Kirjoittaja Aihe: Haluan vain ja ainoastaan sinut , K-11, original  (Luettu 1339 kertaa)

hann

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Let me play you a song?
Author hann
Genre angst
Disclaimer Koska henkilöitä ei sinänsä ole, eivät ne kuulu kenellekkään. Kursivoidut kohdat ovat Adelen käsialaa. Muuten tämä on minun sydänsurujani.
Age K-11


Haluan vain ja ainoastaan sinut


I'm willing to take the risk

Niimpä, niinhän minä olin. Olin valmis uhraamaan kaiken, kerrassaan heittäytymään alasti luotisi eteen. Ja niin, sinun luotisi. Sen luodin jonka sinä sitten ammuitkin, ammuit suoraan minuun.

Jos on valmis riskeeraamaan jotain, täytyy myös olla jotain, mitä riskeeraa. Mitä minulla oli? Minulla oli ylpeyteni, rohkeuteni ja ennen kaikkea rakkauteni.

Rohkeuteni varmaan ylikäytin, kun uskalsin riisua panssarini. Käytin sen yli varojen ja menetin sen totaalisesti. Sinä varmaankin varastit ne riekaleet, mitä rohkeudestani vielä oli jäljellä.

Ja ylpeys. Oih se ylpeys, mikä minussa hetken jopa kyti, kun katsoit minuun hetken ja annoit jopa toivoa. Toivoa, mikä vahvisti ylpeyteni ja olin vielä vahingoittuvampi. Riistit kuitenkin ylpeyteni yhtenä savuna ilmaan, kun vedit liipaisimesta.

Ja voih, en edes uskalla ajatella kaikkea, sitä rakkautta, mikä yhä kytee rinnassani. Se polttaa minua hiljaa sisältäni. Jätit palavat rauniot sisälleni, vaikka veitkin itse rakkauden. Olisit sentään siivonnut jälkesi.

Siispä minulla oli jotain, mitä riskeerata ja päätin ottaa riskin ja uhrata kaiken vuoksesi. Ja kuinka väärässä olinkaan, kuin sinä johditkaan minut harhaan!

Muistan ikuisesti sen ilon, mikä sisälläni paistoi, kun hymyilit alastomalle heittäytymiselleni. Siinä minä seisoin kaikki kortit esillä ja sinä hymyilit, jopa nyökkäsit.

Kunnes, kunnes nostit aseesi ja ammuit minut.

Go on and take it all, just take it all with my love

Niin, ole kiltti ja lähde. Lähde pysyväsyti mielestäni. Myös sydämmestäni jos vain viitsisit.

Tiedän, että selviän tästä. Olen ennenkin selvinnyt vastaavasta, mutta tällä kertaa en halua. En tahdo löytää uutta toivotonta yritystä, en myöskään halua tyytyä toiseen palkintoon. Ei, minä HALUAN VAIN JA AINOASTAAN sinut. Eikä tyhmä pääni tai aivoton sydämeni tahdo muuta, siis totuutta, ymmärtää.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2015 13:58:15 kirjoittanut plööt »
Luuperseet Luihuseen, vaan Potterissa poikkeuksen teen. -Zsanya

Crownless

  • ***
  • Viestejä: 284
Vs: Haluan vain ja ainoastaan sinut , S, original
« Vastaus #1 : 22.01.2012 18:34:04 »
Oi. Taas yksi tarinainen joka kuvastaa tunteitani, tässä varsinkin kaksi viimeistä riviä.

Tämä oli mielenkiintoinen pätkä, hyvin tunteellisella, jopa dramaattisella tavalla kirjoitettu. Pidin siitä tyylistä. Ja tykkäilin myöskin monipuolisesta kuvailustasi, esimerkiksi näistä lauseista:
Lainaus
Muistan ikuisesti sen ilon, mikä sisälläni paistoi, kun hymyilit alastomalle heittäytymiselleni. Siinä minä seisoin kaikki kortit esillä ja sinä hymyilit, jopa nyökkäsit.


Sitten pari huomiota.

Lainaus
Olin valims uhraamaan kaiken
valmis

Lainaus
Ja ylpeys. Oih se ylpeys, mikä minussa hetken jopa kyti, kun katsoit minuun hetken ja annoit jopa toivoa. Toivoa, mikä vahvisti ylpeyteni ja olin vielä vahingoittuvampi. Riistit kuitenki ylpeyteni yhtenä savuna ilmaan, kun vedit liipasimesta.
kuitenkin ja liipaisimesta. Tässä kohdassa ei ainoastaan häirinneet nuo oikeinkirjoitusvirheet, vaan myöskin asioiden toistelevuus. Esim. toisen noista 'hetki' sanoista olisi voinut korvata jollain muulla. Vaikkapa 'vähän aikaa' tjms.

Mutta niin, tykkäsin kyllä kaikesta huolimatta. Pystyin samaistumaan, siitä suurin kiitos. :)

kuu vain lainaa valoaan

hann

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Let me play you a song?
Vs: Haluan vain ja ainoastaan sinut , K-13, original
« Vastaus #2 : 22.01.2012 19:54:34 »
Tosi paljon ihanasta kommentistasi!!!

Muaarh nyt tulee selittelyä, mutta kun mutta kun, kirjoitin tuon, suuressa tunteen purkauksessa, eikä muuta kirjoitus paikkaa ollut kuin fini (en omista wordia tällä hetkellä :D) eikä siinä niitä virheitä näkynyt ja plaaah. korjaan ne heti, kiitos kun laitoit niistä!

Luuperseet Luihuseen, vaan Potterissa poikkeuksen teen. -Zsanya