Kirjoittaja Aihe: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale  (Luettu 1749 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Mielesi syövereistä jos joskus havahdut
Author: Springways Otaku
Beta: Syvä Miete/Larppa/Undertaker_
Rating: S
Genre: angstahtava yleislöpinä.
Sanamäärä: 100

A/N: Tällainen hetken huumassa räpelletty raapale. Inspiä sain Ansan Raapaleiden Ansa-rapsuista. Kiitos Ansa! <3


Makaaminen on ihmeellinen asia. Silloin, puolihorroksessa ei edes ymmärrä maailman menoa. Millään ei ole merkitystä. Se onkin parasta lääkettä masennukseen.
Herään aamuisin postiluukun kolahdukseen. Nautin kuullessani etäisesti postien läjähtävän lattialle. Kiemurtelen mielihyvästä, kun hiljaisuus palaa.
(joskus syön, jos on oikein kova nälkä. oi, rakastan sitä tunnetta, kun vatsani huutaa nälästä)
Ainoa asia, joka pitää minut omassa maailmassani on se, etten kuule yhdenkään ihmisen ääntä. Mutta todellisuuteen on herättävä joskus.
Ovelta kuuluu tiukka naputus ja postiluukusta kantautuu huuto. Neiti, posti ei mahdu sisään, olisiko aika hakea ne muut läpyskät siitä ovea tukkimasta.

    Olen ihmeissäni. Vastahan minä eilen hain postin.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2014 21:36:08 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #1 : 26.08.2014 19:33:46 »
Ainiin. Olen ihan unohtanut tämänkin raapaleen. Asiaan!

Kivasti kuvailit kaikkea, lopussa oli pieni vitsi ja... Puolihorros on ihanaa aikaa, totta. Voi olla huoleti ja olla ylpeä itsestään, kun ei kuule ketään.

Onko nämä virheitä, mutta laittaisin suluista joskus sanan isolla alkukirjaimella ja oi sanan, koska se on pisteen jälkeen. Sama juttu, itse asiassa en kylläkään pidä nälän tunteesta vaan syömisestä...

'Ainoa asia, mikä pitää minut omassa maailmassani on se, etten kuule yhdenkään ihmisen ääntä.'

Kyllä vain. :) Pitkä lause, mutta ei haittaa. Tiukka naputus, sellaisia koputuksia rakastan - kuten tätä rapsua.

Kiitoos! En näemmä kiinnittänyt huomiota noihin kahteen virheeseen kun laitoit minulle... Sori. Kiitos!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #2 : 26.08.2014 21:36:40 »
Syvä Miete, kiitoos!! <3 muokkasin tätä sen jälkeen kun olit betannut.. Syömishomma kuulosti vähän kököltä ja päälleliimatulta niin laitoin sulkuihin. Oot kyllä oikeassa, ne pitäisi olla isolla mutta otin vähän taiteilijan vapautta ja pistin kaikki pienellä koska mun mielestä isot kirjaimet ei sovi sulkuihin :)
Mutta kiitti hurjasti etenkin kun kipeänä jaksoit ihanaisen kommentin kitjoittaa! <3<3

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #3 : 27.08.2014 05:29:15 »
Kommenttia ja rapsua tulee mutta jatkoa mihinkään ei tule. Oneshotkin menee punnerrukseen, saako vai eikö. Kiitos kun jaksoit vastata - mä jaksan kyllä oikeasti kommata koska vaa päänsärky ja yskä :)

Rainbow Light

  • Vieras
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #4 : 17.11.2014 23:08:02 »
Before I was burn, the miracle came at here and then were flowers, butterflies and summer. Now is left just hell, fire and black angels. Miracle number two.

Enkku ei nyt taida oikein sujua. Mutta, tämä! Oon huono sanomaan mitään enää. Se yksi ficcisi oli niin. Koskettava.
Sanon vaan että, hienosti kirjoitettu ja idea ei ollut rankka, surumielinen vaan pikemminkin iloinen ja vapautunut. Otsikko kuvaa hyvin ja vetää lukijoita puoleensa kuin vahva mangeetti.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #5 : 17.11.2014 23:40:01 »
Mua naurattaa edelleen koska kolme kommenttia ja kaikki sulta ;D oot paras. Iten en ehkä luonnehtisi tätä mitenkään iloiseksi ja vapautuneeksi mutta kaikilla on omat tulkinnat :) Kiitos ihanasta kommentista, mun pitää pian tehdä vastavierailu sun ficciaarteiden luo ;)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #6 : 19.12.2014 21:01:57 »
Kommenttikampanjasta hyvää vapaavalintaista vuorokaudenaikaa!

Valitsin tämän tekstin listauksestasi otsikon perusteella, sillä se on todella kaunis. Runollinen omalla tavallaan, mutta kuitenkin selkeää suomen kieltä eikä yhtään sekava. Tekstiä silmäillessäni huomasin yhden asian - siinä on virheitä. Sekä lauserakenteissa että kieliopissa. Virheet eivät vie itse tekstin lumoa pois, mutta ne vaikeuttavat lukemista, kun asioita pitää jäädä miettimään kielioppivirheiden takia. Huomasin myös, että käytät jo betaa. Suosittelen myös vähintään yhden uuden betan hankkimista, sillä kun oikolukijoita on enemmän, entistä enemmän virheitä saadaan karsittua tekstistä pois.

Lainaus
Herään postiluukun aamuisin postiluukun kolahdukseen.
Esim. tässä on yksi ylimääräinen postiluukku vilahtanut mukaan.

Lainaus
imisen
ihmisen

Lainaus
sisän
sisään

Älä kuitenkaan huolestu, itse tekstistä kyllä pidin. Kuvasit tekstin tilannetta aidontuntuisesti, pystyin hyvin kuvittelemaan mielessäni sängyllä makaavan ihmisen joka  vain makaa tekemättä mitään muuta. Se sai minut myös miettimään, kuinka paljon aikaa tekstin aikana oikeasti kului, sillä ajan kulumista kuvattiin vain postin tuomisella. Lisäksi lopun
Lainaus
Olen ihmeissäni. Vastahan minä eilen hain postin.
sai minut innostuneeksi kahdesta eri syystä. Ensinnäkin siitä, että se on hieno lopetus tälle tekstille, ja siitä, että se saa lukijan kyseenalaistamaan kaiken lukemansa. Onko tekstin kertoja kuvitellut hakeneensa postin, onko hän kuvitellut postintuomisen...?

Kiitos tästä hieman irtonaisesta palasesta, sen lukeminen oli ilo : )



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Mielesi syövereistä jos joskus havahdut / S / raapale
« Vastaus #7 : 19.12.2014 21:30:44 »
Kristen voi kiitos hirveästi kommentistasi!! Oon ihan hämilläni. Juu virheitä on näköjään päässyt pujahtelemaan tuonne, kiitos kun nappasit ne niin käyn korjaamassa :) Kiitos vielä, ilahdutit iltaani :)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti