Kirjoittaja Aihe: Yhteisymmärrys | Harry/Draco, S, raapale, FF100  (Luettu 2305 kertaa)

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Title: Yhteisymmärrys
Author: Ashtray
Pairing: Harry/Draco
Raiting: S
Genre: jonkunlainen romance ja lievä angsti
A/N: Yölliset pikainspikset osa ainakin miljoona. Sataseen sanalla 065. Siirtymä.


Yhteisymmärrys

Silloin, kun maailma on sortumaisillaan, törmään kaikista maailman ihmisistä Malfoyhin. Ja odotan loukkaavia sanoja päin naamaa, mutta niitä ei tulekaan, ja sitten huomaan, että hänenkin maailmansa on sortumassa.

Malfoy kysyy, mitä olen tehnyt koulun loppumisen jälkeen. Vastaan, etten paljon mitään, vaikkei se oikeastaan ihan niinkään ole, ja sitten me juomme ja juomme ja juomme.

Ja lopulta minä suutelen Malfoyta tavalla, jolla olen tottunut suutelemaan Ginnyä, ja Malfoy minua luultavasti tavalla, jolla on tottunut suutelemaan omaa vaimoaan, ja se on vain kummallista. Mutta se tuntuu kuitenkin paljon oikeammalta kuin Ginnyn suuteleminen on tuntunut enää aikoihin, ja ehkei maailma sorrukaan ihan vielä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:08:19 kirjoittanut Beelsebutt »
I'll pretend that my heart and my head are well.

lollypop

  • Vieras
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #1 : 16.09.2009 16:42:58 »
IIhana. Tykkäsin tosi paljon. Piristää päivää tämmönen söpö tarina

KiitosjaKumarru7s
Lollypop

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #2 : 21.09.2009 19:34:55 »
Ja lopulta minä suutelen Malfoyta tavalla, jolla olen tottunut suutelemaan Ginnyä, ja Malfoy minua luultavasti tavalla, jolla on tottunut suutelemaan omaa vaimoaan, ja se on vain kummallista. Mutta se tuntuu kuitenkin paljon oikeammalta kuin Ginnyn suuteleminen on tuntunut enää aikoihin, ja ehkei maailma sorrukaan ihan vielä.

Loppu oli rakkaus.

Tosi ihana ficci kyllä, täytyy myöntää. Lyhyestä virsi kaunis. Todellakin.

Pidin todella paljon kuvailusta. Tuollaista päältäpäin arkista, kuitenkin syvällistä tunnelmaa on haettu ja löydetty. Nice job! Tykkäsin (:

~Jokuwannab
It goes like this, the fourth the fifth

Suwii

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #3 : 24.09.2009 15:22:59 »
Toivoisin että tähän tulis jatkoo kun just pääsin jyvälle ja sit loppuu juttu kesken ???

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #4 : 05.10.2009 15:32:52 »
lollypop: Kiitoksia paljon kommentista!

Jokuwannab: Kiitos! Juuri tuollaista tunnelmaa tosiaan hainkin, ihana kuulla, että onnistui.

Suwii: Pahoitteluni, jatkoa ei ole tulossa, tämän oli tarkoitus olla vain tällainen. Kiitos kuitenkin!
I'll pretend that my heart and my head are well.

Kemikaali

  • ***
  • Viestejä: 21
  • MCR Safel My Fucking Life
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #5 : 06.10.2009 12:11:03 »
Ooh kivaa tosi kiva.Tämä on sinulle rakentavaa palautetta jotta voit rakentaa lisää mahtavaa tekstiä.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Yhteisymmärrys
« Vastaus #6 : 07.10.2009 14:09:34 »
Voiku sulonen! Mä tykkäsin tosi paljon! En oikeen osaa sanoo mitään - koska olen yksinkertaisesti maailman huonoin kommentoija - mutta tää oli suloinen. Ja Harry ja Draco kuuluu yhteen :D

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥