Kirjoittaja Aihe: Riisuttu pimeys | S, tajunnanvirta  (Luettu 1530 kertaa)

Uhkarohkea

  • piilossa
  • ***
  • Viestejä: 141
  • unelmoija
Riisuttu pimeys | S, tajunnanvirta
« : 26.06.2016 20:08:10 »
Nimi: Riisuttu pimeys
Kirjoittaja: Uhkarohkea
Beta: -
Genre: tajunnanvirtadraama, (tulkinnanvarainen & yksipuolinen slash)
Ikäraja: S
Varoitukset: Viittausta itsetuhoisuuteen.


Näytät siltä, että syntisi eivät ulotu sinuun. Näen jokaisen arpesi, nekin jotka teit itse. Sinussa on uusia merkkejä. En tiennyt, että parisuhteessa voi tuntua noin pahalta. Toisaalta, miksi ei. Nyt kun katson sinua, tiedän naisesi olevan hirviö. En voi auttaa sinua, tehtäväni on korjata, minkä voin. Haen sinulle teetä. Istut siinä alasti, ja minusta tilanne nauraa sille, mitä me olemme. Toisella meistä ei ole vaatteita.

Se ei kuitenkaan tee sinusta, vaan minusta, haavoittuvaa. Olet kaunis arpinesikin. Haluan sinua, mutta tiedän, etten voi. Se rikkoisi sen rajan, jonka olen asettanut suhteellemme. Me olemme vain ystäviä, tosin erikoisia sellaisia. Tuon vaatteesi. Alat pukea hiljaisuuden vallitessa. Emme puhu paljon.

Ja siinä se on, vielä hetki sitten riisuttu pimeys. Vaatteissasi on naisesi leima. Tiedän, että vihaat sitä leimaa. Et kuitenkaan luovu siitä, haluathan miellyttää naistasi. Uskon, ettei naisesi kysy, kun tulet hänen luokseen ja tuoksut vieraalta mieheltä. Jos hän kysyy, olen osasyyllinen pimeyteen.
[16:38] <@Odo> Uhis hanki samantien koko kerä punasta lankaa ja vedä se sellaseen solmuun et lopulta tajuat sen olevan yliarvostettua!



lasken päiviä järkevään hetkeen

Lilyan

  • Vieras
Vs: Riisuttu pimeys | S, tajunnanvirta
« Vastaus #1 : 27.06.2016 23:59:27 »
Mua harmittaa, etten osaa näin lyhkäisiin teksteihin sanoa oikein mitään. Originaalit on mun mielestä muutenkin vaikeaa kommentoitavaa  :-\
Ajattelin vain, että ehkä sinusta on mukava tietää että joku luki tämän ja että se joku piti siitä.

~ Lilyan

Hirwiö

  • Vieras
Vs: Riisuttu pimeys | S, tajunnanvirta
« Vastaus #2 : 18.07.2016 20:04:29 »
Tää oli mun mielestä kyllä todella hyvä kirjotus. [Sori, väsyneenä oon aika huono kommentoija]. Jotenkin tykkäsin tän rakenteesta. Oot selvästi lahjakas kirjotushommien puolella.  ;)