Kirjoittaja Aihe: Twilight: Söpö kuin Emmett pinkissä paidassa VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT 1.3 | K-11  (Luettu 10861 kertaa)

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Oiii tää on ollu mielettömän ihana <3
lyhyt muttei siinä propleemaa
tää oli aika erikoine; emmet ja bella tykkää toisistaan :D
no joo mutta mulla olisi sulle pari virhettä ja toivon et korjaat ne koska ne häiritsi mua, ja veikkaan et tulee häiritsee tulevia lukijoitakin ;)

1-luku.
Lainaus
Minulta ksti hetki tajuta, mitä hän tarkoitti, mutta kun tajusin hänen aikovan lähteä pois luotani mieleni teki mieli sanoa kyllä, kyllä haittaisi.
kesti

Lainaus
”Ei mittän hätää”,Edward rauhoitteli minua,
mitään

2-luku.
Lainaus
Vihaan sinua2, hän sani hiljaa
2 <<????????   sanoi

Lainaus
vihaani sinua niin, että saat olla onnellinen, mikäli selviät tästä viikonlopusta hengissä
i <<?????

3-luku.
Lainaus
Hiljaisena hän kantoi minut kotiini ja laski minut istmaan sängylle kainaloonsa. Istuimme pitkään hiljaa ja hen heijasi minua edestakaisin
istuimme, hän

Lainaus
Yritin huutaa, mutta en saanut ääntä pihalle. Kauhuissani katelin, kun möykky pursusi kattilasta. Ensin levylle, mutta lopulta lattille
lattialle

4-luku.
Lainaus
Palatessani huoneeseeni näi Emmettin istuvan hyväntuulisena sängylläni ja katselevan minua iloisesti.
näin

Lainaus
Emmet on aina Emmett.
Emmett

5-luku.
Lainaus
Hän otti puhelimen kädstäni ja veti minut toisella kädellään tiukkaan halaukseen, toisella hän näppäili jo numeroa.
kädestäni

7-luku.
Lainaus
Emmett sanoi tahtovansa metsästämän
 Hän ei tunne syyllisyyttä siittä,
metsästämään, siitä
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Ihana, ei minua nuo kirjoitusvirheet häirinnyt... ainakaan paljoa.  Kun keskittyy tekstiin ei virheisiin niin hyvin menee!  ;)

E_Bella

  • Vieras
Lainaus
"Emmett sanoi tahtovansa metsästämän
metsästämään :)
Lainaus
Hän ei tunne syyllisyyttä siittä,
siitä

noi oli ne mitä huomasin jaksoin poimia tekstistä.
ihana oli ficci, Emmett oli ihana.. ;D
ei järkevää.. :)
kiitokset ficistä! <33

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Kiitos itsellenne, kun jaksoitte kommentoida. Ne piristävät kummasti  :)
Tuntuu kauhean haikealta lopettaa tää. Sitte kukaan ei voi enää kommentoida eikä uusia lukujakaan tuu...  :'(
« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 16:45:50 kirjoittanut culliina »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

- Edward -

  • Vieras
Olen pitänyt pitkän lukutauvon : ) palasin taas lukukentille ..luvin viimeisen kappaleen ficistä. Se oli lyhyt, mutta todella hyvä :) kiitos mahtavasta ficistä !  ::)

Ragdoll

  • Tribute
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Friend. Lover. Victor. Enemy.
Ihan suloinen ficcihän tämä oli. (:
Ehkä hieman lyhyt, mutta silti hyvä.
Lainaus
Toivottavasti kelpaa. Ja -Edward- : yhtäkkiä on yhdys sana  :D
Anteeksi, mutta eikös yhdyssanakin ole yhdyssana?  :D

Kirjoitusvirheitä löysin kyllä muutaman, mutta niitähän tulee kaikille aina välillä. (:
Kiitos tästä ficistä!
If heaven is up there, this is hell on earth.

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Ragdoll: Joo tiedän, nyt kun luin niin tää tosiaan oli suorastaan järkyttävän lyhyt... pistän sen piikkiin, että oli mun toinen koskaan kirjotettu ficci (nyt niitä on kertynyt jo ihan kiitettävä varasto  :) ) ja yhdys sana tosiaan on yhdyssana  :)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Sorry, mut  mie menin sekasin. Mitä siis Bella ja Emmett teki?? ???
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
^Kassu^: Siis hyvällä vai pahalla sekasin? Ja anteeksi, en oikein tajunnut kysymystä...
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Hihii, eksyin tänne ficceihin kun etsin jotain luettavaa, ja hyvä kun eksyin! Tykkäsin tästä tosi paljon, vaikka en tajunnut miten tuo otsikko liittyi tähän tarinaan? Olihan siellä muutamia virheitäkin, mutta muut täällä niitä jo ilmoittivatkin :)

♥Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
(Voi damn, joku lukee tätä edelleen -.-')

Kiitos kommentista Anskubits, kiva että tykkäsit :) Itse oikeastaan inhoan ja häpeän tätä, nyt luettuna kaikki luvut ovat kyllä ihan sitä itseään... Niin hyvä kirjoittaja siis kaksi vuotta sitten olin - toivottavasti taso on edes vähän parantunut tähän päivään mennessä. Kysymykseen nimestä en osaa vastata; siihen oli jokin logiikka, mutta en kyllä muista enää - eka luku ilmestyi kuitenkin vuoden 2009 puolella. Jotain tekemistä sillä oli ainakin Cherinan kanssa.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah