Sitten joskus venäjän tunnilla mietin, että Lupin voisi olla venäläinenkin sukunimi, sillä luin että -in-päätteiset lyhyet sukunimet ovat aika yleisiä, tyyliin Putin ja Pushkin. Ja joskus luin jonkun kelmificin, jossa Remus luki jostain kirjasta Rasputinin olleen ihmissusi, ja siitäkin syntyi vaikka mitä pohdintoja :'D Weird.
Jaa? Sehän on aika jännä ajatus, että Lupin voisi olla venäläistäkin sukua. Itse olen aina kallistunut sen ranskalaisuuden puolelle, mutta miksipäs ei...
Minä olen erään ajatustasolle jääneen ficcini takia kuvitellut, että Hermionella on ainakin kolmen-neljän ensimmäisen kirjan aikana ollut kotipuolessaan ystäväpoika, joka on ehkä ollut hieman ihastunutkin tyttöön. Usein he istuvat Hermionen huoneen sängyllä (siististi pedattu ja päiväpeittokin päällä) juttelemassa fysiikasta, ja välillä Hermione kertoilee pojalle taikamaailmasta.
P.S Miten Lupin sanotaan ranskalaisittain?
Lup(h)ään
Mitä, oon aina luullut että se on Lypeeh tai sinnepäin!
Toisaalta, enpä nyt ole hirveästi ranskaa lukenut.
Hitsit, kun on noiden Pottereiden lukemisesta ehtinyt jo vierähtää ihan mukavasti aikaa, nyt ei tule kunnolla mieleen mitään... Mutta saako täällä huudella sekavia muistakin fandomeista?