän ajatteli.
Hän saapui WC.n oven luokse ja meni sisään. Tyttö vilkaisi peiliin pesualtaan yllä ja kohtasi kuvajaisensa tummanvihreän tuijotuksen. ”Olenhan minä aika nätti.”

”Hän torjui minut! Siis ihan oikeasti torjui minut!” Sirius vaahtosi ystävilleen junan käytävällä, tyttöjen vaunuosaston edessä.
”Me kuulimme kyllä”, Remus huokaisi kyllästyneenä.
”Tämä ei tule kysymykseenkään! Kukaan ei torju minua!” Sirius jatkoi. ”Minä menen tuonne odottamaan häntä ja kerron että Sirius Mustaa ei torjuta!”
”Selvä, siitä vain”, James kannusti ja koputti  vieressään olevaan oveen. ”Oletteko te kohta valmiita?”
”Ollaan me!” Katie huusi. ”Au! Eikun siis ei olla! Lily on ilman paitaa! Au! Eikun hametta! Au au au! Tulkaan vaan! AU!”  James liu’utti oven auki ja vilkaisi tyttöjä; Lily seisoi keskellä vaunuosastoa Päivän Profeetta kädessään ja Katie istui istuimellaan kippurassa suojaten käsillään itseään. Kummatkin täysissä pukeissa, Jamesin pettymykseksi.
”Auttakaa mua! Lily pahoinpitelee!” Katie uikutti.
”Enkä! Vain vähän koulutan!” Lily vastusti, mutta istui kuitenkin takaisin omalle paikalleen Katietä vastapäätä.
”Mihin te Siriuksen jätitte?” Katie kysyi.
”Hän meni selvittämään asioitaan Cortneyn kanssa”, Remus informoi kun oli istunut Katien viereen.
”Mitä asioita?” Katie kiinnostui.
”Et halua tietää”, Remus varoitti.
”Totta. Mutta  hoitakoon asiansa nopeasti, me ollaan ihan pian perillä”,  tyttö osoitti vielä melko kaukana  olevia valotäpliä.

Sirius pihisi kävellessään junan käytävää pitkin samaiseen suuntaan johon Cortney oli aikaisemmin kävellyt vessaan. Hän pysähtyi WC:n oven eteen odottamaan että eräs tietty tyttö, jonka me kaikki tiedämme, tulisi sieltä ulos.
Hetken kuluttua avain kiertyi oven toisellapuolella lukossa ja ovi avautui. Ovesta tuli Cortney joka ei aluksi nähnyt Siriusta, vaan äkkäsi hänet vasta, kun poika sysäsi hänet takaisin vessaan.
”Mitä helv - ?” Cortney ähkäisi ja nojautui seinää vasten katsoen Siriusta ihmeissään. Poika astui tyttöä lähemmäksi ja kasvot olivat jo toisen kerran puolen tunnin sisällä vaarallisen lähellä toisiaan. Mutta tällä kertaa se punakyntinen etusormi ei tulisi eteen, siitä pitivät Siriuksen omat kädet huolen.
 Sirus painoi huulensa Cortneyn huulille pienellä pään nytkäytyksellä. Hetken pohdittuaan Cortney vastasi suudelmaan ja Sirius päästi tytön kädet vapaiksi jonka seurauksena kädet löytyivät hetken kuluttua Siriuksen hiuksista ja niskasta. Sirius ujutti omat kätensä tytön alaselälle ja veti tytön lähemmäs itseään. Cortneyn huulet liikkuivat hitaan varmasti kohti pojan kaulaa. Siriuksen käsi kuitenkin siirtyi Cortneyn poskelle ja veti tytön pään takaisin hänen omien kasvojensa eteen. Hän painoi huulensa uudestaan toisen huulille ja piirteli kuvioita tytön selkään. Samalla kun toinen käsi alkoi eksyä kohti tytön paidan helmaa. Hänet keskeytti kuitenkin suuremmanpuoleinen nytkähdys joka syntyi kun juna pysähtyi. He irrottautuivat toisistaan ja Cortney hymyili ilkikurisesti.
”Hei hei sitten, Sirius”, hän sanoi ja lähti hölmistyneen kumppaninsa luota. Hän avasi oven,  joka ei ollut lukossa, ja puikahti käytävälle ihmismassaan joka odotti pääsyään ulos.
Sirius seisoi taas hetken hämmentyneenä paikoillaan kunnes ymmärsi liikkua ja puikahti hänkin ihmismassaan.
’Että se nainen on sitten pirullinen!’ Sirius kihisi äkäisenä ja lähti metsästämään ystäviään.

”No saitko sinä selvitettyä Cortneylle asiasi?”  Remus uteli, kun he odottivat asemalla vaunuja jotka veisivät heidät linnaan
”Alku oli kyllä melko lupaava”, Sirius huokaisi.
”Tuolta hän saapuukin!” Remus osoitti heidän taakseen saapunutta ystävätär ryhmää.
”Loistavaa”, Sirius voihkaisi mielessään.
”Tervehdys!” Katie kiljaisi kymmenen metrin päästä kelmeistä. ”Ettekö te ole vieläkään löytäneen Peteriä?”
”Matohäntä on kadonnut lopullisesti!” James huokaisi. ”Etsimme häntä koko junamatkan!”
”Eikä etsitty!” Remus muistutti.
”Eikun ei niin. Se oli selitys Matohännälle itselleen”, James hoksasi.

Sirius seisoi ahdistuneena Cortneyn tuijotuksen alla ja vaihteli painoa jalalta toiselle. Hän ei kehdannut katsoa tyttöä. Eikä edes tiennyt miksi.
”Tuolta tulee vaunu. Menemmekö me kaikki siihen?” Katie kysyi
”Kaikki kuusi?” Remus ihmetteli.
”Istutaan sylikkäin!” James hihkaisi.
”Sinä voit istua vaikka Siriuksen kanssa”, Cortney vitsaili katse edelleen Siriuksessa. Musta umpinainen vaunu pysähtyi heidän kohdalleen ja  James sekä Katie työnsivät itsensä ensimmäisenä sisään. Remus meni heidän jälkeensä ja Lily viimeisenä.
”Minä jään odottamaan toista vaunua, en millään tahtoisi istua kenenkään sylissä. Enkä haluu myöskään kuolla hapenpuutteeseen”, Cortney ilmoitti juuri kun Sirius oli kapuamassa vaunuun.
”Minä jään sun kanssa. Meillä jäi vähän juttu kesken”, Sirius sanoi ja hyppäsi takaisin maahan vaunujen portailta. Cortney vilkaisi tätä jännittyneenä ja nyökkäsi. He jäivät odottelemaan samalla kun toinen vaunu nytkähti liikkeelle.
”Mikä se Siriuksen ja Cortneyn juttu oikein on?” Katie ihmetteli Remusin vierestä ja vilkaisi poikia, molempien suupielet nykivät.
”Eikä! Aikooko Sirius iskeä Cortneyn?” Lily parahti.
”Itse asiassa hän yritti jo, mutta se ei tainnut oikein onnistua”, James virnuili.
”Aivan...” Katie ihmetteli.

Siriuksen ja Cortneyn odotellessa seuraavaa vaunua Siriuksen käsi pujahti huomaamatta Cortneyn ympärille. Tyttö ei karistanut sitä pois, hymyili vain ilkikurisesti niinkuin aiemminkin. Pian heidän eteensä ajoi samanlainen vaunu kuin edellinen. He kapusivat kyytiin ja istuutuivat vastapäätä toisiaan. Sirius kumartui Cortneytä kohti ja yletti helposti tämän luokse, niin ahtaita vaunut olivat.  Kun Sirius oli tarpeeksi lähellä Cortneyn kasvoja tämä nappasi pojan poskea peukalon ja etusormensa väliin.
”Tsot tsot, ei makeaa mahan täydeltä tai tulee kipeäksi”, Cortney virnuili mutta päästi Siriuksen otteestaan.
”Olen jo kipeä”, Sirius virnisti ja suuteli tyttöä ennen kuin tämä ehti tehdä mitään.
”Epäreilua!” Cortney tiuskaisi hymyillen kun poika oli irroittautunut hänestä.
”Nyt ollaan tasoissa”, Sirius virnisti ja suuteli vielä kerran tyttöä nopeasti. ”Nyt minä olen voitolla.”

-----

Yritän viikonloppuun mennessä saada uuden osa. :)

Ja niitä kommentteja edelleen. Eihän tätä muuten tule jatkettuta.

Varjoriimu

  • Vieras
Vs: Dirty Little Secret Osa 2
« Vastaus #5 : 29.08.2008 22:02:26 »
Hiih! Pyysit kommentointia joten tulin kommentoimaan.. kjähähähää..  ;D

Pidin ficistä oikein kovasti ja kirjoitat hauskasti, tosin ehkä joskus menee hieman yli, tosin.. tässä tapauksessa ja hahmojen takia ymmärrän täysin  ::)

Ja ehkä jollain tapaa "Mä, sä" puhekieli kuulostaa muutoin kirjakielivaltaisessa ficissä jollain tapaa hassulta, muttei kuitenkaan aivan hirveältä.

Jatka samaan malliin ja kirjoita toki jatkoa! x)

« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 22:06:26 kirjoittanut Varjoriimu »

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Dirty Little Secret Osa 2
« Vastaus #6 : 16.09.2010 15:41:51 »
Heh, kerrankin Kelmific ilman väkisin mukaan ahdettua Peteriä. Suutun, jos se vielä kaivautuu ulos kolostaan  ;D

Anyway, pidän tosi paljon kirjoitustyylistäsi. Henkilöt ovat hauskoja ja juoni etenee sopivan nopeasti. Puhekieli särähtää ainakin omaan korvaani, koska olen sitä mieltä, että ficeissä kirjakieli on ainoo oikea ratkaisu.

Odotan kolmatta osaa, ei mitään paineita  :D
The girl, who has dreams of.

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Dirty Little Secret Osa 2
« Vastaus #7 : 16.09.2010 18:11:05 »
Tää on ihan mahti! Mii likes!! Jatkoa vaan!!! :Dd ja kelmit on täs niiiiiiin nams<3

Laatukommenttia ;) mut o kiire :))

Jatkoa anellen,
Cinnamon<33