Kirjoittaja Aihe: Ruosteenpunaiset kukat (Sev/Lily, Sev/Luc) Sallittu  (Luettu 7452 kertaa)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Ruosteenpunaiset kukat (Sev/Lily, Sev/Luc)
« Vastaus #20 : 13.05.2008 14:21:32 »
Dina, kiitos kaunis sinullekin kommaamisesta, kiva tietää ihmisten mielipiteitä. Juu, ja minäkin normaalisti näen Luciuksen lähinnä pirullisena, kylmänä ja laskelmoivana, mutta vaiheleu virkistää sano kissa kun mummolla pöytää pyyhki ;D Pakkohan tilaisuuteen oli tarttua, jos kerrankin on mahdollisuus kirjoittaa Luciuksesta edes aavistus pehmeämpää puolta. Mutta kiitoksia myös sinulle.
Here comes the sun and I say
It's all right

Ceralion

  • Vieras
Vs: Ruosteenpunaiset kukat (Sev/Lily, Sev/Luc)
« Vastaus #21 : 04.12.2010 14:09:50 »
En nyt kyllä usko, että viestissäni tulen sanomaan mitään, mitä ei jo aiemmin oltaisi sanottu - mutta kokeilkaamme nyt kuitenkin... :)

Ensinnäkin - minä rakastin tätä. Itse olen aina uskonut, että Severuksen ja Luciuksen välillä todellakin on jotain syvempää - mutta se jokin ei kuitenkaan ylety rakkauden tasolle. Ehkä se on kiintymystä, himoa tai jotain siltä väliltä - mutta ei, se ei ole rakkautta.

Lainaus
Kyynel valui pitkin poskea, ja tuuli kylmetti tulikuuman suolapisaran jäiseksi ja katkeraksi itkuksi.

Tämä oli uskomaton. Ihana, kaunis ja yksinkertainen samaan aikaan. Rakastin tätä lausetta varsin paljon - ja jäin sitä myös tarinan luettuani ihailemaan :).

Pidin myös tämän ficin Luciuksesta :). Minä oikeastikin uskon, että tämän aristokraattisen käytöksen alla on jotain syvempää - ja tässä se tuli esiin.

Minä pidin, kiitos kauniista lukukokemuksesta!  ;) :-*

-- Ceralion

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Ruosteenpunaiset kukat (Sev/Lily, Sev/Luc)
« Vastaus #22 : 08.12.2010 22:52:12 »
Ceralion, minullakin on kyllä niin lähtemätön viehätys Sverus/Luciukseen, vaikka en sitä nykyisin niin paljoa kirjoitakaan. Mutta se on aina jostain syystä kiehtonut, ei niinkään rakkauslähtöisesti mutta kuyten sanoit, kiintymyksenä, himona, jonakin. Tämöä ficci alkaa tosin olla jo niin vanha että nyt varmaan kirjoittaisin vielä yli puolet raaemmin, mutta hienoa että herkkyyskin tuntui vielä jolle kulle uskottavalta.

cassable, voi elämä, vaikka tästä ficistä itse vielä pidän paljonkin, niin alkaa tömä olla jo minun tuotannossani siellä vanhemmassa päässä. Hitsi melkein nolottaa lukea puolustustani muztalle rhitarille, kun alan olla sen kritiikin kanssa jo enemmön samaa kuin erimieltä. Mutta silti aivan loiustavaa että joku kaivaa tämäönkin tuolta perukoilta esille, varsinkin kun Severus/Luciusta näkee nykyään niin vähöän. Ennen sitä oli sentään vähemmistöparituksen verran, nyt taitaa olla melkein jo rare-kyseessä. Silloin harvoinkin kun sitä enää näkee, niin lähes aina on kyseessä huumori.

No niin, allekirjoitan tuon Severus/Lilyn alikäyttämisen, jos töämän uudestaan kirjoittaisin niin panostaisin siihen ehkä hiukan enemmän. Mutta sanottakoon että en oikeasti itse pidä kyseisestä parituksesta juuri lainkaan, ja olisin todennäköisesti kirjoittanut Lilysta tahallisesti/tahattomasti inhottavan, eikä se olisi ficin fiilikseen oikein sopinut.

Kiitos kommentistasi, se ensinnäkin yllätti ja piristi^^

Terkuin: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right