Kirjoittaja Aihe: Under Your Eyes (K11, dialogihaaste, romantiikka/UST, hieman fantasiaa)  (Luettu 1631 kertaa)

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Nimi: Under Your Eyes
Kirjoittaja: Peccan
Ikäraja, aihe: K11, romantiikka/UST, lievä häivähdys fantasiaa
Paritus/Henkilöt: originaali
Kommentteja: no ni, tämä on hetken mielijohteesta (tosin aiemmasta ideasta kehitelty) yhden lyhyen istunnon vastaus dialogihaasteeseen. Rakentava kommentti on tietenkin nannaa. Erityisesti tämä koko "mitä tapahtuu?" -juttu. Eli kertokaa ihmeessä mitä pelkkä dialogi herättää mielikuvina. Pyrin vähän enemmän luonnolliseen dialogiin eli tietyt toistot ja ehkä hieman kömpelöt rakenteet on pitkälti harkittuja. Otsikko on nyt mitä on 9v9

- Sir.
- Y-yes.
- You want me.
- What--?
- You are watching me. Wanting me. I can feel it, it's a physical sensation. Like you touched me.
- I--...
- I have always felt it.
- You mean...?
- Even then. Although I didn't realise it back then. Those classes must have been hard for you.
- I--I cannot say how.
- Your burning gaze has always warmed me. Back then, and when we met again, and when you glanced across the classroom... When you turned away. I didn't understand. I gathered it was just... my imagination.
- You're--?
- I am. Half. My mother's the one. Apparently no one ever figured it out due to her colours. And certainly she's not the typical personality either. She never realised.
- I see. And-- perhaps that explains... the intensity of... my reactions.
- I imagine it's like that. And I... unknowingly affected you. Making you react. Unconsciously responding to that, creating a circle. It must have--
- It was. I would lie if I said I was anything less than crazy for-- for you. I was a wreck.
- I.. I am sorry.
- It's--... it's a wonder I never...
- --never did anything, knowing what you experienced daily. But you never approached me. Yet still you watch me Sir. I wonder... Even after I have made an effort to not bother you.
- ...
- Sir.
- --yes?
- Are you afraid?
- I...
- Do you dread to take a chance? To learn how I think of you?
- I...
- Do you wish to stay in the shadows?
- I--
- Sir. I... I want you to understand this. Your touches haunt me, never reaching my skin. Whatever you dream of surrounds me like a mist. Whenever you watch me, think of me, I feel it like a warm wind on my skin... Would you not truly touch me?
- Christian--
- I ask of you—please do.
- Chrisinka...
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011 03:51:38 kirjoittanut Peccantis »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Awwwwwwwww! Ja siellä se lepää, se toivottu fluffy! Vaikka mä ton ropen lukemisen myötä pidän vähemmän ja vähemmän Duvkasta, näissä ficeissä sen pehmeämpi puoli valottuu. Tai niin se haluaa mun ajattelevan :E

Tää oli aivan ihanaa juurikin siksi, että suurin mun ärsytyksen syy Duvkaa kohtaan on se, että se on liian täydellinen. Siis joo, se repi pelihousunsa kun Nolin vittuili sille (oli muuten ihana kohta <3<3<3) ja joo, se menetti pokkansa kun kännäsi Taylorin kanssa (lolz) mutta! Se tarttee jonkun jota sen pitää ajatella eikä aina vaan itseään. Ja jonkun, joka pistää sen polvilleen ;) Ja kukas parempi siihen kuin Chrisinka <3

Tekniikasta ei mitään valittamista, juonellisesti sen sijaan jää ainakin yksi valtava aukko — mikä puolikas se Chrisinka on kun pystyy tuntemaan Duvkan katseen?

Ja mielikuva. Mä saan fiiliksen, että tässä on kulunut jonkun verran aikaa esim. Itsehillintään (<3<3<3) nähden, ja jotenkin nää kaksi on päätynyt yhteen. Mä voin suorastaan aistia tästä, miten hermostunut Duvka on, tiäks, se kiemurtelee sisältäpäin, mutta ei näytä mitään ulos ennen kuin Chrisse sanoo tuon "You want me.", mwahaa! Ihanaa tuo selittely "Perhaps that explains... the intensity of... my reactions." XD Vuosisadan, hitto, vuosituhannen vähättely <3<3<3

Ahh. Nyt mä nään vaalean verenpunaisia (on se nyt kuitenkin Duvka, daa) sydämiä ja höytyvää hattaraa ja virnistelen kuin Irvikissa \o/


Kiitos tästä :-*
— Bbuttis
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain