Kirjoittaja Aihe: Twilight: Söpö kuin Emmett pinkissä paidassa VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT 1.3 | K-11  (Luettu 10860 kertaa)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Author: Culliina
General:K11
Fandom: Twilight
Pairing: Lukemalla selviää ;D
Warnings: ei oikeastaan mitään. Kukaan ei kuole eikä oikeastaan edes kiroilla.
Genre: Draama, Fluff, Vähän ehkä angstia yhdessä kohtaa.
Summary: Bella jää Emmettin ja Rosalien kanssa yksin kotiin...
A/N: Emmett ja Jasper on aina olleet mun lempi hahmoja ja ärsyttää, kun niistä on kirjoissa niin vähän!!!


1.Luku:
Bella PoV.
Istuin Edwardin kanssa hänen sohvallaan kuuntelemassa musiikkia. Se oli yksi hänen miljoonasta hyvästä puolestaan: hänen kanssaan voi vain istua hiljaa ja ajatella asioita. Tai ei, ei sentään ajatella -varsinkaan, jos hän koski minuun: silloin ajatukseni alkavat harhailla välittömästi ja pulssini nousta. Niin kävi nytkin.
   Olimme kuunnelleet musiikkia ehkä vartin, kun hän kosketti kättäni ja käänsi kasvoni hellästi itseensä päin. ”Haittaisiko sinua, jos lähtisin viikonlopuksi metsästämään muiden kanssa?” hän kysyi. Minulta ksti hetki tajuta, mitä hän tarkoitti, mutta kun tajusin hänen aikovan lähteä pois luotani mieleni teki mieli sanoa kyllä, kyllä haittaisi. Hillitsin kuitenkin kieleni: pitihän hänen metsästämään päästä. ”Ei haittaa”, sanoin pystymättä peittämään äänestäni kuuluvaa haikeutta. Hän hymyili hellästi ja suuteli minua. ”Et sinä yksin silti jää”, hän sanoi irrotettuaan huulensa huuliltani, ”Emmett ja Rosalie jäävät luoksesi.” tieto, että Rosalie jäisi luokseni sai palan nousemaan kurkkuuni. Hän ei vieläkään hyväksyny minua. ”Ei mittän hätää”,Edward rauhoitteli minua, ”hän on kiltisti.” Se rauhoitti minua vähän ja hän kai huomasi sen sillä hän painoi vielä lyhyen suukon huulileni. ” Nyt minun on mentävä”, hän sanoi ja nousimme ylös. Hän tarttui käteeni ja kävelimme yhdessä alakertaan.
   Muut olivat jo siellä ja valmiita lähtöön. Emmett pyrähti heti viereeni. ”Näkemiin, rakas” Edward sanoi ja painoi vielä viimeisen suudelman huulilleni. Sitten he lähtivät.

2.Luku
Emmett PoV.
Bella näytti haikealta Edwardin lähdettyä ja päätin piristää häntä. ”Hei, ei se mikään maailmanloppu ole, että Edward lähti viikonlopuksi metsästämään”, nauroin piristääkseni häntä, ”ja onhan sinulla minut”, lisäsin vielä. Se tepsi ja  pieni hymyn poikanen syttyi hänen huulilleen. Se toimii aina. En vain ymmärrä miksi. Jostain syystä kaikista on jotenkin huvittavaa, kun sanon, että minä olen kyllä heidän kanssaan.

Bella PoV.
Emmett sai minut väkisinkin hymyilemään, eikä tuleva näyttänytkään enää niin pahalta. Edward palaisi aikaisin maantai aamuna ja Emmett olisi kanssani. Olin jo ehtinyt unohtaa Rosalien, kun hän astui huoneeseen. Iloisuuteni katosi, kuin tuhkatuuleen, kun näin hänen kasvonsa. Edessä olisi pitkä viikonloppu.
   Hän katsoi Emmettiin odottavasti ja yhtäkkiä tämä katosi viereltäni. Jäin kaksin Rosalien kanssa. Hän tuijotti minua murhaavasti ja laskin katseeni jalkoihini. Seisoimme siinä ties kinka kauan Rosalie edelleen tuijottaen minua. ”ömm, mitä?” kysyin vaivaantuneena edelleen varpaitani tutkiskellen. ”Vihaan sinua2, hän sani hiljaa, selvästi uhkaavalla äänellä,”vihaani sinua niin, että saat olla onnellinen, mikäli selviät tästä viikonlopusta hengissä.” kohotin varovasti katseeni ja näin hänen katsovan edelleen minuun. Ei tosin enää murhaavasti. Hän oli silmittömän raivoissaan.
   ”Mi-minä.. enhän minä..”, änkytin peloissani. ”Sinun ei tarvitse sanoa mitään”, hän sanoi ja hänen äänensä sivalsi, kuin ruoskan isku. ”Sinä olet pelkkä ihminen, jonka takia koko perheemme on joutunut vaaraan. Jonkun pitää kokoajan kaitsea sinua. Edward ei näe enää mitään muuta. Kaikki puhuvat sinusta kokoajan. Emme voi tehdä enää mitään hauskaa yhdessä, kun kokoajan pitää huolehtia turvallisuudestasi. Eikä sinuun voi edes koskea Ja olet vielä rumakin!”, viimeiset sanat hän jo karjui päin naamaani. Tunsin kyynelien valuvan ulos silmistäni.Tärisin murtumispisteessä. Minua pelotti. Näytti siltä, kuin Rosalie hyökkäisi koska vain kimppuuni. Nyyhkäisin ja ryntäsin sanaakaan sanomatta ovesta ulos. En jäisi tänne enää hetkeksikään.



Tiedän, että luvut on lyhyitä, mutta pyrin tekemään niitä monta kerrallaan. Jatkoa on luvassa heti, kun saan kirjoitettua valmiiksi. Kommenttia toivon ja virheistä olis kiva jos ilmoittaisitte, myös sijainti olisi hyödyllinen. Jatkoa tosiaan pian ( eiköhän viikon sisällä) luvassa.  ;D

// Vanilje yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 19:22:07 kirjoittanut Beyond »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

amorgirl

  • Vieras
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #1 : 18.09.2009 18:41:38 »
OU. Tosi ilkee, öö hmm ja soti koukuttava¨, jatkoo nopee

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #2 : 18.09.2009 18:47:29 »
Olihan siellä pari virhettä, mutta tosi hyvä idea, pliis jatka tää loppuun asti, äläkä jätä kesken!

-Nax ;D
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #3 : 18.09.2009 18:58:36 »
mm, ihan kiva =)
erilainen idea, mistä kylläkin pidän.
jatka toki pian  ;)
team Edward♥
Dramione♥

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #4 : 18.09.2009 19:20:30 »
muutama kirjotusvirhe löyty, mutta kuulostaa hyvältä ja aijon alkaa seurailla tätäkin =)

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #5 : 18.09.2009 21:09:42 »
Emmett sais olla rivompi, Rose sais olla _raivokkaampi_

ja Bee arr, vihaan Beetä aina.

Kritiikkiä kritiikkiä
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #6 : 19.09.2009 13:48:32 »
Mun mielestä on vähän ärsyttävää että Bella poraa aina kaikissa tilainteissa jos joku sanoo sille jotain vähänkin loukkaavaa. Miksei se huude Roselle takas . Ja sit viä: MIKS ihmeessä Em ei puolustanu Bellssiä? Sitähän varten se tuolla on! En usko että Emmett antaa Rosalien määrätä oihan noin paljon. Kyllä sillä nyt oma tahto on. Siis Emmettillä. Eihän se ikinä kirjoissakaan jos Rosalie sanoo johonkin "ei", niin hiippaile häntä koipien välissä. jonnekkin nurkkaan häpeemään. Mun mielestä toi ravonpurkaus tuli vähän liian nopeesti tähän. Mut nyt mää pidän pääni kii... ;D
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #7 : 19.09.2009 18:42:56 »
kiitti kommenteista  ;D
musta se Bellan itku on jotenki sulosta ja jotenki korostaa sitä, miten herkkä se on vampyyreivin verrattuna.
Ja se Emmetthän lähti. Unohdin näköjään kirjottaa sen (ikuinen ongelma: ajattelen enemmän, kuin kirjoitan) mut
se on nyt kuitenkin paikassa X.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #8 : 19.09.2009 18:54:25 »
3.Luku
Bella PoV
Juoksin pois päin talolta. Kyyneleet valuivat vuolaina silmistäni. Pian jo lyhistyin polvilleni tielle ja nyyhkytin säälittävästi. Jatkoin pian matkaani. Taloa ei enää näkynyt. Ainoa, mitä kykenin ajattelemaan oli, että pääsisin kotiin.
   Sitten metsästä kuului kahahdus. Käännyin säikähtäneenä katsomaan. ”Kuka siellä?” kysyin peloissani. Ajattelin,
että se olisi Rosalie, joka on lähtenyt perääni.  Metsästä astui esiin Emmett. Hän katsoi minua jotenkin surullisesti, kietoi kylmät,kovat, mutta ihmeellisen hellät kätensä ympärilleni ja nosti minut syliinsä.
   Hiljaisena hän kantoi minut kotiini ja laski minut istmaan sängylle kainaloonsa. Istuimme pitkään hiljaa ja hen heijasi minua edestakaisin. Hänen sanaton huolenpitonsa tuntui ihmeellisen lohduttavalta.  ”Älä Rosesta välitä”, hän kuiskasi hiljaa korvaani, ”hän on vain kateellinen, ei kukaan muu niin ajattele.” olin edelleen poissa tolaltani enkä osannut sanoa siihen mitään. Pieni silmäkulmastani putkahtava kyynel kuitenkin paljasti minut. ”Älä välitä...” Emmettin kuiskaus jäi liikuttavasti värjymään ilmaan.
   Pikkuhiljaa aloin rauhoittua ja pystyin taas puhumaan. ”Missä hän on?” Emmett tiesi heti ketä tarkoitin. ”Lähti myös metsästämään”, hän vastasi, ”jäänkö yöksi?” kyymyksessä oli hiukan liikaa toivekkuutta, että olisin uskonut sen sellaisenaan. Katsoin häneen huvittuneena. ”Hyvä on. Saanko jäädä yöksi?” hän uusi kysymyksen hymyillen. ”Et tietenkään”, sanoin kurillani ja yritin huitaista häntä tyynylläni. Se ei tietenkään onnistunut ja hän hyökkäsi kimppuuni. Ei kaulaani, vaan herkästi kutiavaan mahaani. Hän kutitti minua, kunnes naamani oli tulipunainen.
        ”No niin, ruoka-aika”, hän kuulutti ja kantoi minut keittiöön. ”Minä kokkaan sinulle!”, minua hirvitti pelkkä ajatuskin Emmettistä kokkaamassa, joten nousin äkkiä ylös ja nappasin hänen kädestään valmispasta- kastikkeen. Emmett näytti pöllästyneeltä. ”Ehkä minä kuitenkin”, ehdotin. ”Eikä!” hän huudahti,”kukaan ei koskaan anna MINUN laittaa ruokaa!”, hän työnsi minut istumaan tuoliin ja katosi pariksi sekunniksi.
   Palatessaan hänellä oli mukanaa Jeesus-teippirulla. ”Emmett mitä sinä...” en saanut lausettani loppuun ennen, kuin hän jo oli teipannut suuni ja pian olivat käteni ja jalkanikin kiinni tuolissa. ”Emmett!” yritin huutaa, mutta en saanut ääntä ilmoille teipin takaa. Sitten hän käänsi tuoliani hiukan, niin että varmasti näkisin, ja alkoi laittaa ruokaa.
   Kauhuisani katselin hänen työskentelyä: Kattilaan valmiskastikkeen sekaan oli jo lentänyt jo pari liivatelehteä ja tonnikalaa. Hän oli juuri kaivamassa kaapista lasagneleyjä, kun pelastava ovikello soi.
   ”Minä avaan!” Emmett huudahti innoissaan, kuin pikkulapsi. Niin avaatkin, ajattelin sarkastisesti, sillä minä olen teipattuna tuoliin omassa keittiössäni. Kuulin Emmettin puhuvan jotain jonkun kanssa, mutta en saanut sanoista selvää. Sitten nenääni tulvi pelottava palaneen käry. Katsoin hellaa ja näin pelottavan, niljaisen,vihreän, jonkin pursuavan pois kattilasta. Se oli Emmettin kastike.
   Yritin huutaa, mutta en saanut ääntä pihalle. Kauhuissani katelin, kun möykky pursusi kattilasta. Ensin levylle, mutta lopulta lattille asti. Onneksi kuulin viimein ulko-oven kolahtavan kiinni ja Emmett ilmestyi oviaukkoon. Hänen ilmeensä oli todella näkemisen arvoinen.
   Hän katsahti minuun ja purskahti nauruun. En tiedä, miltä ilmeeni näytti. ”No, siinä sinulle lemmikki. Annetaan sille nimeksi vaikka hm.”, hän mietti hetken, ”Maukka, Maukka tö Mössö.” Kätevästi hän keräsi Maukka tö Mössön ämpäriin ja kantoi huoneeseeni. Sitten hän palasi vapauttaman minut. 
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #9 : 19.09.2009 21:20:25 »
Repesin Maukka tö Mössölle! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
<3 good fic
<3 jatkoa!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

amorgirl

  • Vieras
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #10 : 19.09.2009 21:47:41 »
hahah, oo jatkoo ootan

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #11 : 20.09.2009 19:20:09 »
Iiduskaa!!! Sä teit ton nimisen ficin! OMG! *reps*
Ihan mahtava idea! Virheitä oli joo (aika paljonkin), ja ne haittas jonkin verran. XS
Maukka tö mössö *totalreps* mistä kuusesta sä senkin vedit!?
Jatkoo vaan, pliis <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #12 : 20.09.2009 19:38:36 »
x'''D Mistä revit tähänki idean x'''DD
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #13 : 20.09.2009 19:58:17 »
Wow hyvä toi maukka tö mössö:D varmaan ois ollu hyvän makusta.Ei kannata syödä sitä paitsi silloin jos haluu ruokamyrkytyksen:D jatkoo vaan.
If you can live forever what do live for? Twilight<3

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #14 : 21.09.2009 19:27:03 »
Jatkoo tulee heti, kun saan sen kirjotettua. Oon viikonlopun puskassa ilman konetta, joten tällä kertaa pitää jatkoa odottaa vähän kauemmin...
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #15 : 21.09.2009 21:04:21 »
Voi luoja. Pitääkö Emmettin aina olla noin Emmett? Tain no oon tosi ilonen että Em on Em eikä se oo vaikka joku tylsä Kevin. Mutta joo , Maukka tö Mössö? Mistä tää nyt tuli? Mistä keksit ton. Kohta Charlie tulee kotiin ja näkee hullun Emmettin joka on sitonu Bellan tuoliin kiinni. Sitten kuuluu kiväärin ääni. En muuten tajunnu että meneekö Bells yök Culleneille vai Em Swaneille? Mutta olis kivaa jos laittaisit Bellan pettään Ediä Emmettin kaa ja Rose nirhais Been. Eikä se olis hauska loppu. mutta mulla on vähän omalaatusia ideoita, älä välitä.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #16 : 07.10.2009 19:01:29 »
No niin, vihdoinkin jatkoa. Tän ei pitänyt venyä näin pitkälle, mut mulla oli koeviikko, joten en paljoa en koneelle ehtinyt... Huono syyhän toi on ja tiiän, et luku on lyhyt, mut sitä ei oikeen voinut katkasta muualta silleen järkevästi .Seuraavaakin lukua oon kirjottanut, mut ajauduin sen kans umpikujaan ???. Jatkoo kyllä tulee mut voi vaihteeks taas vähän kestää. Elän kommenteillanne!!!
4.Luku
Bella PoV.
Haukottelin makeasti Emmettin vaputettua minut. ”Kello on jo paljon”, hän sanoi pirteästi, ”sinun pitää mennä nukkumaan.”Käyn vain ensin suihkussa”, vastasin ja kävelin yläkertaan. Nappasin pesupussini ja yöpukuni ja menin kylpyhuoneeseen. Kampasin hiukseni ja pesin hampaani. Sitten riisuuduin ja menin suihkuun. Vesi oli jääkylmää ja kiljaisin. Samassa kuulin oven aukenevan takanani. Käännähdin, mikä sinänsä oli typerää, ja näin Emmettin seisomassa oviaukossa. ”Mitä sinä teet täällä, kun minä olen suihkussa!” kiljaisin lähes hysteerisesti. Emmett vain nauroi, kääntyi ja sulki oven. ”Cullenien perheessä mikään ei ole salaista”, kuulin hänen vielä sanovan. Peseydyin pikavauhtia loppuun peläten, että Emmett ilmestyisi tänne uudestaan. ”Onneksi suihkuverho on keksitty”, ajattelin kuivatessani itseäni. Pukeuduin ja heitin pyyhkeeni pyykkikoriin. Palatessani huoneeseeni näi Emmettin istuvan hyväntuulisena sängylläni ja katselevan minua iloisesti. Olisin luullut hänen edes vähän katuvan edellistä tempaustaan, mutta ei. Vaikka toisaalta häneltä ei muuta voinut odottaakaan. Emmet on aina Emmett.
   Menin istumaan hänen viereensä sängylle ja hän painoi pääni syliinsä ja veti peiton päälleni.

Emmett PoV.
Bella makasi rauhallisena sylissäni. En ymmärrtänyt, miksi hän kimpaantui niin. Enhän minä mitään ollut tehnyt.
   Tuntui oudolta, kun hän oli siinä. Yleensä Edward piti hänet visusti itsellään. Tämän seurauksena en ole viettänyt paljoakaan aikaa hänen kanssaan enkä siten oikein tiennyt, mitä hän minusta ajatteli. Nostin hitaasti käteni ja silitin hänen hiuksiaan. Ne olivat vieläkin hieman kosteat.
   Hän kääntyi kyljelleen ja katsoi minua silmiin, miten kauniilta hänen silmänsä näyttivätkään! Minusta tuntui oudolta, en oikein tiennyt, mikä se tunne oli eikä nyt ollut Jasperia, jolta voisi kysyä.
   Siirryin silittämään hänen poskeaan. Se oli lämmin. Tajusin, mikä tuntematon tunteeni oli, kun hän nousi istumaan ja painautui kylkeeni. Olin toivottoman rakastunut. Nyt ei Rosalie ilahtuisi.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Lindsey.

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #17 : 07.10.2009 19:27:07 »
olen unohtanut kommentoida, pahoitteluni siis siitä.  :D
mutta hieman lyhytkö luku, mut toisaalta tuohon on hyvä jättää luku lukijoiden kiusaksi *mur*  >:( :--------DDDDD

mitään suurempia kirjotusvirheitä en bongannut...
ja ficin juoniki on aivan mahtava :D
joten jään innolla odottamaan seuraavaa lukua, joka toivottavast tulisia pian, mutta kirjota ihan rauhas :)

~Lindsey.

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #18 : 07.10.2009 19:34:16 »
Tää on hyvä :) Mutt toi on aika paha et Emmet on rakstunu bellaan..  :o
Toivottavasti siitä ei tuu kauheeta sotkua tai tappelua :D Mutt joo, en huomannu mitään kirjotusvirheitä enkä sen semmosta joten odottelen vain täällä konella jatkoa tähän tarinaan  :) Juonikin on hyvä, miten pitkän oot suunnitellu tästä näin aluksi? :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Söpö, kuin Emmett pinkissä paidassa
« Vastaus #19 : 07.10.2009 20:29:53 »
äää tää on ihanaaa! ; DD
voiksä jatkaa äkkiiii  :D :D :D
vingun tääällä kun mikäkin pikkulapsi, mutta pahasti tämä ficci koukuttaa..  :P
team Edward♥
Dramione♥