Täällä ketään muuta, joka kuuntelisi Three Days Gracea?
Bändistä on tullut miulle suuri rakkaus. Tosin alkuperäisen laulajan Adam Gontierin eroaminen bändistä oli miulle henkinen puolikuolema. En suoranaisesti väitä uuden laulajan olevan surkea, mutta itse pidin Adamista enemmän. Mitä mieltä muut mahdolliset ko. bändin kuuntelijat?
Ja Bon Jovi. <3 Onko kukaan keksinyt mitään parempaa? Ihan parasta musiikkia. Varsinkin 80- ja 90-luvuilta, itse en ole juurikaan 2000-luvun puolella tehtyä kuunnellut. Kappaleista Runaway, Always, You give love a bad name ja Wanted dead or alive ainakin ansaitsevat miulta maininnan tässä!
Tietysti myös muut vanhemmat ja uudemmatkin rock ja hevibändit ovat todella hyviä. Olen näitten suhteen suhteellisen kaikkiruokainen, mutta itse rakastan eniten Metallicaa, AC/DCta, Hanoi Rocksia (+ Michael Monroe itsekseenkin) ja Scorpionsia. Sitten muuten vaan HIM, Green Day ja vastaavat ovat myös huippuja.
Uusin löydökseni on todella kaukana siitä, mitä normaalisti kuuntelen.
Hollywood Undead, nimittäin. Yleensä en pidä musiikista, jossa on räppiä mukana (Linkin Park menee kanssa rajoitetusti...), mutta tällä bändillä on loistavat lyriikat ja jotkut biiseistä -kyllä en kuuntele heiltä kaikkia kappaleita - vain kuulostavat todella hyviltä.
Ja taidan minäkin vielä tunkea ylisuuren nenäni tuohon Nightwish-soppaan. Tämänkin bändi on ollut suurimpia rakkauksiani joskus. Nykyään en juurikaan sitä enää kuuntele. Miun mielipide vaan on se, että Tarja oli paras Nightwishille, tosin olen aina ollut kaikissa bändeissä sitä mieltä, että alkuperäinen laulaja on vain paras, koska bändin vanha tuotanto on tehty tietyn laulajan kanssa. Anettekin tottakai osaa laulaa, muttei ikinä noussut kovinkaan loistavaksi minun silmissäni. (Tai korvissani, miten vaan.) Pidin hänestä kuitenkin, varsinkin Imaginaerumissa. Uusinta laulajaa en komemntoi, sillä hänen lauluaan en ole ollenkaan kuullut.
Korostan kuitenkin sitä, että jokainen on aina näistä asioista erimieltä. Täydellistä yhteisymmärrystä mielipiteiden kohdalla on vain mahdotonta saavuttaa!
Ainiin, joku kysyi tälläistä:
"Ketkä ovat teidän 5 parasta bändiä/artistia?"
Minä vastaan, että tasoissa ykkösinä ovat Bon Jovi, Three Days Grace, Green Day, HIM ja Scorpparit. :-)