Aaaaw, oli pakko änkäytyä kaikkien iloksi taas kommentoimaan jotain! Mutta oikeasti, melkein säikähdin miten hyvin osaat piirtää! Tietysti sain osviittaa jo noista muista kommenteista, mutta silti! Vau! Ensimmäisestä pidin ihan valtavasti, ihanat yksityiskohdat, ihana kokonaisuus ja kaikki!
Toinen piirros (olihan se nyt tuo haavoittunut??) oli myös aivan l-o-i-s-t-a-v-a. Siis jumankauta, en sitten yhtään ole kateellinen piirustustaidoistasi? Tämä on ehkä lempiteokseni, siis ihan totta! Tolkuttoman ihana, koskettava ja taitavasti tehty! Niin aidonoloinen, että säälitti. </3 Sinun on PAKKO olla joku animaatiopiirtäjä, muuten tulen ja lassoan sinut piirtämään!
Tuosta hepasta piirsin myös. Siinä kaikki eri värisävyt osoittivat siitä, miten hyvä oikeasti olit. Niin taidokas, että huh. Hevonen oli saanut kaikki lihaksensa ja muotonsa esiin, voi että. Ja sikäli kun ymmärrän mistään tekniikoista ja jäljestä mitään (mitä siis EN tee) olit piirtänyt nämä koneella? Eikö niin? Olen kuitenkin väärässä, mutta ihan sama. Älyttömän loistavaa!
Ja tuo viimeinen, aaaaw että. Kaikki muodot, asento, värit, varjostus. Huh. Ja juu, nyt viimein tajusin, että nämä on tehty Photoshopilla, hyvä minä. Sytyttää lujaa, mutta olenkin käytännössä jo nukkumassa, joten ei syytetä.
Mutta kyllä, tuo haavoittunut on silti lempiteokeni! Niin koskettava, loistava, taidokas ja uskottavuudessaan niin riipaiseva, ettääääh.
Ylistystä kerrakseen, mutta kerrankos minä sitä... *viaton*