Kirjoittaja Aihe: Kaipuu (S, Romance, Ginny/Draco Raapale)  (Luettu 1460 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Kaipuu (S, Romance, Ginny/Draco Raapale)
« : 02.07.2010 18:18:24 »
Nimi: Kaipuu
Kirjoittaja: Lööperiikka
Ikäraja: S
Paritus: Ginny/Draco
Tyylilaji: Romance
Haasteet: Weasleyn perhepotretti
Vastuuvapautus: Rowling -voih sinä ihana kirjailija! Niin hän omistaa hahmot joilla minä leikin.
Yhteenveto: Ginnyn kaipuu.
A/N: Tälläinen mukava idea tuli. Kommenteilla saa heitellä, niin huonoilla kuin hyvillä.


Istun ikkunan laudalla ja tuijotan ulos. Kuu valaisee maan, jonka valkea lumipeite on kietonut syliinsä. Lumi hohtaa täysikuun valossa samalla tavalla kuin sinun hiuksesi kun ne ovat sateen kastelemat. Huokaan ja vedän jalkani tiukemmin rintaani vasten. Kuvittelen että jalkojeni paikalla olisi sinä.
Minua harmittaa etten voinut kertoa sinulle koskaan kuinka paljon sinua rakastankaan,  kuinka paljon haluaisin koskettaa kapeita mutta täyteläisiä huuliasi edes kerran omillani.

Mutta se ei ole mahdollista minulla on Harry ja sinullakin se naikkonen. En tiedä hänen nimeään mutta tiedän sen että olen ikuisesti hänelle kateellinen. Hän oli tietenkin jostain rikkaasta suvusta ja epäilemättä kuolonsyöjän lapsi. Minä taas olin verenpetturi ja isälläni ei ollut koskaan paljoa rahaa.
Nykyisin olin naimisissa Harryn kanssa vain koska Harrylla on paljon rahaa - melkein yhtä paljon kuin sinulla.  
Huokasin jälleen teen niin aina kun ajattelen sinua -ja ajattelen sinua usein. Ajattelen sinua aina rakastellessani Harryn kanssa, kuvittelen hänet sinuksi. Ajattelen sinua aina ruokaa tehdessäni, kuvittelen mitä sanoisit siitä. Ajattelen sinua huispatessani,  muistelen kuinka sinä lensit koulu aikoina luudallasi vihreä kaapu hulmuten.
Ajattelen sinua aina.

“Ginny, rakas, etkö tule nukkumaan?” Harry kysyi tullessaan oven rakoon päällään bokserit. Kuka tahansa muu nainen olisi hulluna häneen, mutten minä.
“Kyllä minä olin juuri tulossa”, vastasin Harrylle.
“Mitä sinä teit?” Harry kysyi ja tuli vierelleni. Mieleni olisi tehnyt työntää hänet mahdollisimman kauas itsestäni mutta annoin hänen laskea kätensä hartioilleni.
“Muistelin menneitä”, vastasin lyhyesti ja ajattelin: Rakastan sinua ikuisesti Draco Malfoy.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 17:08:38 kirjoittanut Lööperiikka »

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Kaipuu
« Vastaus #1 : 03.07.2010 12:02:31 »
Ihan ekaks sanoisin et tää ei ollu ihan raapale. Se mitä mää katoin tässä oli 233 sanaa, joten ei ihan tuplaraapalekaan.
Tää oli söpö, vaikken tätä paritusta yleensä luekaan. Tänkin luin varmaan vaan sen takia et tää oli näin lyhyt, mää en vaan tykkää tästä parituksesta :(

Muutamia virheitä löysin:
Istun ikkunan laudalla ja tuijotan ulos.
Ikkunalaudalla ei ikkunan laudalla :)

Huokaan ja vedän jalkani tiukemmin rintaani vasten.
Toi 'huokaan' kuulosti jotenkin hassulta mun korvaan. Mä itte oisin ehkä laittanu huokaisen... Mut voi olla ihan oikeinkin, mua ei aina kannata kuunnella :D

Kuvittelen että jalkojeni paikalla olisi sinä. 
Olisit sinä...

Huokasin jälleen teen niin aina kun ajattelen sinua -ja ajattelen sinua usein.
Huokaisen. Ja sit tohon jälleen ja teen sanan väliin vois tulla piste tai pilkku tai jotain.

Sitten viä lopuks pitää sää sanoo et tää oli mun lempparikohta tässsä  :-*

Ajattelen sinua aina rakastellessani Harryn kanssa, kuvittelen hänet sinuksi. Ajattelen sinua aina ruokaa tehdessäni, kuvittelen mitä sanoisit siitä. Ajattelen sinua huispatessani,  muistelen kuinka sinä lensit koulu aikoina luudallasi vihreä kaapu hulmuten.
Ajattelen sinua aina.
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.