Kirjoittaja Aihe: Aika parantaa haavat K-11 Angst  (Luettu 1933 kertaa)

sasba

  • Vieras
Aika parantaa haavat K-11 Angst
« : 10.03.2011 21:14:39 »
Ficin nimi: Aika parantaa haavat
Beta: Eip ole
Genre: Angst
Ikäraja: Taitaa olla K-11, ehkä.. Korjatkaa jos olen väärässä
Summary: Hiljaiset yöt ovat minun aikaani, mutta sen mitä hän tahtoo, hän myös saa. Se on pelin henki.

A/N: Tämmönen syntyi tarpeesta saada jotain vihdoinkin taas kirjoitettua, kun ei ole pitkään aikaan saanut mitään aikaiseksi... Virheistä saa mielellään ilmoitella jos niitä näkyy ja kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita..  :)
 

"Aika parantaa haavat" Niin minulle sanottiin. Kerrottiin, että kaikki tulee olemaan kunnossa, ehkä jopa paremmin kuin koskaan ennen. Haluaisin kovasti uskoa sen. Uskalsin toivoa niin. Upottauduin siihen toivoon. Astun heikolle jäälle toivoen sen kantavan. Yritän rakastaa, lahjoittaa myös sydämeni. Ja hän rakastaa sitä minkä näkee. Hän haluaa sen. Kuiskii korvaani kauniita, kauniita sanoja. Huuliltaan lipuvat sanat jäävät soimaan korviini. Niin kauniina, niin väärinä. Olen kuullut ne jo niin monta kertaa ennenkin. Aina yhtä haavoittavina, vaikka tiedän jo odottaa niitä.

      Haluaisin vain kääntää pääni pois kun hänen huulensa koskevat ihoani, kulkevat niin kamalan rakastavasti pitkin kaulaani, leukaani, päätyvät huulilleni. Kätensä hyväilevät kasvojani. Hellästi, kuin olisin särkyvää lasia. Hänen sanansa eivät merkitse minulle sitä, mitä hän toivoo. Ne kertovat, että en taaskaan saa mitä tahtoisin. Hiljaiset yöt ovat minun aikaani, mutta sen mitä hän tahtoo hän myös saa. Se on pelin henki.

       Ei aika haavoja paranna. Aika ehkä opettaa ymmärtämään niitä paremmin, mutta samalla se myös syventää niitä entisestään. Luulin opettelevani rakastamaan, mutta opinkin vain kuinka olla rakastamatta.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2011 19:40:13 kirjoittanut sasba »

Stubastian

  • ***
  • Viestejä: 382
Vs: Aika parantaa haavat K-11 Angst
« Vastaus #1 : 05.05.2011 08:36:42 »
Kulta, mä rakastuin tähän.
# 11 MARKUS GRANLUND <3

Kun sut nään IFK, en mitään vailla oo
oot kaunein kaikista, oot kaunein kaikista
Kaikki huolet katoaa ja päässä sumenee
oot kaunein kaikista, oot kaunein kaikista
Kaiken vuokses teen, olet osa minua
Enkä koskaan voisi jättää sinua

Tervetuloa kiekkoblogiini: http://alakerta-huutakaa-meille.tumblr.com/

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Aika parantaa haavat K-11 Angst
« Vastaus #2 : 19.06.2011 20:46:12 »
I liked this! :)

Jotenkin tän sellanen angstaava ja realistinen sävy sai mut tykkäämään tästä tosi paljon. Toki tää oli lyhyt, mutta silti tässä tuli paljon hyviä pointteja esille, ja muutenkin oli hyvin kirjoitettu. Mä oon oikeestaan aina vihannut sanontaa "Aika parantaa haavat". Se on aina tuntunu jotenkin helkkarin tekopyhältä. Kaikki järkevät tietää, ettei aika oikeesti paranna haavoja.

 
Lainaus
Ei aika haavoja paranna. Aika ehkä opettaa ymmärtämään niitä paremmin, mutta samalla se myös syventää niitä entisestään. 
Rakastuin tähän kohtaan! ♥

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥