Kirjoittaja Aihe: MCU: Ei tänään, kulta | K11 | Thor/Loki | AU, parisuhdepehmoilua  (Luettu 1988 kertaa)

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 487
  • ava by Claire
Ficin nimi Ei tänään, kulta
Kirjoittaja: Kelsier
Ikäraja: K11
Fandom: MCU
Tyylilaji/Genre: AU, parisuhdepehmoilu
Paritus: Thor/Loki
Vastuuvapaus: MCU kuuluu tekijöilleen. Kirjoitan huvikseni enkä saa tästä rahaa.
Haasteet: Aina eka kerta V (Ensimmäinen "ei tänään, kulta")

A/N: Otsikon keksiminen oli jälleen vaikeaa, joten jätin Aina eka kerran aiheen otsikoksi. Inspiraatio tähän tuli Finin Discordista, jossa Meldis taisi mainita, että haluaisi kirjoittaa eksoottinen tanssija!AU:n Merlinistä. Siitä se ajatus sitten lähti...
(Tässä on linkki Meldiksen ficciin K15)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thor nuokkui horteessa sohvalla. Toimistolla oli ollut pahuksen stressaava, mutta hän ei silti ollut onnistunut saamaan unta. Loki tulisi pian kotiin ja oli mahdollista, että tämä odotti, että he jaksaisivat jakaa rakkautta toisilleen. Heille oli tullut tavaksi harrastaa seksiä Lokin palattua töistä. Ei tietenkään aina, mutta usein kuitenkin, olivathan he vielä varsin uusi pariskunta. Lokilla oli adrenaliinipiikki illan esitysten jäljiltä ja tämä oli innokas vähintään kihnuttamaan Thorin vierellä. Ovi kävi ja kassi tömähti eteisen lattialle.

Loki astui olohuoneeseen kollegansa Ashtonin lahjoittamassa yli-isossa hupparissa. ”Mikset sinä ole vuoteessa?”

Siellä Thor yleensä olikin, mutta puolen tunnin pyöriminen tavalliseen nukkumaanmenoaikaa oli riittänyt hänelle. Ajatukset olivat edelleen puuroa ja ylikierroksilla kaiken päivän paskan jäljiltä.

”Kurja olo”, hän murahti.

Loki kiipesi muitta mutkitta hänen syliinsä. ”Loistava Loquatus hoitaa sen upeilla liikkeillään alta aikayksikön”, tämä virnuili silmät loistaen.

Ensimmäistä kertaa heidän suhteensa aikana Thor tuhahti poikaystävänsä näyttämönimelle. Hänellä tosiaan oli kurja olo, kun edes tuo korni nimenkuvatus ei tuntunut suloiselta. ”Minua ei huvita tänään, kulta. Väsyttää helvetisti.”

Lokin huulet vääntyivät mutruun. ”Meillä oli hieno ilta. Uudet koreografiat olivat jättimenestys. Olisin vain halunnut juhlia kanssasi.”

Thor huokasi. Ei hänen ollut ollut tarkoitus olla tyly. Hän asetti sormensa silittämään toisen selän kaaria. ”Saitteko paljon tippejä?”

Loki näytti nyrpeältä. ”Pojat keräsivät isot potit. Minä säästin itseäni sinulle.”

Ajatus lämmitti Thoria yllättävästi, vaikka ei kai sen olisi pitänyt. Sylitanssien antaminen kuului Lokin työhön ja niistä ansaittiin tärkeitä palkanlisiä. Hän kurottautui suuteleman ryppyyn rutistuneita huulia.

”Anteeksi, rakas. Tiedän, että haluaisit…”

Loki asetti otsansa koskettamaan hänen omaansa. ”Ja minä tiedän, ettet sinä ole mikään kone, joka toimii minun oikkujeni mukaan. Saanko kuitenkin käpertyä kainaloosi, kunhan olen käynyt suihkussa?” Tämän ilme oli sulanut pehmeäksi kuin lämmin ilta.

Thor toi kätensä toisen niskaan. ”Totta kai. Taidan mennä sänkyyn odottelemaan. Jospa saisin untakin, kun sinä olet vieressä.”

Loki otti aikansa kuten aina, mutta Thor tiesi tämän tekevän muutakin kuin lotraavan suihkussa. Lopulta mies saapui virttyneessä lyhythihaisessa t-paidassa ja boksereissa ja kipusi hänen eteensä, selkä häneen päin. Thor upotti kasvonsa mausteilta tuoksuvaan niskaan. Arabian yöt -suihkugeeli haisi kylpyhuoneessa lähes inhottavan ätläkältä, mutta Lokin iholla se oli jostain syystä rauhoittava ja eksoottinen.

”Mmm”, hän mumisi, kun silmät alkoivat yhtäkkiä lupsua. ”Eikö sinun olisi ollut mukavampi nukkua siinä pehmeässä hupparissa?” hän kysyi sitten unisesti.

Loki myhähti moniselitteisesti. ”Pitäisikö minun tuoksua mieluummin Ashtonilta? Onko sinulla minulle jotain kerrottavaa?” Vaikka sävy oli vitsaileva, ääneen kuroutui pieni epävarma taustavire.

Thor kiersi kätensä vakaammin tämän lantion ympäri. ”Ei muuta kuin, että olet rakas ja haluan juuri nyt nukahtaa tähän.”

Loki rentoutui häntä vasten. ”Minäkin rakastan sinua.”

Ennen kuin huomasikaan Thor oli unessa nauttien poikaystävänsä tuoksusta ja rakkaudesta.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2024 15:37:43 kirjoittanut Kelsier »
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Parisuhdepehmoilu on kyllä sellainen genre, että sillä voittaa minut heti puolelleen ;D Loki on niin ihanan ymmärtäväinen Thoria kohtaan, vaikka illan suunnitelmat eivät etenekään niin kuin hän olisi ehkä toivonut. Hän kyllä toteaa viisaasti, ettei Thor ole mikään kone, joka toimii hänen oikkujensa ja halujensa mukaan. Sellaisen olettaminen varmaan tappaisikin tehokkaasti kaikki potentiaaliset halut tulevaisuudessakin.

Lainaus
Sylitanssien antaminen kuului Lokin työhön ja niistä ansaittiin tärkeitä palkanlisiä.
Mielenkiintoinen työ Lokilla :D Thor näyttää suhtautuvan siihen ihan hyvin, mikä on sekin tietty tärkeää parisuhteessa. Tuollaiset työkuviot kun voisivat helposti johtaa mustasukkaisuuteen ja muuhun. Thorilla ja Lokilla onkin selvästi hyvä, vakaa ja luottavainen suhde ♥ (Söpöä kyllä, että Loki päätti säästellä itseään Thorille, vaikka rahaakin olisi ollut tarjolla!)

Lainaus
”Ei muuta kuin, että olet rakas ja haluan juuri nyt nukahtaa tähän.”
Loki rentoutui häntä vasten. ”Minäkin rakastan sinua.”
Awwww 😭♥♥  Tällainen pehmoilu on just ihan parasta! Eipä tuon paremmasta väliäkään.

Kiitos tästä hurmaavasta lukukokemuksesta ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 487
  • ava by Claire
Larjus: Olen tapani mukaan miettinyt tähän paljon enemmän taustaa kuin pituuden takia olisi ollut tarpeen ;D Mutta siis: Loki on tosiaan töissä strippiklubilla, mutta ei pelkkänä tanssijana vaan öö eräänlaisena ohjelmapäällikkönä (eli hän tekee koreografiat esityksiin, suunnittele miten iltojen esitykset etenevät jne.). Sylitanssit jokainen keksii toki itse, joskin niitä varten on tietty yleiset ohjeistukset tyyliin asiakasta ei saa suudella tms. Ja Loki ja Thor ovat tavanneet tuolla klubilla, että Thorilla on kyllä ollut alusta asti tiedossa millainen työ hänen poikkiksellaan on. Kiva, kun luit ja kommentoit! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Minulle on jäänyt MCU aika tuntemattomaksi fandomiksi, mutta nämä hahmot sentään tiedän, ja parisuhdepehmoilu kuulosti ihanalta genreltä! Eikä AU-söpöilyä lukiessa tietenkään haittaa, vaikkei tunne fandomia hyvin.

Tässä tuli hyvin myöhäisillan tunnelma esille heti alkuun. Jotenkin myös arvasin Lokin taiteilijanimestä, että ihan mikä tahansa artisti ei taida ollakaan kyseessä, kun vielä noin myöhään illalla tulee kotiin ;) tässä oli mielestäni ihanan rakastava ja ymmärtäväinen tunnelma, kun Loki ymmärtää Thorin kurjan olon. Aivan ihana ajatus ehdottaa viereen käpertymistä, ei sitä todellakaan aina tarvitse jaksaa muuta. Minusta tuo suihkugeelin tuoksu oli myös ihanasti kuvailtu, melkein voin kuvitella mielessäni mausteisen tuoksun. Suloista oli myös tuo lusikkaan käpertyminen ja että Thor rauhoittui uneen rakkaansa vieressä<3

Kiitos tästä, oli juuri sopivaa iltalukemista tällainen pehmoilu!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 487
  • ava by Claire
Thelina: Hauska, että Lokin taiteilijanimi herätti oikeita mielikuvia. Ja kiva, että pidit suihkugeelin tuoksun kuvailusta, minusta oli ihana kirjoittaa siitä. Kiitos kommentistasi! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 537
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta!^^

Valitsin sinun listaukseltasi itselleni hieman vieraamman parituksen, ja tämä oli kyllä supersöpö! Thorissa ja Lokissa oli sopivasti elokuvahahmoista tuttuja piirteitä, kuin myös uusia juttuja (esim tämä Lokin ammatti:D). Loki olisi kyllä ihan täydellinen eksoottinen tanssija, hänen itsevarmuutensa ja asenteensa sopisi siihen hommaan erinomaisesti ;D

Tähän teemaan ehkä törmää vähemmän fikeissä, joissa toinen osapuoli ei jaksaisi harrastaa mitään, ja miettii miten tuoda sen parhaiten ilmi. Tilanne oli jotenkin tosi aito, kyllähän väsymys ja stressi helposti vievät seksihalut, ja hyvässäkin parisuhteessa voi silti pohdituttaa, miten toinen osapuoli tämän ottaa. Varsinkin, jos tässäkin Loki oli tottunut, että jotain tapahtuu. Onneksi miesten välinen suhde on selvästi sen verran turvallinen, että siinä on tilaa kieltäytyä seksistä, eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää. Ei ihme, että siihen on Thorin sitten hyvä nukahtaa, kun suihkunraikas, ymmärtäväinen poikaystävä kömpii viereen:3
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself