Kirjoittaja Aihe: Twilight: So absurd! (UUSI LUKU 27.12.) | K-11, E/B/J - Jatkoa My Dear, My Soulmate:lle  (Luettu 19278 kertaa)

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Ficin nimi: So absurd!
Kirjoittaja: Blinky
Beta: -
Fandom: Twilight
Tyylilaji: Draama, Romantiikka
Ikäraja: K-11
Disclaimer: Suurin osa hahmoista Meyerin, loput minun sepittämääni.
Päähenkilöt: Bella, Edward ja Jacob
Varoitukset: Ei mitään sen suurempaa toistaiseksi. Hitusen kiroilua.
Yhteenveto: Meyeriä lainatakseni; I’ll always be waiting in the wings, Bella. You’ll always have that spare option if you want it. (Jacob Black, Eclipse)

A/N: Niinpä - kuinka toivotonta - tämä ficci on siis jatkoa ficille My Dear, My Soulmate, K-11 // Beyond lisäsi ikärajan linkkiin. Kun olin saattanut edellämainitun päätökseen, päähäni alkoi tulvia lisää ideoita, ja viime yönä rustasin jo traileria muistikirjaani. Aihe kuitenkin vaihtuu täysin, vaikka tilanne on edelliseen pohjautuva, joten vanhaan ficciin tätä ei olisi voinut jatkaa.

Tämä pääsee kunnolla vauhtiin vasta sitten, kun Revenant of Rosefield on loppusuoralla. Yritän kirjoittaa sitä parhaillaan, mutta pitäisi eka päästä kunnolla taas Rosefieldin makuun.
:D


Uusille lukijoille: vanhan ficin läpi lukeminen ei todellakaan ole pakollista. Voin selostaa tässä niin tiivistettynä kuin suinkin alkutilanteen: Bella muutti Forksiin - kuten kirjasarjassakin - näki ruokalassa kummalliset Cullenit, jotka poikkeuksellisesti lähtivät heti pois Forksista, eivätkä Edward ja Bella ehtineet tutustua. Kuitenkin utopistisesti Edward rakastui Bellaan jo sillä silmäyksellä. Se siitä, Bella jäi Forksiin ja tutustui Jacob Blackiin. He ystävystyivät, ja Jake halusi ehkä jotain kaveruutta enemmänkin. Eräänä päivänä Bella lähti Chevynromullaan kohti Phoenixia, ja kohtalokkaasti ajoi sillalta alas. Hänet pelasti eräs vampyyri nimeltään Lucas, ja vampyyri-Bella viihtyi Lucasin, ja tämän perheen - Matthew, Felicia ja Ryan - parissa hyvän tovin. Viidenkymmenen vuoden kuluttua Matthew keksi idean nimeltään vampyyrikommuuni. Carlisle ja Matt olivat vanhoja ystäviä, joten Howardien perhe - Bella mukaanlukien - muuttivat Culleneille. Siellä Edward ja Bella kohtasivat jälleen, ja muutaman mutkan kautta päätyivät pariksi. Lucas muutti Denalin klaanin hoiviin, ja löysi Tanyasta itselleen puolison. Muut Howardit muuttivat pois Culleneilta, mutta Bella asustaa nyt onnellisesti - jälleen - Forksissa, Edwardin kanssa pienessä mökissä muutaman sadan metrin päässä Culleneiden päärakennuksesta.

(Trailerin kursivoidut pätkät ovat My Dear, My Soulmate -ficistä.)


TRAILERI



Oli uuden vuosituhannen alku, läheisiä ihmissuhteita...

”Olet minulle tärkeä ja... paskat! Mitä tässä kiertelemään. Olen ihastunut sinuun sillä tavalla.”

...unohtamatta utopistisia haaveita.

”Hei Bella! Turhaan tuijotat, Culleneille ei kelpaa kukaan.”

Kului vuosia...

”Muistatko, miksi jouduimme silloin neljäkymmentäyhdeksän vuotta sitten muuttamaan Forksista?”
”Jep. Tapasit sen tytön, jonka veri tuoksui liian hyvältä.”
”Niin. Ihmettelen, ettet hoksannut yhtä asiaa.”
”Mitä?! Odotas... Ei hittolainen! Ei se ole mahdollista...”
”Jos tarkoitat, ettei ole mahdollista, että Bella on juuri muuttanut meille, niin ikävä rikkoa kuvitelmasi.”


Eivätkä nämä vuodet jättäneet ulkoisia jälkiä jokaiseen...

”Ikuisuus ihmissutena! Mahtavaa.
”Olet rasittavan pessimistinen, Jake.”

...mutta sisäisiä senkin edestä.

”Ei sille itse mitään voi. Tunteet muuttuvat. Tai no, eivät ne muutu, mutta joskus syntyy vielä voimakkaampia tunteita... Anteeksi.”

Mitä sitten, kun kaksi maailmaa kohtaavat jälleen?

”Verenimijöitä Forksissa. Taas.”

Kun kaksi ikuisen ystävyyden valat vannonutta kohtaavat jälleen...

”J-jake?”
”Jep, minähän se. Kenellä plastiikkakirurgilla sinä käyt? Vaikuttavaa jälkeä, pakko myöntää.”

...kuinka tuhoisia seuraukset voivatkaan olla?

”Yritit tappaa minut!”
”Hittolainen, itse kävit kimppuuni, ja anteeksi vain, etten tiennyt toisesta alter egostasi!”

Se selviää Blinkyn jatkoficissä So absurd!

”Eihän sinuun voi edes koskea, saamarin hiili!”
”Pata kattilaa soimaa, jääkalikka.”
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 21:54:11 kirjoittanut Beyond »
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

En-nu

  • Vieras
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #1 : 14.06.2010 12:29:59 »
en saa henkeä....olen lukenu ton ekan osan ehkä parikin kertaa ja olin niiiiiiiiin innoissani että siihen tuli jatko-osa <33

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #2 : 14.06.2010 12:34:58 »
Jei, sulla sit noita ideoita piisaa! (::
Ihana saada My Dear, My Soulmate ficciin jatko-osa!
Näin kun luin ton, pakko myöntää, että Traileri oli ehkä hiukan sekainen, en itse ainakaan kunnolla aanut ideasta kiinni, alku oli selkee, mut sit se meni vähän ohi, ainakin mun kohdalla. :D
Mutta odottelen innolla tähäkin jatkoo, kunhan et unohda sit toista ficciis kokonaan! (;
Jatkoa nyt toivoisin, ja pahoittelut huonosta kommentistani. :D

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #3 : 14.06.2010 12:44:14 »
Oi ihana! Varsinkin nuo kaksi viimeisintä vuorosanaa  ;D
Mutta eli toivon jatkoa koska en enää jaksa lukea My Dear, My Soulmate ficciä.  ;)

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #4 : 14.06.2010 12:46:58 »

Jeee! Tähänkin tuli jatkoa, odottelinkin jo (;
ehdottomasti lukemista jatkan : >>
jatkoa odotellessa...♥

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #5 : 14.06.2010 12:49:37 »
Näin kun luin ton, pakko myöntää, että Traileri oli ehkä hiukan sekainen, en itse ainakaan kunnolla aanut ideasta kiinni, alku oli selkee, mut sit se meni vähän ohi, ainakin mun kohdalla. :D

Mulla oli pieni kutina ettei se oikein avaudu kunnolla muille kuin mulle itselleni, hih. Puolitahalteen jätinkin sen hiukan salaperäiseksi, en tykkää kirjoittaa sellaisia trailereita jotka paljastavat turhan paljon ficin juonesta. (: Traileri tavallaan mun tapauksessa vain valottaa alkuasetelmaa, ja sitten ne kunnon juonenkäänteet paljastuu vasta myöhemmin. ;>

Mutta odottelen innolla tähäkin jatkoo, kunhan et unohda sit toista ficciis kokonaan! (;

Niinpä, koitan kirjoittaa sitä parhaillaan, vähän tökkii mutta jospa tästä vauhtiin pääsisi! :D Kahden seuraavan luvun tapahtumat on kyllä jo päässä.
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

aurore

  • Vieras
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #6 : 14.06.2010 15:00:34 »
Jes, jatko My Dear, My Soulmatelle !  :-*
Mielenkiintoinen traileri ja kaks viimistä repliikkiä oli hauskoja (:
Toivon ensimmäisen luvun ilmestyvän pian <3
~a.

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #7 : 14.06.2010 16:06:33 »
Jes teit jatko ficin  :) kumarran täällä
Jatka piakkoin

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #8 : 14.06.2010 19:17:32 »
Ihanaa! Rakstan sitä, kun hyvistä ficeistä tulee jatkareita! Se on  aina niin sääli, kun hyvä ficci loppuu...Ykkös lukuu vaan tulemaan!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #9 : 14.06.2010 19:50:23 »
mamamamahtavaa, jatko-osa!
mielenkiintoinen traileri todellakin  ;)
ykkös lukua vaan tulemaan (=

- J
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #10 : 14.06.2010 21:42:25 »
Naaam, ihanaa että teit tälle jatkoa ♥
(VAIKKA OLIN TOSI TYYTYVÄINEN SEN EDELLISEN LOPPUUN, SILTI)
Loppu trailerissa oli mitä parhain <3
Jatkoa mahollisimman pian, mä seuraan satamiljoonatuhatkaksikymmentäbiljoonalla prosentilla tätä (:

Deph

ps. anteeksi tommonen kauheen epäasiallinen kommentti, mun pitäs varmaan mennä nukkumaan ;'D
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Merkku

  • Vieras
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #11 : 14.06.2010 22:05:38 »
Jes! Mä arvasin silloin My Dear, My Soulmate:n epilogissa,
että pikku hiili tulee jatkossa mukaan.
Tästä tulee todella mielenkiintoista!
Alkua odotellen

//Merkku

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #12 : 14.06.2010 22:32:42 »
Aawww, olet ihana. <3
My Dear, My Soulmate on kerrassaan ihana fic, eikä Bella/Ediä voi ikinä olla liikaa.. (:
Niin kuin NiNNNikin sanoi, trailerista oli ehkä hitusen vaikea saada selkoa, mutta mitäs siitä.
Itse ficci on kuitenkin loistava, sinun kirjoittajanlahjasi tuntien!  :D
Joten, ekaa lukua tai prologia tai mitä vaan kehiin, kunhan et pidä meitä jännityksessä kauaa!

Kai vielä kuullaan jotain Howardeista, vaikkeivat he majailekaan samassa paikassa Culleneiden kanssa?
Ja Tanyasta ja Lukesta?
Hih.. Melkeinpä vihaan heitä kumpaakin, ja juuri siksi paritus kuulostaa niin ihanalta.. :'DD
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #13 : 17.06.2010 19:03:06 »
oioioioi♥ vitsit mitähän tästä tulee, sun kaikki ficcis on ollu hyviä ni odotan tosiaankin innolla! :D
i feel i can fly

alba

  • Vieras
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #14 : 19.06.2010 15:40:30 »
Jes Jes Jes ♥

Ihanaa et tälle tulee jatko-osa :) Mä niin todellakin toivon, ettei tähän tule sitä kliseista Edward/Bella/Jake kolmiodraamarakkautta ku Edward ja Bella just löysi toisensa. Sit kyllä revin hiukset päästäni.

Mutta nyt pistät vain kirjoittaen ja teet alba-tädin hyvin iloiseksi.

Lill-y

  • Vieras
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #15 : 24.06.2010 13:22:06 »
Oi, vaikuttaa hyvältä. ♥

Luin My Dear, My Soulmate:n äsken kokonaan yhdeltä istumalta, eli tarviiko sanoakaan että ihastuin siihen. :D Tykkäsin siinä sun kirjoitustyylistä, ja kaikki tapahtumat eteni mukavan luontevasti. Ja se loppu oli kyllä niin ihana, saa nähdä mitä niille nyt käy.

Eli jatkoa vain, kiitos. (:

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #16 : 01.07.2010 02:01:06 »
Hyvät ficit on nams, niiden jatkoficit on isoisoiso nams!

Joten täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen, että päätit kirjoittaa My Dear, My Soulmatelle jatkoa :-) Enkös mä sen ficin topicissa jo leikkinyt Alicea, ja ennustanut tämän ficin tulon? (;

Pakko komppia muita, tuo traileri ei kunnolla auennut, mutta parempi niin, että se on hieman salaperäinen, kuin että se paljastaisi koko ficin tapahtumat saman tien :-) Ja sun tuntien, tiedän että tästä ficistä tulee mahtava, joten olisi sääli tietää jo kaikki tulevat tapahtumat!

Jos en vielä ole sitä sanonut, pakko sanoa nyt. Tämä traileri oli mahtava! Tosin, vähempää en sinulta olisi odottanutkaan :-)

Lainaus
”Eihän sinuun voi edes koskea, saamarin hiili!”
”Pata kattilaa soimaa, jääkalikka.”
Hihii, tämä oli vaan niin paras kohta, että pakko lainata :-)

Toivottavasti saat pian Rosefeldin valmiiksi, ja mieluiten epilogin kera, niin saadaan tätäkin ficciä alkaa lukea ! :-D
The first one is always the hardest one.

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #17 : 01.07.2010 09:28:57 »
Uusi lukia tääl päin (:
Traileri kuulosti lupaavalta..
Innolla  odottelen jatkon putkahtamista tänne ♥
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #18 : 05.07.2010 11:03:03 »
Pidän aivan sairaan paljon ;)
Totta helvetissä jään seuraaamaan.(Sori mun kiroilu)
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: So absurd! (TRAILERI)
« Vastaus #19 : 05.07.2010 22:52:01 »
Jes! Teet jatko-osaa siihen ihanaan fictiin!!! Odotan innolla sitä... ;D
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?