Kirjoittaja Aihe: FMA, Vetämistä, K-11, Ed/Roy  (Luettu 1618 kertaa)

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
FMA, Vetämistä, K-11, Ed/Roy
« : 08.10.2010 18:31:30 »
Vetämistä

Author: creep
Fandom: FMA //Snoop. lisäili fandomin myös alkutietoihin.
Beta: ei olee
Pairing: Ed/Roy
Genre: huumori
Rating: k-11
Disclaimer: Hiromu Arakawan hahmot, ei minun.
Summary: ”No, vetäminen on aina… kiehtonut minua.” ”…Vetäminen?”

A/N: Uh, olen viime aikoina kirjoitellut aika reippaasti dialogia ja tämä oli pakko toteuttaa. Idea tuli, kun kerroin kaverilleni kohtauksessa, joka on FMA-mangan 9.osassa, jossa Ed meinaa vetää Royta turpiin… minä selitin tätä kohtausta tuolle kaverilleni ja innoissani ilmaisin asiat taas niin hyvin: ”Ed anto Roylle, veti Royta..... turpaan!” Ja tuosta totta kai tuli paljon juttua ja hilpeyden aihetta ja… niin, tämä dialogi. :---D Tää voi olla vähän sekava, koska tein tän koulussa (köhhissantunnillaköh) enkä jaksanut laiskuuttani alkaa muokkailemaan... Eh.


”No, Teräs? Mitä odotat?”
”Odotan, että pidät tuon ison turpasi kiinni!”
”Ooh, kiehtovaa… Miten ajattelit tukkia sen?”
”Miten olisi tämä?”
”Omaperäistä, Eddie. Nyrkki suuhun…?”
”Älä kutsu minua Eddieksi, paskiainen!”
”Niin, niin… Anna olla, olen esimiehesi, et voi käydä käsiksi minuun.”
”Ai enkö?”
”Aiot vetää minua turpaan?”
”Joo! Nytkö sen vasta tajusit?! Vihaan sinua, ansaitset saada turpaasi! Automailista!”
”Keksi jotain uutta, pätkä.”
”KETÄ SANOT NIIN PÄTKÄKSI, ETTÄ HOBITTIKIN OLISI PIDEMPI?!”
”Sinua.”
”Hemmetin…! Okei… Ilmeisesti haluat muutakin kuin vain turpaasi.”
”No nyt päästiin asiaan.”
”Sinä todellakin kerjäät minua vetämään sinua turpaan…?”
”No, vetäminen on aina… kiehtonut minua.”
”…Vetäminen?”
”Niin. Turpaan vetäminen ja… niin.”
”Hemmetti, Mustang! Mitä sinä oikein yrität sanoa?”
”Että voisit vaikka keksiä jotain uutta, vetää muuallekin kuin turpaan…”
”Mitä…? Kuten minne?”
”Käteen.”

”…”
”Kerrankin olet sanaton, hah! Kissako kielesi vei?”
”…”
”Tarvitsetko hajusuolaa? Näytät olevan melko pahassa shokissa.”
”Ja minkäköhän takia?! Sinulla on hiton kieroutunut käsitys huumorista…”
”…Olin tosissani.”
”…”
”…”
”Sinä… sinä pyydät minua vetämään sinulta käteen?”
”Minä, pyytäisin? Sinulta? Tuskin. Se oli käsky ja alamaisenani sinun on noudatettava käskyjäni.”
”Vitut minä sinun käskyjäsi noudatan, varsinkaan tuollaisia käskyjä! Ja lopeta tuo hiton virnuilu! Hemmetin ärsyttävää… Mustang… ugh, vedä käteen!”
”Ah, haluat siis, että minä vedän sinua? Käy minulle.”
”Ei! En minä sitä tarkoittanut, idiootti, minä vain…! Ja mitä sinä oikein – HEI, minne hittoon sinä laitat kätesi?!”
”Mitäs luulet?”
”MUSTANG! Et sinä voi… oikeasti! Oletko sekaisin?! Irti minusta!”
”Hmh. Olisit voinut työntää minut kauemmas aikoja sitten, mutta ilmeisesti haluat tätä.”
”En! En helvetissä…”
”… Tämä tässä kertoo vähän muuta…”
”En minä sille mitään voi!”
”Et niin, et niin… Et vain voi sille mitään, että käyt kuumana minuun.”
”Haista PAS – uah, Mustang…!”
”Kun kerta jo vedän sinua käteen, niin voit ihan hyvin kutsua minua Royksi.”
”Pidä jo se hemmetin turpasi kiinni… Mh!”
”Oliko tuo käsky, Teräs?”
”O – oli… Oli se.”
”Tällä kertaa, käskysi toteutuu.”
”Vau, olen niin vitun kiitollinen… Ummh, voi helvetti… Roy…”

”No? Missä te olette olleet?”
”Lepo, luutnantti. Teräs vain juuri halusi vetää minua. Mutta minä päädyin vetämään häntä.”
”Ugh…”
”Anteeksi…?”
”Siis turpaan. Minä vedin häntä turpaan.”
”En ole yllättynyt…”
”No, Ed tuntui nauttivan siitä, vai mitä?”
”VITUT! Kohta tulee ruumiita, jos tuo paskiainen ei ole hiljaa…!”
”No mutta, Teräs… et sinä minua tappaisi, et ainakaan ennen kuin olet vetänyt minua… turpaan siis.”
”Mene helvettiin, kusipää! Minä häivyn!”
”…Mikä häntä taas vaivaa?”
”Jaa-a… Kasvukipuja kenties, vaikka tuskin hän tuosta enää mihinkään kas – ”
”OKEI, MUSTANG, NYT SINÄ KUOLET!"
« Viimeksi muokattu: 07.06.2015 21:17:18 kirjoittanut Beyond »
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

roskaposti

  • mörkö
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #1 : 12.03.2011 00:41:20 »
uwhahah<3
tää on ihana (köh tulin toisen kerran lukemaan tämän ja ajattelin kommentoidakin)
No mutta mitäs tähän sanoisi saa hymyn huulille ;3
äh en keksi mitään järkevää xd

Jos tämän voisi pisteyttää niin ehdottomasti 5/5 ! X)
'Cause they don't even know you

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #2 : 12.03.2011 03:07:28 »
kinrui-kun: hehe, kiitän, että vaivauduit kommentoimaan. Oon harkinnut tän poistamista, koska itse en tykkää tästä yhtään. No, kun kirjoitin tätä, niin silloin oli hauskaa, mutta jälkikäteen... eh. Noh, kiva, että sinä tykkäsit kuitenkin.  :D
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

R.H.E

  • Rainmaker
  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #3 : 13.03.2011 22:02:55 »
Ei saa poistaa!

Tuota noin... terve  ::) Olen jo pitkään ollut FMA-ficcien näkymätön lukija, lukenut varmaan kaikki mitä Finistä löytyy, ja nyt sitten pakotin itseni kirjoittamaan kommentin. Ehkä olen sen velkaa niin monesta ficistä, jonka olen lukenut itsestäni ilmoittamatta.

En ole vielä hirveän tuttu fandomin kanssa (animea katsottu 8 jaksoa, mangoja luettu... 10? Ja kaikki kiitos Finin ja uteliaisuuteni), mutta tämä sai kyllä ehdottomasti hymyn huulille. On käynyt aika lailla selväksi, mitkä näiden kahden välit ovat, ja kaksimielisyys tämän suhteen toteutuksessa kunniaan. Dialogi + Ed + Roy + tilanne... <3

Molempien luonteenpiirteet tulevat hyvin esille ja tykkäsin kielenkäytöstä. Varsinaista uutta tämä ei näiden rakastavaisten välille tuonut, mutta vitsit kun on ihanaa lukea tällaista! Kunnon pinnallista vihjailukeskustelua ja piilopervoilua  ;D

Hmm, mitäs vielä. Olen muitakin tekstejäsi lukenut ja pitänyt niistäkin, jatka ihmeessä Roy/Edin kirjoittelua!

Loppuun;
Lainaus
”Jaa-a… Kasvukipuja kenties, vaikka tuskin hän tuosta enää mihinkään kas – ”
”OKEI, MUSTANG, NYT SINÄ KUOLET!"
Ja nyt nukkumaan  :D
Love is only beautiful when it bleeds.

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #4 : 13.03.2011 22:18:38 »
R.H.E: Aaa, kiitos kommentista, se sai mut hymyilemään erittäin typerästi.  ;D
Ja ei, en aio poistaa tätä täältä, vaikka se onkin mielessäni käynyt. Sehän olis aika ilkeää, kun ilmeisesti on niitä, jotka pitää tästä. :--D

Mun pitää myöntää, etten itekään ole kovin perehtynyt FMA:han. Nimenomaan Finin mahtavien FMA-fikkien takia (ja Ed/Royn takia...) tästä fandomista innostuinkin. En oikeastaan tiennyt juurikaan mitään koko fandomista, kun kirjoittamisen alotin. Nyt oon kattonut ekan animen ja lukenut mangat ja vielä riittää tutustumista ihan kivasti. :--D Okei nyt tästä tuli historiikki aiheesta minä ja FMA... Hienoa.  :D

Kiva, että tykkäsit ja täytyy myöntää, että mulla kyllä oli erittäin hauskaa tätä kirjoittaessa. Kaveritkin varmaan huomasi sen, koska taisin virnuilla ja tirskua aika typerästi, kun aikoinaan tämän koulussa tekaisin. 8D
Mun pitäis varmaan alkaa taas kirjoittaa suomeksi Ed/Roy-fikkejä... ja taidankin kirjottaa, heti, kunhan inspis iskee taas kerran.  :)
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #5 : 27.03.2011 21:02:07 »
OI!! Tää oli niiiin ihana! ♥ Mä niin rakastuinn..
Roy oli just tollanen oikeanlainen.. Se oli niinku.. Roy. :) Ei sitä osaa paremmin selittää. :) Ja vaikka se, että Roy sanoo Ediä lyhyeksi, on melko kulunut juttu, se toimii aina. Plus, kaikenlisäksi se usein saa aikaan eräänlaisia.. hmm.. seurauksia :)

Ed/Roy ♥

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vetämistä, k-13
« Vastaus #6 : 27.03.2011 21:53:43 »
NeitiMusta: hehe, kiitos kommentista. Itse en vieläkään pidä tästä, mutta ehkä vielä opin pitämään joskus... who knows.  ;D Ymmärrän täysin tuolla mitä yrität selittää. Olen törmännyt monenlaisiin versioihin Roysta, mutta tää on ehdottomasti mun suosikki. Etenkin tällasissa lyhyissä ja päättömissä jutuissa toimii. Ja kyllä, Edin heikkoon kohtaan kajoaminen tehoaa aina, it never gets old.  :D Ed-parka, aina sitä kiusitaan. *Lähettää Royn kiusaamaan Ediä vielä lisää, mukavin seurauksin*... ;D
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared