Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)  (Luettu 3143 kertaa)

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 392
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Nimi: Harry Potter ja pieni salaisuus
Hahmot: Harry/Draco
Ikäraja: Sallittu
Genre: romantiikka, mpreg, one-shot

Yhteenveto: Huhut Harry Potterin vauvauutisista leviävät velhomaailmassa.

A/N: osallistuu Tropes-haasteen toiselle kierrokselle tropella pregnancy (mpreg)!


**


ILTA-WELHO, Seurapiiripalsta
21. marraskuuta


HARRY POTTERIN SALAISUUS?
Hilda Röyhkimö

Onko Poika-Joka-Elää siirtymässä uuteen vaiheeseen? Harry Potter, jonka tunnetaan Britannian viimeisen velhosodan sankarina ja Henkipään Harpyijoiden pitkäaikaisen lyöjän Ginny Weasleyn entisenä puolisona, saapui sunnuntai-iltana Taikaministeriön Vuosi-illalliselle pukeutuneena tyylikkääseen jästihenkiseen pukuun. Kun Potter, 38, riisui pikkutakin jälkiruuan aikana, tarkkasilmäisimpien huomio kiinnittyi sotasankarin vatsan seudulle. Tiukka valkoinen kauluspaita paljasti, että Potterin vatsa on pyöristynyt huomattavasti siitä, millaisena hänet on totuttu näkemään.

Onko Harry Potterin mieltymys suklaakakkuihin karannut käsistä, vai saammeko pian kuulla vauvauutisia?


-


ILTA-WELHO, Pöllöpalsta
22. marraskuuta

Harry Potter on RASKAANA. Aivan selvää. Niin pyöreä vatsa ei tule suklaakakusta. Nimim. Minä tiedän


-


ILTA-WELHO, Pöllöpalsta
22. marraskuuta
 
Asiaton juttu herra Potterista eilisen uutispalstalla. Potter on tehnyt paljon hyvää velhomaailmalle, mm. päihitti t-k-k:n. Ihmisillä oikeus yksityisyyteen. Nimim. Jättäkää heidät rauhaan


-


ILTA-WELHO, Pöllöpalsta
22. marraskuuta

Harry Potter voisi ruveta käyttämään VELHOASUJA velhotapahtumissa. Jästien vaatteet näyttävät typeriltä. Nimim. Tyylikäs


-


ILTA-WELHO, Pöllöpalsta
22. marraskuuta

Miehet EIVÄT VOI tulla raskaaksi. Poikkeuksia lukuun ottamatta. Meillä suvussa 20-luvulla onnettomuus liemien kanssa. Synnytti terveen mutta itsepäisen lapsen. Nimim. Epätodennäköistä


-


ILTA-WELHO, Pöllöpalsta
22. marraskuuta

Lakatkaa kirjoittamasta Harry Potterista. Turha julkkis. Puolet ”urotöistä” huhupuheita. Puolisonsa sentään osasi pelata huispausta. Maailmancupissa -05 huipputulos. Nimim. Miksiköhän erosivat??


-




KUISKUTTARET
14. joulukuuta


HARRY POTTER – URAPUTKEA VAI PERHE-ELÄMÄÄ?

Koko Britannian velhokansan tuntema Harry Potter on pitkään keskittynyt vain työhönsä aurorina. Onko nyt alkamassa uusi vaihe?

Harry Potter, 35, tuli tunnetuksi jo vauvana. Teini-iässä hän oli näkyvä poliittinen hahmo, mutta on vuoden 1998 rauhan jälkeen keskittynyt ensin opintoihinsa ja sitten työhönsä aurorina. Tänä syksynä Harry on palannut julkisuuteen, kun Ilta-Welhon artikkeli 21. marraskuuta nosti mahdollisen raskauden puheenaiheeksi.

Viimeisen kuukauden aikana Harry on nähty useasti asuissa, jotka eivät ole täysin onnistuneet piilottamaan pyöristynyttä vatsakumpua. Vaikka jotkut ovat yllättyneitä uraansa keskittyneen miehen suunnanmuutoksesta, toiset näkevät käänteen luontevana. Toimittajamme kysyivät Viistokujalla jouluostoksilla olevilta noidilta ja velhoilta, mitä he ajattelevat Harry Potterin mahdollisista vauvauutisista. 72-vuotias eläkkeellä oleva loitsutahrantorjuja Henry Hodgson tiivistää monen mietteet todetessaan, että ”Harry on jo 38-vuotias, hänen olisi jo syytäkin miettiä perheen perustamista”.

Toistaiseksi Harry itse on kieltäytynyt kommentoimasta vauvahuhuja. Sen sijaan saimme kiinni Harryn läheisen ystävän Ronald Weasleyn, 38:

- Herra Weasley, haluaisitteko kommentoida huhuja, että Harry Potter on raskaana?

- En halua.

- Herra Potter on nähty useita kertoja liikkeellä vatsansa kanssa. Ettekö usko, että tämä tarkoittaa, että hän voisi olla raskaana?

- Merlinin tähden, ei Harry ole raskaana.

- Ettekö siis usko, että herra Potter on raskaana?

- En minä halua kommentoida sitä asiaa. Mutta kyllä hän olisi sanonut minulle jotain.

- Hänkö ei siis ole sanonut teille mitään?

- Ei yhtään mitään.

Kiireiseltä ja jopa stressaantuneelta vaikuttanut Weasley ei ehtinyt kommentoida Harry Potterin raskaushuhuja syvemmin. Weasleyn haastattelu nostaakin esiin lisää kysymyksiä. Tietääkö Weasley Harryn salaisuudesta? Johtuiko Weasleyn kireä olemus siitä, että salaisuuden piilottelu käy vaikeammaksi? Vai eikö Harry ole tosiaan puhunut Weasleylle asiasta? Rakoileeko vuosikymmenten ystävyys elämänmuutoksen hetkellä?

Tärkein kysymys on kuitenkin se, jota yksikään toimittaja ei ole vielä rohjennut nostaa esiin: kenelle Harry Potter on mahdollisesti raskaana? Weasleyn välttelevä suhtautuminen herättää epäilyksen, että Harry Potterilla saattaa olla salarakas.



-


Harry,

ANTEEKSI. Olin pyörinyt Viistokujalla tuntikausia ostamassa lapsille joululahjoja ja olin ihan helvetin stressaantunut ja sitten ne saivat minut kiinni Pelien ja Wehkeiden nurkassa enkä päässyt pakenemaan.


-


Hei Ron,

älä silitä Hedwigiä, se on ollut yksinäinen viime aikoina eikä ehkä suostu lähtemään, jos silität sitä. Ja ei se mitään, ne toimittajat ovat hirveitä. Hermione muuten kysyi tällä viikolla ministeriössä, milloin olen tulossa teille käymään, mutta en ehtinyt miettiä silloin ja sitten unohdin. Voisitko sanoa hänelle, etten oikein tiedä? Töissä on nyt kaikenlaista.



-


Harry,

Hermione käskee sanoa, ettet ole käynyt meillä syyskuun alun jälkeen ja että jos sinulla on liikaa töitä, sinun pitäisi mennä työhyvinvointiosastolle puhumaan siitä. Nähdään sitten kun ehditään. Hedwig viipyi meillä koko illan, toivottavasti et ehtinyt kaivata sitä.


-


 
AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
16. joulukuuta

Harry Potter ja Ginny Weasley varmaan palanneet yhteen. Hyvä pari. Toivotan onnea. Mutta miksi Ginny ei raskaana? Nimim. Hämmentynyt



-


AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
16. joulukuuta

Näin Harry Potterin ja romanialaisen huispauslegendan Viktor Krumin Lontoossa kadulla kuusi vuotta sitten. Näyttivät pitävän toisistaan. Nimim. Krum lapsen isä


-


AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
16. joulukuuta

Harry Potter varmaan seurustelee amerikkalaisen kanssa. Kuvittelee olevansa liian hieno meille. Ei edes kertonut että on raskaana. Nimim. Ei olisi kiinnostanutkaan


-


AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
16. joulukuuta

Harry Potter näyttää esimerkkiä, että nykyaikanakin perheen perustaminen kiinnostaa nuoria ihmisiä. Tärkeä työ ei ole este. Lapset suurin ilo elämässä. Nimim. Syntyvyys laskussa


-



AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
16. joulukuuta

Harry Potter on homo. Nimim. Ilmiselvää



-



PÄIVÄN PROFEETTA, Lyhyet
17. joulukuuta

HARRY POTTERIN ELÄMÄ JÄLLEEN TAPETILLA
Maisy Mietikkö

Viimeisimmästä velhosodasta ja auroriosaston johdosta tunnettu Harry Potter, 38, on noussut taas otsikoihin, kun Ilta-Welho ja Kuiskuttaret ovat spekuloineet Potterin mahdollisella raskaudella. Raskaus keskimääräisen mieskehon omaavalla henkilöllä on myös velhojen parissa harvinainen mutta ei mahdoton ilmiö. Potter ei ole kommentoinut asiaa, ja huhut raskausuutisista ovatkin toistaiseksi perustuneet lähinnä Potterin ulkomuotoon.



-



WELHO-TV, Ajankohtaisten Asioiden Käsittelystudio
18. joulukuuta

…ja lopuksi keskustelemme asiasta, joka on kiinnostanut Britannian velhoja erityisen paljon viime aikoina. Minä olen toimittaja Adam Smith ja kanssani keskustelemassa Harry Potterin mahdollisesta raskaudesta ovat Pyhän Mungon lisääntymistaikuuden asiantuntija Roger Buckley, ministeriön perhepolitiikan poliittinen suunnittelija Gilbert Gilbert ja ennustaja Augustinus Moore. Augustinus Moore, ovatko huhut Harry Potterin raskaudesta aivan mahdottomia?

- Eivät ole.

Gilbert Gilbert, toivooko ministeriön perhepoliittinen osasto, että Harry Potter olisi raskaana?

- Me emme varsinaisesti ota kantaa yksilöiden päätöksiin. Mitä…

Mutta eikö näyttäisi hyvää esimerkkiä, että Harry Potter hankkisi lapsen?

- Luulin, että täällä oli tarkoitus keskustella perhepolitiikan poliittisesta suunnittelusta.

Roger Buckley, Harry Potter on mies. Millaiset mahdollisuudet miehillä on tulla raskaaksi?

- Ei kovin hyvät. Mutta moderni taikuus tarjoaa meille lukuisia keinoja tilanteeseen, jossa tyypilliset miehen lisääntymiselimet omaava henkilö haluaa tulla raskaaksi.

Millaisia keinoja?

- No tuota, tavanomaisimpia, joskaan ei laisinkaan tavallisia, ovat erilaiset liemet. Meillä on kahdentyyppisiä liemiä, jotka muovaavat mieshenkilön sisäelimiä poikkeuksellisesti siten, että elimistö kykenee raskauteen. Nämä liemet ovat kuitenkin vaikeasti saatavilla eivätkä kuulu terveydenhuollon piiriin Isossa-Britanniassa muun muassa eräiden riskien takia. Lisäksi on monenlaisia yksittäistapauksia, esimerkiksi eräät kiroukset voivat altistaa mieselimistön raskaudelle. Tunnemme myös muutamia tapauksia, joita ei ole pystytty taikuustieteellisesti selittämään.

Ja kuinka todennäköistä on, että Harry Potter olisi käyttänyt jotain näistä keinoista?

- En todellakaan pysty arvioimaan herra Potterin tapausta tapaamatta häntä.

Mutta olisiko hän voinut esimerkiksi hankkia raskauden mahdollistavaa liemeä?

- En pidä sitä kovin todennäköisenä, mutta ei se varsinaisesti mahdotontakaan ole.

Gilbert Gilbert, millaisena näette Harry Potterin raskauden yhteisöllisenä ilmiönä?

- Ei kai kukaan vielä edes tiedä, onko hän… Enkä minä oikeastaan… Varmasti ihmiset olisivat hyvin kiinnostuneita siitä, jos hän… Mutta tämä ei oikeastaan kuulu minun alaani.

Augustinus Moore, millainen Harry Potterin lapsesta tulisi?

- Varmaankin hyvin kekseliäs ja kyvykäs. Voisimme melko varmasti odottaa lapsesta kohtuullisen taidokasta velhoa.

Aivan. Koko Britannian velhomaailma toivoo tietenkin, että Harry Potterin lapsesta tulee erittäin mukava. Jatkamme tästä ajankohtaisesta aiheesta myöhemmissä lähetyksissä, mutta tältä illalta sanomme hyvää yötä. Kiitos Roger Buckley, kiitos Gilbert Gilbert, kiitos Augustinus Moore, minä olen Adam Smith, hyvää yötä!



-


Harry,

mitä helvettiä tapahtuu?


-


Ginny,


älä silitä Hedwigiä, olen ollut paljon poissa kotoa ja se on vihainen. Ei tässä mitään.


-


ME NOIDAT, Kommentti
19. joulukuuta

RASKAUS ON HENKILÖKOHTAINEN ASIA

Viime viikkoina Britannian velholehdistö on juoruillut Harry Potterin mahdollisesta raskaudesta. Raskaudella arvuuttelu ei kuulu toimittajille edes silloin, kun raskaana oleva on julkisuudessa tunnettu henkilö ja mies. Herra Potterin kehon muotojen kommentointi ja johtopäätöksillä spekuloiminen edustavat puutteellista journalistista etiikkaa. Perheenlisäys tulee ymmärtää yksityisenä asiana, johon voi liittyä kipeitä ja vaikeita tunteita, ja jota pitää siksi mediassa käsitellä kunnioittavasti ja arvostavasti. Me Noidat toivookin Britannian velholehdistöltä kunnioitusta herra Potterin tilanteelle ja toivottaa herra Potterille ja hänen mahdolliselle puolisolleen ja mahdolliselle tulevalle lapselleen loitsurikasta joulua.


-



WIIKON LOITSU, Juorupalsta
19. joulukuuta

KUKA ON HARRY POTTERIN LAPSEN ISÄ?

Kuka on Harry Potterin lapsen isä? Tällä viikolla velhomaailma on pohtinut, kuka on Harry Potterin lapsen isä. Vaikuttaa ilmeiseltä, että Harry Potterilla on salasuhde. Näin antoi ymmärtää luotettava lähde, Potterin läheinen ystävä Ron Weasley, joka ei Kuiskuttarien haastattelussa 14. joulukuuta vaikuttanut tietävän, kuka on Harry Potterin lapsen isä. Kaikki tiedot Harry Potterin lapsen isästä voi lähettää pöllöitse Wiikon Loitsun toimitukseen.



-



AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
20. joulukuuta

Minua ei kiinnosta Harry Potterin lapsi. Miksi ei kukaan puhu siitä, ettei Viistokujalla ole enää käytettyjen loitsujen kauppaa? Nimim. Kaikilla ei ole varaa uusiin


-


AAMU-PULU, Pikaiset Pöllöt
20. joulukuuta

Mistä asti Harry Potter on ollut homo? Nimim. Ei mitään homoja vastaan


-



Harry,

oletko yhä tulossa meille jouluna? Toivomme todellakin, että tulet. Ja voit tulla käymään ihan koska tahansa, jos haluat vaikka jutella jostakin.

Rakkaudella Hermione


-


AAMU-PULU, Vapaa-aika ja Ihmissuhteet
22. joulukuuta

HARRY POTTER OSTAA SOLMION SALARAKKAALLE
Robert Burgess

Harry Potter, 38, on ollut velhoyhteisön tiukan huomion kohteena salattuaan sekä raskautensa että salarakkaansa. Nyt suitsutettu velhosankari on kuitenkin nähty ostamassa joululahjoja oletetulle salarakkaalleen. Rohkelikkojen pitkäaikainen etsijä nähtiin ostoksilla Housuissa ja Hepenissä perjantai-iltana hiukan seitsemän jälkeen. Entinen Poika-Joka-Elää oli pukeutunut arkisesti jästifarkkuihin ja tummanvihreään neulepaitaan ja osti asusteosastolta silkkisen miesten solmion, joka maksoi kaljuunan ja kolme sirppiä. Aamu-Pulun toimitus arvelee ostoksen perusteella, että auroriosaston kohtuullisen arvostetun johtajan salarakas on mies, jolla on kallis maku ja joka pitää silkistä.


-



Näitkö sen viimeisimmän? Mies, jolla on kallis maku ja joka pitää silkistä? Mitä helvettiä? Mistä minun pitäisi pitää, polyesteristako? Hedwig muuten yritti seurata minua kylpyhuoneeseen.


-


Pitää ruveta ottamaan se mukaan kun olen käymässä, siitä on tullut ihan liian yksinäinen. Luulin ettet lue niitä juttuja.


-


Äiti lähettelee niitä minulle. Hän kuvittelee että minulla on joku päähänpinttymä sinusta. Hedwig ei voi jäädä minun luokseni, se ei tule toimeen Adolfin kanssa.


-


Hedwig yritti nokkaista Adolfia KERRAN eikä edes osunut. Ja mihin sinä ajattelit, että minä laitan Hedwigin, kun me muutamme yhteen? Hotelliinko? Ja miten niin sinulla ei ole päähänpinttymää minusta?


-


Sinähän sanoit, ettet ole vielä valmis muuttamaan. Minä ehdotin jo keväällä että muutettaisiin yhteen. Eikä minulla ole mitään päähänpinttymää. Yritä muuten tulla tänään ennen kahdeksaa. Ja en minä siis lue niitä juttuja. Mutta niitähän on joka lehdessä. Oletko lukenut Aamu-Pulun Pikaisia Pöllöjä?


-


Yritän olla lukematta. Mutta meidän on pakko kertoa ihmisille kohta. En tajua, miten olemme selvinneet tähän asti kertomatta. Tai aluksi tuntui jotenkin hankalalta kertoa, kun kaikki luulivat, että inhosin sinua, ja sitten se vain unohtui, ja sitten alkoi tuntua, että olisi pitänyt kertoa jo ja että oli oikeastaan liian myöhäistä, ja sitten aloimme puhua vauvasta, ja sitten kävimme siellä Sveitsissä hankkimassa sen loitsun ja se onnistuikin ensimmäisellä yrityksellä vaikka siihen oli tarkoitus mennä ainakin kolme reissua, enkä minä varsinkaan sitten voinut kertoa kenellekään, että ensinnäkin olin ruvennut seurustelemaan sinun kanssasi ja että toisekseen me olimme hankkimassa vauvan. Tässä on vielä vähän paperihommia mutta yritän tulla ennen puoli yhdeksää. Onko meillä jotain erityistä ohjelmaa?


-


Hedwig yritti seurata minua TAAS kylpyhuoneeseen. Ja ajattelin että voitaisiin katsoa joku jouluelokuva. Ja sitten ehkä mennä sänkyyn.


-


SÄNKYYN


-


Älä yritä flirttailla viesteillä, Hedwig paheksuu minua muutenkin.


-


Ei se osaa lukea. Minä tulen ihan kohta. Mennään ensin sänkyyn ja katsotaan sitten se jouluelokuva. Ja jos sinulle sopii, voisin kertoa Ronille ja Hermionelle huomenna, kun menen heille käymään. Minun on joka tapauksessa pakko sanoa jotain, hehän tajuavat heti kun näkevät minut.


-


Harry,

koko velho-Englanti tietää jo, että sinä olet raskaana. Mutta kerro vain Ronille ja Hermionelle. Minäkin kerron äidille. Mutta sitten hän ainakin kuvittelee, että minulla on päähänpinttymä sinusta.


-


-


-



KUISKUTTARET
31. joulukuuta


HARRY POTTER SUUTELI DRACO MALFOYTA VIISTOKUJALLA – KATSO KUVAT
« Viimeksi muokattu: 30.10.2023 09:34:32 kirjoittanut lurikko »
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #1 : 29.10.2023 20:55:59 »
Minulla on ollut kunnon finipäivä tänään, joten olipa kivaa löytää uusi ficci sinulta! Tämä oli hauska, etenkin kaikki uudet velhojen juorulehdet, joita olit keksinyt, sekä nuo keskustelupalstakommentit :D jotenkin ihan Harryn tapaista ajautua seurustelemaan Dracon kanssa ja vain unohtaa kertoa kaikille, kunnes onkin jo sellainen tilanne että juorumylly käynnistyy :D voi Hedwig-poloista, kun on joutunut olemaan yksin, mutta toivon mukaan hän tulee jatkossa toimeen Adolfin kanssa ja saa muuttaa Harryn mukana Dracon luokse. Oli muuten hauskaa, kun tuossa yhdessä keskustelupalstakommentissa sanottiin, että Harry päihitti t-k-k:n, niin välittömästi tuli mieleen Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta käytetty lyhenne eli TTK XD siinäpä olisikin ollut juoruille aihetta, kun Harry olisi osallistunut siihen. Mutta joka tapauksessa, kiitos tästä, oli hauska lukea!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #2 : 29.10.2023 21:23:57 »
Tää oli ihan mieletön ja mielettömän hauska ja upeasti toteutettu, tirskuin ja hörähtelin ihan läpi fikin! :'DD Ja naurattaa nytkin kun yritän kirjoittaa hetimiten tämän kommentin, ettei vain pääse jäämään, joten kestä nyt tällainen kikattelun lomassa rustattu kommentti tällä kertaa!

Tämän hullunkurisesta tunnelmasta ja kerrontatavasta tuli ihanasti mieleen sun eka Rakkautta ja karanteenia -sarjan fikki, tuli jopa vähän nostalginen olo kun mietin että siitäkin fikistä on jo vuosia! Oli tosi viihdyttävää kun tässä oli sekä lehtiartikkeleita (keskenään hieman eri tyylisistä julkaisuista), lukijaviestejä, tv-haastattelu (:'DD) ja sitten hahmojen toisilleen lähettämiä kirjeitä. Mahtavan monipuolinen kattaus! Panin merkille, että Kuiskuttaret eivät saaneet edes Harryn ikää oikein, ihan loistava pikku yksityiskohta! :D

Haluun myös kertoa, että mua nauratti jostain syystä erityisen paljon kärkäs nimimerkki Miksiköhän erosivat?? samoin kuin tyyppi, joka arveli Harryn palanneen Ginnyn kanssa yhteen - siitä huolimatta että se on tosiaanHarry joka on raskaana, aah, parasta, ja syytäkin olla hämmentynyt. Tosin, mun mielestä olisi tosi hienoa, jos joissain velho-noitapariskunnissa päätettäisiin, että velho voisi ottaa kantaakseen raskauden vaivat, kun se kerran mahdollista on! Se olisi sitä todellista tasa-arvoa! :D

Myös Harryn suurin kirjaimin kirjoittama ytimekäs viesti SÄNKYYN kikatutti melkoisesti, ah, se osui onnistuneesti johonkin herkkään huumorihermooni, voi Harry, erinomaista flirttailua tosiaankin. :') Samoin hekotutti Draco, jolla ei tietenkään, tietenkään ole mitään päähänpinttymää Harrysta. <3<3

Aivan hillittömän erinomainen mpreg-fikki! Oon niin iloinen että kirjoitit tän ja sain miltei tikahtua sunnuntai-iltani iloksi. ;D
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 392
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #3 : 29.10.2023 22:02:36 »
Thelina, kiitos! Aah kunnon finipäivä kuulostaa loistavalta ja onpa kiva olla osa sitä! Noita velhojen juorulehtien nimiä oli yllättävän vaikea keksiä, mä kirjoitin tätä tällei viikonloppuna sellaisena vähän random juttuna huonolla vireystasolla ja olin ihan ajatukset solmussa kun yritin miettiä jotain nokkelaa, mut oli tietysti hauskaakin :D Ja hih olen niin tyytyväinen että tuosta t-k-k:stä tuli TTK mieleen, niin mä toivoinkin ja olin vähän harmissani kun se kirjainyhdistelmä ei kuitenkaan ollut ihan samanlainen! Mutta ihanaa et oli riittävän lähelle! Harrylle sopis kyllä myös TTK-voitto ;)

Sisilja, kiitos! Ah ihanaa että hihitytti!Täytyy myöntää että Kuiskuttarien sekoilu Harryn iän kanssa oli ihan 100% vahinko, mä vaihtelin Harryn ikää 35 ja 38 välillä ja päädyin tuohon vanhempaan samalla kun rupesin kirjoittamaan random sivullisia syyllistämään Harrya siitä että oli jo aikakin tuossa iässä hankkia lapsia enkä halunnut että 35-vuotiasta vielä syyllistettäisiin ;) Mutta pitää nyt jättää toi vaihteleva ikä tuonne, oletan kyllä että Kuiskuttarissa ei ehkä tehdä taustatyötä ihan hirmu hyvin! Ihanaa että tuli Rakkautta ja karanteenia mieleen, nyt mullekin tuli notalginen olo! Ja ihanaa että tykkäsit siitä Miksiköhän erosivat??, noiden lyhyiden lukijakommenttien kirjoittaminen oli mun lempparijuttuja tässä koska ne sanomalehtien tektiviestipalstat on tekstilajina jotenkin niin riemastuttavia ja oli ihanaa päästä yrittämään matkia niiden ajoittaista absurdiutta.
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #4 : 29.10.2023 22:12:04 »
Ahahaa, niin hauskaa että ikäkämmi oli oikea vahinko! Eläydyit siis super onnistuneesti juorulehden hektiseen tekoon, ehtiihän ne faktat aina tarkistamaan ja korjaamaan jälkikäteenkin sitten kun mehukas juoru on ehditty ensin sylkemään ulos ja ihmisten luettavaksi! Tosin nyt ei tosiaan kannata korjata mitään, se on just hyvä juttu tuolla - varsinkin kun seuraavissa kappaleissa Ronin (ja itse asiassa Harrynkin!) iäksi on ilmoitettu 38. :'DD

Ja piti vielä tulla sanomaan, että tykkäsin hirmuisesti noista muistakin nimimerkeistä ja etenkin nimimerkkien takana olevien ihmisten tarpeesta päästä puimaan tätä velhoyhteiskunnan ehdotonta ykkösuutista - joka ei tietenkään kuitenkaan yhtään kiinnosta ja vähintäänkin kaikkien muiden pitäisi osata jättää julkkiksetkin rauhaan ja antaa heidän elää omaa elämäänsä ilman yliuteliasta ruotimista. ;D ;D ;D Myös ihanaa hei, jos joku on joskus saanut terveen mutta itsepäisen lapsen, kuulostaa mukavalta yhdistelmältä, ja toivon Harrylle ja Dracolle vähintään yhtä hyvää vauvaonnea! :D
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 392
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #5 : 29.10.2023 22:22:44 »
Sisilja, mä tunnistan kyllä itsessäni sekä kiinnostuksen julkkisten elämää kohtaan ja jonkinasteisen tarpeen kommentoida heidän elämiään ja sit toisaalta ajatuksen siitä että heidät pitäis jättää rauhaan ja paheksunnan siitä että heitä ei kuitenkaan jätetä rauhaan, joten selkeesti olen ammentanut myös omista kokemuksista tässä :D Ja mä uskon vakaasti että Harryn ja Dracon vauvastakin tulee terve ja itsepäinen <3 Ainakin jos ei tuu itsepäinen niin siitä ei voi syyttää sitä ettei vanhemmat ois olleet riittävän itsepäisiä :'D
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 276
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #6 : 30.10.2023 15:34:28 »
Jee! Mahtavaa, että korkkasit Tropes-haasteen :D Tämä oli oikein onnistunut pieni fikki siihen. Luin tämän itse asiassa jo eilen, mutta puhelimella niin jätin kommentoinnin sitten suosiolla tälle päivää.

Tykkäsin ihan tosi paljon siitä, että tämä rakentui pelkästään noiden artikkeleiden, mielipidepalstojen, kirjeiden yms varaan. Eli ei mitään perinteistä kerrontaa tai dialogia :D Hirmu kiva kokonaisuus missä kuitenkin pystyi kuulemaan jokaisen hahmon oman ääneen ilman mitään allekirjoituksia!

Aivan ihanaa, että Harry oli raskaana, koska itselleni se poikkeaa niin paljon siitä totutusta H/D-mpreg-kuviosta :D Oon toki jonkun semmoisenkin enkkuficin lukenut, missä Harry on raskaana, mutta yleensä se on Draco :D Ja siksi tässä oli kivaa, että tämä meni just näin päin! Lisäksi tietenkin se, että Harry on Harry ja koko velhomaailma seuraa silmäkovana mitä hän puuhaa, teki tähän kivan twistin.

Thelina  tuossa jo sanoikin tuon, että jotenkin niin tyypillistä Harrylle, että hän aloittaa suhteen Dracon kanssa ja vähän niin kuin unohtaa kertoa siitä muille ;D Ja Dracon äiti oli huippu! Etenkin tuo Dracon viimeinen kirje oli semmoinen mikä sai nauramaan ääneen. Ja tosiaan minä myös hihittelin tälle Sisiljan tavoin, koska kyllä tämä vaan oli niin loistava!

Viimeinen lööppi oli paras ja etenkin kun se oli capslockilla ;D Aivan mahtavaa!

Kiitos tästä, tykkäsin ihan hurjasti ja ihanaa kun innostuit Tropesista :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 525
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #7 : 01.11.2023 10:18:25 »
Tykkäsin tästä ihan suunnattomasti! Miten hauska idea kertoa koko tarina lehtiartikkeleiden, kommenttien ja kirjeiden välityksellä. ^^ En ole itse koskaan tykännyt julkkisjuoruista, mutta jotenkin siitä on kiva lukea ficcien välityksellä. :D Saa ihan rauhassa ylenkatsoa kuinka ihmiset spekuloi julkkisten elämää, mutta silti voi lukea itse juuri, miten Harryn elämällä spekuloidaan. ;D Ja onnistuit tosi hyvin tuomaan molempia puolia, kuinka se on oikeasti kiinnostavaa selvittää, mitä julkkiksen elämässä tapahtuu, mutta miten jotkut hyvin oikeutetusti sättivät sellaista käytöstä, että Harrykin on ihminen ja oikeutettu yksityisyyteen, varsinkin tällaisessa asiassa. Nuo kommentoijien nimimerkit olivat todella hauskoja! ^^

Lainaus
Mutta moderni taikuus tarjoaa meille lukuisia keinoja tilanteeseen, jossa tyypilliset miehen lisääntymiselimet omaava henkilö haluaa tulla raskaaksi.

Tosi kivasti olit rakentanut myös maailmaa tässä, että taikuudella voi saavuttaa paljon ja myös mies voi tulla raskaaksi, vaikka harvinaista sekin on. :) Tämä Gilbert Gilbert, erinomainen nimi muuten ;D , oli ihan paras asiantuntija. On tullut puhumaan asiantuntijuuden aihealueestaan, mutta toimittaja haluaakin juoruilla, aivan loistava kohta ja juuri sellaista, mitä voisin kuvitella tällaisissa ajankohtaisohjelmissa tehdään. Esitetään, että keskustellaan aiheesta laajemmin ja jopa tuodaan asiantuntijoita paikalle, mutta oikeasti halutaankin lörpötellä julkkiksista. :D

Lainaus
Minua ei kiinnosta Harry Potterin lapsi. Miksi ei kukaan puhu siitä, ettei Viistokujalla ole enää käytettyjen loitsujen kauppaa? Nimim. Kaikilla ei ole varaa uusiin

*huutonaurua*

Nämä Harryn ja Dracon kirjeet lopuksi olivat ihan parhautta. :D Voi Hedwig-parkaa, joka joutuu kärsimään yksinäisyydestä. :3 Tosin kiva, että Hedwig olikin elossa (jos se toivottavasti oli sama, eikä uusi pöllö, joka on nimetty Hedwigiksi)!

Lainaus
Näitkö sen viimeisimmän? Mies, jolla on kallis maku ja joka pitää silkistä? Mitä helvettiä? Mistä minun pitäisi pitää, polyesteristako?

Tykkäsin niin paljon tästä Dracosta, joka suivaantuu, kun hänen vaatemakuaan parjataan, tulee mieleen sellainen ihanan vanhanaikaisen hoodeen stereotyyppinen homo Draco. <3 Oikein kuulin hänen pistävän äänensävynsä tuosta kirjeestä. ;D Päähänpinttymästä väittely oli yhtä lailla hauskaa, hyvin sopi tähän Dracoon. :D
Kiitos tästä tosi paljon, oli hulvatonta luettavaa. ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #8 : 17.11.2023 00:04:49 »
Aww, ihana tarina! Todella hykerryttävää spekulaatioita ja yksityiskohtia. Vähän aavistelinkin jotain tuollaista (ainakin paritus-merkinnän nähtyäni). Hermionen kirje oli ihana ja yleinen mielipide muutenkin positiivinen pääosin.
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 487
  • ava by Claire
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #9 : 19.12.2023 17:00:24 »
Kommenttikampanjasta hei!

Tämä oli tosi hauska. Kivasti kuvailtu tarina juorulehdistön (ja ihan vähän myös Harryn omien pöllöviestittelyjen) kautta. Hedwig parka on jäänyt toiseksi, kun Draco on tullut Harryn elämään ;D Kyllä sekin varmaan tottuu, kun miehet muuttavat yhteen ja Harrylläkin on ainakin silloin tällöin enemmän aikaa silitellä sitä. Nauratti myös nuo lyhyet yleisöosastokirjoitukset. Huippua, kun siellä oli välissä noita velhojen pitää pukeutua VELHOvaatteisiin eikä jästivaatteisiin -tyyppejä.

Kiva, kun kirjoitit! :-*

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 317
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #10 : 18.02.2024 16:11:01 »
Tämä on odotellut pitkään mulle kommentoitavien listalla, vaikka tämän jo aikoja sitten luinkin. Oikeastaan luin tämän sen sun viimevuotisen joulukalenterin jälkeen, ja jännitinkin vähän, millainen tarina tästä olisi tulossa ja olisiko tiedossa jotain samankaltaisuuksia kalenterin kanssa (Harryn raskautumisen lisäksi). Tämä paljastuikin aivan erilaiseksi tarinaksi, joka sai hyvälle tuulelle ja naurahtelemaan pitkin tarinaa alusta loppuun.

Erityisen paljon pidin tästä sun toteutustavasta! Olipa hauska keksintö kertoa koko tarina tällä tavalla juorulehtien uutisten ja lukijoiden kommenttien sekä kirjeiden välityksellä. Sun mielikuvitus velhomaailmaan littyvän sanaston suhteen on huikea, ja naureskelinkin juurikin näille sun keksimille sanoille ja nimille kuten Ilta-Welho ja Kuiskuttaret. Myös lukijoiden jättämät viestit ja mielipiteet olivat hauskaa luettavaa, ja ne muistuttivat kovasti oikeiden sanomalehtien mielipidepalstoja. Parasta olivat nämä kommentit, jotka vakuuttelivat, että heitä ei kiinnosta, pitävätkö raskausjuorut paikkansa, mutta silti on tietenkin aivan pakko mennä kommentoimaan. ;D

Vaikka jo alusta asti tiesi, kuka lapsen toinen isä on, oli jotenkin yllätys, että Draco tuli tarinaan mukaan vasta loppupuolella. Huvitti, kuinka hänkään ei muka ole pakkomielteinen Harrysta, mutta hän on silti täysin kartalla, mitä lehdet Harrysta kirjoittavat. Ja myös hänestä itsestään, vaikkeivat lehdet hänestä tiedäkään kirjoittavansa.

Lainaus
KUISKUTTARET
31. joulukuuta


HARRY POTTER SUUTELI DRACO MALFOYTA VIISTOKUJALLA – KATSO KUVAT
 
No niin, tämä taisi olla aika tehokas tapa lopettaa sekä lehtien että yleisön spekuloinnit. Vaikka vähän veikkaan, että uutisointi ei tainnut jäädä tähän. ;D

Kiitos, tämä oli todella kiva ja hauskasti toteutettu hyvänmielen fikki! :)
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

Gogo

  • Pariah
  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #11 : 16.03.2024 20:28:17 »
Voi miten söpö ficci tämä oli! Erityisen paljon huomasin hymyileväni noille kaikille välissä oleville kommenteille, jotka olivat kuin suoraa iltapäivälehtien kommenttipalstoilta. Musta oli myös kivaa, että tässä oltiin taustoitettu sitä, miten miehen voisi olla mahdollista tulla raskaaksi velhomaailmassa, eikä mpreg-aspektia oltu vain sellaiseksi "no Pottereiden maailmassa on taikuutta, kai siellä kaikki on mahdollista"-jutuksi.

En oo pitkiin aikoihin lukenut H/D:tä, mutta nyt iski taas sellainen fiilis, että tämän pariin pitäisi palata useammin. Kiitoksia siis kivasta tekstistä, josta tuli hyvä mieli!
I know that you're scared because hearts get broken.

Marzzuu

  • Undómiel
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Tie vain jatkuu jatkumistaan.
Vs: Harry Potter ja pieni salaisuus (S, H/D, mpreg, one-shot)
« Vastaus #12 : 16.03.2024 21:03:07 »
Hih hihi hii! :D Halkean nauruun yksinäni, kiitos kirjoittajalle,tämä piristi harmaankin päivän.
Á Elebereth!"