Kirjoittaja Aihe: Pain k-11 (angst, songfic)  (Luettu 1316 kertaa)

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Pain k-11 (angst, songfic)
« : 24.05.2013 19:52:05 »
Tarinan nimi: Pain
Kirjoittaja: Nekotorachan
Fandom: Orginaali
Ikäraja: k11
Tyylilaji: Angst
Yhteenveto: Mä luotin ihmisiin. Päästin liian lähelle nyt kaduttaa.
A/N: Tarina fiiliksistäni tällä hetkellä, kyllä perustuu tosi tapahtumiin.. Biisin omistaa Hollywood Undead

Mä mietin meitä. Yleisesti. Oltiin hyviä ystäviä, sitten jotain meni pieleen. Sä sanoit mulle et luota, uskalla luottaa. Jotenkin se luottaminen on vaikeeta, sähän sen tiedät. Yritit mulle monesti sanoo et joo, mieti mitä teet. Mun piti tulla sun luo, mut sit en päässykkään. Sä kutsuit mua itsepäiseksi pennuks. Mä luotin ihmisiin. Päästin liian lähelle, nyt kaduttaa.

The necks of this youth with their necks through this noose

Mä yritin olla sulle rehellinen, sä sanoit että älä yritä valehdella. Mä sanoin sulle, se oli mun tapa piiloutua. Sä et uskonu kun sanoin et mulla on maha kipeä. Sä et uskonu. Sä et uskonu ikinä mitä mä sanoin, mua ärsytti. Sua tuskin kiinnosti että sun käytös satutti ja satuttaa edelleen. Mä en voi antaa sulle anteeks enkä voi unohtaa. Mä oon onnellinen ku sä lähet, oikeasti ihan hyvä vaan mulle ja sulle. Ei tartte katsoa sua. Ei mulla enää oo ees ikävä sua.

We're told lies like it's truth and we suspect that it's you

Sä sanoit et mä oon itsepäinen pentu. Sitähän mä olen. Ihanaa et sä sen vihdoin huomasit! Oon ollu kauan itsepäinen ja nyt sä vielä huomaat sen. Aivan kuin et ois aiemmin huomannut.

So you strap them with the AK it's a mother fucking may day

Oot aika uskomaton, mulle sanoit ettet mua unohda. Ehkä oon itsekäs, ehkä oon pelkuri (Sähän sanoit et oon pelkuri ja nössö olikohan se vitsiä? En tiedä), suoraan sanottuna oon hukassa. Vaikka oisitkin mun tuki, mun tukipilari. Nyt seison taas yksin, ei oo eka kerta ku jätät mut. Sä sanoit et omapa on vikas, et en auta enää sun tohon pahaan oloon. Mä pärjään, mua kaduttaa et päästin sut liian lähelle mua. Sulla on ens syksynä uus elämä, voit unohtaa mut. Muistan ne meidän hetket, kun pakenin todellista maailmaa sun luo. Sä sanoit auttavas mua ja mitä nyt? Oon taas yksin, seuranani vain minä. Ja joukko ihania kavereita. Sä pidät mulle lapsellista mykkäkoulua oot niinkun mua ei ois ollenkaan. Että sä oot ihana ja mä vihaan sua ikusesti.

They swear I'm fucking crazy ain't nothing gonna save me

Olen rikki. Hajalla. Kadonnut. Sä sanoit et sä halusit multa enemmän, tai et sä sitä varsinaisesti mulle mitää sanonu. Mut mä tiesin, asioita mitä mä susta tiesin. Olit mulle mysteeri (tässä voin nyt sanoo ettet sä muakaa tunne, vaikka luulet niin) sä kehuit mulle tuntevas mut hyvin. Sait tuntemaan mut entistä masentuneeks, mut sitähän mä en kertonu sulle. Sä halusit oikeesti enemmän, mä en halunnu. Mä tiesin et sä halusit. Mut mä en halunnu. Mä sanon tän nyt, mä vihaan sua ja sä tiedät sen.

I'm breaking I feel it I'm naked I'm kneeling I'm shaking I'm reeling

Sä aukasit multa monta verta vuotavaa haavaa auki. Mun sydän teki jo kuolemaa, mä olin epätoivosen ihastunut suhun ja sä käytit sen hyväks. Sä tiesit et mä tunsin oloni yksinäiseks, sä tiesit et mä tunsin oloni ahdistuneeks. Sä tiesit ja varmaa mielessäs nauroit. Kun mä sulle jotain kerroin sä vaa höhittelit, arvaa tuntuko se pahalta? Kerran sä sanoit kyllä et oot huolissas musta. Ja mä vaan sanoin et onpa söpöö. Oikeesti mä olin jo niin täynnä sua.

My god I keep bleeding

Koitti sitten se kauan odottamani maanantai, mun piti tulla sun luo. Sä suutuit ku en tullu, ehdotit autoa. Mä sanoin etten mä pääse autoon, mä sanoin et mä haluan kävellä. Eikä meiltä irronu ketään mun kaa kävelemään. Sä et uskonu. Sä luulit etten mä ois halunnu tulla. Sit se jäi siihen, mä en enää pidä suhun mitään yhteyttä. Syksyllä mä tuskin sua muistan kovin lämmöllä. Oot mulle kaveri kaikkien kavereiden joukosta. Mä työnnän sut pois kovaa vauhtia ja sä höpsö et sitä huomaa, et pikku hiljaa mä vieraannun. En mä sulle edes enää sano moi, sä kierrät mut kaukaa. Tiedät et oon ärsyttävä idiootti jota pitää välttää, sä ainakin osaat vältellä mua. Mä kuvittelen et sä oot ku ilmaa, sulla on jo varmaa joku tyttö kiikarissa. Oli virhe edes seurustella sun kanssa. Sä et alkanu mun kanssa, oon liian nuori. Sä oot mikä oot ja mä oon mikä oon, mä en koskaan muutu.

I watch the world die through crimson eyes. I cry it turns night

Mä avasin sulle mun sydämen tuhasine haavoineen, verta vuotavineen. Mä kerroin sulle mitä ajattelin, valehtelin. Sä et pitänyt siitä. Sanoin olevani kunnossa, sä et uskonu. Ihan sama mitä mä sanoin sä et himskatti vieköön uskonut.

I die I see the light

Mä jätän sut. Vaikkei me olla yhdessä mä jätän sut. Mä vieraannun susta. Oon niinkun alkusyksystä, oot mulle vieras. Haamu menneisyydestä. Tuntematon tyyppi jostain. En tunne sua, mua ei huvita nähdä sua kesällä. Sä et ees enää oo yhtä puoleensa vetävä kun aiemmin, mä en haluu tehdä itsestäni helvetin hullua ämmää. Ai nii oho, hulluhan mä taidan olla. Sun mielestä vähän vajaa, vähän sekopää. Haha. Susta mä oon huvittava, sä oot musta yhtä huvittava kun synkkä taivas - eli mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä sä teet - anteeks vaan. Mä en enää oo suhun ihastunu.

And now I'll say goodbye

Ja mä oikeasti sanon nyt ihan suoraan, oon täynnä sua. Sä jotenkin tottelit mua. Mä käskin sua mielessäni menemään pois, painumaan sinne mistä tulit. Jotenkin sä tottelit ja jätit mut. Niinkun mä jätin sut. Ihan sama mulle on mitä sä teet. Sä angstasit mulle, tiesit et mullaki on paha olla. Mä yritin piristää sua. Sä vaan pidit mua sulosena pikkusena. Nykyään jos joku mua kutsuu pieneks mä kiellän sen.

Now I can see you pain I'm sorry

Oikeasti, mulle on ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ehkä pidät mua typeränä huomionkerääjänä, ehkä pidät mua onnettomana. Naurattaa. Ehkä oon molempia! Ainoa virhe minkä sä pystyit tekee oli se että jätit mut yksin itseni kanssa. Pahin virhe koskaan. Mä inhoon itseäni yhtä paljon kun suakin. Enää en tykkää susta kun suutut noin pienestä asiasta. Mä sanon yhden sanan ja se tarkottaa ikuisesti hyvästejä. En ehkä ikinä pidä suhun yhteyttä, en oo enää sun pikkunen.

Goodbye I cry so hard.

a/n2: sori tönkkö lopetus. :D Mut kommenttia voi laittaa ja toivon et tykkäsitte. :)
« Viimeksi muokattu: 06.04.2017 18:03:30 kirjoittanut zougati »
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 379
Vs: Pain k-13 (angst, songfic)
« Vastaus #1 : 01.06.2013 18:23:21 »
Apua luoja. Itken taas, ihanku en ois koko päivää jo itkeny.
Tähän tekstiin sisältyi niin loistavasti katkeruus, jota minä ja exäni tunnemme toisiamme ja itseämme kohtaan, ne sulautuvat oikein yhteen tässä... tämä teksti on kuin suoraan meidän elämästämme napattu.
Haukon täällä edelleen henkeä kun yritän vältellä niitä valtamerikohtauksia, en halua luututa lattioita omilla surunesteilläni. Yhyh..

En minä osaa tästä mitään sanoa, eihän tämä hirveän sulavaa tekstiä sinänsä ollut, koska puhekielisyys. Mutta aihe antaa kaiken anteeksi, koska nuo tunteet on kyllä oikeasti ihan yhtä paskoja, kun miten ne tästä tulevat ilmoille.

Lainaus
en oo enää sun pikkunen.
Kiitokset tästä. Alotin taas sen itkemisen.

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Vs: Pain k-13 (angst, songfic)
« Vastaus #2 : 06.06.2013 21:40:09 »
Zarroc: Älä itke heij, mut kiva et tykkäät. :) Joo kyl ne tunteet on aika paskoja.. murr. Mä tiedän ettei ollu mitenkään sulavaa (ei oo tottunu kirjottaa puhekielellä köhöhöh) kiitos. :)
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end