Kirjoittaja Aihe: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-11)  (Luettu 1911 kertaa)

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 409
Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-11)
« : 12.01.2014 20:32:02 »
Author Luella
Genre Fluffya ja snuggia, het, one-shot
Fandom Hobitti
Rating K-11
Pairing Fili/Luella
Disclaimer Fili-poika © J.R.R. Tolkien

Summary "Mitä täällä tapahtuu? Ja mitä ihmettä sinä siinä teet?" "Sitä vasta sietääkin kysyä, muru."
A/N Tämä on ensimmäinen kerta, kun esiinnyn itse omassa ficcissäni. Hui kauhia, olipas jännä kirjoittaa. Niin ja osallistuu tosiaan Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle -haasteloiseen.



T U U L E N T U P I A

Heräsin käheään naurahdukseen, joka muuttui pian epämääräiseksi ja matalaksi mutinaksi korvani juuressa. Puristin silmiäni tiukemmin kiinni yrittäen epätoivoisesti tarttua kiinni karkaavasta, unenpöpperöisestä ajatuksestani. Turhaan. Huokaisin tympääntyneenä ja hieraisin silmiäni voipuneena.

"Hemmetti", voihkaisin puoliääneen siristellen silmiäni auki, "odottamattomat juhlat totta tosiaan."

Venyttelin raukeana ja olin aikeissa ponkaista itseni ylös kapealta, epämukavalta sängyltä. Vai sohvako se olikin? Yritys päättyi joka tapauksessa äänekkääseen parahdukseen, kun joku tukisti minua kipeästi hiuksista ja pakotti lysähtämään takaisin makuulle, jonkun lämpimän ja pehmeän vartalon ylle. Vahvat kädet kietoutuivat ympärilleni ja jäivät silittelemään paljasta alaselkääni.

Laskin katseeni vikkelästi vihreisiin silmiin, jotka tuijottivat sädehtien takaisin.

"Fili?" henkäisin ja tuijotin kääpiötä hämilläni. "Mitä täällä tapahtuu? Ja mitä ihmettä sinä siinä teet?"

"Sitä vasta sietääkin kysyä, muru", tuo tokaisi ja virnisti poikamaiseen tapaansa. Kohotin aavistuksen kulmiani saaden Filin naurahtamaan.
"Tuskinpa me kuitenkaan aivan syyttä suotta tässä makoilemme - vilkaisepas tätä."

Siirsin katseeni Filin silmistä yhdeksi mytyksi sekoittuneisiin hiuksiimme, jotka joku järjen jättiläinen oli punonut yhdeksi tiukaksi, pitkäksi letiksi. Naurahdin epäuskoisena ja pyöräytin tympääntyneenä silmiäni.

"Kili."

Fili hymähti huvittuneena ja nyökkäsi, sitten hän painoi vartaloni tiukemmin itseään vasten ja sipaisi poskipäätäni. Tyytyväinen hymy kohosi huulilleni, kun Filin toinen käsi nousi hyväilemään niskaani. Hän kuroi kiinni muutaman tuuman väliltämme vetäen minut intohimoiseen suudelmaan. Hengitykseni kiihtyi suudelman lomassa ja tunsin Filin sormien painautuvan tiukemmin alaselkäni ihoon. Hän näykki leikkisästi kaulaani ja minä hivuttauduin hivenen ylemmäs värähtäen mielihyvästä.

Huoneen raolleen jätetystä ikkunasta lehahti sisään kevyitä, talvisia tuulenpuuskia, jotka hiipivät Filin oljenvaalean tukkapehkon sekaan. Painelin lyhyitä suudelmia hänen hiuksilleen ja annoin toisen käteni hyväillä paljasta miehustaa.

"Hei, voitko vaikka lopettaa?"

Hymähdin huvittuneena.
"Kuules nyt Fili, tiedän sinun haluavan tätä yhtä paljon kuin viime yönäkin", kuiskin hitaasti hänen korvaansa ja pujotin käteni sivelemään pehmeitä suortuvia.

"Mitä? Hei, ihan oikeasti – anna olla jo!"

Silmäni rävähtivät auki auringon valaisemassa, kirkkaassa huoneessa. Vilkuilin vauhkona ympärilleni hetkisen, kunnes laskin katseeni ja kohtasin tumman silmäparin, joka tuijotti minua hämmästyneenä. Huuliltani karkasi yllättynyt älähdys.

"Mitä helvettiä?"

Kompuroin itseni pois parhaan ystäväni yltä ja kiskoin käteni pois hänen hiustensa seasta. Hän puhkesi railakkaaseen naurunremakkaan eikä meinannut rauhoittua sitten millään. Tuhahtelin hiljaa ja tuijotin kädet puuskassa huoneen kattoa luomatta vilkaisuakaan ystäväni puoleen.

"Tiedätkö, tuo oli ihan mahtavaa", ystäväni hihitteli vatsa kippurassa ja käänsi katseensa minuun, "ja lyön vaikka vetoa, että jos olisin antanut sinun jatkaa olisit ollut pian märkä kuin-"
"Ole jo hiljaa!"
"Äh, älä viitsi kieltää! No, kuka se Fili oikein on?"
Käännyin tuijottamaan virnuilevaa ystävääni suu järkytyksestä auki loksahtaneena.
"Mitä sinä oikein horiset? Itse kuorsasit niin lujaa, etten saanut koko yönä nukuttua", kivahdin lopulta vaivaantuneena ja käänsin katseeni pois helakan punan kohotessa poskipäilleni.

Luotuaan puoleeni tutun, merkitsevän katseensa ystäväni nousi yhä huvittuneena hymähdellen sängyltä ja paineli keittiöön. Katselin hänen loittonevaa selkäänsä, mutta kun se hävisi nurkan taakse tartuin tiukasti kiinni tyynystäni ja löin sillä itseäni kasvoihin niin monta kertaa kuin järki salli. Lopulta suljin silmäni ja huokaisin raukeana tyynyä vasten, pystymättä sitten kuitenkaan estämään huuliani kaartumasta veikeään virnistykseen.

Ehkä ensi yönä.


« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 18:26:01 kirjoittanut Beyond »

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #1 : 12.01.2014 21:39:26 »
mä vierastin tätä hetken, mut onneks avasin. tää oli tosi hauska! :D

vaikka tää olikin tälläinen pieni oneshot, niin tähän mahtui tosi kivasti kaikkea juonenkäänteitä ja muuta, kuvailuakin oli sopivasti! :3 tykkäsin siis aivan hirmuisesti, kiitos! (:

-tomo
ava © Luella

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 409
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #2 : 13.01.2014 14:00:45 »
tomorowr Kiitos väsynyttä työpäivää piristäneestä kommentistasi! Voi, kuule tietäisit vaan miten paljon vierastin itse tämän kirjoittamista - kuten tuossa A/N:ssa mainitsin, hui kauhia. Muutenkin tämä kipale poikkeaa jonkin verran tavallisesta kirjoitustyylistäni, ja minä-kertojankin kanssa oli alkuun aika haastavaa. Kiva kuitenkin kuulla, että tykkäsit! :)

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #3 : 28.01.2014 02:20:01 »
Oon kauhea Tolkienisti snobi, ja dissaan aina kaikkea LotR-fanfictionia mikä ei mene canonin mukaan, tai ei ole kirjoitettu tolkienmaiseen tyyliin. Mutta jotenkin olen nyt tämän Hobitti innostuksen myötä höllännyt ja oppinut sietämään kaikki Fili/Kili yms. paritukset, josta päästäänkin jo melkein tähän sinun tarinaasi. Periaatteessa tämä kävisi originaalista, kun Hobittiin ja Tolkienin maailmaan teksti ei liity, mitä nyt Filin ja Kilin maininnat tuolla. Kivan hattaraista ja kepeää luettavaa ja hauska loppu kruunasi kokonaisuuden. Ei mulla ole tästä loppupeleissä mitään negatiivista sanottavaa, ihan mukavaa luettavaa näin yöpalaksi. Ja kivasta otsikosta isot plussat. (:

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 409
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #4 : 28.01.2014 09:48:09 »
Ansa Moi! Tiedän Tolkien nördenä tarkalleen, miltä susta tuntuu ja voinkin rehellisesti sanoa, että sinun kengissäsi olisin ehkäpä joutunut lukemaan tämän usempaan kertaan saadakseni sulateltua tekstin, ennen kaikkea edes parituksen! Aiemmin taisinkin jo mainita, että vierastin tämän kirjoittamista aika paljon ja tämä ficci poikkeaa jonkin verran tavallisesta kirjoitustyylistäni, mutta pitihän sitä jotain uutta päästä vähän kokeilemaan ja rällästämään mielikuvituksella. ;) Anyways. Kiva, että sinulle loppujen lopuksi jäi tästä positiivinen maku, ja kiitos oikein paljon kommentistasi!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #5 : 28.01.2014 16:24:18 »
Anteeksi kommentin myöhästyminen! *piiloutuu syyttävältä katseelta*

Alkuun minäkin olin hämmästellyt paritusta, mutta se sai minut uteliaaksi ja katsomaan, mitä on oikein tapahtunut. Ja no, en minä voi hobittificcejä sivuuttaa :D

Tämä oli mielestäni hauska! Teksti oli lämminhenkinen ja suloisen keveä ja makea kuin kermavaahto. Pidin kovasti kuvailustasikin, se on kaunista ja kivaa luettavaa :)

Laadukas, kekseliäs ja hauska tarina, joka sai hymyilemään :).

Kiitos kovasti!

-DragonHeart58



   

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 409
Vs: Hobitti: Tuulentupia (Fili/Luella, K-13)
« Vastaus #6 : 28.01.2014 20:32:57 »
DragonHeart58 Miten niin myöhässä! Ja pyh, koskaan ei ole liian myöhäistä, hih. Kuten Ansa tuossa alempana mainitsi tämä teksti saattaisi hobittificcin sijasta mennä melkein originaaliosastolle, mutta olen iloinen jos minun ja Filin seikkailut olivat mieleesi ja pidit tarinasta sen hullunkurisesta parituksesta huolimatta! :D Kiitos paljon kommentista, joka piristi iltaani suunnattomasti!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.