Kirjoittaja Aihe: Vain pienen hetken (S, raapale, neutraali fluff)  (Luettu 1324 kertaa)

Ajatar

  • Vieras
Kirjoittaja Ajatar
Nimi Vain pienen hetken
Ikärajoitus sallittu
Genre fluffyhattararaapale
Beta KatieB♥
A/N kommentit on kivoja<3

*~~*~~*~~*~~*~~*

Kallio, jolla makasimme oli suloisen viileä meidän selkiemme alla ja iltarusko peitteli meidät suloiseen huntuunsa. Aika tuntui hidastuneen, planeetat  pysähtyneen katselemaan meitä, maailmankaikkeus imi itseensä meistä huokuvaa rakkautta.

              Ojensit kätesi ja pujotit sormesi minun sormieni lomaan.

       Hymyilit juuri sitä hymyä jota en voinut vastustaa.

Se hetki ei vaatinut sanoja. Olisi ollut häväistys rikkoa se sanomalla jotain arkista, tavanomaista, normaalia.  Taivaalla hohtava appelsiinimainen aurinko vajosi hitaasti taivaanrannan taakse ja iltarusko vaihtui tähtitaivaan tummaan sineen. Se oli yhtä upottava, kuin katseesi, joka ei herennyt hetkeksikään silmistäni. Hengityksesi kasvoillani tuoksui mintulta.

"Mä rakastan sua".




Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Vain pienen hetken (S, raapale, neutraali fluff)
« Vastaus #1 : 02.10.2013 15:01:57 »
Tämäpäs on varsin suloinen pienen hetken kuvaus, ihan niin kuin otsikko lupailikin. Vähän kyllä hämmentää, että kukaan ei ole kommentoinut, mutta ehkä minä olen sitten ensimmäinen rohkea. :> Teksti on kiva kokonaisuus kuvailua ja tunnelmointia hetkestä, joka ei vaadi sanoja. Hetkestä, joka on niin maaginen, ettei sitä saa rikkoa sanomalla ääneen jotain. Kuvailu välittää hyvin tunnelmaa ja sanavalinnat ovat kauniita ja kiehtovia: erityisesti pidin maailmankaikkeudesta, joka imi rakkautta itseensä sekä appelsiinimaisesta auringosta.

Kallio, jolla makasimme oli suloisen viileä meidän selkiemme alla ja iltarusko peitteli meidät suloiseen huntuunsa.
Itse olisin ehkä vaihtanut toisen noista suloista-sanoista joksikin toiseksi, sillä saman sanan toistaminen kuvailussa samassa virkkeessä saattaa tehdä virkkeestä töksähtävän.

"Mä rakastan sua".
Pikkuinen virhe: pisteen pitäisi tulla ennen lainausmerkkiä, ei vasta sen jälkeen. :>

Kiitos. : )
~ Herkku.