Mulla on hirveesti fanon aiheita, mutta listaan niitä, jotka tulee nopeiten mieleen
*Hermionella on joko vihreät tai ruskeat silmät...(periaatteessa vihreät sopivat paremmin..en ees muista onko kyseistä seikkaa kirjoissa mainittu..on tooosi kauan aikaa kun olen ne viimeksi lukenut.)
*Dracon silmät ovat joko siniharmaat tai haalean siniset(tämä taas riippuu paljon siitä mitä itse haluan ficeissä kirjoittaa
)
* Ronista tulee aikuisena komea, samoin kuin F/G/B/C myös..Percy jää aina sinne rumuuden puolelle...(en tiedä miksi näin, mutta en mahda sille mtn..)
*Ron muistuttaa myös minun aivoissani hirvesäti Billiä...sanoo vastaan ja kiusaa äitiään(eri tyyliin kuin kaksoset...kunhan saa hieman itseluottamusta)
*Ginyllä on vihreät silmät(johtuu siitä, että miellän H/G canonin hyvin paljon "historian toistoksi = L/J")(en kyllä pidä hahmosta muutoin yhtään)
*Sirius on sellainen hmm... (Dean Winchester tyyppinen..., mutta rakkaiden eteen tekee mitä vain)<3
* Remus on älykäs ja eurooppalaista syntyperää...+meripihkanväriset silmät(tai suklaanruskeat(fazer<3))
*Neville on hiljainen ja syrjään vetäytyvä, mutta todellisuudessa hirveän älykäs
*BLAISE ZABINI voi olla mitä vain, koska hänestä ei paljon puhuta<3<3<3<3 (joten minulla on täysin oma Blaise ^^)
*Hermione/Kalkaros ei välttämättä ole kaukaa haettua, koska omasta mielestäni Severus kuitenkin kunnioittaa älykkäitä ja tiedonhaluisia ihmisiä, mutta periaatteesta ei voi tätä ääneen tytölle sanoa...(se olisikin skandaali xD )
* J/S ei ole myöskään kaukaa haettua..liiiiian hyviä ystäviä..ja veikkaan Jamesin menneen velvollisuudesta naimisiin Lillyn kanssa..ja no minulla on tähänkin tyystin oma fanon tarinani..
* Harrylla on pakko mielle Dracoon ja toisin päin..(tästä ei pääse yli eikä ympäri..ei myöskään ohitse tai saatikka sitten alitse.. xDD)
* Luna on oikeasti hirvittävän älykäs ja ihastunut Harryyn (riippuu tietysti haluanko näin asian olevan...ficeissäni..)Ja jollain tasolla Harry on myös kiinnostunut Lunasta(elokuvat ainakin antavat sellaisen vaikutelman)
* Pansy on oikeasti kaunis..., vaikka hänet rumaksi kuvataan..mutta silti....(en uskoisi Dracon edes sietävän rumia ihmisiä ympärillään...Grabbe ja Goyle nyt ovat taas asia erikseen... -___-''')
no jos vaikka lopettaisin tähän..
Mutta tässä oli vain muutama ja vain minun ajatusmaailmaani..