Kirjoittaja Aihe: Jokailtainen (J/S, S) || Mystistä metsästystä  (Luettu 3082 kertaa)

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Rating: S
Pairing: James/Sirius
Genre: Tosi kovaa raamaa ja horrorii ja kaikkee 8)
Summary: Mystinen metsästys med varjoleikki

A/N: Siis tää on nyt ihan outo, mutta... Ha, oikeestaan tykkään tästä, koska ei tässä sitte mitään kunnollista ideaa ole. Mutta juu (:

Jokailtainen

Varjo vilahti nurkan taakse soihtujen valaisemalla käytävällä. Käytävän viileät seinät vilahtivat ohi Jamesin sormien, kun hän riensi varjoa kohti. Jossain sen rakin pitää olla... Samperi! Aina se ehtii mennä.

Soihdun kirkas liekki heilahti ilmavirran liikahtaessa sitä kohti uteliaana. Sirius juoksi hymy huulillaan pitkin käytävää. James ei kyllä koskaan saisi häntä kiinni, ei sitten millään! Hän oli aivan liian hyvä jokailtaisessa varjoleikissä, heidän etsiessään toisiaan sokkeloisilla käytävillä.

James virnisti. Siellä! Nyt hän ei pääse karkuun!

Sirius kuuli nopeat askeleet takaansa. Virnistys laimeni hieman. Hän kyllä tunsi Jamesin, kun sellainen oli lähellä. Askeleet olivat pahaenteiset... Eikä!

"Sainpas!" Luja huuto kaikui pitkin käytäviä yhdessä suuren tömähdyksen kanssa. Sirius tunsi liukuvansa vähän matkaa vatsallaan, kun James oli loikannut hänen selkäänsä ja he olivat kaatuneet maahan. Räkäinen nauru kajahti ilmoille.

"Ihme kalmakoira. Aina sä olet katoamassa jonnekin."
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:39:30 kirjoittanut Pops »
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Jennea

  • Vieras
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #1 : 16.06.2008 21:48:54 »
Heh, tämä oli jännä. Itse asiassa pidin kovastikin. :) Ja olihan tuossa ihan tarpeeksi ideaa. :D Kiitos tästä raapaleesta, en oikein osaa sanoa mitään sen rakentavampaa kuin, että hyvä oli!

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #2 : 16.06.2008 22:03:39 »
Jennea Kiitos ^^ Hyvä että joku muuki tykkää kun itse kirjottaja ; )
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

syysvilja

  • tuulentuivertama
  • ***
  • Viestejä: 292
    • The In-Between
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #3 : 17.06.2008 11:54:30 »
Hah, eikä. Mainio! Eka oli kyllä vähän että niin missä mennään, mutta sitte ku luki loppuun ja uudestaan ni se idea aukeni mullekki :> Ideasta paljon plussaa, kivaa että vaihteeksi jotain jiiässää missä nää ei vaan oo niin ihanan siirappisia tai vaan.. no, pane. ^^ Yksinkertaista selitystä, kylmä tiiän. Tää oli kaikessa lyhyydessään suloisen sekavan hauska.

Nii, no, pitiskö jotain rakentavaa? Emmä keksi. Kaikin puolin kiva raapale, i like. Parissa kohdassa jopa naurahdin *virn*
Mutta siis, ei täs kai muuta. Ulkona sataa, mitään tekemistä, joten dataan :> Ja koska oot nääin ihana ja kirjotat meiän jiiässänälkäisten riemuks aina vaan uusii shotteja ni kerranki voi hyvällä mielellä istuu sisällä koneen ääressä 8)

Eh, joo. Ehkä lopetan ennen ku pääsen vauhtiin. Koko maailmaahan kiinnostaa niin HIRVEÄSTI nää mun höpinät *blush*
Mut, kiitti tästä :>

-Holly

//HUOMHUOM ihmiset, kattokaanny mite se vaan mua sortaa! *vaikerrusta* ;) Viitti ees kunnolla vastaa ja sitte vielä vääntää veistä haavassa ku on satasessa edellä! Mä voin paljastaa - mä alotin sen aikasemmin, ja se vaan ilkeenä kiriny koska sillä on shotteja varastossa!

Epätoivoista ja naurettavaa? Tottakai! :>

Joo siis ei mitenkää tosissaan saati henk.kohtasesti.. *roll* Holly omistaa kieroutuneen huumorintajun ^
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 18:57:49 kirjoittanut Holly »
we'll be glowing in the dark

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #4 : 17.06.2008 12:18:50 »
Hols Mä olen päässyt sun ohi satasessa jo aika reippaasti 8) Onnitteluni minulle. Raapaleet on hauskoja ^^ Kiitos kiitos kommentista en mä jaksa sulle muuta sanoa, koska häiriköit mua mesessäki koko aika : D
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #5 : 31.08.2008 21:12:21 »
Aivan mainoi ;D ;D ;D  Pidin todella paljon.
Sirius ja James vaa oli niin omat ittensä.

Lainaus
"Ihme kalmakoira. Aina sä olet katoamassa jonnekin."
Ihana *huokaisee*

Lainaus
"Sainpas!" Luja huuto kaikui pitkin käytäviä yhdessä suuren tömähdyksen kanssa. Sirius tunsi liukuvansa vähän matkaa vatsallaan, kun James oli loikannut hänen selkäänsä ja he olivat kaatuneet maahan. Räkäinen nauru kajahti ilmoille
*hihihihihihihhhiiii*


<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Jokailtainen (J/S, S)
« Vastaus #6 : 01.09.2008 14:42:56 »
Ei vitsi, oonko mä tälläsenki kirjottanu 8D Ahahhaaa XD En muista kyllä ollenkaan. Hyvä että sä oot aina kommentoimassa näitä, NeitiMusta, koska nää joutus muuten aivan unholaan (: Että kiitos kommentista <3 Kiva kuulla, että pidit.
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore