Kirjoittaja Aihe: Oh, how I wish that was me, S, songfic  (Luettu 1487 kertaa)

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Oh, how I wish that was me, S, songfic
« : 17.02.2012 14:14:55 »
Ficin nimi: Oh, how I wish that was me
Kirjoittaja: Death Eater
Tyylilaji: Drama, angst, one shot
Ikäraja: S
Yhteenveto: Sinä et tiedä, miltä minusta tuntuu aina kun olet hänen lähellään. Aina, kun suutelet häntä, aina kun edes kosket häntä. Et voi koskaan tajuta, miten haluaisin olla hänen paikallaan juuri silloin.

A/N: Inspiraatio & sanat (ja myöskin ficin nimi, koska inspiraatio loppui...) One Directionin biisistä I Wish, teki mieli kirjoittaa joku pieni ficci sen biisin pohjalta :--) Ei tämä mikään kamalan mahtava ole, aika kliseinenkin ehkä, mutta mä tulen hulluksi jos en saa kirjoittaa vähään aikaan.

Oh, how I wish that was me

Minä maleksin ulko-ovilla ja odotan paria ystävääni, yrittäen etsiä sinua kaikkien muiden ihmisten joukosta. Tehtävä tuntuu kuitenkin mahdottomalta, enkä minä edes tiedä millaiset vaatteet sinulla on päälläsi. Kaiken lisäksi tiedän törmääväni sinuun jossain vaiheessa, vaikka toisaalta en haluaisi. Minä tiedän, että olet hänen kanssaan. Minä tiedän, millä tavalla hän pistää kätensä sinun ympärillesi heti kun minä tulen lähelle. Suojelevasti, omistushaluisesti ja niin omahyväisesti, että minun tekee mieli motata häntä naamaan.

He takes your hand, I die a little
I watch your eyes
And I’m in riddles
Why can’t you look at me like that?

Pari kaveriani tönii minua leikkisästi kylkeen, mutta enää minä en välitä heistä. Yritän ainoastaan pitää puoliksi tyhjän lasin käsissäni, jottei se tippuisi lattialle ja menisi rikki. Tietysti sillä olisi kätevä heittää häntä, jonka saan yhtäkkisesti näköpiiriini. Tiedän sinun olevan jossain lähellä, eikä minulla mene kauaa erottaa kirkkaanpunaisia hiuksiasi muiden joukosta. Sinä naurat hänen kanssaan, painaudut kiinni hänen kylkeensä ja annat hänen ottaa kädestäsi kiinni.

Minusta tuntuu kamalalta, mutta yritän hymyillä, kun käännät katseesi minuun päin ja hymyilet ystävällisesti. Et ole kovin kaukana, joten pystyn näkemään innosta tuikkivat silmäsi ja vitivalkoisen hammasrivistösi, joka näkyy aina sinun hymyillessäsi – hymyilet aina lähes poikkeuksetta suu auki, etkä varmaankaan tiedä, miten hyvältä silloin näytät. Niin kuin aina.

When you walk by
I try to say it
But then I freeze
And never do it

Sinä sanot hänelle jotain, varmaan että palaat pian. Lähdet sitten harppomaan minua kohti, enkä minä vielä silloinkaan saa katsettani irti sinun täydellisistä kasvoistasi. Sinä tervehdit minua, minä ainakin luulen vastaavani melko normaalisti. Hei. Se on ainoa, mitä saan sanotuksi, ennen kuin jossain vaiheessa kyselet minun kuulumisiani. Et tiedä, miten paljon minun tekisi mieli sanoa ne muutamat yksinkertaiset sanat, miten minun tekee aina mieli sanoa. Eikä se ole se, mitä koulun käytävillä tänä iltana kuulee jokaisen suusta; hyvää ystävänpäivää. Sen minä voin sanoa sinulle ilman mitään ongelmia, sen minä sanon sinulle joka vuosi.

Minä rakastan sinua. Sen minä haluaisin sanoa, mutta en koskaan voi. Ja vaikka keräisin kaiken rohkeuteni ja sanoisin sen ääneen, tiedän että meidän ystävyytemme loppuisi siihen ja minä saisin mitä luultavimmin myös turpiini.

My tongue gets tied
The words get trapped
I hear the beat of my heart getting louder
Whenever I’m near you

Sinä juttelet minulle vielä hetken aivan rennosti kaikista arkipäiväisistä asioista, kysyt miten minulla on ilta mennyt. Minun sydämeni hakkaa lujempaa kuin normaalisti, minä takeltelen sanoissani ja yritän vastata sinulle mahdollisimman lyhyesti.

Sitten sinä sanot meneväsi tanssimaan, ja minä haluan lähteä pois. Jonnekin missä en voi nähdä sinua hänen kanssaan, jonnekin missä sinä voisit vielä joskus olla minun kanssani. Minä tiedän toivovani turhia, mutta ehkä turhatkin haaveet antavat ihmiselle puhtia elää elämänsä läpi edes jotenkuten. Ja silti minä jään nojailemaan tanssisalin seinään, tuijottamaan kuinka haet hänet takaisin vierellesi kun hyvä kappale alkaa soida.

But I see you with him
Slow dancing
Tearing me apart
‘Cause you don’t see
Whenever you kiss him
I’m breaking

Tanssit hänen kanssaan vaikka kuinka pitkään, ja jossain vaiheessa musiikki vaihtuu hitaammaksi ja minun katseeni siirtyy takaisin tanssilattialle, jonne olen monta kertaa yrittänyt olla katsomatta. Nojaan viileään seinään ja haluan sulkea silmäni, mutta ne pysyvät auki ja antavat juuri sopivan näköalan.

Hänen kätensä ovat sinun lantiollasi, hän on aivan kiinni sinussa ja kuiskii jotain korvaasi. Sinä hymyilet ja kasvojesi ilmeistä päätellen ehkä nauratkin hiljaa. Sinä tanssit kappaleen loppuun hänen kanssaan, enkä minä jää odottamaan musiikin loppumista. Minä haluan riistää katseeni sinusta silläkin uhalla, etten enää törmää sinuun tänä iltana, sillä en halua jäädä katselemaan hänen huuliaan sinun huulillasi.

Sinä et tiedä, miltä minusta tuntuu aina kun olet hänen lähellään. Aina, kun suutelet häntä, aina kun edes kosket häntä. Et voi koskaan tajuta, miten haluaisin olla hänen paikallaan juuri silloin.

Oh, how I wish that was me

Drizzle

  • Babypenguin
  • ***
  • Viestejä: 108
  • And I want to see you here, beside me dear.
Vs: Oh, how I wish that was me, S, songfic
« Vastaus #1 : 29.02.2012 17:47:23 »
Koska ♥Louis Tomlinson jaOne Direction♥ 'n biisin lyriikoita, oli pakko avata tämäkin fic. Enkä pettynyt ollenkaan(:

 1D'n lyriikat suorastaan huutaa että niistä pitää kirjottaa. Vihdoinkin joku on tehnyt sen :)

Ja mä en ainakaan tunnistanut tästä kliseitä, tai jos sitten muka tunnistin niin en paljoa. Hyvissä ficeissä aina unohtuu miten luokitellaan klise:P

Siis, pidin tästä kamalasti, ja ilmottelethan tänne päin jos joskus kirjoitat lisää 1D'n lyriikoista?:3 Ei irtoa mitään rakentavaa, olen pahoillani, aina kyseisestä bändistä kuullessa aivot karkaa lähimmällä bussilla kauas.
 Kiitoksia kamalasti tästä, on aivan ihana!♥  :-*

~Kiddo-sama
Ethän käytä sitä pitkää nick'ä?♥
There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the World you live in
- Chris Colfer

*
Pyrylle suuret kiitokset avasta, ily!♥

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Oh, how I wish that was me, S, songfic
« Vastaus #2 : 01.03.2012 15:24:59 »
Kiva että tykkäsit tästä ja jaksoit kommentoidakin :D Ihanaa nähdä, että joku on kommentoinut tarinaa, kun tulee tuolta tekemästä muffineita... Mutta asiasta toiseen, olen kirjoittanut pikkuruisen one shotin myös biisistä Taken eli siis niistäkin lyriikoista olen tehnyt tarinan, totta kai c: