Gare, pitää vilkaista.
Mutta tosiaan, hienoo kun täältä löytyy nyt muitakin sarjaa seuranneita, itsellänikin oli sillon vuonna ikuisuus sitten hirveästi ennakkoluuloja sarjaan, kun olin lukenut ennen sitä Arina Tanemuraa ja Conania pääosin niin OP tuntui hieman erilaiselta, mutta uskalsinpas lähteä mukaan ja se huumori on oikeasti hauskaa (harmi vain, että muhun se puree vain suomeksi-> en ymmärrä englantia).
Ja tosiaan, jos nyt oikein ymmärsin miekoilla leikkijä, jolla on hauskan väriset hiukset on Zoro ja tyttö jota ehken tarkoitit Nami, vaikka en osaa kyllä sanoa ihan varmaksi koska miekoilla leikkijöitä on useampi, samoin tyttöjä.
Oma suosikkini tosiaan, miten en ole edes höpissyt siitä, vaikka olen ihan faniuksissani sekaisin täällä? No ehkä se johtuu siitä, että nekin ovat vaihdelleet sarjan edetessä, paluussa takaisin siihen, joten se on yllättävän vaikeasti selitettävä juttu. Mutta kai se on vain itselleni myönnettävä, että Ace on ylitse muiden, nyt ja aina.
Kysehän on siis siitä Luffyn veljestä, tulituli marjan syöneestä merirosvosta.
Tietty muitekin suosikkeja on ja ne vaihtelee, kuten sanoin, mutta no Mr 2 Bon Clay on pakko mainita, koska se on niin homppeli<3 Nimin. rakastan niitä sen juttuja.
Mutta ei se kuulu silti suosikkeihini, mutta Nico Robin on jees (etenkin kun se palvelee Krokoa) ja Sanji myöskin. Sitten miekkamestari, jonka nimeä en muista on aina ihailua herättävä hahmo, waaau!
Ai olen taas höpöttänyt liikaa omiani... *poistuu paikalta*