Kirjoittaja Aihe: Noitien taistelu: Tasapainon pettämisestä S  (Luettu 1418 kertaa)

Enjeru_

  • Peter-Pan
  • ***
  • Viestejä: 30
  • Avaruusenkeli
Noitien taistelu: Tasapainon pettämisestä S
« : 13.01.2014 21:09:38 »

Fandom: Noitien taistelu
Ikäraja: S
Genre: fluff
Paritus: Enjeru/Clodia, mainintana Anaid/Roc
Vastuuvapaus: Clodia, Anaid ja Roc kuuluvat Maite Carranzalle, enkä omista myöskään Sisiliaa, mutta minä kuulun kuitenkin itselleni. En saa tästä minkäänlaista hyötyä jne...
A/N: Osallistuu parita itsesi fiktiiviselle hahmolle haasteeseen. En vieläkään tajua, kuinka onnistuin kirjoittamaan jotain muuta kuin angstia... Tästä tuli aika kliseinen, mutta nauttikaa!

Tasapainon pettämisestä

Clodia nauroi ja tanssi pitkin hiekkarantaa. Minä katselin häntä ja nauroin, hän oli ihan hullu! Anaid istui vieressämme, hän oli paennut ihanaa perhe-elämää ja huutavaa vauvaa tänne Sisilian lämpöön.
"Älkää olko tylsiä! Tanssitaan!", Clodia huusi. Me vain pudistelimme päitämme. "En minä tanssi!" Anaid ilmoitti. "Ja minä näyttäisin sinun rinnallasi taikasauvalta joka yrittää matkia", sanoin hymyillen vinosti. Se oli totta, Clodia tanssi todella hyvin. 
"Älä viitsi!" hän valitti ja veti minut seisomaan. "Olet toivoton lellipentu, Clodia", huokasin, mutta tanssin kuitenkin.
"Kakarat", Anaid totesi hymyillen kuitenkin ."Minä lähden soittamaan Rocille", hän ilmoitti.
 "Ootte niin siirappisia, että saan reikiä hampaisiin", totesin.
"Joudun hammaslääkäriin", Clodiakin valitti ja Anaid nauroi kävellessään talolle päin.
Jäin katsomaan hymyillen tämän perään, kunnes yhtäkkiä Clodia, jotenkin kummasti kaatui minun päälleni. "Hupsista", hän sanoi äänellä, joka ei ollut yhtään yllättynyt. "Mites sun tasapainos nyt noin?", kysyin, mutta vastaukseksi sain vain kevyen suudelman. "Tasapainoni saattaa pettää uudestaan", Clodia sanoi noustessaan ylös. "Sitä odotellessa".

A/N2: Kun kerran luit tänne asti olisin hyvin kiitollinen millaisesta kommentista tahansa(: !

Aavis

  • herättäjähirviö
  • ***
  • Viestejä: 125
  • a+b © raitakarkki
Vs: Noitien taistelu: Tasapainon pettämisestä S
« Vastaus #1 : 16.01.2014 00:28:48 »
Jotenkin avasin ficin fandomin perusteella vaikken edes pidä Noitien taistelusta mitenkään erityisemmin. Koska Clodiasta taisin itse trilogiassa pitää eniten, taitaa olla hänen nimensä ansiota, että en sulkenut välilehteä edes fluffymaininnan takia.

Ei elämäni huonoin päätös. Joo, olihan tässä sellainen söpöisä makeuden aavistus onnellisten hahmojen mukana ja joo vaaleanpunainen on pelottavaa, mutta kuitenkin. Olisin ehkä loppujen lopuksi sittenkin voinut lukea vielä hieman  lisää; erityisesti sinun ja Clodian suhteesta ja luonteesta olisi ollut kiva tietää lisää vaikka jonkun vähän pidempikestoisen tai kuvaillumman tapahtuman kautta.

Ihan hyvä tällaiseksi S-iltapalaksi, pitääpähän möröt loitolla yöllä ;D