Kirjoittaja Aihe: Aurinko lakkasi nousemasta (S), Ginny/Fred, Puolitoistaraapale  (Luettu 1401 kertaa)

neaemilia

  • Vieras
Nimi: Aurinko lakkasi nousemasta
Ikäraja: S
Varoitukset: Insesti


----
Minä rakastin sinua, kun olimme yhtä ja tilanteen vääryys toi vain oman jännittävän lisänsä intohimoon. Aurinko laski ja nousi ja kumpikin luuli olevansa kuolematon. Sinun mukaasi minä olin Neiti Tulisielu ja minä hiljensin semmoiset typerät puheet suudelmalla. Me todella tiesimme sen olevan niin helvetin väärin. Eikä kumpikaan tehnyt elettäkään sen loppumiseksi. Me jäimme koukkuun.

Lupasit minulle, että lähdemme heti kun saisin opintoni loppuun. Minä halusin toden totta uskoa siihen. Eikä kumpikaan ymmärtänyt äidin etovia katseita, kunnes hän ilmoitti sinulle, että se loppuu nyt. Eikä se loppunut. Miten se olisi voinut? Minä hankin kulissiksi Cornerin ja sinä Angelinan. Se oli kulissia. Varmasti oli, mehän sovimme niin. Sinä rakastit minua ja vain minua. Eikö niin?

Aurinko nousi ja laski. Äidin epäilyksistä ja tulevasta sodasta huolimatta kaikki oli täydellistä. Meidän rakkauttamme ei estäisi mikään. Sitten sinun aurinkosi lakkasi nousemasta ikuisiksi ajoiksi ja veit Neiti Tulisielun mukanasi.

Eikä Angelina ollut ainut joka vaihtoi Georgeen.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2016 17:38:37 kirjoittanut neaemilia »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 125
Tämä on aika tyypillinen insestiteksti. Tiedostetaan vääryys, mutta ei osata/haluta lopettaa suhdetta. Yllättävä piirre oli tuo, että Molly tiesi lastensa epäsopivasta suhteesta. Sinänsä en usko, että hän olisi antanut sen "olla" tai tyytynyt vain käskemään. Hän on sellainen persoona, että uskoisin hänen ryhtyneen rajumpiin toimenpiteisiin joko viemällä Ginnyn jonnekin kauas pois tai kärräämällä molemmat muksunsa Mungoon saamaan vähän terapiaa :'D Mikään kulissisuhteet tuskin olisivat Mollya sumuttaneet.

Ginnyn kieroutunut naiivius oli aika puistattava elementti tässä. Tuli jotenkin sellainen kuva, että tytön kehityksessä jäi kokonaan väliin oikean ja väärän tunnistaminen. Tai hän sanoo tietävänsä suhde Fredin kanssa olevan väärin, mutta ei hän sitä kuitenkaan tiedä. Tuli jotenkin hyvin selväksi, että Ginny on tässä se lapsi, vähän sellainen hemmoteltu itkupotkuraivarityyppiä oleva, joka rakastuu ehdoitta jopa omaan veljeensä eikä osaa kyseenalaistaa mitään. Rakastaahan hän minua, onhan Angelina vain kulissia, tämä on täydellistä, ei tämä voi loppua, saamme takuulla onnellisen lopun. Tähän tyyliin. Hienosti ilmaisit sen vähän vaivalla, ettei ainakaan Ginnyllä ole ihan kaikki kotona.

Näin runsas enterin käyttö ei ihan miellyttänyt. Tekstinpätkät tuntuivat jotenkin niin irrallisilta toisiinsa nähden, kun ne oli erotettu tuolla tavalla, vaikka olivatkin osa samaa raapaletta.

Lopetus oli tekstin onnistunein kohtaus. Oikein värähdin, että jopas, en osannut aivan odottaa tällaista. Ginnyn kieroutuneisuus sai aivan uuden tason, mutta se oli hyvä, tehokas loppu. Sopii hyvin kokonaisuuteen ja vetää sen yhteen. Se jätti tämän mieleen :)