Kirjoittaja Aihe: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami  (Luettu 912 kertaa)

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 488
  • ava Claire + bannu Ingrid
Nimi: Sanomattakin selvää
Ikäraja: S
Paritus: Aomine/Kagami
Fandom: Kuroko no Basuke
Vastuunvapaus: Hahmot kuuluvat sarjan alkuperäisille luojille, en saa tästä mitään.
Varoitukset: Lievää kiroilua

A/N:Siitä on nyt noin neljä vuotta, kun olen viimeksi kirjoittanut tälle paritukselle mitään. Ehkä kirjoitan seuraavan AoKaga-ficin 2024, kuka tietää. Mutta hei, hyvää AoKaga-päivää, koska 10.5. Osallistuu Multifandom IV -haasteeseen.

Sanomattakin selvää

”Jou, Taiga! Olisitko uskonut tähän neljä vuotta sitten?” Aomine kohottautuu istumaan sohvalla, jossa on löhönnyt katsomassa televisiota. Kagami katsahtaa häneen päin omasta nojatuolistaan.
”Mihin?”

”No, tähän”, Aomine levittelee käsiään heidän välillään. ”Meihin?”

”En helvetissä”, toinen puuskahtaa ja Aomine heittää häntä sohvatyynyllä.

”Mikset?”

”Mitäs luulet? Sinä olit idiootti silloin.”

”Ja sinäkö et?”

Kagami nauraa sille, kai pitää ajatusta jotenkin hauskana. Aomine katsoo häntä, oikeasti katsoo taas pitkästä aikaa, ja tuntee taas saman tutun läikähdyksen rinnassa. Ihan sen saman, jonka on tuntenut jo vuosia.

”Aomine, tuskin kukaan uskoi tähän. Ehkä Kuroko, mutta Kuroko nyt on asia erikseen. Ei kai kukaan tosissaan uskonut, että kaksi jääräpäätä, koripalloon kiinni kasvanutta nuorta nulikkaa, pitäisi yhtä vielä vuodenkaan jälkeen, luoja tietää neljän.”

”Niin, niin kai se on.”

”Mikä sai sinut ajattelemaan asiaa?” Kagami sammuttaa television ja kääntyy kunnolla katsomaan Aominea, joka nyt nyplää sormillaan paitansa helmaa.

”Kai sitä nyt ajatella saa, helkkari sentään?” hän lopulta puuskahtaa, mutta Kagami vain nauraa.

”Ai sinä vai?”

”Hei, haista vittu.”

”Uijui, alkoi oikein pelottaa.”

”Joskus sitä ihan tosissaan miettii, miksi jaksan sinua.”

”Hei, sinä itse viime viikolla hajotit kahvikoneen. Sen, jonka minä ostin. Että herra on ihan hiljaa vaan.”

”Come on, ostin uuden, joten lopeta se mäkätys.”

”Mmh”, Kagami nousee ylös nojatuolistaan ja istuu sitten Aominen viereen sohvalle.

”Oliko tälle keskustelulle joku tärkeäkin syy?” hän sitten kysyy lempeämmin kuin äsken, vitsailu poissa. Aomine huokaisee ja vetää Kagamin kainaloonsa, aivan lähelle.

”Ei kai”, Aomine lopulta tuhahtaa, koska ei halua antaa Kagamille aihetta uuteen kettuiluun. Mitä sitten, jos hän onkin vähän lällyllä päällä, mitä sitten, jos hän haluaakin vähän muistaa omaa poikaystäväänsä? Ei kai se väärin ole. Tai ei ainakaan pitäisi olla.

”Ihan totta, Daiki, kyllä minä sinua jaksan katsella, vaikka olet edelleen idiootti.”

”Vau, kiitos paljon”, Aomine hymähtää, mutta vetää Kagamin vielä lähemmäs, ihan kiinni kainaloon ja painaa poskensa vasten karheita hiuksia.

”Paljon olisi varmasti jäänyt näkemättä, ilman sinua. Ja kokematta. Ja jotkut asiat olisi varmaan voinut jättääkin kokeilematta”, Kagami huokaisee, mutta virnistää kuitenkin, vaikkei Aomine sitä kunnolla näekään, sillä hänen nenänsä on kiinni Kagamin hiuksissa.

”Niinpä kai”, hän vain tyytyy sanomaan, ja hengittää Kagamin shampoon tuoksua. Tuttu tuoksu, se on jotain lähimarketin hoitoaine-shampoo-saippua-tiskiaine -yhdistelmiä, mitä lie. Kagamia ei pahemmin ole koskaan kiinnostanut hiusten- tai ihonhoito, eikä se ole Aominea haitannut.

Luulisi, että neljän vuoden jälkeen olisi helppoa sanoa se. Vain muutama sana, antaa niiden lipsua huulilta kuin vettä vain, yhtä helposti kuin koripallossa pisteen tekeminen. Rakastan sinua. Edelleen se jotenkin pelottaa Aominea. Ja se on hiton ärsyttävää. Miten voi muutama sana pelottaa häntä sillä tavalla? Hän on kohdannut elämässään kamalampiakin asioita.

Ehkä se on se, miten tärkeitä ne sanat ovat, mitä ne tarkoittavat. Ehkä hän on edelleen vähän se sama sitoutumiskammoinen pelle, joka hän oli aikojen alussa, silloin joskus, kun he alkoivat harjoittelemaan yhdessä olemista. On hän ne sanat sanonutkin, neljään vuoteen lausetta on mahtunut muutamiin otteisiinkin. Ei sen pitäisi olla enää mikään ihmeellinen asia. Ja silti…

Hän silittää Kagamin kylkeä, sormet vasten pehmeää hupparin kangasta. Kagami tuhahtaa jotain, selvä merkki siitä, että toinen nukahtaa aivan pian. Muutama minuutti vielä, Aomine pitää poskeaan edelleen vasten Kagamin hiuksia, tuntee jokaisen liikkeen, lämmön. Lopulta Kagamin pää nuupahtaa eteenpäin ja ei aikaakaan, kun vieno tuhina alkaa. Aomine hymyilee, ja antaa sormiensa vielä sivellä toisen kylkeä.

Ehkä se ei olisi niin paha. Ehkä hän voisi vain alkaa sanoa sitä joka päivä, koko ajan. Ehkä se silloin ei tuntuisi niin pahalta, niin tärkeältä. Vaikka ehkä hän silti haluaa sen olevan jotenkin tärkeää. Miksi tämä nyt on näin vaikeaa?

Rakastan sinua, hän sanoo hiljaa, niin hiljaa kuin pystyy, vasten Kagamia, hukuttaa sanansa punaisiin hiuksiin.

”Samoin”, on Kagamin hiljainen vastaus.

Ei hitto, ei se ollutkaan nukahtanut vielä.
Hyppää lehtikasaan!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 636
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami
« Vastaus #1 : 11.05.2020 19:45:10 »
Siis ei ääää tää oli ihana ;;www;; Rakastan just tämmöstä arkihöttöä, ja ah tää shippidynamiikka. Myönnän etten ole vieläkään katsonut Kuroko no Basukea (se on edelleen mun plan to watch listalla lol), mutta onneks tämmösestä voi nauttia ilmankin (+ tää shippi on viehättänyt mua muutenkin näin sen kummemmin hahmoista mitään tietämättä :D). Ja ehkä oon vuoteen 2024 mennessä saanut ees ekan kauden katsottua, jos sit silloin saat lisää tekstiä aikaseks ;D (muistan vieläkin ku taisin just sillon 2016 johonki AoKaga-ficiis todeta et joo, ehkä mä joskus saan KnB:n katottua XD toivossa on hyvä elää)

Tykkäsin kun hetin tossa alussa Aomine puhuu siitä, että he ovat olleet sen neljä vuotta yhdessä, koska itse ainakin näin sen heti kivana pikku viittauksena juuri tuohon, että edellinen AoKaga-ficisi on neljän vuoden takaa :D Kai ne sit siinä 2024-ficissä on sit et ei jumantsuikka, ollaan kateltu toisiamme jo kahdeksan vuotta ;D

Aominen ja Kagamin välinen sanailu ja naljailu on ihanan viihdyttävää ja kuitenkin myös tosi hellyttävää luettavaa. Kyllä tuolta niin selvästi paistaa rakkaus läpi :3c Oot kirjottanut nuo dialogit on niin ihaniksi, rakastan ♥ Mulla on jotain muistikuvia jätkien välisestä sananvaihdosta Käteenvedonlyönnissä, ja tää jatkaa täydellisesti samoilla linjoilla. Mitä toopeja ♥

Lainaus
Mitä sitten, jos hän onkin vähän lällyllä päällä, mitä sitten, jos hän haluaakin vähän muistaa omaa poikaystäväänsä? Ei kai se väärin ole.
Rakastin tätä kohtaa, koska lällyllä päällä ♥♥ awws, en kestä. Tykkään myös, että vähän oltiin omissa ajatuksissa puolustuskannalla, että kai sitä nyt saa vähän pehmoilla omalle poikaystävälleen :3c Ei se väärin tosiaan ole.

Ja aaaa, toi loppu, toi loppu! Mä oon ihan heikkona kaikkeen tommoseen, joten loppun asti luettuani vaan kähisin ja vikisin täällä itsekseni et omg miten söpöä, niin sulosta! Ihana et Aomine ajattelee itsekseen, että voishan sitä opetella sanomaan sen "rakastan sinua" vaikka päivittäin. Vaikka vaikeaa onkin, oih ♥ Ja sit toi että Kagami ei vielä nukkunutkaan ja myös vastaa Aominen sanoihin!! ;www; awwww, niin sulosta, mun kokoro ei ehkä kestä.

Lopetus oli kans täydellinen. Kyllä se selkeesti sittenkin vaikeeta on, ainakin vielä ♥ Katotaa miten sit neljän vuoden päästä, eiks jeah? ;)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 488
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami
« Vastaus #2 : 12.05.2020 17:42:19 »
Aslkdmsf, aaaa, kiitos paljon tästä kommentista, ehdottomasti piristi eilistä karseaa päivää! <3 Lmao, ehkä mä annan vielä neljä vuotta lisää armonaikaa katsoa tätä, kun ei itselläkään tämä tahti ole päätä huimannut. :D Ja tottakai piti vähän fiilistellä tämän neljän vuoden kanssa itse tekstissäkin, otp on säilynyt aina näihin päiviin asti, vaikka tekstejä ei niin olisikaan syntynyt. Kyllä nää idiootit edelleen silti on mun otp:iden top5-listalla. :D

Aww, kiitos paljon dialogimaininnasta. Tykkään kirjoittaa näiden kahden välistä dialogia, kun ei näihin päde mitkään kohteliaisuussäännöt, molemmat yhtä pölöjä. :D Ehkä se Aominekin sen verran heltyy vuosien edetessä, että pääsee omista turhista ajatuskuluistaan yli ja saa sanottua sanansa ihan päivänvalossa, molempien ollessa hereillä. Ja jatkaa sitä rutiinia sitten siitä, awwh.

Kiitos vielä kerran ihanasta kommentista! ^^ <3
Hyppää lehtikasaan!

Beyond

  • Kamui
  • ***
  • Viestejä: 1 873
  • op HaX
Vs: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami
« Vastaus #3 : 13.05.2020 09:45:57 »
Eiiii, siis täähän sattui aivan täydelliseen saumaan! :> Multa on valehtelematta vierähtänyt pari vuotta ihan Fini unohtuneena, ja nyt eka ficci, jonka bongasin lukemattomia viestejä katsellessa, oli tämä. Vasta eilenhän KnB oli The Fandom Idän temppelissä (lol, rip). Onko siitä jo oikeasti neljä-viis vuotta? Niin se aika vain kuluu!

Mutta siis, tää ficci oli tosi ilahduttavaa luettavaa. Tykkäsin tosi paljon näiden kahden sanastelusta, minkä lisäksi just tuo kulunut aika teemana iski lujaa! Ja aww, Aominen sisäistä ääntä on jotenkin hervotonta lukea, kun aaa, kyseessä on just sellainen tyyppi, jota tunteiden tunnustaminen vielä vuosien yhdessäolon jälkeen nolostuttaa. Oli herkullista huomata, että näistä koripalloskideistä on nyt kasvanut nuoria aikuisia, minkä lisäksi tulee varsin hyvä mieli siitä, että nää on saaneet sen onnellisen loppunsa. :> Just tää kulunut aika on ihan parasta tässä. Musta ainakin tuntuu siltä, että näin ammoisina aikoina itsekin KnB:tä kirjoittaneena saan ihan mielettömät nostalgiapärinät, ja on tosi kivaa kokea tällaista ajan kulun havannointia yhdessä tuttujen hahmojen kanssa. Tuntuu vähän siltä kuin ois just nähnyt vanhaa kaveria, johon ei ole pitänyt yhteyksiä muutamaan vuoteen, mutta että olis sit kuitenkin vaihtanut kuulumiset aivan kuin edelliskerrasta ei ois kulunut enempää kuin päivän verran.

Lainaus
Ehkä hän on edelleen vähän se sama sitoutumiskammoinen pelle, joka hän oli aikojen alussa, silloin joskus, kun he alkoivat harjoittelemaan yhdessä olemista.

Tää oli tosi suloisesti ja aominemaisesti sanottu! Ilahduttaa, miten hyvin tässä on muotoiltu ajatus siitä, että vaikka aikaa kuluis ja rosoisimmat reunat vähän pehmentyis ajan saatossa, ihminen voi pysyä sisimmiltään kuitenkin aika samanlaisena läpi elämän.

Kiitoksia tästä kivasta luettavasta! <3 A/N:n innoittamana pitää vielä sanoa, että jos innostut vuonna 2024 kirjoittamaan seuraavan kerran näistä, kolmikymppinen minä tulee varmasti fiilistelemään uudemman kerran tämän fandomin äärellä! :')
Hellät sanat pilaavat ruman maailman,
johon tahdot kuulua ja tappaa Jumalan.

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami
« Vastaus #4 : 13.05.2020 10:29:36 »
Jes, KnB-ficciä suomeksi, kiitos! ♥

Tästä ei edes ole kauaa, kun jälleen katsoin koko sarjan uusiksi! :D Siksipä taisin silloin bongata myös sun muita KnB-ficcejä.

Larjuksen sanavalintaa käyttääkseni, arkihöttöä on mukava lukea silloin tällöin! Varsinkin kun itse on tullut luettua näistä kahdesta vaikka ja mitä seikkailuista seinään ja sänkyyn, niin tämä oli varsin herttainen. Etenkin tuo loppu oli todella ihana.

Lainaus
lähimarketin hoitoaine-shampoo-saippua-tiskiaine -yhdistelmiä
Siinäpä jollekin tuotekehittelyn paikka! Hehee..

Odotan siis vuotta 2024. Tuli kyllä jo tästäkin itselle vanha olo...
- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 488
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: KnB: Sanomattakin selvää || S, Aomine/Kagami
« Vastaus #5 : 16.05.2020 16:44:38 »
Aaaa, kiitos molemmille kommenteistanne, ilahdutti saada näinkin (kamalaa sanoa) vanhaan fandomiin vielä kommetteja!^^

Beyond: Awwh, nostalgiafiilikset täällä itselläkin, kun pääsi palaamaa tuttujen tomppeleiden seuraan, pitkästä aikaa. Olin itekin aika hämmentynyt, että aika on kulunut niin nopeesti, ja vähän samalla apea siitä, että KnB-fandomin kultaiset vuodet ovat takana päin. Ehkä tämä oli vielä pientä kapinointia sitä vastaan, haha.
Lainaus
Tuntuu vähän siltä kuin ois just nähnyt vanhaa kaveria, johon ei ole pitänyt yhteyksiä muutamaan vuoteen, mutta että olis sit kuitenkin vaihtanut kuulumiset aivan kuin edelliskerrasta ei ois kulunut enempää kuin päivän verran.
Awww, tää oli ihanasti sanottu! Hyvä, että näiden kahden välinen sanailu oli toimivaa, ja lol, Aomine nyt varmaan olisi kuolinvuoteellaankin vähän jääräilemässä noiden rakkaudenosoitusten kanssa. :D Kiitos paljon kommentistasi! <3

Röhkö: Ihmeitä tapahtuu ja KnB-ficcejä syntyy suomeksi, lol! :D Arkihöttö the best, ja aww, hyvä, että lopetus toimi! Sain sen kanssa vähän aikaa tapellakin. :D Ja haha, hyvä, että kiinnostusta riittää vielä neljän vuoden päähänkin, pitää varmaan pistää jo kalenteriin merkintä, että "2024 - kirjoita KnB-ficci" :D. Kiitos paljon kommentistasi! <3
Hyppää lehtikasaan!