Kirjoittaja Aihe: Yhdessä olemme kokonaisia, S (Draco/Blaise, Fluffy)  (Luettu 2090 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
]Otsikko: Yhdessä olemme kokonaisia
Kirjoittaja: Natural
Genre: Fluffy
Paritus: Draco/Blaise
Vastuunvapaus: En omista hahmoja, vaan he kuuluvat Rowille, minä vain leikin
Beta: Eipä ole
Ikäraja: S
Haaste(et): Ficlet300 sanalla 034. Kokonainen, Fanfiction10 sanalla 10. heijastus, OTP
A/N: Tämähän on kirjoitettu maratooniin ja näin vaihteeks oli kiva kirjoittaa fluffyä ;) Ja kirjoitus virheistä saa ilmoittaa ja kommentit on aina kivoja, hih ;)

Yhdessä olemme kokonaisia

*
Draco PoV
On keväinen aamu ja auringonsäteet saavat kastepisarat kimaltelemaan. Ilmassa tuoksuu raikkaus. Istuessani puiston penkillä, katselen läheisen kukan terälehdillä olevia kastepisaroita.

Olet puhdas ja kirkas kuin pisara. Olet lempeä  ja rauhallinen. Hiuksesi ovat tummat, kuten silmäsikin, olet kaikin puolin tumma, paitsi sielultasi.
Minä taas olen sinun vastakohtasi. En ole puhdas ja kirkas, kuten sinä. Olen sekaantunut pahaan, mutta onneksi se on jo ohi. Minä en ole lempeä enkä rauhallinen. Minun hiukseni ovat vaaleat, silmäni harmaat, olen kaikin puolin vaalea, paitsi sielultani. Minun sieluni ei ole puhdas, kuten sinun. Olemme täysin erilaisia. Siksi rakastan sinua. Olen puolikas, kuten sinäkin. Yhdessa olemme yksi kokonainen.


Nyt, kun olen aikuinen, eikä kukaan voi määrätä minua, saan olla kanssasi. Saan tuntea suudelmasi huulillani ja kosketuksesi ihollani, eikä kukaan voi kieltää. Saan nauttia läheisyydestäsi, eikä kukaan voi riistää sinua minulta.

Blaise PoV
On aamu ja kevätaurinko polttaa selkääni, kun istun ikkunalaudalla. Odotan sinua, olet jossain ja sanoit tulevasi hetken kuluttua ja lupasin odottaa.

Tiedän, että olet tehnyt pahoja asioita, mutta en tahdo ajatella niitä, koska rakastan sinua. En tahdo ketään tai mitään välillemme. Koskaan. Haluan, että vain minä omistan sinut, eikä kukaan muu. Tiedän, että tarvitset tukeani, olet hauras ja rikkoonnut helposti, mutta minä en koskaan tahdo satuttaa sinua.

Odotan sinua, vaikka ikuisuuden, kunhan vain tulet takaisin luokseni. En tahdo menettää sinua. Olemme toistemme heijastuksia, mutta se ei haittaa minua. Rakastan sinua aina.
*
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:08:04 kirjoittanut Guadaloupe »


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #1 : 06.03.2011 19:31:52 »
Vau! Eka sana, mikä tuli mieleen. Toisekseen oot varmaan taas tosi yllättyny, että mä olen heti täällä kommentoimassa (niin ja munhan pitäs olla siis kirjottamassa, no, pikkuvikoja) ;)

Tykkäsin tosi paljon siitä, miten olit kuvaillu Dracon ja Blaisen niinko toistensa vastakohdiks ja silleen, et toinen on tumma sisältä muttei ulkoa ja toinen kirkas sisältä muttei ulkoa. Se oli jotenkii tosi söpöä :) Ja ihana, miten ne kaipas toisiaan ja toistensa läheisyyttä

Lainaus
Olemme toistemme heijastuksia, mutta se ei haittaa minua. Rakastan sinua aina.
Kertakaikkiaan suloinen lopetus <3

Kiitän iltani piristämisestä ja menen jatkamaan kirjoitusmaratoniani - senkin vuoksi tuli hiukka vajaa kommentti
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #2 : 06.03.2011 19:38:45 »
sennamiila kommenttisi ovat aina yhtä ihania, oline sitten kahden sanan tai kahden sivun mittaisia. JA mukava kuulla, että olet tykännyt. Piristi kovasti


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #3 : 07.03.2011 13:49:25 »
Miks melkeen rupesin itkeen? Jumtske oikeesti tämä oli mahtava!

Pidin todella paljon tuosta, kuinka Dracon osalta kuvailtiin tuota, että hän on vaalea ja Blaise tumma ja sielultaan toisinpäin. Whii, ehkäpä sulin sille kohdalle. Tuli niin niiden pärstät mieleen ja sit teki mieli vaan halata niitä.

Draco ja Blaise on kyllä ihana pari, ei pääse yli eikä ympäri ja on aivan mahtavaa, kun löytyy joku, joka osaa kirjoittaa niistä näin kauniisti. Teksti kulki hyvin ja sanavalinnat oli ehkä täydellisiä - ainakin minun mieleen osui ja upposi. Tykkään aina, kun jossain kohti mainitaan sana 'kastepisara', sillon tiedän, etten voi lopettaa sen tekstin lukemista.

Rakentavaa kommenttia minulta ei ole vielä tähänkään mennessä irronnut, niin ei irtoa nytkään. Kiitän vain tästä kovasti ja jatkahan kirjoittelua, kun näinkin mahtavaa tekstiä saat aikaan !<3'

xoxoxo ins

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #4 : 07.03.2011 13:56:21 »
insatiable kiitos ihanasta kommentista. Mukavaa kuulla, että olet tykännyt tästä ja tälleen. Ja ei aina sitä rakentavaa oo pakko antaa, koska on aina kiva kuulla, että joku on edes kehdannut lukea ja sitten kommentoida. Kiitän!


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #5 : 08.03.2011 18:46:04 »
Aww, taas yksi, ihana :D
What new i can say? ???

Eli minäkin pidin siitä, miten Draco ja Blaise oli toistensa vastakohtia :D Se vaan oli niin söpöä.
"Ei olla kummatkaan täydellisiä, mutta sä täydennät mut ja mä sut"<3

Ei ihan peruskamaa, vaan jotain uutta.
Ja siitä tuli mieleeni: sun D/B-ficit alkaa olla aika samanlaisia, mä kaipaan vähän jokaiseen jotakin erilaista, eikä pelkkää fluffya, fluffya ja romancea ja angstia.

Ei ne ole huonoja, mutta jotakin uutta...
Kannattaa laittaa haasteisiin, niin saa hyviä ideoita, tai voinhan mäkin  joskus auttaa :D

Niin mä saan ite hyviä idoita Twilight-foormulla, kun muut antaa perusteet ficille ;)
Ja sehän kehittää myöskin kirjottajana kun pääsee rikkomaan rajoja.

Ööh...niin tähänhän mun piti vielä kommentoia ;D

Lyhyys oli hyvä juttu ja luonteen piirteet tulivat nekin esille.
Draco ajattelee olevansa paha, ja niin muutkin ajattelee hänestä (melkein), mutta ei Blaise.

Ehkä olisin kaivannu kuvailua vähän enempi.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Yhdessä olemme kokonaisia, S
« Vastaus #6 : 10.03.2011 02:03:16 »
Resonanssi: Kiitos ihanasta ja rakentavasta palautteesta. Pitää yrittää jotain uutta värveltää :) Kiva kun huomautit, en nimittäin itse edes tajunnut :) Mutta kiva kun tykkäsit ja jaksoit kommentoida. Kiitos!


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo