Kirjoittaja Aihe: Liian myöhään, S, songfic  (Luettu 1424 kertaa)

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Liian myöhään, S, songfic
« : 17.02.2012 23:12:07 »
Ficin nimi: Liian myöhään
Kirjoittaja: Death Eater
Tyylilaji: Drama, one shot
Ikäraja: S
Yhteenveto: Jos rakastaisit minua oikeasti, olisimme olleet onnellisia yhdessä jo kauemmin kuin olemme joutuneet suremaan toistemme takia.

A/N: Joo, olen kuunnellut varmaan liikaa 1D:tä ja tehän sen saatte sitten huomata, kun niiden jokaisesta biisistä pitää raapustaa jonkinasteinen one shot tänne... Anteeksi, täytän kohta tämänkin paikan näillä kirjoituksillani, mutta juuri tänään minua inspiroi kirjoittaa juuri tämä ja sitten tietysti vähän julkaista niitä muitakin, mutta ei mennä siihen... Sanat Biisistä Taken, One Directionilta siis :--)

Liian myöhään

Now that you can’t have me
You suddenly want me
Now that I’m with somebody else
You tell me you love me

Minä haluan sulkea korvani sinun puheeltasi, kun juokset taas kerran perääni ja yrität selittää aivan turhaan. En halua edes vilkaista anoviin silmiisi, jotka janoavat katsettani. En halua nähdä huuliasi, jotka liikkuvat tiuhaan tahtiin ja jotka olet varmasti pureskellut rikki, niinhän sinä aina hermostuneena tai muuten vain huonossa mielentilassa aina teet. Nyt sinä olisit valmis painamaan ne pureskellut huulesi minun omilleni ja niin tekemään kaiken helpommaksi, mutta anteeksi, sinä haluat tehdä kaiken aina liian myöhään.

Vasta ulkona minä pysähdyn koska tiedän, etten saa sinua irti kimpustani pysähtymättä. Sinä olet tarrautunut kiinni käsivarteen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, mutta minä irrotan otteesi ja katson sinua välinpitämättömästi. Nipistän huuleni kiinni niin, etten lauo päin naamaasi kaikkea sitä, mitä minun on monet kerrat mieli tehnyt sanoa. Sinä et kuitenkaan ymmärtäisi.

I slept on your doorstep
Begging for one chance
And now that I’ve finally moved on
You say that you miss me all along

Luuletko oikeasti, että annan sinulle vielä tilaisuuden? Minä annoin sen joskus, mutta se meni ohitse jo aikoja sitten. Silloin, kun sinä heitit sen hukkaan ja koit kai olevasi liian tärkeä minulle. Sinä et kai voinut kuvitella, että pääsisin yli sinusta? Luulit kai, että minä anoisin sinua loputtomiin? Se ei olisi koskaan mennyt niin, minä jatkoin elämääni, koska sinua ei kiinnostanut.

Minulla on jo toinen, etkä sinä voi muuttaa sitä asiaa millään. Minun tunteeni sinua kohtaan ovat kuihtuneet kuin kukka, joka ei ole saanut pitkään aikaan vettä. Minä en saanut sinulta vastakaikua tunteisiini, etkä sinäkään saa nyt minulta. Yritä elää sen asian kanssa.

Who do you think you are
Who do you think I am
You only love to see me breaking
You only want me ‘cause I’m taken

You don’t really want my heart
No you just like to know you can
Still be the one who gets it breaking
You only want me when I’m taken

Sinä huudat ja itket, puristat käsiäni kovaa etkä ole aikeissakaan päästää irti. Minulla ei ole aikaa jäädä kuuntelemaan sinua, vaan käännyn ympäri lähteäkseni. Olen sinua vahvempi, enkä tarkoita fyysistä voimaa, vaikka kai se silloinkin pitää paikkansa. Minä pystyin unohtamaan sinut, mutta sinä et minua. Tässä ei kuitenkaan ole kyseessä se, että sinä rakastaisit minua, koska ethän sinä rakasta – minä olen varattu, minä olen kielletty. Ja sinä haluat minut vasta silloin. Etkö ota opiksesi vielä nytkään, kun olet jo monta kertaa yrittänyt?

Olet liian tyhmä tajutaksesi, etten minä aio enää koskaan rakastaa sinua. Olet liian tyhmä tajutaksesi, ettemme me edes koskaan olleet yhdessä – sekin oli sinun omaa syytäsi. Minä halusin sitä silloin, minä rakastin sinua enemmän kuin olisin voinut kuvitella ketään rakastavani, mutta sinä vähät välitit ja annoit minun tunteitteni mennä menojaan. Siitä ei koskaan tullut mitään, mutta miksi sinä nyt hoet, etten voi jättää sinua? Miksi sinä hoet minulle koko ajan, etten voi olla niin julma ja jättää sinua huomioimatta?

Sinä teit sen kaiken saman minulle, mutta et varmaan edes muista sitä.

You’re messing with my head
Girl that’s what you do best
Saying there’s nothing you won’t do
To get me to say yes

Sinä jäät koko ajan kauemmas taakseni, enkä minä halua jäädä katsomaan sinua. Tiedän, että sinä tuijotat minun perääni niin pitkään kuin pystyt ja lähdet sen jälkeen surun murtamana tallustamaan toiseen suuntaan, ellet sitten saa päähäsi jotain suunnitelmaa. Sellaista suunnitelmaa, jonka avulla oikeasti jopa luulet saavasi minut.

En voi tietenkään estää sinua toivomasta mitään, mutta tiedätpähän kuitenkin, että teet kaiken turhaan. En tiedä, mistä saat kaiken toivosi ja itsevarmuutesi yrittää uudestaan, mutta ainakaan minun voimani eivät riittäisi sellaiseen. Ehkä olet vain sinnikkäämpi kuin minä, ehket ole ennen joutunut kokemaan yhtäkään pettymystä.

Jos rakastaisit minua oikeasti, olisimme olleet onnellisia yhdessä jo kauemmin kuin olemme joutuneet suremaan toistemme takia.

Drizzle

  • Babypenguin
  • ***
  • Viestejä: 108
  • And I want to see you here, beside me dear.
Vs: Liian myöhään, S, songfic
« Vastaus #1 : 01.03.2012 18:04:28 »
Rakastan♥
 Hyppäsin muuten aika nopiasti selaamaan sun kirjoituksia kun ilmotit että oot tästäkin kappaleesta kirjoittanut :D Ja nyt aioin hihhuloida jonkintasoisen kommentinkin, mutta se kun ei mitä ilmeisemmin olekaan niin helppoa..

 Se on aina kiva huomata, että ihmiset ajattelee samoin kappaleen lyriikoista kun itse ajattelee. Se nyt on vielä ihanempaa että niistä on tehty fic, niistä ihanista lyriikoista :D Että niistä on koottu samankaltainen kuva, mikä itselläkin on pyörinyt päässä♥

Lainaus
Luulit kai, että minä anoisin sinua loputtomiin? Se ei olisi koskaan mennyt niin, minä jatkoin elämääni, koska sinua ei kiinnostanut.
Kaunista tekstiä♥

Kiitos tästä!(: One Direction 4ever! - Sitä ei voi ikinä kuunnella liikaa.


~Kiddo-sama
There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the World you live in
- Chris Colfer

*
Pyrylle suuret kiitokset avasta, ily!♥

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Liian myöhään, S, songfic
« Vastaus #2 : 01.03.2012 18:38:31 »
Ja minä taas olen ihan fiiliksissä täällä kun tajusin, että olet tätäkin tullut kommentoimaan :--D

Ja joo, kiva että ajattelin noi lyriikat samoin kuin sinä, ettei sun olisi tarvinnut ihan kattoa silmät pyöreenä ja miettiä, että mitä mun päässä on oikeen liikkunut kun olen kirjoittanut... ::)

Ja kyllä, 1D:tä ei voi kuunnella liikaa, olen samaa mieltä :D

Kiitos kommentista ♥