Kirjoittaja Aihe: Katse (H/D, drama/romance, S)  (Luettu 1943 kertaa)

Peikkoneito

  • ***
  • Viestejä: 5
Katse (H/D, drama/romance, S)
« : 19.03.2008 19:04:28 »
Title: Katse
Author: Peikkoneito
Beta: Apuaah, tämän joku betasi vanhassa finissä mutta en mitenkään muista kuka. Kuitenkin, kiitos paljon sinulle, jos tunnistat itsesi, sinusta oli paljon apua. ^^;
Genre: drama/romance
Pairing: Harry/Draco
Rating: S
Summary: Joskus yksi katse voi kertoa paljon.
Disclaimer: Hahmoista kaikki kunnia J. K. Rowlingille, minä vain hieman leikin niillä.
Warnings: Slash
A/N Ensimmäinen ficcini, jonka saan tänne postattua. Olen kirjoitellut enemmän ja vähemmän sairasta/laadutonta tekstiä jo monta vuotta, mutta enimmäkseen olen pitänyt ne omassa tiedossani. Uskaltaudun nyt kokeeksi laittamaan tällaisen pikkuisen fiilistarinan tänne, tämä on pari vuotta vanha, ei ehkä vastaa nykyistä kirjoitustaitoani, mutta ehkä sitten joskus uskaltaudun laittamaan lisää.




Katse.

Katse, joka yhdistää nämä kaksi poikaa.
Harmaat silmät kohtaavat vihreät. Platinanvaaleat hapset kohtaavat tummat kiharat.

Seison vain, ja katson sinua. Tuijotan syvälle sinisiin silmiisi.
Kuinka musta kaapusi liehuukaan hiljaa tuulessa. Tuuli kiertelee ympärilläsi, leikittelee maidonvalkeilla hiuksillasi.
Seisot hiljaa, sanaakaan sanomatta, liikahtamatta, hymyilemättä.
Miten kaunis oletkaan.

Olet lähellä, mutta silti niin kaukana. En voi koskettaa sinua, mutta en päästä karkuun katsettasi.

Tunnen silmäsi ihollani. Katseesi lävistää minut tulenhehkuisten tikareiden tavoin.
Olen edessäsi riisuttu, alaston, en voi peitellä mitään sinulta. Olen avuton, täysin armoillasi.

Aika pysähtyy, sitä  ei ole.
Maailmaa ei ole, ei ole olemassa ketään eikä mitään.
Vain tämä hetki, vain me kaksi. Ei mitään muuta.

Mikään ei liiku. Ei ole mitään, mikä liikkuisi.

Mitään ei kuulu, ei voi kuulua, ei ole ääntä.

Olen kuuro ja sokea. En kuule edes pamppailevan sydämeni lyöntejä. En huomaa vapinaani, en poskieni punaa, en heikotusta.
En näe mitään muuta kuin sinut, ei ole olemassa muuta. Sinä olet kaikki. Sinä täytät maailmani.

Mikään hetki ei kestä ikuisesti.
Ilmeesi muuttuu, näen silmiesi kaventuvan, suusi vetäytyvän pilkalliseen hymyyn.

Kyynel vierähtää silmästäni. Ymmärrän nyt kuka edessäni seisoo.

Vihollinen.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2008 17:30:22 kirjoittanut Peikkoneito »
Writed words are just the beginning of a story, it continues endlessly in your imagination..

hunsvotti

  • ***
  • Viestejä: 250
Vs: Katse (H/D, drama/romance, S)
« Vastaus #1 : 19.03.2008 20:18:40 »
Kaunista kuvailua. Kuulostaa ihan minun ajatuksiltani, paitsi että kyseessä ei ole ollut vihollinen.  ;D Yhden virheen huomasin:
En kuule edes pumpattavan sydämeni lyöntejä. En huomaa vapinaani, [/i]
Pitäisi varmaan olla pumputtavan?

Ei muuta, hyvää ja sujuvaa tekstiä. :)

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Katse (H/D, drama/romance, S)
« Vastaus #2 : 20.03.2008 14:23:37 »
En huomaa vapinaani -

Tää on kiva fic ja kaikkea muuta kuin hauska, mutta arvaappa vain mitä aluks luulin lukevani :D  luin tuon peekirjaimen tilalle geekirjaimen ja suoraan sanottunä tyrskähdin :D mutta ei siitä sen enempää.

Hyvin kliseinenhän tämä oli, mutta toimii, toimii...

Kiitoosss.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Peikkoneito

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Katse (H/D, drama/romance, S)
« Vastaus #3 : 20.03.2008 17:48:32 »
Ihanaaihanaa, palautetta. ^^;

hunsvotti: Kiitos palautteesta.
Ja olet oikeassa, siinä tosiaan on kirjoitusvirhe.
"Pumpattava" sydän kuulostaakin aivan siltä kuin tuo sydän olisi semmoinen ilmalla täytettävä puhallusjuttu.
Nyt se on korjattu, kiitos vinkistä.

Sierra: Kliseinenhän tämä kyllä on *myöntää*.
En pidä yhtään D/H parituksesta, enkä fluffy/romansesta, mutta silti usein kirjoitan sitä.
Ihan pöhköä, mutta eipä auta, kun tarinaa vain tulee.. ._.
*naur* tuo gee -kirjain tuohon väliin toisikin tarinaan hieman erikoisemman sävyn. ^^;
Writed words are just the beginning of a story, it continues endlessly in your imagination..

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Katse (H/D, drama/romance, S)
« Vastaus #4 : 29.06.2010 16:06:02 »
Kaunista ei osaa muuta saoo.. ei ollut onnellinen loppu.. tosin se oli ihan hyvä. Happy endejä on ihan liikaa  ;D

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me