Kirjoittaja Aihe: Miten meidän käy? (Romance. K11 VALMIS! Prolologi+5 lukua!  (Luettu 3918 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
// Alaotsikko: Scorpius/Lily, James/OC ja muita.

Tehnyt:Minä.
Beta:Ei ole.
Ikäraja: K-11
Summary:Lily alkaa seurustella Scorpius Malfoyn kanssa. Vaan mitäpä Sckorpiuksen ja Lilyn vanhemmat sanovat siitä?
A/N: Joo halusin tehdä jonkinlaisen jatkoficin niin tässä sitä nyt ollaan....


Prologi.


Viidesluokkalainen punatukkainen tyttö makasi maassa juna-asemalla yhdeksän ja 3/4 osaa. Hän oli kaatunut ja satuttanut jalkansa.  Kaiken lisäksi luihuiset olivat kampinneet hänet. Tyttö etsi katseellaan jotakuta, joka voisi auttaa häntä. Hänen jalkaansa sattui eikä hän päässyt nousemaan. Tyttö käpertyi makamaan jalkansa päälle ja kyyneleet valuivat hänen poskiaan pitkin.
"Anna kun autan", Kuului ääni yläilmoista ja tyttö nosti katseensa. Vaaleahiuksinen poika oli ojentanut kätensä. Tyttö tarttui siihen ja antoi pojan vetää itsensä ylös.
"Kiitos", Tyttö sanoi hymyillen pojalle. Poika veti taikasauvansa esiin.
"Minä en osaa taikoa luita, mutta tämä luultavasti auttaa hieman", Poika kohotti taikasauvansa ja sanoi hiljaa" Fenkoli"
Tytön jalan ympärille muodostui siteitä. Hän vaihtoi painoaan kipeälle jalalle ja sai huomata, että jalkaan ei sattunut.
"Kiitos", Hän sanoi uudestaan.
"Ei sinun tarvitse minua kokoajan kiittää", Poika sanoi katse maassa. Tyttö hymyili pojalle ja sanoi:
"Minä pidän sinusta"
Poika katsoi tyttöä yllätyneenä ennen kuin sanoi hänkin:
"Niin minäkin sinusta"
Tyttö päästi iloisen hihityksen ja suuteli poikaa.
--------------------
Siinä alku! Kommenteja, kiitos!


//: Arte lisäsi ikärajan myös alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 21:09:13 kirjoittanut Unohtumaton »

ninni

  • Vieras
Vs: Miten meidän käy? Romance. K13
« Vastaus #1 : 01.10.2009 18:46:10 »
Hmm tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta! Olisin vain toivonut että olisit kirjoittanut heti alkuun ekan osan, mutta jos jatkoa tulee nopeasti, niin eipä tuo jää kaivelemaan =)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Miten meidän käy? Romance. K13
« Vastaus #2 : 02.10.2009 17:03:49 »
Kiitos ninni piristävästä kommentistasi! Tässä tulee jatkoa, joten rullaappas alas ja lue;D


A/N: Tässä on siis eka osa, jossa selviää ketkä olivat nuo kaksi mystistä juttelevaa hahmoa;D




Osa 1.


Lily Potter käveli  hevosettomia vaunuja kohti vieressään vaaleanhiuksinen poika, joka piti häntä kädestä kiinni. Heidän ympärillään kulkevat ihmiset mulkoilivat heitä. Lily ymmärsi. Hänhän oli rohkelikko ja Scorpius Malfoy oli luihuinen! Silti he seurustelivat.
Olivat seurustelleet jo vuoden. Lilyn paras kaveri Kathie oli vasta vähän aikaa sitten hyväksynyt Scorpiuksen, mutta Lilyn isä Harry Potter ei vieläkään ollut hyväksynyt Malfoyta. Hänellä ja Scorpiuksen isällä, kun oli niin paljon ollut riitoja.
"Lilyyyy!" Parin takaa kuului iloinen huudahdus. Lily kääntyi ja näki ystävänsä Kathien. Kathiella oli ruskeat pitkät hiukset ja vihreät silmät. Lily hymyili tytölle ja halasi tätä.
"Ihana nähdä! Livistit jonnekin koko junamatkan ajaksi etkä tullut ollenkaan minun luokseni.", Kathie valitti.
"Anteeksi Kathie, olin Scorpiuksen kanssa", Lily sanoi hymyillen yhä.
"Olisihan se pitänyt arvata." Kathie mutisi väänsi kasvoilleen hymyn ja sanoi kuuluvammalla äänellä:" Hei Scorpius!"
"Moi Kathie", Poika vastasi hieman hämmentyneenä.
Lily hymyili pojalle ja Kathielle.
"Eiköhän mennä kohti Tylypahkaa", Hän ehdotti.
"Hyvä idea",  Scorpius naurahti ja avasi vaunun oven. Hän tarjosi ritalillisesti Lilylle kättä ja Lily tarttui siihen hymyillen.
"Ihan tulee vanhat ajat mieleen", Tyttö sanoi virnistäen. Kathie katsoi Lilyä kummastuneena.
"Miten niin "Vanhat ajat"?" Tyttö kysyi.
"Anteeksi Scorpius, mutta Kath on aina ajassa jäljessä!" Lily sanoi nauraen. Kathie katsoi hetken nauravaa punatukkaista tyttöä ennen kuin purskahti itsekkin nauruun.
"Tosiaan Scorpiushan auttoi Lilyä jalan kanssa!" Hän huudahti iloisesti. Scorpius mulkaisi Kathieta.
"Mitä?" Tyttö kysyi hymyillen pojalle.
"Ei mitään. Ajattelin ettet vain voinut kovempaa huutaa tuota", Poika vastasi.
"Idiootti!" Kathie tokaisi ja hyppäsi vaunuun.
"Kath...", Lily aloitti.
"Mitä?" Kathie kysyi uudestaan. Scorpius huokaisi. Hän kääntyi Lilyn puoleen.
"Onko ystäväsi aina noin pihalla?" Poika kysyi. Lily irvisti Scorpiukselle ja sanoi Kathielle:
"Älä välitä Scorpiuksesta. Mikä sinun on?" Tyttö lisäsi, kun näki Kathien silmissä kyyneliä.
"Anteeksi Kathie", Scorpius sanoi. Poika arveli, että Kathie oli loukkaantunut hänelle.
"Ei se sinusta johdu Scorpius", Kathie sanoi ja onnistui hymyilemään Scorpiukselle kyynelien läpi.
"Mistäs sitten?" Lily kysyi heti. Kathie vääntelehti penkillä ennen kuin sanoi:
"Minun isäni sanoi että että..." Tyttö sopersi ja sortui kyyneliin eikä saanut lausetta loppuun.

-----------
Siinä! Hahaa kiusaan teitä ja lopetin ilkeästi;D
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 21:52:07 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Miten meidän käy? Romance. K13 EKA OSA LISÄTTY!
« Vastaus #3 : 04.10.2009 14:16:23 »
Haaa.... Teenpäs nyt tokan luvun, josta tulee pisempi:D Ja kommenteja!

Muuta luvusta: En viitsi paljastaa liikoja, mutta tässä selviää, mitä Kathien isä oli sanonut Kathielle.



osa 2.


"Mitä sinun isäsi sanoi?" Lily kysyi ystävällisesti.
"Hän sanoi, että me muutamme...", Kathie aloitti. Lily helpottui. Hän oli kuvitellut jotain kauheampaa, mutta muuttaminen johonkin uuteen kotiin ei tuntunut kovinkaan pahalta. Näkisiväthän he edelleen.
"...Ranskaan", Kathie lopetti pyyhkien kyyneliään. Lilyn helpotus muuttui peloksi. Kathie oli ollut hänen paras ystävänsä ensimmäisestä vuodesta asti! Ja nyt he asuisivat eri maissa.
"Milloin?" Lily kysyi pidätellen kyyneliään.
"Joulun jälkeen", Kathie sanoi surullisesti. Lily katsoi Kathieta säälivästi.
"Muistathan kirjoittaa?" Hän varmisti. Kathie nyökkäsi.
"Ei tämä nyt niin kamalaa ole. Voimme kirjoitella ja näemme kuitenkin lomilla ja ja...", Tyttö sanoi yrittäen hymyillä.
"Niin.", Lily sanoi ja siirtyi takaisin Scorpiuksen viereen, joka kiersi kätensä hänen ympärilleen.
"Onhan sinulla minut", Poika sanoi virnistäen. Lily tökkäisi poikaa olkapäähän.
"Ai. Älä töki!" Scorpius protestoi. Kathie hymyli heille.
"Miksen?" Lily kysyi.
"Koska minuun sattuu. Sinä tökit minua aina. Miksi?" Scorpius kysyi irvistäen.
"Koska sinua on niin hauska tökkiä", Lily sanoi hymyillen. Scorpius tökkäsi Lilyä olkapäähän.
"Kappas niin on sinuakin!" Hän huudahti ilkikurisesti hymyillen. Siitä alkoi tökkimiskisa. Pari tökki toisiaan kaikkialle minne ylsi.
"Lopetakaa! Ihan kuin olisitte seitsemänvuotiaita kakaroita!" Kathie kikatti. Lily mulkaisi parasta ystäväänsä, mutta lopetti Scorpiuksen tökkimisen.
"Scorpius aloitti", Hän sanoi.
"Etpäs kuin sinä!" Scorpius valitti.
"Sinäpäs!"
"Sinä!"
"Sinä."
"Minäkö muka? Nyt olet ilkeä!" Scorpius sanoi irvistäen Lilylle.
"Enpäs!" Lily sanoi.
"Oletpas!"
"En!"
"Olet!"
"En!"
"Herran hestas sentään! Lopettakaa jo!" Kathie huudahti. Lily ja Scorpius käänsivät selkänsä toisilleen.
"Minä en puhu sinulle!" Lily tokaisi.
"Samat sanat." Scorpius vastasi irvistäen Lilyn selälle.
"Sen kun näkisi," Lily sanoi.
"Näetkin." Scorpius huomautti.
"En."
"Kyllä."
"En."
"Kyllä." Scorpius sanoi ja kaappasi Lilyn syliinsä. Hän kutitti tyttöä. Lily kikatti ja putosi lopulta Scorpiuksen sylistä vaunun lattialle.
"Sinä senkin! Tämän minä vielä maksan!" Hän uhosi ja suuteli Scorpiusta suoraan suulle. Kathie katseli paria lähes huvittuneena.
"Mikäli pari ei ole huomannut olemme päässeet Tylypahkaan", Hän huomautti nauraen. Lily irottautui Scorpiuksesta ja hyppäsi vaunusta ulos.
"Rakas vanha kunnon Tylypahka!" Scorpius huudahti hypätessään Lilyn jälkeen ulos vaunusta.
"Ihanaa olla kotona eikö vain?" Lily sanoi hymyillen Tylypahkalle.
----
Siinä! Joo aika paljon vuoropuhelua, mutta seuraavassa osassa on jo enemmän kuvailua.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vaikka kommenteja ei ole edellenkään ilmestynyt teen silti kolmannen osan. Ja nyt, vaikka ficcini olisi kuinka tylsä tai siis ihanan ihana saatte kommentoida.




Osa 3.



Lily, Kathie ja Scorpius menivät yhdessä Suureen Saliin. Scorpius pysäytti Lilyn Suuren Salin oven edessä.
”Nähdään juhlan jälkeen”, Poika sanoi ja suuteli Lilyä.
”Anteeksi Scorp, mutta minun pitää mennä valmentamaan ekaluokkalaisia. Nähtäisiinkö huomenna?” Lily kysyi. JohtajaTytön tehtävät olivat yksi syy, mikä vei paljon Lilyn ja Scorpiuksen yhteistä aikaa. Mutta Scorpius olikin JohtajaPoika, joten he saivat olla aika paljon yhdessä.
”Hyvä on.”, Scorpius huokaisi. Lily suukotti poikaa poskelle ennen kuin meni Kathien perässä Rohkelikkojen pöytään.
Aika pian tulivat ensiluokkalaiset professori Longomtomin perässä. Lily hymyili Nevilelle tämän tulessa heidän ohi.
”Moi Neville!” Hän huudahti iloisesti.
”Hei, Lily!” Neville huudahti myöskin iloisesti ja pörrötti Lilyn punaisia hiuksia.” Miten Harrylla menee?” Mies kysyi.
”Ihan hyvin. Isä ylennettiin auroriviraston  pääliköksi”, Albus vastasi Lilyn takaa.
”Ai moi Al! Toivotapa onnea isällesi!” Neville sanoi iloisesti. Opettaja pöydän päässä istuva McGarmiwa rykäisi.
”Tuotah… Jos Professori Longomtom, Herra ja neiti Potter lopettaisivat iloisen rupattelu tuokionsa voisimme aloittaa lajittelun”, Nainen sanoi, mutta Lily huomasi hänen hulillaan hymynkaarren.
”Pikkusiskoni ja veljeni- ovat tuolla!” Kathie huudahti. ”Nirhaan heidät jos he eivät tule rohkelikkoon!”
”Ovatko he kaksoset?” Lily kysyi hymyillen. Kathie nyökkäsi.
”Luultavasti ainoat kaksoset meidän suvussamme.”
Samassa McGarmiwa aloitti lajittelun.
”Daniel Bell!” Lily katseli kuin hyvin Kathien näköinen poika meni tärisevin jaloin jakkaralle.
”Rohkelikko!” Hattu huusi heti.
”Susan Bell!” Susanilla oli Kathien tapaan lyhyet vaaleanruskeat hiukset.
”Korpinkynsi!” Hattu huusi heti hiuksia koskettaen. Lily kuuli Kathien tuhahtavan.
”Suvun pettäjä”, Tyttö mutisi. Lily tukahdutti kikatuksen.
”Eihän korpinkynsi niin paha ole”, Hän sanoi hymyillen.” Rosekin on siellä!” Hän jatkoi.
Kathie vilkaisi Lilyä murhaavalla katseella.
”Toinen saa elää toinen kuolee!” Hän sanoi virnistäen ilkikurisesti.
”Kathie!” Lily huudahti  järkyttyneenä. ”Korpinkynnessä on kaikki viisaat!”
”Lily! Tarkoittiko tuo sitä, että minä en ole viisas, koska en ole korpinkynnessä?” Kathie kysyi järkyttyneenä.
”Tarkoitti.”, Lily vastasi ja virnisti ilkikurisesti.
 ”Niin, mutta Hermione Graangerkin oli rohkelikossa, vaikka hän oli Upean oppilas!” Kathie huudahti.
”Upean oppilas?” Lily sanoi ja yritti pidätellä nauruaan.
”Niin niin… Upean katso kun Jästikoulussa sanotaan ”kympin oppilas” miksemme me voisi sanoa ”Upean oppilas”?” Kathie selitti. Lily ei pystynyt pidättämään nauruaan vaan purskahti kovaääniseen nauruun. Lilyn kikatus tai oikeastaan nauru kaikui koko Salissa.
”Jos neiti Potter voisi ystävällisesti lopettaa naurunsa me voisimme jatkaa lajittelua”, McGarmiwa tuumasi. Lily punastui, sillä kaikki katsoivat häneen. Myös Scorpius, joka näytti siltä, että purskahtaisi itsekin nauruun. Lily virnisti pojalle, mutta käänsi heti katseensa takaisin rehtoriin. Hmm…, Lily ajatteli. Hän rakasti Scorpius Malfoyta, ja hän halusi, että kaikki tajuaisivat sen. Varsinkin Lilyn ylihuolehtiva isoveli Albus Potter. Lily huokaisi samalla kun rupesi syömään.
”Lily Luna Potter!” Kahtie tokaisi heti kun kuuli Lilyn huokaisun.
”Mitä?” Lily kysyi säpsähtäen.
”Missä maailmoissa sinä oikein olet?” Kathie kysyi huvittuneena.
”Ihan näissä maailmoissa kuule!” Lily tokaisi.
”Älä viitsi. Tuo ei tehoa minuun. Mikä mieltä painaa?” Kathie kysyi jo huolestuneena.
Lily huokaisi uudelleen. Miten hän pystyisi selittämään Kathielle?
”Kuule Kath…”, Tyttö aloitti näpräten haarukkaansa.
”Niin?”
”Mikä siinä on niin erikoista?” Lily kysyi laittaen haarukkansa lautaselle.
”Missä?” Kathiella oli häh-ilme kasvoilla ja hän näytti kysymysmerkkiä. Lilyn teki mieli hymyillä. Tietenkään Kathie ei tajunnut sitä, mitä hän ajoi takaa.
”Siinä, että minä ja Scorp seurustellaan!” Hän valaisi. Silloin Kathie koki ahaa- elämyksensä.
”No sinä olet Potter ja hän Malfoy… sitten sinä olet rohkelikko ja hän luihuinen eli olette aina vastakkain. Kaikki tietävät Harry Potterin ja Draco Malfoyn käyvän omilla kouluaikoinaan kynsitappeluita!” Tyttö sanoi tietäväisesti ja kahmi ruokaa lautaselleen. Lily katsoi hetken Kathien ahmimista ennen kuin aukaisi suunsa ja sanoi:
”Mutta onko sillä väliä?”
”Mihhä?” Kathie kysyi suu täynnä ruokaa. ”Oletko muuten kuullut, että Kohtalottaret tulee taas Tylyahoon?”
”Kathie!” Lily valitti.
”Mitä?” Kathie kysyi
”Minä kysyin onko sillä, että minä ja Scorpius seurustellaan -vaikka olemmekin Malfoy ja Potter- väliä?” Lily kysyi
”Hmm….Lily lupaa ettet suutu”, Kathie sanoi. Lily huokaisi.
”Kath olemme olleet kuusi vuotta parhaat ystävät miksi minä sinulle suuttuisin?” Hän kysyi.
”No ei sinusta koskaan tiedä”, Kathie huokaisi.
”Niin mitä olitkaan sanomassa?” Lily kysyi.
”Ei sillä ole enää väliä.”, Kathie sanoi huokaisten taas.
”Onpas.”
”Eipäs.”
”Älä viitsi Kath”, Lily sanoi ja huokaisi uudestaan. Hänen katseensa osui Scoropiukseen, joka hymyili ja vilkutti hänelle. Lily hymyili ja vilkutti takaisin. Scorpius osoitti ensin itseään sitten Lilyä ja lopuksi vielä Suuren Salin ovea virnistäen ilkikurisesti. Lily pudisti päätään tajutessaan, mitä Scorpius tarkoitti. Scorpius nyökkäsi, Lily pudisti päätään.
”Lily taasko sinä väittelet Scorpiuksen kanssa?” Kathie kysyi lähes huvittuneena. Lily vilkaisi ystäväänsä, joka jatkoi: ”Ihan vain kun te ette edes silloin ole sovussa, kun ette ole lähellä toisianne, ja silti te seurustelette. Onko siinä järkeä?”
Lily purskahti kaikuvaan nauruun, jonka hän oletti kuuluvan luihuisten pöytään asti. Puhumattakaan opettajien pöydästä. Taaskin McGarmiwa katsoi Lilyä melkeinpä järkyttyneenä.
”Neiti Potter saa jälki-istuntoa!” Opettaja huudahti. Lily katsoi Professoria yhtä järkyttyneenä, kuin professori häntä hetki sitten.
”Onko nauraminenkin kiellettyä?” Hän kysyi Kathielta vähän liiankin kovaäänisesti. Mutta Kathiella oli ongelmia oman naurunsa pidättelyssä, joten hän meinasi tukehtua voileipäänsä eikä hän pystynyt vastaamaan. Lily virnisti ystävälleen. Jälki-istunto ei haitannut enää pätkääkään.
”Hauska ilta”, Kathie kuiskasi Lilylle, joka naurahti, mutta piti visusti huolen ettei nauranut liian kovaa.
-------

Siinä teille! Ja kommenteja edelleen, kiitos!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009 17:17:44 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Herne

  • ***
  • Viestejä: 85
  • hufflepuff
”Tuotah… Jos Professori Neville, Herra ja neiti Potter lopettaisivat iloisen rupattelu tuokionsa voisimme aloittaa lajittelun”, Nainen sanoi, mutta Lily huomasi hänen hulillaan hymynkaarren.

Luulisin, että kuulostaisi järkevämmältä, jos kaikkia puhutellaan sukunimellä, eikä silleen että yhtä kutsutaan etunimellä :)
"Tuotah... Jos professori Longbottom, herra ja neiti Potter ..." Tuolla tavalla :)
Jatkoa!

ava: puolipro (::

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Miten meidän käy? (Romance. K13 Kolmas osa ilmestynyt!)
« Vastaus #6 : 15.11.2009 17:20:41 »
Kiitos Herne korjasin tuon virheen ja laitan nyt neljännen osan.

Osa 4.


Lily heräsi seuraavana aamuna myöhään. Koko makuusali oli tyhjänä, kun hän nousi ylös. Mikä oli aika epätavallista, sillä hän heräsi yleensä ensimmäisenä.
 Hän puki päälleen ja meni syömään Suureen Saliin.
”Kath?” Lily kutsui ystäväänsä, jota hän ei nähnyt missään. Lilyn toinen ystävä, Ada sanoi:
”Lily, Kathie lähti pois”
”Kathie lähti? Minne?” Lily oli kysymyksiä täynnä.
”Tuota…me emme…”, Ada sanoi ja vilkaisi hermostuneena Sophieta, joka oli hänen paras ystävänsä.
”Te ette mitä?” Lily kysyi huolestuneena. Ei kai Kathie voinut lähteä noin vain? Oliko Kathielle sattunut jotain? Jos oli hän, Lily ei antaisi sitä itselleen koskaan anteeksi! Kathie oli aina hänen paras ystävänsä. Aina. He olivat tutustuneet jo junassa.
”Lily-kulta?” Scorpiuksen ääni sanoi huolestuneena sinä iltana. He olivat tekemässä johtajaoppilaiden hommiaan.
”Mitä?” Lily kysyi säpsähtäen. Hän oli ollut koko päivän poissaoleva.
”Olet niin vaisu. Onko jokin hätänä?” Scorpius kysyi edelleen huolestuneena.
Lily nyökkäsi poissaolevana.
”Mikä mättää?” Scorpius kysyi.
”Kathie…”, Lily sopersi.
”Mitä Kathiesta?” Scorpius kysyi nopeasti.
”Hän…lähti”, Lily kuiskasi.
”Lähti? Minne?” Scorpius kysyi.
Lily pudisti päätään.
”En tiedä.”
Kathien tilanne pelotti häntä. Häntä pelotti tietää, missä Kathie oli. Kathie oli ollut koko päivän poissa eikä kukaan tiennyt syytä. Hän ei ollut jättänyt lappua, tai mitään muutakaan.
 Lily istui sängyssään ja oli hyvin vaisu. Makuuhuone oli tyhjä häntä lukuun ottamatta. Lily otti päiväkirjansa ja aukaisi sen. Hän henkäisi.
 Siellä, missä pitäisi olla tyhjä sivu lukikin:


Lily Potter,
Ihmettelet taatusti, missä ystäväsi Kathie Bell on. Minä en aio kertoa sinulle sitä. Kehotan vain, ettet kerro kenellekään, että ystäväsi on kadonnut tai ystävällesi voi tapahtua jotakin kamalaa. En kerro sinulle enempää vielä.
Ystäväsi, joka ei halua paljastaa nimeään.

Lily käpertyi sängylle itkemään. Hän itki, koska hän ei tiennyt mitä hänen pitäisi tehdä. Hän päätti mennä Scorpiuksen luokse, joka taatusti auttaisi häntä.
 Lily laskeutui tyttöjen makuusalin portaat itkuisen näköisenä. Kaikki katsoivat häntä myötätuntoisena. Albus, Lilyn isoveli ryntäsi hänen luokseen.
”Lily, mitä on tapahtunut? Oletko sinä itkenyt?” Albus kysyi huolestuneena. Lily hymyili pienesti.
”Kaikki on hyvin, Al”, Hän sanoi.
”Johtuuko tämä siitä Bellistä?” Albus kyseli edelleen huolestuneena.
Lily nyökkäsi.
”Haluaisin nyt päästä tapaamaan Scorpiusta”, Hän kuiskasi isoveljelleen.
”Sinä et mene”, Albus sanoi hiljaa.
”Anteeksi?” Lily kysyi, vaikka oli kuullut sanat varsin hyvin.
”Sinä et mene”, Albus toisti tällä kertaa kovempaa.
”Ja sinäkö muka estät minua siinä?” Lily kysyi ja alkoi jo suuttua.
”Niin. Sinä menet kertomaan isälle ja äidille tästä”, Albus sanoi.
Lily näki jälleen päiväkirjan sanat ”Sinä et kerro kenellekään!”. Häntä hermostutti ja hän sanoi Albukselle:
”Sinä et ymmärrä.”
”Mitä? Enkö minä sinun mielestäsi ymmärrä miten vakava tilanne tämä on?” Albus kysyi kovalla äänellä.
”En minä sitä vaan…”, Lily aloitti.
”Sinä väität, että minä olen vastuuton isoveli?” Albus sanoi edelleen kovalla äänellä. Lähellä istuvat alkoivat jo tuijottaa sisarusten välistä keskustelua.
”En vaan…”, Lily sopersi kyynelien partaalla.
”Vaan mitä?” Albus kysyi.
”No kun minua on kielletty olla kertomasta siitä kenellekään!” Lily sylki sanat suustaan.
”Sinua on…? Kuka?” Albus kysyi.
”Sama, joka vei…”, Lily aloitti ja kyyneleet alkoivat virrata hänen poskilleen.
”Joka vei kenet tai mitä?” Albus kysyi huolestuneena.
”Kathien”, Lily sopersi. Kyyneleet valuivat hänen ruskeista silmistään.
”Lily tiedätkö sinä tästä jotain?” Albus kysyi kietoen kätensä Lilyn ympärille.
”Tiedän. Se, joka satutti Kathieta kirjoitti päiväkirjaani ” Sinä et kerro tästä kenellekään!” ja liudan muita varoituksia.”, Lily sanoi kuiskaten. Hän istuutui lähimpään nojatuoliin. Albus pysyi hiljaa.
”James.”, Hän sanoi lopulta voitonriemuisena.
”Minä olen Lily.”, Lily sanoi melkeinpä huvittuneena.
”Ei kun James! Meidän isoveli!” Albus selitti.
”Mitä hänestä?” Lily kysyi ymmällään.
”Kerrotaan hänelle! Hän on aurori!” Albus sanoi edelleen voitonriemuisena.
”Asiassa on vain yksi mutka”, Lily sanoi.
”Mikä?” Albus kysäisi.
”Minä en saa kertoa kenellekään”, Lily muistutti.
”Ai niin.”, Albus sanoi.
 Hiljaisuus jatkui sisarusten välillä. Molemmat miettivät mahdollisuuksia. Eikä kumpikaan keksinyt mitään.
”Minä menen nyt nukkumaan.”, Albus sanoi lopulta.
Lily nyökkäsi. Albus poistui oleskeluhuoneesta ja Lily jäi yksin.
---------------
Tuotah...siinä ja kommenteja kiitos!

rrooooosa

  • ***
  • Viestejä: 30
Ihan kiva tarina, tykkäsin aika paljon, mutta mua jäi vaivaan et onko Albus ja Lily kaksosia?? Ei ainakaan mun tietääkseni, niin miten Lily sit voi olla seiskalla ja Albuskin on viel koulus ja se on sen isoveli?
mut jatkoo. :)
« Viimeksi muokattu: 18.11.2009 18:04:55 kirjoittanut rrooooosa »
<3

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
joo multa ei irtoo kovin hyvii kommentteja, mutta tätä o kiva lukee, että jatka jatka ihmeessä
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
rrooooosa, kiitos kommentistasi. Oho, vaihdanpas prologin siinä Lilyn piti siis olla viidennellä ja ficissä muuten kuudenella. Muutan sen heti.

Am Cullen, kiitos.

A/N: Nyt teen siis viidennen osan, joka on aika lyhyt, mutta siinä tapahtuu paljon, kommenteja?

Osa 5.


Kun Lily oli istunut oleskeluhuoneessa yli tunnin ajattelematta mitään muuta kuin Kathieta hän nousi ja lähti nukkumaan.
 Lily puki vihreän yömekkonsa päälleen ja pujahti sänkyynsä. Hän ei saanut unta.
 Viimein Lily nukahti. Hän näki pelottavan painajaisen, jossa Lily oli lähtenyt etsimään Kathieta ja löytänyt tämän verisen ruumiin Rääkyvästä Röttelöstä. Hän heräsi omaan huutoonsa.
”Sinut on pakko saada takaisin Kathie,” Surullinen tyttö kuiskasi pimeyteen ja katsoi herätyskelloaan. Kello oli puoli viisi.
 Lily ponkaisi itsensä ylös sängystä, vaikka oli lauantai. Hän tiesi, että jos hän nukahtaisi hän näkisi uudelleen saman painajaisen. Tyttö laahusti suihkuun. Vesi oli viileää, liian viileää Lilylle. Silti Lily ei välittänyt siitä vaan astui virtaavan veden alle.
 Kun Lily oli pessyt itsensä hän meni kaapilleen ja valitsi vaatteet. Hän otti asukseen vihreän topin ja valkoiset farkut.
 Lily otti arkustaan kirjan ja painui oleskeluhuoneeseen lukemaan. Kirja ei kuitenkaan kiinnostanut Lilyä pätkän vertaa, joten hän luovutti ja laski sen käsistään. Tyttö nousi sohvalta, laahusti muotokuva-aukolle ja repäisi sen auki.
 Hetken Lily ei tiennyt minne mennä. Sitten hänelle tuli outo tunne ja hän juoksi Tylypahkan ovesta ulos suoraan tällipajun luokse. Hän ei edes tiennyt miksi meni tällipajulle. Kai hän halusi varmistaa ettei Kathie ollut siellä.
 Lily otti maasta kepin ja tuikkasi sen rungossa olevaan kyhmyyn. Puu jäykistyi ja Lily pääsi ryömimään käytävään.
 Peloissaan tyttö ryömi käytävää pitkin tietäen minne se johti, mutta toivoen ettei siellä olisi mitään.
”Kas vain, nuori Potter suvaitsi saapua,” Kuului ääni Lilyn yläpuolelta.
 Lily nousi ja katsoi puhujaa.
”Lucius Malfoy,” Tytöltä pääsi.
”Kyllä vain. Ja sinä taidat olla pojanpoikani tyttöystävä,” Lucius sanoi.
”Niin olen,” Lily myönsi.
”Ja yhtä tyhmänrohkea kuin isäsikin ja hänen isänsä. Ovatko kaikki Potterit tyhmänrohkeita?” Lucius kysyi ivaa äänessään.
”Kuka tietää. Missä Kathie on?” Lily kysyi.
”Oo-o. Viimeksi isäsi kysyi meiltä että missä Musta on,” Luciuksen vieressä seisova mies sanoi ivallisesti.
”Missä Kathie on?” Lily kysyi uudestaan.
”Isälläsi oli sentään turvajoukkoja, mutta sinä olet yksin. Taidat olla vielä tyhmänrohkeampi kuin luulinkaan,” Mies jatkoi.
”Älähän nyt, Draco. Luulisi sinun tuntevan Potterit ja Weasleyt,” Lucius sanoi hymähtäen. Lily tajusi, että mies oli Scorpiuksen isä.
”Tunnenpa hyvinkin. Paremmin kuin luulisi,” Draco sanoi.
”Missä Kathie on?” Lily kysyi jo kolmannen kerran.
”Ei ainakaan täällä,” Draco sanoi.
”Oletko sinä ihan varma, isä?” Scorpiuksen ääni kysyi.
 Lily kääntyi ja huomasi Scorpiuksen, Albuksen sekä Albuksen parhaan kaverin Samin.
”Lily onko kaikki hyvin?” Albus kysyi huolestuneena.
”On, on. Miten te…”
”Riviin takaseinää vasten! Se joka taikoo tapetaan!”
Kuolonsyöjiä ilmestyi lisää. Lily laski heidät. Kolmetoista vastaan neljä. Hyvin reilua.
 Lily, Scorpius, Albus ja Sam kohottivat kukin oman taikasauvansa ja menivät sääntöjen mukaisesti riviin.
”Seinän luokse!” Yksi kuolonsyöjistä huusi.
 Lily perutti aivan kiinni seinään. Scorpius oli hänen vieressään.
”Karkotaseet!” Albus huudahti ja osoitti Luciusta.
 Taistelu oli alkanut.
 Lily heitti yhteen kuolonsyöjään lepakonräkäherjan, jonka hän oli oppinut äidiltään. Kuolonsyöjä torjui sen nauraen.
”Etkö parempaan pysty, Potter?” Hän kysyi.
”Avada Kedevra!” Lily kuuli Luciuksen äänen tämän heittäessä tappokirousta Albukseen.
”Al, varo!” Lily huusi.
 Samassa Lilyyn osui jokin loitsu ja sen voimasta tyttö kaatui lattialle eikä tuntenut enää mitään.
”Lily!” Scorpius ja Albus huusivat yhteen ääneen.
 Albus ryntäsi pikkusiskonsa luokse juuri silloin, kun aurorit ilmestyivät.
 Harry, Ron ja James kaatoivat kukin kolme kuolonsyöjää ja loput kaikkoontuivat.
”Lily…,” Scorpiuskin ilmestyi Lilyn vierelle.
”Mitä hänelle tapahtui?” Harry kysyi Albukselta.
”En tiedä,” Albus vastasi avuttomana.
”Viedään hänet sairaalasiipeen,” Harry sanoi ja nosti Lilyn syliinsä.
”Odota hetki, isä,” Albus sanoi ja juoksi yläkertaan. Jos Lily oli tullut sinne Kathien takia pitäisi Kathien olla siellä.
 Kun Albus pääsi yläkertaan hänen suunsa loksahti auki. Seinään oli kahlittu mustahiuksinen tyttö.
”Kathie, ei hätää. Minä olen täällä,” Albus sanoi.
 Albus meni tytön luokse ja huomasi, että tämä oli tajuton.
”Vapautus,” Albus sanoi osoittaen taikasauvallaan Kathien kahleita.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Miten meidän käy? (Romance. K13 VIIDES osa ilmestynyt!)
« Vastaus #10 : 05.06.2010 18:13:00 »
Sori en jaksa kirjoittaa enää tätä joten lopetan tähän. Kiitos teille, kun olette lukeneet ja erityiskiitos njiiillle jotka ovat kommentoineetkin!

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Miksi ihmeessä et jatka?? Onko tämä muka valmis? :'( Minä niin olisin halunnut jatkoa :'(
Bongasin pari kirjoitusvirhettä kolmennesta luvusta.

Lainaus
Aika pian tulivat ensiluokkalaiset professori Longomtomin perässä. Lily hymyili Nevilelle tämän tulessa heidän ohi.
Lainaus
”Tuotah… Jos Professori Longomtom, Herra ja neiti Potter lopettaisivat iloisen rupattelu tuokionsa voisimme aloittaa lajittelun”, Nainen sanoi, mutta Lily huomasi hänen hulillaan hymynkaarren.

Eikä nuo kuulusi olla professori Longbottom?

Oi miksi, miksi et jatka? Minä jaksan valitella tätä koko ajan. Mutta kun haluaisin niin jatkoa. Edes yksi luku, please. Toivottavasti pyyntöni kuullaan.


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

rockinficcer

  • ihmettelee maailmaa
  • ***
  • Viestejä: 157
Just kun meni jännäksi niin sä muka lopetit?

Ihan kiva..
not.

Ihana toi Luciuksen maininta, joo.
osaan mäki lempihahmon valita, mut siis.

JATKA.
En tiedä kuka olen, vieläkään.
Yritän löytää vastauksia maailmaan.
Tykkään niin monesta asiasta, etten laita niitä kaikkia tähän.
Liisa Ihmemaassa on mahtava, kaikissa muodoissaan.
Tee on elämä.